name

خرید دامنه از سایت name.com

زمان مطالعه 3 دقیقه

ضمن سپاس از همراهی شما مخاطبان عزیز با سایت اول پرداخت، هدف از این مقاله آشنایی با سایت name.com است. این شرکت دامنه‌های DNS، میزبانی وب، سرویس‌های ایمیل، گواهینامه‌های SSL و سایر محصولات وب سایت را به فروش می‌رساند. در ادامه به سایت name.com می‌پردازیم.

مقدمه‌ای بر سایت name.com

3 خرید دامنه از سایت name.com

این کمپانی در سال ۲۰۰۳ توسط بیل Mushkin تاسیس شد.Mushkin شرکت (Spot Domain LLC (Domainsite.com را در سال ۲۰۰۲ خریداری کرد. در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۱۳ اعلام شد که این کمپانی توسط Media Demand خریداری شده است. طبق گزارشات، این شرکت مبلغ ۱۸ میلیون دلار برای خرید Name.com پرداخت کرد.

پژوهش‌های name.com

خرید دامنه از سایت name

این کمپانی به طور مرتب یک هکاتون به نام Hack the Dot را میزبانی می‌کند. این شرکت در گذشته با گالوانیزه، دانشکده نرم افزار و طراحی تورینگ و انواع دیگر مدارس برنامه نویسی و فضاهایی کار می‌کرد. در سال ۲۰۱۶، Name.com با Galvanize همکاری کرد تا کلاس‌های رایگان برنامه نویسی را برای دانش آموزان علاقه مند به برنامه ای با نام Learn to Code ارائه دهد. این کلاس‌ها در طول یک سال در چندین شهر در سراسر ایالات متحده از جمله دنور، بولدر، سان فرانسیسکو، سیاتل و آستین ارائه شد. در دسامبر ۲۰۱۱، زمانی که GoDaddy حمایت خود را از SOPA ابراز کرد، Name.com در میان چندین ثبت کننده دامنه anti-SOPA بود که پیشنهاد تخفیف‌های انتقال را برای هر کسی که مایل به انتقال دامنه‌های خود به یک ارایه دهنده دیگر بود، ارایه کرد.

سرویس‌های سایت name.com

4 خرید دامنه از سایت name.com

نیم دات کام در زمینه ثبت نام در دامنه‌های سطح بالا (TLDs)، از جمله gTLDs، ccTLDs، nTLD‌ها و دامنه‌های موقت، و ارائه یک کارگزاری دامنه پس از فروش. ارائه خدمات شامل میزبانی وب، ایمیل، Google Apps for Work، گواهینامه‌های SSL، سازنده وب سایت، نصب وردپرس و میزبانی وب است. این کمپانی همچنین از تایید دو مرحله‌ای برای کمک به کاربران برای اضافه کردن یک لایه امنیتی اضافی به حساب کاربری خود پشتیبانی می‌کند.

name.com به طور طنز Bearglecorn نامیده می‌شود که ترکیبی از خرس، عقاب و تک شاخ است که می‌تواند در صفحه 404 شرکت و در بعضی از مواد بازاریابی دیده می‌شود. این کلمه توسط کارمند Jared Ewy تهیه شد و تصویر اصلی توسط اوون برست با استفاده از تصاویر مختلف از اینترنت ساخته شده است.

پس از ورود به سایت name.com شما باید ابتدا نسبت به ساخت اکانت و عضویت در سایت مورد نظر اقدام نمایید. با کلیک بروی گزینه login شما وارد پروسه ثبت نام خواهید شد.

جستجو دامین

شما در قسمت search می‌توانید دامین مورد نظر خود را جستجو نمایید.

درصورتیکه دامین جست و جو شده قبلا توسط شخص یا کمپانی دیگر خریداری شده باشد شما توانایی خرید آن را ندارید درصورتی که دامین مورد نظر شما آزاد و free باشد با تصویر زیر رو به رو خواهید شد.

2 خرید دامنه از سایت name

در این حالت با کلیک بروی گزینه add to card دامین مورد نظر شما در سبد خرید قرار می‌گیرد.

در این قسمت دامین مورد نظر شما قابل مشاهده می‌باشد که با کلیلک بروی گزینه duratin می‌توانید زمان استفاده از این دامین را ثبت نمایید.بدیهی است که با افزایش زمان،مبلغ واریزی نیز افزایش می‌یابد. با کلیک گزینه payment شما وارد درگاه پرداخت سایت می‌شود.

مجموعه اول پرداخت این افتخار را دارا می‌باشد که در زمینه پرداخت با پی پال و همچنین فروش کارت‌های ویزا و مستر، در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

خرید با پی پال

امتیاز 5/5 - از 18 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT