ساخت پورتفولیو معماری برای اپلای دانشگاه خارج

ساخت پورتفولیو معماری برای اپلای دانشگاه خارج در سایت Issuu

زمان مطالعه 4 دقیقه

امروزه دانشجویان معماری یا رشته‌های هنری مانند کاراکترسازی در انیمیشن، طراحان صنعتی و … برای ادامه تحصیل مقاطع بالاتر مانند دکترا در خارج کشور علاوه بر رزومه، SOP، نمره زبان تافل یا آیلتس، نیاز به ارسال پورتفولیو (Portfolio) دارند. برخی دانشجویان، پورتفولیو خود را به صورت فایل PDF یا در قالب سایت وردپرسی ساده معرفی می‌کنند. اما امروزه اساتید معماری دانشگاه‌های معتبر دنیا و به خصوص آمریکای شمالی ترجیح می‌دهند پورتفولیو معماری برای اپلای دانشگاه خارج را در سایت Issuu یا سایت‌های مشابه مشاهد کنند.

تعیین وقت سفارت

پرداخت اپلیکیشن فی

سایت Issuu چیست؟

پورتفولیو معماری برای اپلای دانشگاه خارج در سایت Issuu

در سال ۲۰۰۶ موسسان سایت Issuu  در کشور دانمارک به این فکر افتادند که بتوانند بستری را فراهم کنند که به سادگی هرچه تمام‌تر فایل‌هایی با فرمت PDF را به توان بدون نیاز به نصب اپلیکیشن یا نرم‌افزار خاصی به فرمی در دسترس، قابلیت استفاده راحت و همچنین حس استفاده از کاغذ چاپی به صورت آنلاین را فراهم سازد.

در همین راستا امکانات تبدیل PDF به فرم انتشارات الکترونیک در این سایت فراهم شده است. امروزه قابلیت‌های متنوعی در این سایت برای نمایش نمونه کارها یا ایجاد یک مجله خبری یا کاتالوگ محصولات فراهم شده است. در سال ۲۰۲۰ ماهیانه یک میلیارد صفحه بازدید می‌شود و تا کنون ۵۰ میلیون موضوع به صورت آنلاین منتشر شده است.

مزایای ساخت پورتفولیو معماری برای اپلای دانشگاه خارج در سایت Issuu

پورتفولیو معماری برای اپلای دانشگاه

استفاده از سایت Issuu در ساخت پورتفولیو معماری بسیار زیاد و قابل توجه است:

۱) استفاده از استانداردهای روز:

خود اساتید معماری (به خصوص اساتید کانادا و آمریکا) از این سایت استفاده زیادی می‌برند و حتی برخی دانشگاه‌ها (دانشکده‌های هنر و معماری) نشریه ماهیانه یا هفتگی خود را در سایت Issuu منتشر می‌کنند. ساخت پورتفولیو در این سایت بیانگر آشنا بودن شما به استانداردهای روز برای معرفی نمونه کار است که می‌تواند در انتخاب شما تاثیر بگذارد.

۲) دسترسی راحت به پورتفولیو شما:

توجه داشته باشید که اگر شما نمونه کار خود را برای یک استاد در قالب PDF ایمیل نمایید، استاد مربوطه باید ابتدا PDF را دانلود کرده و سپس آن را مشاهده نماید. زمانی که یک استاد بالغ بر ۵۰۰ نمونه کار دریافت می‌کند، اینکار وقت زیادی را می‌گیرد.

اما استفاده از لینک سایت Issuu ، باعث می‌شود استاد سریعتر و راحت‌تر به نمونه کار شما دسترسی داشته باشد و آن را ارزیابی کند و به خاطر بسپارد. همچنین توجه کنید که برخی اساتید ایمیل‌ها را روی گوشی همراه خود چک می‌کنند که ترجیح می‌دهند مدام فایل‌های PDF با حجم سنگین را دانلود نکنند.

۳) تطابق با همه سیستم‌ها:

ایجاد وب سایت شکیل وردپرسی به جای PDF بسیار هوشمندانه‌تر است. اما توجه کنید که اساتید ممکن است لینک سایت شما را در گوشی‌های همراه با سایز‌های مختلف ببینند و ترتیب نمایش نمونه کارهای شما به آن صورتی که مدنظرتان است را در صفحه نمایش گوشی خود نبینند. استفاده از سایت Issuu، خیال شما را بابت به هم ریختن ترتیب نمونه کارها آسوده خواهد کرد و با مشکلی مواجه نخواهید شد.

۴) جنبه بصری و زیبایی:

با توجه به اینکه کار شما مانند یک مجله شکیل ارایه می‌شود و حس ورق خوردن کاغذ را به مخاطب القا می‌کند، این جنبه روانی تاثیر زیادی در ناخودآگاه فرد تصمیم گیرنده خواهد گذاشت.

۵) قابلیت اتصال به دیگر شبکه‌های اجتماعی:

شما می‌توانید نمونه کارهای خود را به راحتی روی شبکه‌های اجتماعی فیسبوک یا لینکدین قرار دهید یا اینکه حتی ویدیو یوتیوب یا فایل صوتی را روی نمونه کار خود سوار کنید یا حتی فایل تصاویر متحرک GIF را قرار دهید.

دیگر خدمات سایت Issuu

روش پورتفولیو معماری برای اپلای دانشگاه

سایت Issuu علاوه بر امکان ساخت ساده و جذاب مجله و پورتفولیو، امکانات و گزینه‌های متعددی را فراهم ساخته است که شامل:

  • مجله‌های هنری
  • نشریه خبری
  • کاتالوگ‌های تجاری (با امکان اتصال به  صفحات محصولات در سایت فروشگاهی)
  • بروشورها
  • کتابچه‌ها
  • پروتفولیو
  • جزوات و صفحات درسی

*یکی دیگر از نکات جالب توجه در مورد کاتالوگ‌ها و مجلات، ارایه آمار مربوط به تعداد بازدید هر صفحه است که بسیار کاربردی می‌باشد و می‌توانید متوجه شوید که کدام صفحات بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌‌اند.

پورتفولیو معماری برای اپلای دانشگاه

حال که متوجه شدید ساخت پورتفولیو معماری برای اپلای دانشگاه خارج در سایت Issuu چگونه است، به راحتی می‌توانید خود را از دیگر متقاضیان و رقبای دانشگاه متمایز کنید و شانس خود را افزایش دهید. درصورتی که قصد ادامه تحصیل در یک دانشگاه خارجی را دارید، مجموعه اول پرداخت خدمات مختلفی را به شما ارایه می‌دهد. اگر به عنوان یک دانشجو می‌خواهید برای ثبت نام در آزمون‌های بین‌المللی اقدام کنید، می‌توانید به راحتی از سایت اول پرداخت این خدمات را دریافت کنید. همچنین پرداخت اپلیکشن فی و پرداخت تعیین وقت سفارت از دیگر خدمات اول پرداخت است.

خدمات پرداخت ارزی آزمون های بین المللی

امتیاز 2.7/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT