معرفی بهترین سایت های خرید آنلاین لوازم الکترونیکی ارزان قیمت

زمان مطالعه 7 دقیقه

خرید لوازم الکترونیکی ارزان قیمت، یکی از راه های صرفه جویی در هزینه است. اگر هنگام خرید قیمت فروشگاه های مختلف را بررسی کنید، همیشه می توانید برای خرید هر چیزی که می خواهید، در پول خود صرفه جویی کنید. خرید وسایل الکترونیکی نیز به همین شکل است. در این مقاله به بررسی بهترین سایت های خرید آنلاین لوازم الکترونیکی می پردازیم. 

بهترین سایت های خرید آنلاین لوازم الکترونیکی

اگر می خواهید لوازم الکترونیکی ارزان قیمت پیدا کنید، بهتر است این هشت وب سایت و فروشگاه های الکترونیک آنلاین را بررسی کنید. این سایت های خرید آنلاین در زمینه خرید و فروش لوازم الکترونیکی ارزان، بهترین هستند.

سایت TechBargains

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی

گاهی اوقات، خیلی سخت می شود فهمید که آیا واقعاً چیزی را به قیمت خوبی خریده اید یا خیر. سایت های زیادی برای بررسی وجود دارد و شما هرگز نمی دانید که آیا قیمت کمتری نیز وجود داشته که شما از دست داده اید یا خیر.

اگر به دنبال بهترین قیمت وسایل الکترونیکی هستید، TechBargains گزینه بسیار خوبی است. این سایت صدها فروشگاه، فروشگاه های تخفیف دار، و خرده فروشان شخص ثالث را بررسی می کند تا ارزان ترین قیمت ها را به شما ارائه دهد.

بخش رایانه و مسائل مربوط به فناوری این سایت بسیار گسترده است. این سایت لپ تاپ ها، دسکتاپ ها، پرینترها، روترها و بسیاری موارد دیگر را ارائه می دهد. همچنین می توانید در این سایت آیتم های پوشیدنی، لوازم خانگی هوشمند، کنسول های بازی و دستگاه های صوتی را نیز پیدا کنید.

فارغ از وسایل مربوط به تکنولوژی، این شرکت چند دسته بندی کوچکتر دیگر مانند خانه و باغ را نیز ارائه می دهد، اما خرید و فروش ها در این زمینه خیلی چشمگیر نیستند. برای خرید و فروش بهتر، در خبرنامه TechBargains ثبت نام کنید.

خرید از سایت TechBargains

سایت Slickdeals

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی

Slickdeals یک سایت جامعه محور است. اگرچه صفحه اصلی سایت شبیه بقیه فروشگاه های آنلاین است، ولی همه آیتم های برای فروشی که مشاهده می کنید توسط اعضا ارسال شده است. برای اطمینان از کیفیت، بقیه جامعه به آن آیتم ها رای می دهند. Slickdeals همچنین ویراستارانی دارد که تلاش می کنند تا لیست های خاصی از آیتم ها برای خرید و فروش را آماده کنند.

علاوه بر این، برای حفظ امنیت شما هنگام خرید، Slickdeals تنها پیشنهادات فروشندگانی را نمایش می دهد که فیدبک های مثبتی از خریداران قبلی دریافت کرده اند، بنابراین در این سایت پیشنهادات خوب و مطمئنی را برای خرید دریافت خواهید کرد.

محصولات الکترونیکی این سایت همه چیز از بازی های ویدیویی و انواع تلویزیون ها گرفته تا دوربین ها و گوشی های هوشمند را پوشش می دهد. مانند TechBargains، بخش های کوچکی نیز وجود دارد که به آیتم های دیگری مانند لباس و اتومبیل اختصاص داده شده است. از چندین خرده فروش معروف، از جمله Amazon، Best Buy، Walmart، Skyscanner، و Newegg نیز آیتم هایی برای خرید و فروش خواهید دید.

خرید از سایت Slickdeals

سایت Newegg

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی

Newegg تقریباً دو دهه است که در این زمینه فعالیت دارد. در آن زمان، این سایت به یکی از برترین سایت های خرید آنلاین برای صرفه جویی در هزینه، تبدیل شده بود. در ابتدا تمرکز اصلی این سایت بر روی سخت افزار کامپیوتر بوده اما به سرعت در زمینه نرم افزار و سایر لوازم الکترونیکی نیز گسترش یافت. امروزه می توانید ابزار برقی، تجهیزات ورزشی و آیتم های مرتبط با مد را نیز از این سایت خریداری کنید.

با پیشرفت و گسترش Newegg، همچنان این سایت یکی از بهترین مکان ها برای یافتن دستگاه های مرتبط با شبکه، قطعات کامپیوتری و دیگر سیستم های مربوط به تکنولوژی ارزان قیمت برای دفتر یا فضای کاری است. مانند آمازون، Newegg محصولات را به طور مستقیم می فروشد، اما همچنین به فروشندگان شخص ثالث نیز اجازه می دهد تا کالاهای خود را از طریق این فروشگاه عرضه کنند.

Newegg همچنین آیتم های مرجوعی، از جعبه خارج شده و یا کالاهایی که تولید آن متوقف شده را نیز ارائه می دهد که با تخفیف های بسیار خوبی در دسترس شما قرار می گیرند.

خرید از سایت Newegg

سایت Micro Center

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی

Micro Center اولین وب سایت وسایل الکترونیکی ارزان قیمت در این لیست است که به هدف واقعی خود چسبیده است – فقط آیتم های الکترونیکی را ارائه می دهد، نه چیز دیگری. البته فروشگاه های فیزیکی نیز در سرتاسر آمریکا دارد.

چندین دسته بندی گسترده در این سایت وجود دارد، از جمله لپ تاپ، دسکتاپ، پردازنده، شبکه، SSD و کیس کامپیوتر. هر کدام آیتم های بسیاری برای خرید دارد.

مانند Newegg، شما می توانید از Micro Center برای دریافت تخفیف های عالی در زمینه ی دستگاه های مرجوع شده و محصولات از جعبه خارج شده استفاده کنید. تقریباً همه کالاهای موجود در سایت دارای تخفیف هستند.

حمل و نقل شبانه نیز در ایالات متحده در دسترس است. Micro Center ارسال در سطح بین المللی ندارد. 

خرید از سایت Micro Center

سایت Swappa

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی

آیا تاکنون به دستگاه های دست دوم فکر کرده اید؟ اگر بودجه کمی دارید، و اگر با دستگاه های دست دوم مشکلی ندارید، می توانید آیتم های گران قیمتی مانند تلویزیون، کنسول های بازی، و گوشی های هوشمند رده بالا را با پول بسیار کمتری پیدا کنید.

در Swappa برخی از بهترین آیتم های دست دوم را می توانید پیدا کنید. مانند Micro Center، این سایت منحصراً بر روی وسایل مربوط به تکنولوژی متمرکز است. شما به طور مستقیم خرید و فروشتان را با سایر کاربران انجام می دهید و واسطه را حذف می کنید. برای اطمینان از اینکه آیتم های شکسته ای فروخته نشوند، Swappa یک فرآیند تأیید فهرست قوی دارد.

برخی از آیتم های فروشی در Swappa با سایر سایت های موجود در این لیست اصلا قابل رقابت نیست و بسیار بهتر است. شما می توانید آیفون 11 را با قیمت حدود 450 دلار و Nintendo Switch را با قیمت 220 دلار خریداری کنید. حتی قطعات کامپیوتر دست دوم بسیار ارزانی نیز در این سایت پیدا می شود.

خرید از سایت Swappa

سایت Bang Good

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی

Bang Good یک سایت چینی است که ارسال به ایالات متحده دارد. این سایت قیمت های عمده فروشی را برای خرید تکی کالاها ارائه می دهد. Bang Good جایی نیست که بخواهید محصولات مارک دار پیدا کنید (اگرچه گاهی اوقات آیتم هایی برای خرید از مارک های معروف چینی مانند شیائومی نیز مشاهده می کنید).

با این حال، این سایت مکانی برای خرید هندزفری ها، اسپیکرها، اکسسوری های تلفن، قطعات پرینتر سه بعدی، سیستم های امنیتی و روبات های هوشمند ارزان قیمت است، به شرطی که برند این وسایل اهمیت کمتری برای شما داشته باشد.

نقطه ضعف بزرگ Bang Good زمان حمل و نقل آن است. شما گاهی باید انتظار این را داشته باشید که از زمان ثبت سفارش تا دریافت بسته ی خود، حداقل یک ماه طول بکشد.

از دیگر سایت های محبوب چینی در زمینه لوازم الکترونیکی ارزان قیمت، می توان به AliExpress، GearBest و NewFrog اشاره کرد. AliExpress یک سایت قانونی است، به شرطی که اقدامات احتیاطی استاندارد را برای جلوگیری از کلاهبرداری انجام دهید، همانطور که لازم است برای هر خرده فروش آنلاین دیگری نیز انجام دهید.

خرید از سایت Bang Good

سایت Tiger Direct

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی

Tiger Direct در زمینه ارائه انواع تجهیزات کامپیوتری برای مصرف کنندگان و بیزنس ها تخصص دارد. که شامل انواع لپ تاپ ها، دسکتاپ ها، مانیتورها، پرینترها، سخت افزارهای ذخیره سازی، وب کم ها، هدست ها، کیبوردها، موس ها، تبلت ها و اکسسوری های موبایل است.

برخی از محصولات این سایت، دستگاه هایی با لیبل سفید بدون نام هستند، اما محصولاتی از برخی از برندهای پیشرو در زمینه فناوری نیز دارد، از جمله یک بخش که به طور کامل به اپل اختصاص یافته است.

مطمئن شوید که بخش خرید و فروش های انحصاری را نیز بررسی کنید – این بخش آیتم های فروشی هر روز و همچنین آیتم هایی را برای بودجه های خاص (مثلاً آیتم های زیر 100 دلار) را فهرست می کند.

خرید از سایت Tiger Direct

سایت B&H

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی

اگرچه B&H یک فروشگاه در نیویورک دارد، اما این روزها به یک خرده فروش آنلاین نیز تبدیل شده است.

نقطه قوت B&H در زمینه تجهیزات صوتی و تصویری است و فروشگاه فیزیکی B&H هم از ابتدای کارش در سال 1973 فعالیت خود را در همین زمینه شروع کرد. امروزه، کامپیوتر و سایر تجهیزات فنی خانگی نیز می فروشد.

این سایت همچنین دارای بخش آیتم های “استفاده شده” است. می توانید هرچیزی، از لنزهای دوربین دست دوم گرفته تا دستگاه های مربوط به آتلیه را پیدا کنید.

خرید از سایت B&H

مراقب کلاهبرداری ها باشید

اطلاع از اینکه کدام سایت های خرید آنلاین، لوازم الکترونیکی ارزان قیمتی را ارائه می دهند تنها یکی از راه هایی است که می توانید هنگام خرید کالاهای اینترنتی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. به یاد داشته باشید، برخی از سایت ها، آیتم های الکترونیکی آنقدر خوبی دارند که باور کردنی نیستند، اما معمولا مشکلی ندارند. ولی وقتی می خواهید از سایتی که قبلاً از آن استفاده نکرده اید خرید کنید، همیشه باید نظرات کاربران را بررسی کنید.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT