سایت Sendinblue ، بهترین ارائه دهنده ی خدمات بازاریابی برای مشاغل کوچک

سایت Sendinblue ، بهترین ارائه دهنده ی خدمات بازاریابی برای مشاغل کوچک

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت Sendinblue یک ارائه دهنده‌ی خدمات بازاریابی ایمیلی است که به طور مستقیم برای مشاغل کوچک و متوسط (SMB) طراحی شده است. در آخرین نسخه، Sendinblue برخی عملکردها را تثبیت کرده و برخی دیگر را تکامل داده است، بنابراین اکنون می‌تواند بیش‌تر به عنوان یک مرکز کامل بازاریابی دیجیتال عمل کند. ویژگی‌های جدید و قابل توجه شامل اتوماسیون قوی‌تر، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و خدمات ایجاد قالب حرفه‌ای است.

اتوماسیون بازاریابی برای مشاغل کوچک

1 سایت Sendinblue ، بهترین ارائه دهنده ی خدمات بازاریابی برای مشاغل کوچک

برای اتوماسیون بازاریابی کار با سایت Sendinblue آسان است، آیا شما یک بازاریاب هستید که به دنبال ایجاد چیزی سفارشی می‌گردید؟ یا فقط یک مبتدی که مایل به خودکارسازی ایمیل اصلی است؟ این ابزار دارای الگوهای اصلی گردش کار است که می‌توانید برای کارهای خاص ویرایش و طراحی مجدد کنید. شما پیام خوش آمد گویی، پیام تولد، سبدهای رها شده، بازدید از صفحه، بازدید از وب سایت، خرید محصول و الگوهای مبتنی بر فعالیت را خواهید یافت. این فوق العاده انعطاف پذیر نیست، اما ما آن را نقطه شروع ایده آل برای ایمیل‌های متمرکز بر تجارت دانستیم.

می توانید گردش کار سفارشی را با انواع فایل‌های زیر شروع کنید: یک فایل مخاطب اصلی، مخاطبی که ایمیل یا فعالیت وب سایت را تکمیل کرده است، مخاطبی که اطلاعات فرم را ارسال کرده است یا مخاطبی که هنگام بازدید از وب سایت شما برچسب گذاری شده است. هنگامی که تعیین کردید کدام مخاطبین را به گردش کار اضافه کنید، دنباله خود را از مجموعه‌ای از شرایط برای تعیین آنچه برای ارتباط بعدی خود ارسال می‌کنید، استفاده کنید.

یک دیگر از ویژگی‌های برجسته سایت Sendinblue این است که راهی ساده برای ایجاد فیلترهای مخاطب توسط جمعیت شناسی مختلف ارائه می‌دهد. این به شما امکان می‌دهد شخص را به طور خودکار به گردش کار اضافه کنید. به عنوان مثال، اگر یک مخاطب به سن خاصی برسد یا مدت زمان مشخصی را در وب سایت شما بگذراند، سپس به یک گردش کاری اضافه می‌شود که می‌تواند از این تعامل استفاده کند.

قیمت‌ها و سرویس‌های سایت Sendinblue

2 سایت Sendinblue ، بهترین ارائه دهنده ی خدمات بازاریابی برای مشاغل کوچک

 

همه سرویس‌های پولی Sendinblue شامل مخاطبین نامحدود، با قیمت گذاری درجه بندی شده بر اساس تعداد ایمیل‌هایی است که می‌خواهید هر ماه ارسال کنید. برنامه رایگان آن همچنین مخاطبین نامحدود و ۳۰۰ ایمیل در روز دارد. برنامه Lite آن از ۲۵ دلار در ماه برای ۱۰،۰۰۰ ایمیل شروع می‌شود و برای ۹۹،۰۰۰ ایمیل به ۹۹ دلار در ماه می‌رسد. یک با تمام ویژگی‌ها و اتوماسیون و نامحدود، از ۶۵ دلار در ماه برای ۲۰۰۰۰ ایمیل شروع می‌شود و برای ماهانه ۱ میلیون دلار به ۵۹۹ دلار می‌رسد. در نهایت، اگر شما سازمانی بزرگتر هستید که باید از مرز ۱.۰۰۰.۰۰۰ ایمیل عبور کند، یک طرح Enterprise با قیمت سفارشی وجود دارد.

قیمت سایت Sendinblue از دو جهت جذاب است. اول، درک قیمت سایت Sendinblue آسان است زیرا فقط به یک ساختار، یعنی ارسال ماهانه ایمیل محدود می‌شود. رقبایی مانند کمپین‌های Zoho و HubSpot اغلب دارای ساختارهای متعددی هستند که نه تنها بر حجم ایمیل، بلکه بر حجم تماس و اغلب ترکیبی از این دو متمرکز هستند. وقتی سعی می‌کنید هزینه خدمات را مشخص کنید، این می‌تواند یک سردرد باشد.

Sendininblue نیز به سادگی هزینه کمتری نسبت به رقبا دارد. به عنوان مثال، سرویس‌های Zoho از ۸۰ دلار در ماه فقط برای ۵۰۰۰ ارسال شروع می‌کند و اگر به ۱۰۰،۰۰۰ برسید، می‌تواند به ۷۵۰ دلار در ماه برسد. حتی برند کم هزینه Editors ‘Choice ،Campaigner، قیمت خود را از ۴۵ دلار در ماه به ازای ۵۰۰۰ ایمیل آغاز می‌کند. وقتی این میزان را با حجم ایمیل مورد انتظار برای تعداد مشترکان مقایسه می‌کنید، سایت Sendinblue بسیار خوب به نظر می‌رسد.

حال که با سایت Sendinblue آشنا شدید، اگر قصد خرید از این سایت را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT