بهترین دانشگاه های معماری استرالیا سال 2021 کدام‌اند؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

دانشگاه‌ های معماری استرالیا از محبوبترین و شناخته‌‌شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا محسوب می‌شوند و دانشجویان بسیار زیادی به دنبال تحصیل در دانشگاه‌های استرالیا هستند. دوره‌هایی که در دانشگاه های معماری استرالیا تدریس می‌شوند ترکیبی از هنر و علم است که سیستم آموزشی و عملی این دانشگاه‌ها، دانشجویان را بسیار مبتکر بار می‌آورند. حتی اهمیت معماری در کشور استرالیا آنچنان بالا است که می‌توانید در ساختمان‌سازی و بناهای اصلی این کشور مشاهده کنید. خروجی‌های دانشگاه‌های معماری استرالیا، بهترین معماران در سرتاسر دنیا بوده است. در این مقاله بهترین این دانشگاه‌ها آشنا می‌شوید.

لیست بهترین دانشگاه های معماری استرالیا

۱- RMIT University

RMIT-University هترین دانشگاه های معماری استرالیا

دانشگاه RMIT از بهترین دانشگاه های معماری استرالیا و از شناخته‌شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا است. سیستم آموزشی آن برای رشته معماری بسیار هوشمندانه طراحی شده است و در ترم‌های اولیه دانشجویان به گروه‌های کوچکتر تقسیم می‌شوند و باید در هر ترم پروژه را تحویل دهند. اما در ترم‌های بالاتر، رنج وسیعی از شاخه‌های معماری پیش روی دانشجو قرار می‌گیرد و دانشجو با توجه به علاقمندی خود مسیر تخصصی را دنبال می‌کند.

۲- The University of Sydney

The University of Sydney بهترین دانشگاه های معماری استرالیا

دانشکده معماری این دانشگاه، یکی از معروفترین دانشکده‌ها محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که رنک این دانشگاه، رتبه ۱۵ بهترین دانشگاه‌های کشور‌های مشترک المنافع است. افراد زیادی رویای تحصیل در این دانشگاه را دارند. کسانی که مدرک این دانشگاه را داشته باشند به راحتی می‌توانند شغل مورد نظر خود را در استرالیا بیابند و استخدام شوند.

۳- Queensland University of Technology

Queensland University of Technology بهترین دانشگاه های معماری استرالیا

دانشکده معماری این دانشگاه در رتبه پنجاه و یکمین دانشکده‌های معماری دنیا قرار دارد. به دلیل شیوه آموزشی خاص بخش معماری و ترکیب خلاقیت و مباحث محیط زیستی بسیار مورد توجه است. دانشجویان این دانشگاه با انواع معماری پایدار و سازگار با محیط زیست آشنا می‌شوند و شاید خروجی آن معماران طرفدار محیط زیست باشد.

۴- University of Melbourne

University of Melbourne بهترین دانشگاه های معماری استرالیا

از نظر قدمت دانشگاه‌های استرالیا در رتبه دوم قرار دارد و کالج‌های دانشگاه بالاترین امتیاز از نظر خدمات و امکانات را در کل استرالیا کسب کرده‌اند. شاید تعجب کنید که سال گذشته ۱۴۰۳ دانشجو برای ثبت نام در رشته معماری این دانشگاه ثبت نام کرده‌اند تا در لیست انتظار پذیرش قرار گیرند. به نوعی می‌توان گفت که تحصیل در این دانشگاه تبدیل به یکی از رویاهای دانش‌آموزان استرالیایی شده است.

۵- The University of New South Wales

The University of New South Wales  بهترین دانشگاه های معماری استرالیا

این دانشگاه نه تنها معتبرترین دانشگاه استرالیا است، بلکه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های دنیا شناخته می‌شود. این دانشگاه به تنهایی ۱۸ مدرسه معماری را پوشش می‌دهد. همچنین پژوهشکده تخصصی معماری استرالیا در این دانشگاه واقع شده است.

اگر قصد اپلای رشته معماری در خارج کشور را دارید، پیشنهاد می‌شود مقاله ساخت پورتفولیو معماری برای اپلای دانشگاه خارج در سایت Issuu را حتما مطالعه کنید.

حالا که متوجه شدید که بهترین دانشگاه های معماری استرالیا در سال 2021 کدامند، در صورتی که به عنوان یک دانشجو می‌خواهید برای ثبت نام در آزمون‌های بین‌المللی اقدام کنید، سایت اول پرداخت این خدمات را عرضه می‌کند. همچنین پرداخت اپلیکشن فی و پرداخت تعیین وقت سفارت از دیگر خدمات اول پرداخت است.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT