سایت PicMonkey

سایت PicMonkey و سرویس ویرایش عکس و طراحی آنلاین توسط پیک مانکی

سایت PicMonkey (پیک مانکی) یک سرویس ویرایش عکس و طراحی آنلاین است. این پلتفرم از طریق مرورگر وب یا اپلیکیشن موبایل قابل دسترسی است. مرکز اصلی این کمپانی در سیاتل واشنگتن قرار دارد. PicMonkey ابزارهای طراحی گرافیک و ویرایش عکس به علاوه‌ی قالب‌های دعوت‌نامه‌ی عروسی، اعلامیه‌ها، کارت‌های تشکر، کارت ویزیت و غیره را ارائه می‌دهد. اکانت رایگان امکان دسترسی به اغلب ابزارها و امکانات سایت را فراهم می‌کند. و عضویت در سایت نیز دسترسی کامل به تمام امکانات سایت شامل ذخیره‌سازی، به اشتراک‌گذاری با اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس بوک و توییتر و همچنین دسترسی به هاب (Hub) را فراهم می‌آورد. هاب، فضای ذخیره‌ی ابری قرارگرفته در PicMonkey است. عکس‌ها و طراحی‌های ذخیره‌شده در هاب، قابل ویرایش مجدد و از طریق موبایل و دسکتاپ هردو قابل دسترسی هستند.

سایت PicMonkey

ویرایش آنلاین عکس

پیک مانکی ویرایش عکس را برای شما سریع و جذاب می‌کند. با ابزارهای ویرایش عکس بیسیک PicMonkey می‌توانید کراپ عکس، تغییر سایز، و تنظیم نمایش را انجام دهید. همچنین می‌توانید فیلتر و افکت به عکس‌های خود اضافه کنید تا جذاب‌تر به نظر برسند.
همچنین PicMonkey شامل ابزارهایی برای روتوش عکس است. می‌توانید ویرایش چهره‌ی دقیق و جزئی مانند پاک کردن لکه‌ها و حذف چروک‌ها را اعمال کنید. به علاوه، این نرم افزار امکانات پیشرفته‌تری نظیر تغییر رنگ پوست، افزودن خط چشم و انتخاب رنگ رژلب را نیز ارائه می‌کند.

طراحی‌های دیجیتال منحصر به فرد ایجاد کنید

PicMonkey به شما این امکان را می‌دهد که از خلاقیت خود استفاده کرده و برای پروژه‌های خود، طرح‌های منحصر به فرد تولید کنید. شما می‌توانید روی یک بوم با اندازه از پیش تعیین شده، طرح‌هایی را از ابتدا ایجاد کنید یا از مجموعه الگوهای طراحی آن استفاده کنید. الگوهای طراحی توسط هنرمندان حرفه‌ای طراحی می‌شوند و برای پروژه‌هایی نظیر پست‌های شبکه‌های اجتماعی، کارت‌های ویزیت، بنرها، اینفوگرافیک‌ها، تبلیغات، دعوت‌نامه‌ها، لوگوها و پوسترها مناسب هستند.
می‌توانید به طرح‌های خود، انواع بافت‌ها، گرافیک‌ها و عکس‌ها را اضافه کنید. به علاوه، می‌توانید از قابلیت امکانات PicMonkey برای ارتقای سطح طراحی‌های خود استفاده کنید.

سایت PicMonkey

سایت PicMonkey

امکان همکاری تمام اعضای تیم

نرم افزار ویرایش عکس و طراحی گرافیک به کاربران این امکان را می‌دهد که طرح‌ها را به طور مؤثر با یکدیگر به اشتراک بگذارند و در زمان لازم در پروژه‌ها با هم همکاری کنند. با PicMonkey، طراحان گرافیک و ویرایشگران عکس برای به اشتراک گذاری طرح‌ها، دیگر نیازی به آپلود، دانلود و ایمیل ندارند. چراکه تمام پروژه‌های آن‌ها ذخیره می‌شوند و از یک محل مشترک قابل دسترسی هستند.

پیک مانکی به شما این امکان را می‌دهد که فضای مشترکی ایجاد کنند که تمام طرح‌های خود را که اعضای تیم می‌خواهند بر روی آن‌ها کار کنند را در آن نگهداری کنند. و می‌توانند دیگر افراد را نیز به وسیله ایمیل یا لینک به این فضای اشتراکی دعوت کنند. اعضای تیم می‌توانند به طور مستقیم نظرات خود را به فایل‌های پروژه اضافه کنند و ایده‌های طراحی خود و فیدبک‌ها را به اشتراک بگذارند.

تمامی تغییرات ایجادشده در طرح‌ها نیز قابل ردیابی و پیگیری هستند.

خرید انواع پلن‌های PicMonkey

Free Trial: رایگان

Basic: هزینه 10.99 یورو در ماه – 89.88 یورو در سال

• ۱ گیگ فضای ذخیره در دستگاه

• دانلود فایل‌ها در قالب PNG یا JPG

• کتابخانه فونت‌ها

Pro: هزینه 16.99 یورو در ماه – 143.44 یورو در سال – ویژه افراد حرفه‌ای که به عکس‌های باکیفیت نیاز دارند.

• تمام امکانات پلن بیسیک، به علاوه:

• فضای ذخیره نامحدود در دستگاه

• دانلود فایل‌ها در قالب PDF

• استفاده از فونت‌های شخصی خود

• اولویت پشتیبانی ایمیل

SBUSINES: شروع قیمت از 29 یورو در ماه – 274 یورو در سال – برای تیم‌هایی که ویژگی‌های پلن Pro را با تخفیف می‌خواهند

• ۱۷% تخفیف PicMonkey Pro


پرداخت هزینه PicMonkey

پرداخت هزینه پیک مانی در مجموعه ما با استفاده از درگاه پرداختی پی پال، ویزا کارت و مستر کارت فراهم است.

 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT