سایت MediaFire

سایت MediaFire | فضای ذخیره‌سازی رایگان در مدیا فایر و خرید اکانت

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت MediaFire (مدیا فایر) یک سرویس میزبانی فایل، دانلود و آپلود فایل و ذخیره سازی ابری بوده که مبدأ آن در تگزاس، ایالات متحده واقع است. این شرکت در ژوئن ۲۰۰۶ توسط Derek Labian و Tom Langrid تأسیس شد. کمپانی مدیا فایر نرم افزار کلاینت را برای ویندوز مایکروسافت، Mac OS X، لینوکس، اندروید، iOS، بلک بری ۱۰ و مرورگر وب ارائه می‌کند. MediaFire ۴۳ میلیون کاربر داشته و در سال ۲۰۱۲، دامنه‌ی آن ۱/۳ میلیارد بازدید داشته است. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید.

خرید هاست خارجی

سایت MediaFire

ویژگی‌های MediaFire شامل ۵۰ گیگ فضای ذخیره (شروع از ۱۰ گیگ و سپس افزایش ۴۰ گیگی در صورتی که کلاینت موبایل یا دسکتاپ نصب شود یا در صورتی که اشتراک گذاری در فیسبوک و توییتر انجام شود).

در سال ۲۰۱۴، مدیا فایر در پاسخ به کاهش قیمت گوگل درایو، پلن ذخیره سازی حرفه‌ای خود را از ۱۰۰ گیگ به ۱ ترابایت افزایش داده و هزینه ماهیانه را به ۲/۵۰$ دلار امریکا کاهش داد.

سایت MediaFire

سایت MediaFire

کلاینت MediaFire

MediaFire اخیرا کلاینت‌های قابل دانلود را برای سرویس‌های موبایل و دسکتاپ ارائه می‌کند که از نظر ظرفیت و نوع استفاده با هم متفاوت هستند.

موبایل

مدیا فایر در سال ۲۰۱۲ به طور رسمی اندروید و در سال ۲۰۱۳ iOS را بر اساس چارچوب کمپانی Appcelerator ارائه کرد و در سال ۲۰۱۴ آن‌ها را با نسخه نیتیو به روزرسانی کرد.

اپلیکیشن‌های موبایل، امکان ورود عکس‌ها و ویدیوهای گرفته‌شده در دستگاه و دسترسی از راه دور به محتوای اکانت MediaFire را فراهم می‌کند.

به اشتراک گذاری فایل در سایت MediaFire

اشتراک گذاری فایل هم به صورت عمومی و هم خصوصی در MediaFire امکان‌پذیر است. به اشتراک گذاری خصوصی شامل به اشتراک گذاشتن مستقیم یک کاربر با یک کاربر دیگر یا گروهی از کاربران است و از طریق مخاطبان داخلی یا ایمیل انجام می‌شود.

به اشتراک گذاری عمومی شامل یک لینک عمومی است که به همه اجازه‌ی دانلود فایل را می‌دهد. همچنین مدیا فایر از لینک‌های یک بار مصرف نیز پشتیبانی می‌کند که تنها یک بار قابل استفاده هستند.

در سال ۲۰۱۳، MediaFire پشتیبانی از استریم صدا و ویدیو را از طریق Online file viewer را اضافه کرد.

مدیا فایر از فایل‌ها با فرمت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند:

• فایل‌های تصویری (JPEG، PNG، GIF، TIFF، BMP)

• فایل‌های ویدیویی (WebM، MPEG4، MOV، AVI، MPEGPS، WMV، FLV، ۳GP، OGG، VOB)

• فایل‌های متنی (TXT)

• مارک‌آپ/کد (fCSS، HTML، PHP، C، CPP، H، HPP، JS، java، pl)

• ورد مایکروسافت (DOC و DOCX)

• اکسل مایکروسافت (XLS و XLSX)

• پاورپوینت مایکروسافت (PPT و PPTX)

• فرمت داکیومنت Adobe Portable (PDF)

خرید اکانت MediaFire 

خرید اکانت MediaFire در این مجموعه از طریق کارت‌های اعتباری ویزا کارت و مستر کارت فراهم است. پلن و اکانت مورد نظر خود را انتخاب کرده و پرداخت هزینه خود را به ما بسپارید.

امتیاز 2.3/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. اعلام حریق گفت:

    ممنون از توضیحاتتون

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT