سود بهینه سازی سایت با ویدیو

بهینه سازی سایت با ویدیو چگونه امکان پذیر است؟

زمان مطالعه 4 دقیقه

امروزه مردم به طور متوسط ۱۶ ساعت در هفته را به تماشای فیلم های آنلاین می‌گذرانند و ۸۴ درصد آنها با دیدن فیلم متقاعد شده‌اند كه محصول یا خدمتی را خریداری كنند. یوتیوب می‌گوید که ۷۰ درصد از مصرف ویدیو در دستگاه‌های تلفن همراه اتفاق می‌افتد. در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که بهینه سازی سایت با ویدیو چگونه امکان‌پذیر است.

 مشاغلی که از ویدئو در وب سایت‌‌های خود استفاده نمی‌کنند بازدیدها، مشتریان و درآمد بالقوه زیادی را از دست می‌دهند. بیشتر بازاریاب‌ها فیلم‌های خود را برای جستجو بهینه می‌کنند‌، اما روش‌های دیگری نیز برای بهبود نتایج جستجو در وب سایت شما با فیلم وجود دارد. بنابراین اگر با ویدیو در وب سایت کسب و کار خود شروع می‌کنید یا به دنبال کمک برای بهینه سازی آن هستید، به خواندن ادامه دهید.

بهینه سازی سایت با ویدیو

بهینه سازی سایت با ویدیو چگونه

 در اینجا هفت روش وجود دارد که می‌توانید وب سایت خود را با استفاده از فیلم بهینه کرده و به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

۱) مشتریان را به دادن بازخورد تشویق کنید

 بعضی اوقات صحبت کردن از نوع تایپ ساده‌تر است، بنابراین ابزارهایی پلتفرم VideoAsk انجام این کار را آسان می‌کند. افراد می ‌توانند خیلی سریع با استفاده از این ابزارها فیلم بسازند و ارسال کنند. بازاریاب‌ها می‌توانند با استفاده از این فیلم‌ها فراتر از تجزیه و تحلیل داده‌ها عمل کنند و اطلاعات بی‌نظیری را از حالت‌های چهره‌، لحن صدا و زبان بدن افراد دریافت کنند.

 ۲) به سوالات مشتریان پاسخ دهید

 پاسخ سوالات مشتریان مبتنی بر ویدئو می‌تواند روشی خلاقانه برای پاسخ به سوالات مشتریان باشد. همچنان می‌توانید اطلاعاتی را که مشتری به دنبال آن است ارائه دهید و اعتماد بیشتری به او ایجاد کنید. دیدن چهره کارمندان شرکت شما به انسانی‌سازی برند و محصولات شما کمک می‌کند‌، روابط و اعتماد را تعمیق می‌بخشد. حتماً هر ویدیو را کوتاه و متمرکز بر یک موضوع واحد قرار دهید تا بهترین نتیجه را داشته باشد.

۳) با ویدیو هایی از وفاداری به برند تشکر کنید

تشکر از شما بخشی جدایی ناپذیر از هر رابطه‌ای است. این می‌تواند تجربه مشتری را بهبود بخشد و وفاداری به نام تجاری شما را تقویت کند. به عنوان مثال، وقتی کسی آهنربای سرب را بارگیری می‌کند یا در خبرنامه شما مشترک می‌شود‌، با یک فیلم کوتاه از او تشکر کنید، سپس از او بخواهید یک کار اضافی مانند پر کردن یک نظرسنجی سریع را انجام دهد. ویدئو ابزاری قدرتمند هنگام تشکر از شما است زیرا در تحقیقی از Vanessa kK.Bohns در نشریه Harvard Bussiness می‌نویسد که مردم ۳۴ برابر بیشتر از نوشتن، به هرگونه درخواست شخصی پاسخ می‌دهند.

بهینه سازی سایت با ویدیو

۴) زمان صرف شده در صفحه را افزایش دهید

 از دیدگاه تکنیک SEO، فیلم‌ها می توانند تأثیر بسزایی در وب سایت شما داشته باشند. آنها می‌توانند زمان صرف شده در صفحه را افزایش دهند، که یک عامل رتبه بندی برای گوگل است. علاوه بر این، با قرار دادن کلمات کلیدی در ویدیو و رونویسی‌های مرتبط در صفحه‌، همچنین رتبه خود را برای جستجوی کلمات کلیدی افزایش می‌دهید.

۵) بستر میزبانی مناسب را انتخاب کنید

 انتخاب شما از بستر میزبانی ویدیو به آنچه می خواهید با افزودن فیلم ها بدست آورید بستگی دارد. آیا به دنبال ایجاد ترافیک وب سایت یا سرنخ بیشتر هستید؟ یا می‌خواهید قالب‌های محتوای خود را تغییر دهید تا مخاطبان بیشتری را مجذوب خود کنید؟

  • اگر به غیر از ترافیک به چیز دیگری نگران هستید‌، می‌توانید فیلم های خود را در هر پلتفرمی که دوست دارید مانند Vimeo یا Wistia میزبانی کنید.
  • اگر به دنبال افزایش بازدید و بازدیدکننده‌ها هستید، فیلم‌های خود را در یوتیوب آپلود کنید زیرا گوگل به احتمال زیاد ویدیو های میزبانی شده در یوتیوب را بالاتر از همه در نتایج جستجو رتبه بندی کرده و نمایش می‌دهد.

 اقدام اصلی در اینجا قرار دادن فیلم ها در وبسایت شما بدون در نظر گرفتن بستری است که برای میزبانی از آنها استفاده می‌کنید.  با انجام این کار سایت شما باعث افزایش تاثیر SEO نسبت به هرجا دیگری می‌شود‌. بعلاوه‌، این سیستم عامل‌ها امکان جاسازی فیلم‌ها در اکثر سیستم عامل‌های وبسایت مانند WordPress یا Drupal را آسان می‌کند.

۶) فیلم را در بالاترین قسمت صفحات وبسایت خود قرار دهید

 مهم نیست که ویدئو را در وب سایت مشاغل خود قرار دهید، اطمینان حاصل کنید که فقط یک ویدیو در هر صفحه وجود دارد. اگر می خواهید مورد خاصی را توسط گوگل فهرست بندی کنید، حتماً آن را در بالای صفحه قرار دهید. سرچ گوگل معمولاً فقط یک ویدیو در هر صفحه نشان می‌دهد و معمولاً اولین ویدیویی را که در صفحه پیدا می‌کند انجام می‌دهد.

 ۷) تصاویر بند انگشتی thumbnail انسان محور برای ویدیو هایتان بسازید

 تصاویر کوچک ویدئو می‌تواند در جلب توجه افراد هنگام پیمایش در وب سایت یا نتایج جستجو به شما کمک کند. اینها تبلیغاتی ثابت برای ویدیو هستند که باید افراد را به کلیک روی پخش تشویق کند. حتی لازم نیست که بخشی از ویدیو باشند تا موثر واقع شوند.

ویدیو‌های مناسب که تکنیک‌های SEO را رعایت می‌کنند می‌توانند تاثیر عالی بر روی مخاطبان شما بگذارد. ویدیو‌ها زندگی به وبسایت شما می‌دهد و چهره‌ی انسانی به تجارت شما می‌دهد.

حالا که متوجه شدید بهینه سازی سایت با ویدیو چگونه است، اگر برای ساخت سایت خود نیاز پرداخت هزینه ارزی مانند دامین، هاست و … را داشتید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت برای توسعه کسب و کار خود استفاده نمایید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT