رایتینگ آیلتس آنلاین

آزمون رایتینگ آیلتس ، آزمون آنلاین ارزیابی رایتینگ

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه بسیاری از ایرانی‌ها به منظور مهاجرت یا ادامه تحصیل در آزمون‌های بین المللی مانند آیلتس (IELTS) یا تافل (TOEFL) شرکت می‌کنند. بخش آزمون رایتینگ آیلتس آکادمیک، چالش برانگیزترین بخش‌های این آزمون برای دانشجویان ایرانی است.

حتی افرادی که زبان مادریشان انگلیسی است، هنگامی که در آزمون آیلتس شرکت می‌کنند، در بخش رایتینگ آیلتس با مشکل مواجه می‌شوند. بخش رایتینگ باید طبق اصولی نوشته بشود چراکه طی همان قوانین و نکات نوشته‌ها مورد ارزیابی قرار میگیرند. جدا از آن رعایت نکات گرامری و املایی هم بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل وجود اساتیدی برای رفع اشتباهات زبان‌آموزان الزامی می‌باشد. در این مقاله به معرفی سایتی برای رفع تشخیص اشکالات رایتینگ دانشجویان می‌پردازیم.

سایت‌ های آزمون رایتینگ آیلتس

سایت‌های زیادی برای ارزیابی رایتینگ وجود دارد، اما در این مقاله به معرفی خدمات سایتی میپردازیم که رایتینگ ها توسط اساتید بومی انگلیسی زبان تصحیح می‌شوند و به دانشجویان آموزش می‌دهند که بهترین نحو نگارش به چه صورت است. یکی از این سایت‌ها ieltsonlinetests است که بخش‌های مختلف آیلتس را به صورت آزمایشی از دانشجویان آزمون می‌گیرد و محبوب‌ترین بخش آن، بخش رایتینگ است.

مراحل ثبت آزمون رایتینگ در سایت

آزمون رایتینگ آیلتس

در صورتی که بخواهید در بخش آزمون رایتینگ شرکت کنید،در سایت ieltsonlinetests سه مرحله بسیار ساده وجود دارد:
۱- انتخاب تاپیک: در مرحله اول سایت از شما می خواهد که یک موضوع را از سایت پیدا کرده و رایتینگ آن را در ورد بنویسید.

۲- آپلود فایل ورد نوشته شده: در این مرحله کافی است که فایل ورد خود را در سایت آپلود کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌ای ناچیز به صورت سالانه باید به سایت پرداخت کنید.

۳- تصحیح رایتینگ: رایتینگ شما طی ۴۸ ساعت توسط بهترین اساتید آیلتس بررسی می‌شود و اشکالات شما نمایش داده شده و نکات آموزشی در کنار نوشته‌ها قرار می گیرد.

در صورتی که به عنوان یک زبان‌ آموز به دنبال کسب نمراه عالی آیلتس هستید، و می‌خواهید از سایت ieltsonlinetests برای رفع اشکالات آزمون رایتینگ آیلتس استفاده کنید، می‌توانید از خدمات پرداخت‌های ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین مجموعه اول پرداخت خدمات دیگری مانند پرداخت هزینه ثبت نام آزمون آیلتس، پرداخت هزینه وقت سفارت یا اپلیکیشن فی را ارایه می‌دهد.

 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT