اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) و معرفی بازی اکسی اینفینیتی و توکن AXS

زمان مطالعه 7 دقیقه

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) 

کسب درآمد از دارایی ها دیجیتال با افزایش محبوبیت ارزهای رمزپایه و مشتقات آنها مانند توکن های NFT در ماه های اخیر به طور گسترده ای مورد توجه کاربران مختلف در سراسر جهان قرار گرفته است. یکی از روش های کسب درآمد از بازی که اخیرا سر و صدای زیادی داشته است بازی اکسی اینفینیتی است. در این مقاله بررسی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) و معرفی این بازی و توکن AXS می پردازیم.
اکسی اینفینیتی ( Axie Infinity) یک بازی مبتنی بر بلاک چین است که ترکیبی از بازی های محبوب Pokémon و CryptoKitties است. به طور دقیق تر، Axie Infinity یک بازی و اکوسیستم NFT است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. ارز رمزپایه بومی این بازی یک توکن ERC-20 به نام Axie Infinity Shard است که با نماد AXS شناخته می شود.

بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) 

با پیروی از ایده ارائه شده توسط CryptoKitties ، اکسی اینفینیتی یک بازی کلکسیونی مبتنی بر بلاک چین اتریوم است که از سال 2018 تا کنون در حال رشد و جذب کاربر است. ایده اصلی این بازی توسط استارت آپ Sky Mavis مستقر در ویتنام ارائه شده و با هدف تبدیل شدن به یک بازی محبوب در اتریوم راه اندازی شده است.

ارز دیجیتال Axie Infinity Shard یا توکن AXS توکن بومی اکوسیستم اکسی اینفینیتی است. AXS یک توکن حاکمیت ERC-20 است، که در نوامبر سال 2020 راه اندازی شد. توکن های AXS را می توان از طریق انجام بازی خریداری ، معامله یا کسب کرد.

سایر توکن های مرتبط با اکسی اینفینیتی شامل دارایی های بازی (مانند شخصیت های Axie شما) که به صورت توکن های ERC-721 هستند و توکن های Small Love Potion که با نماد SLP نمایش داده می شود و یک توکن ERC-20 است، می باشند.

بازی اکسی اینفینیتی به عنوان فراهم کننده بی نهایت (Infinity) و فراتر از آن توصیف می شود. زیرا سرگرم کننده ای بی پایان است. Axie Infinity با تولید شخصیت های جدید، پرورش و مبارزه، چیزی فراتر از یک بازی معمولی در صنعت بازی های بلاکچین است.

در اکوسیستم اکسی اینفینیتی به شخصیت های بازی اکسی (Axies) گفته می شود. این شخصیت ها در قالب توکن های غیر مثلی (NFT) هستند که کاربران مالک آنها هستند و کنترل کامل آنها را بر عهده دارند.

شما می توانید شخصیت خود را در قالب یک توکن NFT در کیف پول شخصی خود ذخیره کنید، آنها را به آدرس های دیگر اتریوم منتقل کنید یا با بازیکنان دیگر با استفاده از یک بازار مبتنی بر بلاکچین ترید کنید.

به غیر از Axies که شخصیت ها هستند، بازی دارای زمین و دارایی های مجازی دیگر است که برخی از آن ها توکن های ERC-721 می باشند.

اکسی ها در سرزمین مجازی خود به نام Terrarium زندگی می کنند. از طریق فعالیت های روزمره و نبرد با سایر شخصیت ها، اکسی ها می تواند تجربه تکامل در سطح عالی را کسب کند. برای موفقیت در پرورش شخصیت اکسی خود، به عنوان یک بازیکن باید اکسی را درک کنید، انگار که بهترین دوست واقعی شماست.

در اکوسیستم، بازیکنان می توانند از تیم ها و تشکیلات در حالت ماجراجویی (Adventure mode) که شامل بازی بازیکن در مقابل محیط  (Player vs. Environment) می باشد، برای نبرد با هیولاها در Lunacia که مقر پادشاهی بازی اکسی اینفینیتی می باشد، استفاده کنند.

بازیکنان همچنین می توانند حالت آرنا (Arena mode) را که شامل بازی مقابل سایر بازیکنان  (PvP – Player vs. Player) را انتخاب کنند و با دیگر شخصیت های Axie در زندگی واقعی مبارزه نمایند.

هنگامی که در بازی برنده می شوید ، دارایی به نام Small Love Potion یا SLP به دست می آورید که برای تولید شخصیت ها استفاده می شود. SLP همچنین یک توکن ERC-20 است و در صرافی هایی مانند صرافی بایننس قابل معامله است.

با در نظر گرفتن قیمت بالای Axie و قیمت بالای کارمزد های گس در اتریوم، موانع زیادی برای ورود بازیکنان جدید به این بازی وجود دارد.

تولید اکسی های جدید به گس و پرداخت کارمزد های بالا احتیاج دارد. زنجیره جانبی Ronin Ethereum که به طور خاص برای Axie Infinity ساخته شده است ، به منظور حل این چالش فعالیت می کند.

توکن AXS بازی 

ارز دیجیتال Axie Infinity Shard یک دارایی نسبتاً جدید در جهان اکسی اینفینیتی است. توکن AXS در نوامبر سال 2020 منتشر شد.

دارندگان AXS می توانند با شرکت در رای گیری و فرایند استیکینگ،  AXS های بیشتری را به عنوان پاداش دریافت کنند. این پاداش ها از طریق خزانه داری جامعه بازی تامین می شود که با خریدهای درون بازی پر می شود. اگرچه خدمات استیکینگ تا زمان نگارش این مقاله هنوز راه اندازی و عملیاتی نشده است.

شخصیت گیمر ها در بازی به صورت یک توکن NFT در کیف پول شخصی ذخیره می شود. امکان ارسال این توکن ها به آدرس های دیگر اتریوم و یا ترید از طریق یک بازار مبتنی بر بلاکچین برای کاربران بازی فراهم شده است.

عرضه کل توکن AXS  معادل 270،000،000 توکن خواهد بود. برخی از این توکن ها به فروش عمومی اختصاص یافتند. برخی به بازیکنان بازی برای کسب ویژگی ها و برخی دیگر به Sky Mavis و مشاوران پروژه اهدا شده اند.

میزان عرضه اولیه در اولین فروش عمومی تقریباً کمتر از 60،000،000 بود. پیش بینی می شود تعداد توکن های منتشر شده سالانه تا سال 2026 رشد کند.

کاربرد های توکن AXS 

اکسی اینفینیتی با هدف تبدیل شدن به یک بازی بالغ که بازیکنان را مجذوب خود میکند، راه اندازی شده است و قصد دارد که دارای یک جامعه قوی و یک اکوسیستم پر رونق باشد. اکسی اینفینیتی برای طرفداران Pokémon یا Final Fantasy یک تجربه بازی سرگرم کننده برای گذراندن ساعت ها وقت لذت بخش به شمار میرود.

تا اواسط سال 2021 ، بیش از 27000 کاربر به بازی کردن اکسی اینفینیتی مشغول اند. اگر این بازی بتواند بازیکنان بیشتری را جذب کند، مطمئناً می تواند ارزش اکوسیستم خود را ارتقا دهد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، زنجیره جانبی Ronin ، همراه با یک نسخه رایگان برای بازی ، در حال اجرا است تا کاربران بیشتری را جذب کند.

با بازی کردن Axie Infinity ، بازیکنان می توانند با استفاده از روش های مختلف هم توکن AXS و هم توکن SLP به دست آورند. سپس می توان این توکن ها را با ارزهای رمزپایه دیگر مبادله کرد. در حال حاضر گیمرهای زیادی وجود دارند که از بازی Axie Infinity درآمد کسب می کنند.

خرید و فروش اکسی اینفینیتی (AXS)

خرید و فروش و معاملات توکن های اکسی اینفینیتی (AXS) در صرافی بایننس و صرافی هیوبی با تتر و بیت کوین امکان پذیر می باشد.

تبدیل ارزهای دیجیتال به ریال

کیف پول های توکن AXS

همانطور که اشاره شده توکن های AXS مبتنی بر بلاک چین اتریوم و تحت عنوان توکن ERC-20 در دسترس می باشند. بنابراین برای ذخیره و نگهداری این توکن های می توانید از کیف پول های ارز دیجیتالی که قابلیت ذخیره سازی توکن های ERC-20 را فراهم می کنند، استفاده نمایید.

یکی از بهترین و محبوب ترین کیف پول ها برای تعامل با بلاک چین اتریوم، کیف پول متامسک است. علاوه بر این امکان استفاده از کیف پول های سخت افزاری ترزور و نرم افزاری تراست والت به عنوان کیف پول AXS امکان پذیر می باشد.

تیم توسعه دهنده بازی اکسی اینفینیتی

در ادامه اطلاعات مختصری برای آشنایی با اعضای کلیدی تیم توسعه دهنده این بازی برای کاربران علاقه مند ارائه شده است.

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

Trung Nguyen – مهندس ارشد ، کارآفرین

این شخص بنیانگذار و CTO سابق شرکت استارتاپی Lozi بوده است. ترون در سن 19 سالگی این شرکت را تاسیس کرد و پس از جذب سرمایه و تثبیت آن برای شرکت در پروژه های دیگر آن را ترک نمود. در حال حاضر ترانگ مسئول اتخاذ تصمیمات کلیدی درباره محصولات بازی و نحوه بازاریابی آن است.

Tu Doan – مدیر هنری ، طراح بازی

دوآن بنیانگذار و طراح اصلی Lozi بوده است و به عنوان یکی از  بازیکنان حرفه ای پوکمون شناخته می شود. طراحی کاراکتر های بازی و مدیریت هنری اکسی اینفینیتی بر عهده این شخص است.

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

Duy Trinh – انیماتور

این شخص به عنوان انیماتوری که به شدت عاشق اکسی ها می باشد در تیم توسعه شناخته می شود. او تجربه کار در یک استودیوی انیمیشن کالیفرنیا و همچنین به عنوان فریلنسر را داشته است.

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

Quy Dau – مهندس نرم افزار

داوو برنده یک دوره مسابقات برنامه نویسی هکاتون در سال 2016 است و اولین شرکت خود را در 21 سالگی تاسیس کرده است.

Nam Nguyen – طراح گرافیک ، هنرمند

یک هنرمند با استعداد که شخصیت های بازی و یا همان Axies زندگی می بخشد.

آینده ارز دیجیتال AXS

پس از آشنایی با این بازی مبتنی بر بلاک چین و ویژگی های آن ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که “آینده توکن AXS چگونه است؟” و “پیش بینی ها درباره قیمت توکن AXS چیست؟“.

فناوری بلاک چین قرار است با غلبه بر موانع فعلی، تجربه بازی و گیمینگ و سرگرمی بازیکنان را ارتقا دهد. با این حال ، بیشتر بازی های بلاکچین به دلیل ماهیت این فناوری با موانع جدیدی روبرو می شوند. کنش متقابل در بازی برای اجرا می تواند پرهزینه باشد و منجر به گیم پلی ضعیف شود.

با درک ضعف سایر بازی های موجود در بلاک چین ، Axie Infinity را می توان یک نقطه عطف ابتکاری نامید ، زیرا تمرکز زیادی روی گیم پلی جالب خود دارد.

آینده توکن AXS به توسعه و محبوبیت بازی Axie Infinity بستگی دارد. بازی سرگرم کننده است، کاملاً آماده است و فضای کافی برای رشد دارد. همچنین طی دو سال گذشته خود را به اثبات رسانده است و ویژگی های جدیدی در راه دارد تا بازیکنان بیشتری را برای عضویت درگیر کند.بنابراین بسیاری از تحلیلگران معتقدند که قیمت این توکن در آینده رشد قابل توجهی خواهد داشت.

بازی اکسی اینفینیتی در شبکه های اجتماعی

امکان ارتباط با اکسی اینفینیتی و آگاهی از جدیدترین رویداد های پیرامون این بازی از طریق راه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی برای علاقه مندان و گیمر ها وجود دارد.

آدرس سایت رسمی https://axieinfinity.com
آدرس توئیتر https://twitter.com/AxieInfinity
آدرس فیس بوک https://www.facebook.com/AxieInfinity
آدرس دیسکورد https://discord.gg/68DeTqc
آدرس تلگرام https://t.me/axieinfinity
امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. mohammad گفت:

    راهنمایی کنین کامل لطفا بچه ها
    ایده آل ترین شروع برای بازی اکسی چقدر باید خرج کنیم که ماهی 5 6 بده؟ وقتم زیاد دارم
    کمترین شروع قیمت هم بگین لطفا

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT