درآمد ارزی با سایت Vitamintalent (ویتامین T)

کسب درآمد ارزی با سایت Vitamintalent (ویتامین T)

زمان مطالعه 3 دقیقه

احتمالا با افزایش نرخ دلار به این فکر افتاده باشید که بتوانید درآمدهای خود را به دلار کسب کنید یا حتی در حالی که در ایران زندگی می‌کند، به استخدام یک شرکت خارجی درآمده و به صورت شغل فریلنسری یا دورکاری دستمزد دلاری دریافت کنید. در این مقاله به کسب درآمد ارزی با سایت Vitamintalent (ویتامین T) می‌پردازیم.

سایت Vitamintalent (ویتامین T) چیست؟

سایت Vitamintalent یا Vitamin T یک سایت کاریابی استعداد‌ها برای شغل‌های فریلنسری می‌باشد. این سایت در حقیقت زیر مجموعه سایت کاریابی بسیار معروف آمریکای شمالی به نام سایت Aquent است. سایت Aquent پروژه‌های کاریابی فریلنسری را به صورت دسته‌بندی دقیقتر در سایت Vitamin T قرار می‌دهد و حتی کارفرمایان برای یافتن نیروی با استعداد گاهی مستقیما از سایت Vitamin T سفارش خود را ثبت می‌کنند.

سایت Vitamintalent (ویتامین T) سایت Aquent

سایت Aquent ، یک سایت عالی برای یافتن شغل در شرکت‌های مدرن و با فناوری بالا است

نکته جالب توجه در مورد سایت Vitamintalent این است که شما نه تنها امکان یافتن شغل‌ها دورکاری پاره وقت را دارید، حتی این امکان وجود دارد که به استخدام طولانی مدت شرکت‌های مختلف و معتبر درآیید، در حالی که از ایران همکاری می‌کنید.

یافتن شغل فریلنسری در سایت Vitamintalent (ویتامین T)

برای یافتن شغل فریلنسری در این سایت دور راهکار وجود دارد:

۱) بخش APPLY AS TALENT: مزیت سایت Vitamintalent این است که افراد دارای مهارت‌های مختلف مثل طراحان گرافیست، برنامه نویسان، نویسند‌گان و مترجمان، مدرسان آنلاین و … می‌توانند اطلاعاتشان را ثبت کنند و زمانی که شرکتی متناسب با کارشان نیرو بخواهد، به سرعت به متقاضی اعلام می‌شود.

برای اینکار وارد بخش Talent شده و مطابق تصویر زیر روی گزینه Get Started کلیک کنید.

سایت Vitamintalent (ویتامین T) شغل

در ادامه نام و نام خانوادگی به همراه ایمیل و یک شماره تلفن غیر واقعی آمریکا به همراه ایالت مرتبط با آن شماره تلفن را وارد کنید. در ادامه سایت از شما می‌خواهد که رزومه خود را به صورت PDF آپلود نمایید.

 

۲) بخش BROWSE JOBS: در این بخش شغل فریلنسری مرتبط با کار خود را می‌توانید سرچ کنید. مطابق تصویر زیر، اگر روی گزینه Jobs by categories کلیک کنید، می‌توانید زمینه کاری خود را انتخاب کنید که شامل موارد متعدد مانند تامین محتوا، گرافیست، مدیر هنری، مدیر پروژه، بازاریابی دیجیتال، طراح سایت، توسعه دهنده وب و … می‌شود.

بخش Location ایالتی را لازم نیست انتخاب کنید. در بخش بعدی گزینه Freelance را انتخاب نمایید و همچنین روی حالت Exclude remote قرار دهید.

سایت Vitamintalent (ویتامین T) فریلنسریپس از کلیک روی گزینه Submit، لیستی از شغل‌های فریلنسری مرتبط با کار شما را نمایش می‌دهد که پس از مطالعه شرایط آن، می‌توانید Apply نمایید.

در صورت کسب درآمد ارزی از سایت Vitamintalent (ویتامین T) ، برای نقد کردن درآمدهای دلاری خود، می‌توانید به راحتی از خدمات نقد کردن درآمد ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت