استریم ها از میکسر به فیسبوک گیمینگ در بستر xCloud

انتقال استریم ها از میکسر به فیسبوک گیمینگ در بستر xCloud

زمان مطالعه 3 دقیقه

با اینکه طی چند سال اخیر شرکت ماکروسافت سرمایه گذاری‌های عظیمی روی سایت استریم Mixer (میکسر) برای رقابت با سایت‌هایی نظیر Twitch (توییچ) و  YouTube Gaming (یوتیوب گیمینگ) و Facebook Gaming (فیسبوک گیمینگ) انجام داد، ولی نتوانست به آنچه مد نظر دارد برسد. در این راستا، شرکت مایکروسافت می‌خواهد سرویس Mixer را به ‌صورت کامل تعطیل کند و استریم ها از میکسر به فیسبوک گیمینگ در بستری به نام xCloud انتقال یابند.

علت تصمیم تعطیلی Mixer چیست؟

تعطیلی استریم ها از میکسر به فیسبوک گیمینگ

شرکت مایکروسافت در توسعه و افزایش محبوبیت سرویس Mixer و تبدیل آن به رقیبی مهم برای Twitch و YouTube Gaming با چالش‌های متعددی روبه‌رو بود و درنهایت هم به موفقیت نرسید. از دید مدیران ماکروسافت، آنها بسیار دیر به این عرصه قدم گذاشته‌اند، و از طرفی مانند یوتیوب یا فیسبوک اعضای فعال شبکه‌های اجتماعی به قدر کافی ندارند که بتوانند آنها را به سمت استریم گیم در Mixer هدایت کنند.

مایکروسافت حتی برای جذب کاربران بیشتر، با استریمرهای معروف همچون Ninja و Shroud قرارداد امضا کرده بود و حقوق‌های چند میلیون دلاری را شامل می‌شد، اما باز هم توانایی کافی را در رقابت با دیگر رقبا را نداشت.

برنامه انتقال استریم ها از میکسر به فیسبوک گیمینگ چگونه است؟

برنامه انتقال استریم ها از میکسر به فیسبوک گیمینگ

ماکروسافت سه گزینه پیش روی خود داشت:

۱) صرف هزینه‌های سنگین‌تر برای ماندن در رقابت بدون آنکه در مورد آینده و سرمایه‌گذاری مطمئن باشند.

۲) فروش کامل میکسر به یک شرکت دیگر (که احتمالا با قیمت بسیار ناچیزی خریداری می‌شود)

۳) همکاری با یکی از رقبا و توسعه بستر استریم

یکی از برنامه‌های مدیران جدید مارکروسافت این است که اگر پروژه‌ای موفق نبود، آن را برای توسعه، به رقبای خود انتقال دهند. مثلا فعالیت‌های مشابهی همچون حذف سرویس Groove Music و همکاری با اسپاتیفای یک نمونه از این تصمیمات بوده است.

به نظر می‌رسد گزینه سوم بهترین گزینه است مخصوصا اینکه بتوانند با فیسبوک گیمینگ داغام شود و استریم‌های موجود در میکسر به مرور به فیسبوک انتقال یابد. فیسبوک به عنوان قدرت‌مند‌ترین شبکه اجتماعی دنیا به اندازه کافی مخاطب دارد که بتواند Facebook Gaming را توسعه دهد، از آن طرف ماکروسافت از نظر فنی پروژه عظیم ۲ میلیارد دلاری xCloud برای فضای ابری Xbox و گیم را توسعه داده است که می‌تواند به کمک فیسبوک گیمینگ بیاید.

در برنامه انتقال قرار است در زمانی که استریم‌ها به فیسبوک گیمینگ منتقل شدند، از آن لحظه بخش Level Up برای درآمد استریمرها در نظر گرفته شود و استریمرهایی که تا کنون در میکسر درآمد خود را به صورت Ember کسب کرده‌اند، می‌توانند Ember‌های خود را به گیفت کارت Xbox تبدیل نمایند.

همانطور که متوجه شدید، به زودی انتقال استریم ها از میکسر به فیسبوک گیمینگ در بستر xCloud انجام خواهد شد، اگر شما به عنوان استریمر گیم از این راه کسب درآمد دارید، می‌توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت برای نقد درآمدهای ارزی خود استفاده نمایید. همچنین مجموعه اول پرداخت خدمات پرداخت ارزی مانند شارژ هاستینگ تخصصی گیم یا فروش انواع گیفت کارت پلی استیشن و ایکس باکس را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

خدمات نقد کردن درآمد‌های ارزی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت