توکن یونیک فاینانس (UNQT)

توکن یونیک فاینانس (UNQT) | آیا کلاهبرداری دیگر در راه است ؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

یونیک فاینانس یک شرکت سرمایه گذاری هرمی است که از سال 2016 آغاز به کار کرده است. علی رغم وجود شواهد متعدد مبنی بر کلاهبرداری بودن فعالیت یونیک فاینانس این شرکت همچنان در میان کاربران، به خصوص کاربران ایرانی، از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است.
این شرکت سرمایه گذاری اخیرا اقدام به انتشار توکن یونیک فاینانس با نشان اختصاری UNQT نموده است که در این مقاله به معرفی این توکن و کاربردهای آن با استناد به اطلاعات رسمی منتشر شده توسط این شرکت خواهیم پرداخت.

توکن یونیک فاینانس (UNQT)

شرکت سرمایه گذاری یونیک فاینانس اقدام به آغاز دوره ای جدیدی در مدل تجاری خود با معرفی توکن سودمند (Utility Token) یونیک فاینانس بر بستر بلاک چین اتریوم نموده است.

توکن سودمند یک دارایی دیجیتالی است که با هدف تأمین مالی شبکه راه اندازی می شود. این توکن ها به خریداران خود برای استفاده از برخی از محصولات شبکه تضمین می دهند. توکن‌های سودمند سهام و یا حق مالکیت بخشی از یک شرکت را برای دارندگان تامین نخواهند کرد. این توکن ها قابل استخراج نیستند و مبتنی بر بلاک‌ چین ثالث کار می کنند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط یونیک فاینانس به منظور تسهیل معاملات بدون مرز برای مشتریان و باقی ماندن در میان شرکت های نوآور در بخش ارز دیجیتال و از همه مهمتر ، ترکیب دو بخش بزرگ تجارت در بازارهای جهانی و ارزهای رمزپایه و پس از صرف ساعت های بیشمار تحقیق و صرف میلیون ها دلار برای تامین بودجه این تحقیقات، راه اندازی توکن یونیک فاینانس نهایی شده است.

توکن سودمند (Utility Token) یونیک فاینانس می تواند توسط همه افراد در هر گوشه جهان استفاده شود.
برای مطابقت با استانداردهای عادی راه اندازی توکن ها در بازار ارزهای دیجیتال، برای فروش توکن یونیک فاینانس مراحل زیر برنامه ریزی شده است.

فروش در تاریخ 1 ژوئن 2021  ساعت 20:00 به وقت گرینویچ آغاز می شود و از آن زمان طبق برنامه زیر متقاضیان می توانند اقدام به خرید توکن های UNQT با اتریوم نمایند:

  1.  در 48 ساعت اولیه راه اندازی ، شرکت کنندگان به ازای هر اتریوم 19000 UNQT دریافت می کنند.
  2. در 72 ساعت بعد از آن نرخ به 15000 UNQT به ازای هر اتریوم کاهش می یابد.
  3. برای هفته بعد نرخ به ازای هر اتریوم 11000 UNQT خواهد بود.
  4. در 3 هفته آینده ، نرخ به ازای هر اتریوم 8000 UNQT خواهد بود.
  5. در 5 هفته آینده ، نرخ به ازای هر اتریوم 6000 UNQT خواهد بود.

پس از پایان فروش، توکن  UNQT به سیستم یونیک فاینانس متصل می شود تا در همه حساب ها قابل استفاده باشد. در این مرحله ، همه می توانند برداشت توکن را انجام دهند و اقدامات جدیدی انجام می شود. کاربران علاقه مند همچنان می توانند توکن را با نرخ 4000 UNQT به ازای هر اتریوم دریافت کنند.

بر اساس ادعای این شرکت دارندگان توکن های یونیک فاینانس همچنین می توانند توکن های خود را در وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین مانند آمازون ، eBay ، نتفلیکس، گوگل پلی و اپل استور برای پرداخت محصولات مختلف استفاده کنند. مرحله نهایی لیست شدن UNQT در صرافی ها است تا همه بتوانند آن را خرید و فروش کنند.

اعتبار یونیک فاینانس

کاربران گرامی توجه داشته باشید که در خصوص کار با شرکت یونیک فاینانس تحقیقات لازم را انجام دهید. مجموعه اول پرداخت هیچ تضمینی در خصوص فعالیت این شرکت و توکن آن ندارد و این محتوا جهت آشنایی با این توکن ارائه شده است. در حالی که بسیاری معتقدند شرکت یونیک فاینانس یک شرکت معتبر است ولی گزارش های بسیاری از کاربران در دست است که این شرکت به تعهدات خود عمل نمی کند و کلاهبرداری است. با این حال بسیاری امیدوارند که با معرفی توکن شرکت و لیست شدن آن در صرافی های معتبر در آینده، سرمایه گذاران بتوانند دلار های خود را نقد کنند. از تمامی دوستان و کاربران عزیز تقاضامندیم نظرات و تجربیات خود در این زمینه را در ادامه همین مقاله به اشتراک بگزارند.

امتیاز 3.2/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

30 دیدگاه

  1. بابک گفت:

    سلام یک شرکت هرمی پانزی است ،من با ۱۰۰۰ دلار وارد شدم از سر کنجکاوی /بی شخصیت و بی تعهد هستند و پول ها را بالا کشیدند و توکن بی ارزششان را میخواهند بدهند .خاک تو سرشون که مغزشان در کلاهبرداری بکار گرفتند….

    1. ابولفضل محمدی گفت:

      چطوری قیمت توکن قرار بود بالا بره ولی حدود یک ماهه که مثل شت کوین ها ریخته الان زیر یک دلاره

      من نمیفهمم وعده الکی میدن به مردم

  2. سهیل گفت:

    داداش شما مشکلت چیه که میگی پولتو بالا کشیدن من الان خیلی وقته حساب دارم و هیچ مشکلی نبوده فقط چند ماهی به خاطر اینکه توکن قرار بود بیاد برداشت ها بسته بود از این ماه همه چیز با حالت عادی بر میگرده برداشت ها مثل آب خوردن میشه اگه شما بلد نیستی پولتو برداشت کنی مشکل شماست مشکل شرکت نیست که میگی کلاه برداره با آپ لاینت در تماس باشی همه چیز حله

    1. محمدرضا گفت:

      شما هم سرت میخوره به سنگ ولی قبل اون سر چند نفر از اشناهاتو میزنی به سنگ

    2. Hassan گفت:

      چرت نگو تمام سود های من رو بدون اجازه من تبدیل به توکن کرد او هم با قیمت هر توکن ۱۵ دلار و وقتی سایتش رو باز کرد قیمتش زیر ۳ دلار بود یعنی سود های من رو به کمتر از ۱/۵ تبدیل کرد آشغال های دزد
      گول تبلیغات اونها رو نخورید

    3. مسلم گفت:

      این توکن 2 دلاری شونو دارن به مردم به 15 دلار میندازن. باید به قیمت روز محاسبه کنن نه اینکه هرچی دلشون میخواد

    4. هستی گفت:

      آپ لاین مگه جواب میده ؟ یه کانال آموزش فرستاده که تنها موردی که توش نیست انتقال توکن به کیف پوله.
      اپ لاین سرگرم کلاه گذاشتن سر افراد جدیده فرصت نداره

  3. شیماه گفت:

    من ی سالی میشه با ۱۰۰۰دلار سرمایه گذاری کردم هیچ زیر مجموعه ایم ندارم۔و نمیخوام داشته باشم۔چند ثانیه فکر کنید این سودی که به ما میدن از کجا میارن تو جیب باباشون ن عزیزم۔مال بدبختهای مثل من و شماست۔هر ماهی ی چیز جدید میارن۔به خدا این کاملا کلاهبرداریه۔ی کم به فکر اطرافیانمون باشیم

    1. یاسی گفت:

      امیدوارم اینطور نباشه شوهر منم رفته عضو شده اول زندگی ایم میترسم ورشکست بشه بد بخت شیم????

  4. رضا گفت:

    حدود یکسال و نیم پیش با ۳۰۰۰ دلار وارد این مجموعه لعنتی شدیم از اون موقع تا الان یک دلار هم سود نتونستیم برداشت کنیم.
    یک بار میگن باید احراز هویت بشین که 6 ماه دستشون به احراز بند بود، بعد گفتن سود رو از طریق btc میدیم، درخواست زدیم خبری نشد، گفتن درخواستها زیاده به مشکل خورده، حالا هم این توکن مسخرشون رو اوردن که همونم توی کیف پول واریز نکردن.

    1. ارش گفت:

      درود
      برادر من ، خواهر من مشکل از کمپانی نیست
      مشکل ازون بنده خدایی هست که شما رو وارد کرده و هیچ تعهدی بهت نداره و شما هم پی گیر نبودی
      حالا اون بنده خدا بخاطر اطلاعات ناقصش یا پشت گوش انداختنش شما نتونستی یک دلار از سودحسابت خارج کنی .
      شما اگه بلد باشی بری داخل اکانت خودت در یونیک
      بزرگ با قرررمز اون بالا زده کیف پول متامسک نصب شود و بحساب یونیک متصل شوداین یک
      کیف پول متامسک هم میتونی در موردش تحقیق کنی
      دو : کمپانی اول ماه میلادی هر ماه درگاه برداشت سودش رو باز میکنه که از اول ماه میلادی جدید
      دلاری که سود کردید رو تبدیل به ارز یونیک میکنه و شما میتونی سودتو به ارز یونیک داخل کیف پول متاماسکت مشاهده کنی ، ازونجا تبدیل ب اتریوم و بعد واردی یکی از کیف پول ارز دیجیتال ایرانی مثلا ایکسکوینو ازونجا هم اتریومت رو تبدیل به ریال و بعد هم میزنی ب حسابت
      تمام .

  5. علی گفت:

    من دو ساله وارد شدم ،بخشی از سودجو بیت کوین گرفتم روی ۷ هزار دلار و روی ۲۴ هزار دلار فروختم ، توکن شرکت و روی ۱۳ سنت خریدم ۵۰ میلیون تومن روی ۴ دلار فروختم، رفیق بشین جمع بزن ، ببخشید ضرب کن ببین چقدر میشه!!!! میدونی مشکل کجاست،؟! مشکل اینجاست که اون نفری که شماره آورده و ثبت زده روز اول بهت گفته بیا ۱۰۰۰ دلار بزار بعد ماهی ۵۰ دلار میاد تو کارت بانکی ت؛ !!! شما هم زحمت ندادی که حداقل یه سری چیزایی و یاد بگیری- مثلا وقتی اعلام کرد می‌خواد بیت کوین بده ؛ منی که بلد نبودم رفتم روش خرید و فروش و ثبت نام صرافی و یادگرفتم ؛ به موقع خریدم بیت بعد روی ۲۳ هزار دلار فروختم؛ به قرآن من یه نفر زیرمجموعه نیاوردم ؛ گوش کنید یه نفر زیر مجموعه نیاوردم !!! یا مثلا زمانی که توکن و پیش فروش کرد من ۵۰ میلیون خریدم ؛ روی ۴ فروختم ؛ تا اسم توکن اومد رفتم روش خرید و نگهداری و فروشش و یاد گرفتم ؛ تو صرافی سوشی که غیرمتمرکز هست فروختم؛ من بعدا نظرات کاربران و میخونم ؛ هر کی فکر می‌کنه دروغه من ایمیل بهش میدم و مدارک کارایی که کردم و اکانتم که هیچی زیرمجموعه نیاوردم و نشونشون میدم

  6. علی گفت:

    در ضمن یه چیزی یادم رفت بگم، منم مثل شما سودمو چندین ماه نگرفته بودم؛ ولی قبل اینکه بیاد سودها رو تبدیل به توکن ۱۵ دلار کنه ؛ اعلام کرد و گفت هر کی نمیخاد و تمایل نداره ؛ بیاد سودشو بزاره روی اصل سرمایه ؛ منم اینکار و کردم و اجازه ندادم گرون بهم بده ؛ دقیقا یه ماهه دیگه دو سالم تموم میشه؛ اصل و سود و به قیمت روز توکن ، تسویه میکنم؛ به خدا اگه شما پیگیر بودین ؛ اوایل منم مثل شما بودم و واقعیت وقتی دیدم بالاسری خودم خودش هیچی نمی‌دونه؛ تمامی اطلاعات و از کانالش دریافت کردم ، بخداااااا تا الان کلی سووود کردم از خرید توکن؛ بالا سری فقط بدرد مجموعه سازی میخوره اونم اگه بلد باشه ؛ تمام؛

    1. محمد گفت:

      منم دقیقا کار شمارو کردم و نزاشتم باهام ۱۵دلار حساب کنه چون گفته بود با ۱۵ دلار شروع میشه که خب رشد نکرد و ریخت تا ۲ دلار ولی دوستم ۴ میلیون خرید توی ico و ۷۰ میلیون فروخت توی یونی سواپ متاسفانه کمی اطلاعات داشته باشیم سرمون حداقل کلاه نمیره و نهایتش به پول خودمون میرسیم من شخصا چرا دروغ بگم ۴۵ میلیون ۳تا حساب ۱۰۰۰دلاری دارم که ۱۶میلیونش رو تا الان گرفتم و از زمانی که نقد نشد بخاطر توکن منم نتونستم نقد کنم حدودا ۸ماهی میشه ولی الان توکن به قیمت روز که بده قطعا در یونی سواپ تبدیلش میکنم به اتریوم داخل کیف متامسک خودم نه لیدرم نه کسی رو تشویق به اومدن تو سیستم میکنم و نه اگر الان ۴۵میلیونم بود ثبت نام میکردم چون استرس بالایی رو کشیدم با وجود حرفایی که همه میزدن که کلاهبرداریه ولی با اطلاعاتی که توی این بازارهای مالی داشتم سرم کلاه نرفت خدارشکر که اگر کسی باشه که این بازاراهارو نشناسه قطعا همه پولش رفته من ۱نفر هم زیر مجموعه نیاوردم چون حوصله نداشتم جواب پس بدم به کسی انشااا همه به پولشون برسن

  7. امير گفت:

    سلام توكن شمارو خريدارم .بالاي ١٠٠٠ تا باشه .خريد به صورت حضوري و كارت كش????تعداد و قيمت هرعدد را به واتس اپ ****

    1. davoud گفت:

      من دارم درخدمتیم

    2. Kia.MK گفت:

      چند میخری؟

  8. ali گفت:

    سلام ایمیل بزنید لطفا
    [email protected]

  9. mohammad گفت:

    چقدر تو زرنگی قناری از کدوم دارو دسته این شرکت تو ایراان هست تعریف از خود نیست ولی من کسیم که توی 4 دسته از صرافی های دنیا حساب دارم و با خیلی از سبد گردانی های بورسی هم اشناییت دارم به شخصه از روی کنجاوی یه تخم مرغهای خودمو گذاشتم توی این سیستم و فهمیدم به صورت خیلی زیبا یکی از کلاه برداری های قرن را توی این سیتستم دارن انجام میدن و از هم خونی های خودم مردم ایران درخواست دارم که به هیچ وجه وارد این سیستم نشن و در صورت بودن داخل این سیستم به مراکز قانونی اعلام کنن و پولشون رو از طرق قانون دریافت کنن همانگونه که من دریافت کردم به امید فردای بهتر روز بخیر

    1. میلاد گفت:

      دقیقا . متاسفانه نمی دونم با اینهمه توضیحات و مطالب و بهتر از همه نظرات دوستان هموطن که سرشون کلاه رفته تو این شرکت باز یکسری اصرار دارن به ین شرکت ورود کنن. یکی از بستگانم 150 میلیون گذاشت. دوباره گولش زدن 15 میلیون توکنم فروختن بهش و هر روز دارن سرشو کلاه میذارن بدون دریافت یک قرون سود. اما هرچی میگیم بهش مغزشو انقدر شستشو دادن حالیش نیست . حتی با من قهر کرده که تو داری جلوی پولدار شدنمو می گیری

      1. ارش گفت:

        آقا میلاد
        تاحالا رفتی بشینی کنارش بهش بگی به منم یاد بده فقط واسه اینکه اطلاعات شفاف تر بشه از قضیه

  10. AAM گفت:

    سلام دوستان خسته نباشید
    من تمام نظرات رو خوندم و علی اقا نظرش کامل و جامع بود
    هر کسی مشکلی داره یا فروشنده هست من در خدمتم
    ایمیل
    [email protected]

  11. فرهاد گفت:

    دوستان گول نخورید . توکن کلا هیچ ارزشی نداره اگه هر خرید فروشی هم میشه از پول ملت بدبخت هست . این شت کوین هست و شت کوین ها فقط برای خالی کردن جیب من و شماها هست . در آینده این شت کوین میره دیار باقی یک سری سود میکنن و کلی آدم ضرر . و کسانی که تعریف و تمجید میکنن از این سیستم چون سرگروه های این کلاه برداری هستن و میدونن اگر عضوهای جدید به این شبکه اضافه نشه شبکه میریزه و شما میمونید یک سری عدد تو نرم افزارتون همین …

  12. ارش گفت:

    محمد خان
    شمایی که توی این زمینه دو تا پیرهن بیشتر پاره کردی و تجربه داری
    لطفا دلیلش رو هم مطرح کن همه آگاه بشن !

  13. رضوان گفت:

    سلام به همه اگر کسی کتاب نمیخونه و آموزش نمیبینه مقصر خودشه من صد هزار دلار سزمایه گذاری کردم و تو سه سال و اندی که در سیستم هستم تمام سودهامو برداشت کردم اگه شما بلد نیستی و به خودت زحمت نمیدی بری آموزش ببینی مسُله خودت هست به کمپانی ارتباطی نداره من تو 6 ماه اول سرمایه گذاریم تمام آموزشها رو وقت گذاشتم و یاد گرفتم یعنی ماهی دو هزار کیلومتر میرفتم و برمیگشتم تا از معرفم آموزش دریافت کنم اونی که میخواد تو منزل جلوی تلویزیون بشینه و تخمه بشکنه و به خودش زحمت یاد گرفتن و آموزش دیدن نده بهتره کنسل بزنه پولشو ببره بورس ایران که صد برابر یونیک سود میده سرمایه گذاری کنه من حداقل چند تا پیراهن بیشتر از شما پاره کردم و شرکت بازرگانی دارم و سفرهای زیادی رفتم و با علم و آگاهی وارد یونیک شدم و قسم میخورم به این سن رسیدم بیزینسی از این قوی تر ندیدم برای تمام جوانها آرزوی موفقیت میکنم و توصیه دارم حتما کتاب بخونید البته تمام خانواده من در این سیستم بالای میلیون دلار سرمایه گذاری کردن یاعلی

  14. رضا گفت:

    یه مشت کلاه بردار و دزد ریختن توی یونیک و دارن پول مردم رو می چاپن . کسایی هم که دارن طرفداری از یونیک می کنن همون سر دسته هان که با 1000 دلار وارد شدن و زیر شاخه هاشون رو اضافه کردن و به پولشون رسیدن . حالا رفتن تو سود . اگر واقعا این شرکت داره با سرمایه ما سهام خرید و فروش میکنه و سودش رو بین ما تقسیم میکنه دیگه چرا دنبال زیر مجموعه گرفتن هستید ؟ اصلا شما یه ایمیل از شرکت معرفی کنید که بتونیم با شرکت مکاتبه کنیم ؟

  15. محمد گفت:

    یه شرکت الکیه . تا اعتراض میکنی میگن مشکل از خودتونه که آموزش نمی بینید و هیچ تعهدی رو قبول نمی کنن .

  16. عماد گفت:

    من نزدیک دوسال دراین شرکت کلاهبردار پول گذاشتم تا الان هیچ سودی دریافت نکردم چندتا از اشنایانم هم دوسالشون تموم شده و انصراف دادن وبرای اونهاهم هیچی واریز نکردن باید هرچه زودتر از این شرکت کلاهبردار و لیدرهای بی وجدانشون شکایت کرد تا خانواده های دیگه رو بدبخت نکردن

  17. مجيد گفت:

    سلام من 2سال كه سهم خريدم 1000دلار وتا الان فقط200دلار بهم داده و400دلار قراربئدبهمن99برايم بريزد كه تااين لحظه نريخته .وحدود300دلارديگه كه داشتم 26عددارز به قيمت حدودي14دلاربهم فروخت /اما نكته جالب اينكه من نتونستم اين ارز روانتقال بدم به متاماسك چون متاماسك اصلاا ازاين ارز پشتيباني نميكند والان هم ميخوام تسويه كامل بكنم .پشتيبانم جوابگو نيست ونميدانم چطوري اينكار رابكنم لطفا اگركسي ميدونه هم براي انتقال ارزبه متاماسك وهم دريافت سودم وهم تسويه حساب كامل لطفا منوراهنمايي بكندمن به اين دارايي نياز دارم ممنون از شما.ايميل من hekmatnejadm@yahoo-comاست لطفا ايميل بزنيد ممنون از هموطنان ودوستان گرامي

  18. همه حرفایی ک بالا هست با عرض پوزش همشون مضخرفه
    این توکنی ک من خریدم چند ماه پیش برای 22 میلیونم 4.5 میلیارد سود داد
    حالا میان میگن کلاهبرداریه فلانه
    زمانی میشد کلاهبرداری گف ک نشه پول ازش برداشت کرد
    ولی خیلییی راحت میشه خریدو برداشت کرد
    اگ کلاه برداری بود تو چند ماه 255 میلیون دلار ارزش بازار نداشتو این همه خریدار نداشت
    من خودم ب شخص ی میلیاردو صدو هشتاد میلیون روش سرمایه گذاری کردم
    خیالتون راخت
    این حرفایی ک گفته شده همشون برای چند ماه پیش بوده
    یونیک خیلی اینده داره
    هیچکدوم از حرفام تبلیغ نیست
    فقط خواستم حرفای شایعه رو باور نکنین

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT