خرید و تهیه تمامی لوازم یدکی ماشین های ژاپنی | ارسال مستقیم از ژاپن

زمان مطالعه 3 دقیقه

خیلی از کسانی که در ایران سوار ماشین‌های ژاپنی مانند تویوتا، سوزوکی، لکسوس، نیسان و مزدا می‌شوند، همیشه این نگارنی را دارند که در صورت خراب شدن ماشین، آیا قطعات خاص آن ماشین قابل تهیه است یا خیر. ما در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه برای خرید و تهیه تمامی لوازم یدکی ماشین های ژاپنی به راحتی اقدام کنید و هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشید و عملا خودتان مستقیما از ژاپن لوازم یدکی را وارد کنید.

معرفی سایت ژاپنی Amayama

لوازم یدکی ماشین های ژاپنی آنلاین

سایت amayama یکی از مطرح‌ترین سایت‌های تهیه انواع قطعات خودروهای ژاپنی در دنیا است که می‌توانید هر چیزی را که نیاز داشته باشید، خریداری کنید.

این سایت در سال ۲۰۰۴ در شهر Mino واقع در شمال اوساکا راه اندازی شد تا تمامی قطعات ماشین‌های ژاپنی را برای کل دنیا تامین کند. ماشین‌های Toyota, Lexus, Nissan, Infiniti, Mitsubishi, Honda, Mazda, Subaru, Suzuki به طور کامل تحت پوشش این شرکت است.

این شرکت در کشورهای استرالیا، امارات متحده عربی، روسیه هم دفتر دارد، با این حال اگر قصد خرید اینترنتی دارید، به راحتی مستقیما از ژاپن برای شما قطعات ارسال می‌شود.

روش پیدا کردن لوازم یدکی ماشین های ژاپنی در Amayama

برای تهیه قطعات از این سایت، اولین کاری که باید انجام دهید این است که در سایت Amayama قطعه مورد نظر را بیابید. برای اینکار سه روش وجود دارد:

۱) پیدا کردن قطعات از طریق کد قطعه:

لوازم یدکی ماشین های ژاپنی چیست

تمامی ماشین‌های ژاپنی برای هر یک از قطعاتشان یک کد اختصاصی دارند. شما به محض اینکه وارد سایت Amayama می‌شوید، باکسی را مشاهده می‌کنید که با وارد کردن کد قطعه، به سرعت آن را برای شما می‌یابد.

۲) پیدا کردن قطعات بر اساس کاتالوگ:

لوازم یدکی ماشین های ژاپنی کاتالوگ

شما می‌توانید کاتالوگ آنلاین را باز کنید، سپس نام برند ماشین را انتخاب کنید، بعد مدل ماشین را انتخاب کرده و بعد سال تولید ماشین را انتخاب کرده و دسته بندی قطعه را انتخاب کنید (دسته لوازم برقی، دسته بندی سوخت رسانی و …) و در نهایت خود قطعه را بیابید.

۳) پیدا کردن با کمک مشاور سایت:

شما می‌توانید با کارشناسان سایت در تماس باشید و تصویر قطعه را ارسال کنید و توضیحات خود را شرح دهید تا شماره قطعه را برای شما پیدا کنند.

روش تهیه تمامی لوازم یدکی ماشین های ژاپنی و ارسال به ایران

پس از پیدا کردن قطعه مورد نظر، باید فرم سفارش را پر نمایید. وارد کردن اطلاعات قطعه و همچنین کد قطعه لازم است. همچنین مقصدی که باید قطعه ارسال شود مانند کشور دریافت کننده، آدرس، کد پستی و شماره تلفن هم لازم است. بعد از دو روز، با توجه با آدرس مقصد و محاسبه شیپینگ، یک فاکتور به شما ایمیل می‌شود که می‌توانید با آن وارد اکانتتان شوید و هزینه ارزی را پرداخت کنید.

توجه داشته باشید که برخی قطعات ممکن است وزن زیادی داشته باشند و در نتیجه هزینه ارسال پستی هم سنگینتر می‌شود. برای اینکه بتوانید این هزینه را تخمین بزنید، می‌توانید از محاسبه‌گر هزینه پستی استفاده کنید. برای مشاهده محاسبه‌گر شیپینگ این سایت، اینجا را کلیک کنید.

لوازم یدکی ماشین های ژاپنی پست

اگرچه گزینه ارسال به ایران وجود دارد، اما باید مقصد را یکی از کشورهای همسایه مثل امارات یا ترکیه انتخاب کنید، چراکه هنگام پرداخت ارزی، به دلیل تحریم‌ها با مشکل مواجه خواهید شد.

آموزش خرید ارزی از سایت Amayama

شاید فکر کنید که چگونه پرداخت ارزی، خرید و تهیه تمامی لوازم یدکی ماشین های ژاپنی در شرایط تحریمی امکان‌پذیر است. پرداخت ارزی در این سایت به راحتی با درگاه پرداخت PayPal امکان پذیر است. کافی است وارد سایت اول پرداخت شده و درخواست پرداخت ارزی با پی پال را ثبت کنید. به سرعت درخواست پرداخت ارزی شما توسط مجموعه اول پرداخت به انجام می‌رسد.

خدمات خرید از سایت‌های خارجی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. امیر سربندی گفت:

    درووود.منلوازم یدکی موتورسیکلت هوندا 125CG میخوام راهنماییم می کنیدلطفا ؟

    1. سهیل دهقانی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما می توانید از سایت مذکور خرید نمایید و این پرداخت را توسط مجموعه اول پرداخت برای شما انجام خواهیم داد
      برای ارسال کالا شما با سایت هماهنگ کنید اگر ارسال مستقیم به ایران داشتند که هیچ در غیر این صورت شما به آدرس دبی یا کشور دیگری که آشنا دارید می توانید قطعه را ارسال و از آن جا برای شما قطعه را وارد ایران کنند. اول پرداخت در زمینه پرداخت ارزی همراه شما خواهد بود ولی برای ارسال و دریافت متاسفانه کمکی از ما بر نمی آید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT