تبلیغ در اینستگرام و پرداخت هزینه ارزی

تبلیغ در اینستگرام و پرداخت هزینه ارزی

زمان مطالعه 4 دقیقه

برای تبلیغ در اینستگرام روش‌های مختلفی مانند استفاده از اینفلوئنسرها و یا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام وجود دارد. اما اینکه کدام یک از این دو روش برای معرفی برند و افزایش فروش شما مناسب هستند، به نوع کسب ‌و کارتان بستگی دارد. در حالی که این روزها شاهد استفاده روز افزون برندهای مختلف از سلبریتی‌ها هستیم، بسیاری از دیجیتال مارکترها معتقدند استفاده از روش تبلیغ مستقیم در اینستاگرام تأثیر بهتری روی کاربران دارد. اگر می‌خواهید با این شیوه تبلیغات اینستگرام و پرداخت هزینه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام بیشتر آشنا شوید، در این مقاله همراه ما باشید.

روش پرداخت هزینه تبلیغات اسپانسر اینستگرام

دلیل تبلیغ در اینستگرام

دوستان عزیزی که قصد تبلیغ در اینستگرام دارید، حتماً می‌دانید که برای انجام این کار باید حساب کاربری اینستاگرامتان را به صفحه کاربری فیس‌بوکتان متصل کنید. بعد از انجام این کار شما می‌توانید محتوای خود را تحت عنوان تبلیغات اسپانسر اینستاگرام در این شبکه اجتماعی قرار دهید. اما قبل از هر چیز باید هزینه انجام این کار را پرداخت نمایید.

مشابه با تبلیغ در گوگل ، هزینه تبلیغ مستقیم در اینستگرام هم بر اساس معیارهای مختلف مانند بودجه روزانه محاسبه می‌شود. اما برای واریز هزینه مورد نظر و در واقع شارژ حساب کاربری‌تان شما می‌توانید از دو پلتفرم اینستاگرام و  فیس‌بوک استفاده کنید.

بر اساس آنچه خود اینستگرام توصیه می‌کنید، بهتر است برای پرداخت هزینه از سیستم مدیریت تبلیغات فیس‌بوک استفاده کنید. اما در غیر این صورت، می‌توانید پرداخت هزینه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام را از طریق خود شبکه اجتماعی اینستاگرام انجام دهید.

با توجه به اینکه اینستاگرام یکی از نرم‌افزارهای محبوب در سطح جهان است، روش‌های مختلفی برای پرداخت هزینه تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد.

استفاده از کردیت کارت

در صورتی که شما با انواع کارت‌های اعتباری مانند ویزاکارت و یا مسترکارت آشنایی دارید، حتماً می‌دانید که با استفاده از این کارت‌ها نه تنها در این سایت، بلکه در سایر سایت‌های خارجی نیز هزینه را پرداخت نمایید.

استفاده از پی پال

پی پال یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های الکترونیکی است که نه تنها برای پرداخت ارزی در سایت‌ها، بلکه برای انتقال ارز هم استفاده می‌شود. شما می‌توانید با افتتاح حساب پی پال وریفای شده و انتخاب یکی از انواع کیف پول آن، از بسیاری از سایت‌های خارجی، خرید کنید.

دلیل تبلیغ در اینستگرام

دلیل تبلیغ در اینستگرام خدمات

مسلماً قبل از اینکه کاری را انجام دهید، باید ابتدا از درست بودن انجام آن مطمئن شوید. همان‌طور که می‌دانید تبلیغات اینستاگرام یکی از روش‌های بازاریابی آنلاین است. به طور کلی تبلیغات آنلاین به نسبت تبلیغات آفلاین مانند تبلیغ در تلویزیون و … هزینه کمتری دارند و برخی مواقع بازده بیشتری نیز دارند.

از طرف دیگر هزینه تبلیغ در اینستگرام به نسبت هزینه تبلیغات کلیکی کمتر است. بنابراین استارت آپ هایی که به تازگی فعالیت کاریشان را آغاز کرده‌اند هم می‌توانند از این روش برای برندینگ و جذب مشتری استفاده کنند. بنابراین می‌توان گفت تبلیغات اینستاگرام یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین روش‌های بازاریابی آنلاین است.

از طرف دیگر میزان رشد و بهبود الگوریتم‌های این پلتفرم روز به روز در حال افزایش است. پس دور از انتظار نیست که به تعداد کاربران فعال این شبکه اجتماعی هر روز افزوده شود.

علاوه بر این، فراموش نکنید که تبلیغ در اینستاگرام به نوعی به فیس‌بوک ارتباط دارد. به این معنا که شما برای قرار دادن تبلیغ مستقیم در اینستاگرام می‌توانید از تمام داده‌هایی که فیس‌بوک از کاربران دارد استفاده کنید. تعیین مخاطبین هدف و قرار دادن محتوای تبلیغاتی در اختیار آن‌ها کار سختی نخواهد بود، البته اگر به درستی انجام شود.

هزینه تبلیغ در اینستگرام

جواب این سؤال به شیوه تبلیغات شما بستگی دارد. انتخاب نوع تبلیغ شما مانند عکس، ویدئو، استوری و … ، زمان تبلیغ از جمله مواردی است که در  هزینه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام تأثیرگذار هستند. به طور کلی هزینه تبلیغ در اینستاگرام در حال حاضر بین ۰٫۲ الی ۲ دلار به ازای هر کلیک متغیر است.

تبلیغات مناسب در اینستگرام

شرایط تبلیغ در اینستگرام

با وجود اینکه تبلیغ در اینستاگرام یکی از بهترین روش‌های بازاریابی آنلاین است اما به طور قطع برای تمام کسب‌وکارها مناسب نیست. فراموش نکنید که میزان موفقیت تبلیغ شما به عوامل مختلفی از جمله مخاطبین هدفتان بستگی دارد.

به عنوان مثال، کسب‌وکاری که در زمینه فروش اجزای خودرو در حال فعالیت است، نمی‌تواند با تبلیغات اسپانسر اینستاگرام انتظار نتیجه مطلوبی داشته باشد چرا که احتمال اینکه کاربران و مخاطبین هدفش در این پلتفرم به دنبال این کالا باشند، بسیار کم است.

یکی دیگر از عوامل مهمی که قبل از انجام تبلیغات آنلاین باید به آن توجه داشته باشد، رقابت سنجی است. به عبارت دیگر شما باید ابتدا بررسی کنید که رقبایتان کدام فضا را برای تبلیغات آنلاین در نظر گرفته‌اند.

اگر قصد تبلیغ در اینستگرام را دارید، پیشنهاد می‌شود از خدمات پرداخت ارزی ویزا و مستر کارت یا خدمات پرداخت ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز 5/5 - از 27 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT