qiwi

qiwi و آشنایی با این کیف پول

زمان مطالعه 3 دقیقه

این روزها با توجه به این که تمایل بسیاری از افراد به خرید اینترنتی از سایت های مختلف خارجی است، روز به روز به تعداد کیف پول های الکترونیکی که این امکان را برای کاربران کشورهای خارجی فراهم می کند، اضافه می شود. qiwi یکی از کیف پول هایی است که اخیرا به جمع سیستم های پرداخت آنلاین، مانند پی پال، پرفکت مانی، وب مانی و … پیوسته است. در این مقاله با آموزش افتتاح حساب qiwi همراه ما باشید.

معرفی qiwi

کمپانی qiwi یکی از دیگر از کمپانی های روسی مانند پرفکت مانی است که مانند یک کیف پول الکترونیکی عمل کرده و امکان پرداخت آنلاین در سایت های مختلف خارجی را در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت فعالیت خود را از سال ۲۰۱۱ با حمایت از انواع کارت های ارزی ویزا کارت و مسترکارت برای برخی از کشورهای خاص در سطح جهان آغاز کرده است.

qiwi
qiwi

آیا امکان استفاده از حساب qiwi در ایران

متاسفانه امکانات و خدمات این سرویس تنها برای برخی از کشورهای خاص مانند روسیه، اوکراین، قزاقستان، مولدووا، بلاروس، رومانی، ایالات متحده و امارات متحده عربی امکان پذیر است. بنابراین افرادی که در ایران زندگی می کنند، نمی توانند مشابه با وب مانی یا پرفکت مانی در این شبکه پرداخت آنلاین ثبت نام کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.

آموزش افتتاح حساب qiwi

با وجود اینکه امکان افتتاح حساب qiwi در ایران وجود ندارد، اما همیشه روشی برای دور زدن محدودیت ها وجود دارد. یکی از محدودیت های اصلی افتتاح این نوع حساب، داشتن شماره ای از یکی از کشورهای گفته شده است. بنابراین اگر شما بتوانید از اطلاعات یک فرد واقعی در یکی از کشورهای گفته شده استفاده کنید، می توانید وریفای حسابتان را انجام داده و از قابلیت های متنوع آن استفاده کنید. (اگر شماره مجازی دارید، می توانید شانس خود را با این شماره جهت افتتاح حساب امتحان کنید)

عدم دسترسی به شماره جهت افتتاح حساب

در غیر این صورت بهتر است که از خدمات یکی از شرکت های واسط که در حوزه خدمات ارزی فعالیت می کنند استفاده نمایید. استفاده از این روش برای افرادی توصیه می شود که دسترسی به شماره و آدرس معتبر خارجی نداشته و با روند وریفای کردن حساب آشنایی ندارند.

اما در صورتی که خودتان قصد افتتاح حساب qiwi را دارید، بعد از آنکه به آدرس و شماره تلفن معتبر خارجی دسترسی پیدا کردید، باید وارد آدرس رسمی سایت شده و ثبت نام خود را آغاز نمایید. با توجه به این که زبان اصلی سایت روسی است، بهتر است که برای پیشبرد مراحل ثبت نام از یک مترجم روسی به انگلیسی یا فارسی استفاده کنید.

qiwi
qiwi

مزایای حساب qiwi

  • مهمترین مزیت اصلی این نوع حساب، تخفیف های ویژه ای است که به ازای خرید از سایت های مختلف خارجی در اختیار کاربرانش قرار می دهد. به عنوان مثال شما تصور کنید که قصد خرید از سایت علی بابا و یا خرید از علی اکسپرس را دارید. در صورتی که از این کیف پول الکترونیکی برای پرداخت هزینه خرید کالا استفاده کنید، می توانید چند درصدی از سایت تخفیف بگیرید.
  • مزیت دیگری که این سیستم دارد این است که مشابه با سایر کیف پول ها، دارای یک برنامه تلفن همراه است. بنابراین شما می توانید برای مدیریت هزینه ها و خریدتان از سایت های مختلف، از اپلیکیشن تلفن همراه آن استفاده کنید به جای آنکه هربار به سایت رسمی این کمپانی مراجعه کنید.
  • امکان انتقال ارز از کیف پول وب مانی به qiwi و برعکس، کیف پول یاندکس و برعکس و به کیف پول پی پال و برعکس

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل: 
خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT