استک کردن سولانا

استک کردن سولانا | آموزش استک کردن Solana | بهترین کیف پول برای استک کردن Solana

زمان مطالعه 6 دقیقه

کیف پول های زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها Solana خود را استک کنید (استک کردن به معنی دریافت کردن سود، در ازای گرو گذاشتن ارز دیجیتال است.). اگر Solana دارید، یا قصد خرید آن را دارید، باید استک کردن آن را نیز در نظر بگیرید. استکینگ راهی برای کسب درآمد از کریپتوی خود با قفل کردن آنها در شبکه بلاکچین برای مدت معینی است، که در واقع برای تأیید تراکنش ها کار می کند. در این مقاله به آموزش استک کردن سولانا می پردازیم.

استک کردن سولانا

در حال حاضر Solana (SOL) یکی از محبوبترین پلتفرم های بلاکچین در جهان است. به دلیل سرعت و امنیت آن در جامعه بلاکچین بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از آنجایی که از الگوریتم اثبات تاریخ استفاده می کند، سازگار با محیط زیست نیز می باشد. Solana در سال 2021 به یک کریپتوکارنسی بسیار جذاب تبدیل شده است، زیرا ارزش آن تنها در مدت هشت ماه بیش از 5077 درصد افزایش یافت.

 برای استک کردن Solana، باید آن را به کیف پولی منتقل کنید که از استک پشتیبانی می کند. در ادامه هفت مورد از بهترین ها آورده شده است.

کیف پول Solflare

استک کردن سولانا

استک کردن سولانا

کیف پول Solflare یکی از بهترین کیف پول ها برای استکینگ Solana است. این کیف پول کاملاً مبتنی بر وب است و به لطف ادغام آن با Ledger، امنیت فوق العاده ای را ارائه می دهد. اگر دستگاه لجر دارید، می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

Solflare یک افزونه وابسته به مرورگر ساده دارد و همچنین این شرکت در حال کار بر روی یک اپلیکیشن تلفن همراه است. اگر می خواهید به راحتی به SOL خود دسترسی داشته باشید، این کیف پول یک انتخاب عالی است و البته این کیف پول غیرامانی است، یعنی فقط شما کلیدهای خصوصی را کنترل می کنید.

این کیف پول همچنین برای NFT نیز بسیار مناسب است زیرا این افزونه مستقیماً از طریق مرورگر شما کار می کند. شما به راحتی می توانید SOL خود را با یک کلیک استک کنید، و به همان سرعت آن را از حالت استک خارج کنید. البته، برای استفاده مجدد از آنها یک مدت زمان مشخصی باید بگذرد.

کیف پول Phantom

استک کردن سولانا

استک کردن سولانا

کیف پول Phantom در رتبه دوم این لیست قرار دارد، زیرا تقریباً تمام ویژگی هایش مشابه Solflare است. از دستگاه های Ledger Nano X پشتیبانی می کند و به شما امکان دسترسی به NFT ها و مجموعه های دیجیتال را می دهد. و مانند Solflare، Phantom نیز غیر امانی است.

Phantom با مرورگر کروم شما ادغام می شود و تنها با یک کلیک در دسترس شما قرار می گیرد. این کیف پول دارای ابزارهای داخلی برای مشاهده NFT های شما است و همچنین از توکن های SPL پشتیبانی می کند. بنابراین، اگر زمانی تمایل به مبادله USDC داشتید یا می خواستید به دنیای برنامه های DeFi ساخته شده بر روی بلاکچین Solana دسترسی داشته باشید، می توانید بلافاصله با استفاده از این کیف پول این کار را انجام دهید.

از آنجایی که این کیف پول، پشتیبانی بومی برای استکینگ ارائه می دهد، می توانید به سرعت SOL خود را در عرض چند دقیقه به کار بیاندازید. فقط مطمئن شوید که تمام دارایی SOL خود را استک نمی کنید (این کیف پول، جلوی شما را نمی گیرد!)، در غیر این صورت، باید مقداری SOL دیگر اضافه کنید تا بتوانید آن را از حالت استک خارج کنید!

کیف پول Atomic

استک کردن سولانا

استک کردن سولانا

اگر به دنبال یک کیف پول همه کاره منطبق با چندین کریپتوکارنسی هستید که هم برای پلتفرم های موبایل و هم دسکتاپ در دسترس باشد، به سراغ کیف پول Atomic  بروید.

می توان این کیف پول را بر روی چندین سیستم عامل، از جمله نسخه های مختلف لینوکس مانند Ubuntu و Fedora، و همچنین دستگاه های Windows، macOS و Android نصب کرد. استکینگ SOL در کیف پول Atomic نیز 7 درصد بازده سالانه از طریق کیف پول اندرویدی آن به شما می دهد.

کیف پول Atomic از 300 کریپتوکارنسی مختلف پشتیبانی می کند و قابلیت دسترسی آسان به آن، این کیف پول را تبدیل به گزینه ای محبوب برای افرادی می کند که می خواهند فارغ از اینکه کجا هستند، خیلی سریع به Solana خود دسترسی داشته باشند.

کیف پول Sollet

استک کردن سولانا

استک کردن سولانا

Sollet یک صفحه کار مختصر و مفید دارد، و شما واقعاً به چیز بیشتری نیاز نخواهید داشت. به محض ورود به سایت، از شما می خواهد که یک عبارت بازیابی 24 کلمه ای را ضبط کنید که برای دسترسی به کیف پول Sollet شما استفاده می شود، بنابراین باید آن را در مکانی امن ذخیره کنید.

Sollet یک پلتفرم فوق العاده برای مدیریت SOL شما است زیرا به شما این امکان را می دهد تا به سرعت به کیف پول سخت افزاری Ledger خود متصل شوید. این کیف پول کاملاً مبتنی بر وب است، بنابراین از هر دستگاهی قابل دسترسی است (اگرچه شما به عبارت بازیابی خود نیاز دارید).

همچنین می توانید با Sollet به Solana DApps متصل شوید، البته، معمولاً کار عاقلانه ای نیست که مستقیماً بدون کیف پول Ledger خود به DApps متصل شوید چون افزونه مرورگر هنوز هم چندین باگ دارد.

کیف پول Exodus

استک کردن سولانا

استک کردن سولانا

مانند کیف پول Atomic ، Exodus نیز یک کیف پول قابل استفاده برای چندین کریپتوکارنسی است که برای چندین دستگاه از جمله نسخه های مختلف لینوکس، macOS، Windows، iOS و Android در دسترس است.

Exodus از شما می خواهد که برای دسترسی به نسخه دسکتاپ آن یک کیف پول سخت افزاری را متصل کنید، که شما می توانید از Ledger، Trezor یا هر کیف پول سخت افزاری دیگری استفاده کنید. Exodus از بیش از 150 کریپتوکارنسی مختلف پشتیبانی می کند و همچنین به شما این امکان را می دهد تا مستقیماً از طریق این داشبورد، به مجموعه ای از برنامه های کریپتو دسترسی داشته باشید.

اگر می‌خواهید SOL را از طریق Exodus استک کنید، انتظار یک APY  6 درصدی را داشته باشید که با اینکه این میزان عالی نیست، اما بد هم نیست.

کیف پول Zelcore

استک کردن سولانا

استک کردن سولانا

Zelcore یکی دیگر از کیف پول های قابل استفاده برای چندین کریپتوکارنسی است که از تمام توکن های Solana و همچنین SOL پشتیبانی می کند. هر حسابی که در Zelcore ایجاد می کنید دارای سه آدرس مجزا است که به شما این امکان را می دهد تا هر دارایی را به طور جداگانه ذخیره کنید. 

این کیف پول از  SOL، ETH، BTC و بیش از 270 کریپتوی دیگر پشتیبانی می کند. Zelcore در هر دو پلتفرم موبایل یعنی اندروید و iOS و همچنین برای دستگاه های دسکتاپ در دسترس است. از یک راه حل آداپتور سفارشی مبتنی بر Sollet استفاده می کند تا به کاربران اجازه دهد به سرعت همه DApps های خود را مستقیماً از طریق یک صفحه مرورگر متصل کنند.

این کیف پول یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که برای انجام استکینگ در Solana جدی هستند زیرا این کیف پول چند منظوره است و استفاده از آن آسان است.

کیف پول Math

استک کردن سولانا

استک کردن سولانا

این کیف پول از بیش از 85 بلاکچین عمومی پشتیبانی می کند و توسط شرکت های بزرگی در این صنعت، از جمله Multicoin Capital، Binance Labs و Fenbushi Capital پشتیبانی می شود.

همچنین به شما امکان دسترسی به DApps هایی مانند Tulip یا Solstake را می دهد، بنابراین می توانید به راحتی کوین های SOL خود را استک کنید. مانند سایر کیف پول های موجود در این لیست، Math نیز غیرامانی است. این کیف پول، یک افزونه مرورگر، یک کیف پول مبتنی بر وب و یک برنامه تلفن همراه را در دسترس شما قرار می دهد.

می توانید Math را به دستگاه Ledger Nano X یا WOOKONG Bio خود نیز متصل کنید. Math همچنین دارای یک برنامه ردیاب گس بسیار خوب به نام MathGas است که هزینه های گس را در هرلحظه برای کریپتوکارنسی های مختلف دنبال می کند.

چرا بهتر است کریپتو خود را استک کنید؟

اگر مقدار قابل توجهی SOL یا هر کریپتوی محبوب دیگری دارید، استکینگ آن به شما این امکان را می دهد تا از آن سود کسب کنید. شما به راحتی می توانید سرمایه گذاری خود را افزایش دهید و با به کار انداختن آن سود بیشتری به دست آورید. استکینگ کریپتو به شما این امکان را می دهد تا از سرمایه گذاری اولیه خود درآمد بیشتری کسب کنید و این یک راه عالی برای افزایش پس انداز کریپتوی شما است.

بسته به اینکه در کجا استک می کنید، نرخ های بهره پیشنهادی نیز می تواند بیشتر شود. به غیر از SOL، می توانید کریپتوکارنسی های دیگری مثل اتریوم را نیز استک کنید.

منبع : makeuseof

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.