بهترین دانشگاه های پزشکی در لهستان کدامند

تحصیل در بهترین دانشگاه‌ های پزشکی لهستان

زمان مطالعه 2 دقیقه

کشور لهستان که جزو کشورهای اتحادیه اروپا محسوب می‌شود، به دو دلیل مقصد بسیار عالی برای تحصیل می‌باشد. دانشگاه‌های لهستان علاوه بر سطح کیفی بالا، هزینه آن نسبت به دیگر دانشگاه‌های اروپا مناسب‌تر است. از طرفی مدرک تحصیلی بسیاری از دانشگاه‌های این کشور در دیگر کشورهای دنیا مورد قبول است. تحصیل در دانشگاه‌ های پزشکی لهستان این امکان را به فارغ‌التحصیلان می‌دهد که در هر نقطه از اروپا با درآمد و امکانات عالی مشغول به کار شوند. به طور کلی رشته‌های پزشکی یا پیراپزشکی در لهستان بین ۴ تا ۶ سال به طول می‌انجاد. محبوب‌ترین رشته‌هایی که مورد استقبال دانشجویان خارجی قرار می‌گیرد به ترتیب شامل: دندان پزشکی، فیزیوتراپی، داروسازی و پرستاری است.

چرا تحصیل در دانشگاه‌های پزشکی لهستان طرفدار دارد؟

 تحصیل در دانشگاه های پزشکی لهستان

خوشبختانه دانشگاه های پزشکی لهستان با زبان انگلیسی تدریس می‌شود که خود یکی از عوامل جذب دانشجویان خارجی است. اما نکته مهمتر این است که دانشگاه‌های پزشکی این کشور، از سیستم آموزش استاندارهای آمریکا (Stafford Loan Program) بهره می‌برد. همچنین دانشجویان پس از پایان دوره تحصیل خود می‌توانند طرح خود را در بیمارستان‌های لهستان، آمریکا، کانادا، استرالیا، آفریقای جنوبی، ایرلند، نروژ و سوئد سپری کنند. به نوعی می‌توان گفت که افرادی که تحصیلات خود را در دانشگاه‌های پزشکی این کشور بگذرانند، آینده بسیار درخشانی هم از نظر پیشرفت کاری دارند و هم شناس بسیاری خواهند داشت که در هر کشور دیگری زندگی کنند.

ترتیب بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان کدامند؟

بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان

لیست بهترین دانشگاه های پزشکی این کشور به ترتیب زیر است:


امروزه بسیاری از ایرانی ها فرزندان خود را برای تحصیل در لهستان و یافتن آینده‌ای درخشان، در بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان ثبت نام می‌کنند. در صورتی که به عنوان یک دانشجو می‌خواهید برای ثبت نام در آزمون‌های بین‌المللی اقدام کنید، سایت اول پرداخت این خدمات را عرضه می‌کند. همچنین پرداخت اپلیکشن فی و پرداخت تعیین وقت سفارت از دیگر خدمات اول پرداخت است.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت