خرید دامین از سایت joker

امکان خرید دامین از سایت joker

زمان مطالعه 2 دقیقه

خرید دامین اولین اقدامی است که برای راه اندازی هر سایتی لازم است که انجام دهیم. انتخاب دامین مناسب و متناسب با فعالیت شما می‌تواند آینده‌ی کاری شما را تضمین کند. بهتر است که نام دامین را طوری انتخاب نمایید که ضمن معرفی سایت شما در ذهن مخاطبان ماندگار شود. در این بین انتخاب نام دامنه‌ی مناسب و همچنین خرید از سایت معتبر می‌تواند برای شما بسیار مهم باشد. در مقالات قبلی به معرفی سایت‌های معتبر در زمینه‌ی خرید دامین مانند onlinenic و namecheap پرداختیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی خرید دامین از سایت joker بپردازیم.

اگر برایتان مهم می‌باشد که از چه سایتی دامین می‌خرید. این سایت تا چه حد اعتبار لازم را برای فعالیت شما دارد پیشنهاد می‌کنیم در این مقاله با ما همراه باشید تا با سایت joker آشنا شویم.

آشنایی با سایت joker

امکان خرید دامین از سایت joker

این سایت فعالیت خود را از سال ۱۹۹۷ در آلمان آغاز کرد. همین امر نشان دهنده‌ی قدمت زیاد این سایت می‌باشد. در واقع این سایت از پیشگامان ارائه‌ی دامین می‌باشد. این سایت توانست اعتبار نامه‌ی ICANN در سال ۲۰۰۱ را دریافت کند. تمامی دامین هایی که این سایت ارائه می‌دهد تحت امنیت این سایت قرار می‌گیرند. تا همینجا می‌توانیم بگوییم که با سایتی معتبر رو به هستیم.

خرید دامین از سایت joker

برای خرید دامین از این سایت کافی است تا چند کلیک انجام دهید. ثبت نام در این سایت بسیار راحت است و می‌توانید با ورود ایمیل و رمز عبور در این سایت ثبت نام نمایید. برای خرید دامنه‌ی مورد نظر خود کافیست تا نام دامنه‌ی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. با انتخاب نام دامنه شما می‌توانید به راحتی اقدام به خرید نمایید. تمامی دامنه‌های موجود با پسوند‌های مختلف برای دامنه‌ی انتخابی شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید از بین آن‌ها بهترین را انتخاب نمایید.

پرداخت سایت joker 

خرید دامین از سایت joker پرداخت

 قیمت های این سایت بسیار رقابتی می‌باشند و خیالتان را از بابت قیمت راحت می‌کند. این سایت از درگاه ویزا و پی پال استفاده می کند. برای پرداخت های خود کافی است تا دامین مورد نظر خود را در سبد خرید خود قرار دهید و بقیه مراحل را به ما بسپارید. چه از درگاه پی‌پال و چه از درگاه ویزا مستر کارت کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن اقدام به پرداخت برای محصول مورد نظر شما می‌کنند.

برای خرید دامین از سایت joker بهتر است از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات خرید ارزی با پی پال

امتیاز 4.7/5 - از 73 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT