خرید از udemy در بلک فرایدی

خرید از udemy در بلک فرایدی 2022

زمان مطالعه 4 دقیقه

رشد بی سابقه سیستم های آموزش اینترنتی امروزه بر کسانی که به دنبال روش های یادگیری مختلف هستند، پوشیده نیست. برنامه های آموزشی آنلاین به دانشجویان این امکان را می دهد تا در محیط دلخواه خود مثلا خانه، کتابخانه یا هر محیط دیگری به یادگیری بپردازید. یکی از مزیت بزرگ سیستم های آموزشی خودخوان این است که به فرد این امکان را می دهد تا با داشتن یک کار تمام وقت بتواند در کنار آن مشغول یادگیری و کسب دانش نیز بشود. از طرفی هزینه های پایین آموزش اینترنتی یکی دیگر از مزایای است که باعث افزایش مخاطبین آن شده است و یودمی (Udemy) یکی از این سیستم های یادگیری آنلاین است. برای خرید از udemy در بلک فرایدی ۲۰۲۲ می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت بهره مند شوید:

خرید از udemy در بلک فرایدی

خرید از udemy در بلک فرایدی

وبسایت Udemy.com که در کالیفرنیا واقع شده، یک فروشگاه آنلاین یادگیری است که توسط کارآفرینی به نام گاگان بیانی و اکتای کاگلار در سال 2010 پایه گذاری شد. در طی شش سال گذشته و از آغاز به کار این موسسه، این فروشگاه آنلاین یادگیری، شاهد رشد بسیار زیادی بوده است. تا ماه می سال 2017 بیش از 9 میلیون دانش آموز در 35,000 درس که توسط متخصصین در رشته های مختلف ارائه شده، ثبت نام کرده اند. هر یک از دروس ارائه شده در یودمی توسط فایل های ویدیویی ارائه داده می شود. موضوعاتی که در دروس یودمی تحت پوشش قرار می گیرد تنوع زیادی دارد و شامل دروس دانشگاهی مانند سرگرمی، اقتصاد، فناوری، زبان و روانشناسی می شود.

در ابتدا این مجموعه با 48 میلیون دلار سرمایه اراه اندازی شد و بنیان گذاران یودمی به سرعت بخشی از این مبلغ را صرف راه اندازی پلتفرمی کردند که به مربیان تازه کار این امکان را می داد تا درباره هر موضوعی بتوانند ویدیو آموزشی را برنامه ریزی، طراحی کنند و بسازند. هدف یودمی این است که به همه کمک کند تا همه چیز را آنلاین یاد بگیرند.

ساز و کار یودمی به شیوه ای است که هر کسی که چیزی یاد دارد می تواند آموزش دهد و با دیگران به اشتراک بگذارد. این فروشگاه اینترنتی نه تنها دانش آموزان و مربیان، بلکه سازمان هایی را که قصد افزایش سطح مهارتی کارمندانشان را دارند نیز مورد هدف قرار داده است.

خرید از udemy در بلک فرایدی

خرید از udemy در بلک فرایدی

یودمی بیش از 10,000 مربی را جذب کرده و باعث شده تا بیش از 1,000 درس جدید در ماه به سیستم اضافه شود. تعداد رو به رشد دانش آموزان سایت یودمی بیش از 80,000 درس را هر روزه به 10 زبان مختلف و از 190 کشور فرا می گیرند. بسیاری از درس های یودمی رایگان است و خیلی از کلاس های آموزشی هم کمتر از 200 دلار برای دانش آموزان هزینه بر می دارد. البته بعضی از دروس مانند The $400k Crowdfunding Launch Formula و How to Trade Stock Options: Profiting in Up and Down Markets در حدود 1,000 دلار هم قیمت دارند.

اکثر درس های یودمی پس از این که توسط دانشجو اخذ شود دارای گواهینامه تکمیل درس هستند و برخی از درس ها نیز به شکلی پیش نیاز درس های دیگر هستند. ارزش اصلی اخذ درس های یودمی در دیپلمی که دریافت می کنید نیست بلکه دانشی است که به حرفه ای شدن دانش آموزان کمک می کند.

از مدارک و گواهینامه هایی که پس از تکمیل هر درس دریافت می کنید می توانید به عنوان رزومه در وبسایت های فریلنسری استفاده کنید.

ویژگی های سایت یودمی

از سال 2017، یودمی کلاس هایی در 15 دسته مختلف از هنر گرفته تا برنامه نویسی کامپیوتر و 15 زیر دسته را ارائه می کند. در برخی از زیر دسته ها، دانش آموزان می بایست در بیش از 30 کلاس شرکت کرده باشند تا بتوانند ثبت نام کنند. برای مثال، دسته اصلی موسیقی، شامل زیر دسته ای به نام ابزار است. در زیر دسته ابزار، دانش آموزان از بین 30 درس برای دانش آموزان پیانو انتخاب می کنند. بسیاری از درس ها دارای سه سطح مبتدی، میانی و پیشرفته هستند.

کلاس های یودمی یک سری ویژگی های مشترک دارند که این فروشگاه یادگیری آنلاین را تبدیل به مکانی آنلاین و محبوب برای یادگیری می کنند.

بدون پیش شرط : دانش آموزان می توانند هر درسی که به آن علاقه دارند را بردارند بدون این که نیاز باشد آزمون بدهند یا در طی کلاسی دیگر به سطح پیشرفته برسند.

قابل نمایش در هر دستگاهی : می توانید کلاس های یودمی را بر روی تلفن هوشمند، تبلت، کامپیوتر دسکتاپ و لپ تاپ مشاهده کنید.

هزینه کم یا رایگان : یودمی 10 درصد از کلاس های خود را بدون هزینه ای به دانش آموزان می دهد و بیشتر کلاس های باقی مانده هم کمتر از 200 دلار هزینه دارند.

دسترسی فوری : پس از ثبت نام در کلاس یودمی، نیازی نیست که دانش آموزان برای اولین روز آموزشی منتظر بمانند. دانش آموزان به PDF ها، برنامه های آموزشی، لیست وظایف و راهنما ها فورا دسترسی خواهند داشت.

دسترسی مادام العمر به کلاس : دانش آموزان می توانند دوباره وارد بخش یا تمام کلاس شوند و آن درس را دوباره یاد بگیرند. این قابلیت به دانش آموزان کمک می کند که بر روی یک درس مسلط تر شوند و بهتر بتوانند یاد بگیرند.

ضمانت بازگشت وجه 30 روزه : دانش آموزانی که می خواهند پیش از 30 روز از کلاس خارج شوند، کل هزینه پرداختی به حسابشان بازگشت داده می شود.

دسترسی به Student Reviews : دانش آموزان می توانند به سیستم ارسال بازخورد دسترسی داشته باشند و نظر خود را درباره یک درس اعلام کنند. این قابلیت کمک می کند تا بتوان روی انتخاب یا عدم انتخاب یک درس تصمیم بهتری بگیرند.

خودخوان بودن : بخش های یک کلاس در یودمی بین 5 تا 15 دقیقه طول می کشد. بعد از تماشای هر بخش از یک درس در یودمی، دانش آموزان می توانند با پاسخ به یک سری سوالات میزان یادگیری را بسنجند.

گواهی تکمیل : پس از تکمیل اکثر درس ها در یودمی به دانش آموزان گواهی ارائه می شود. برخی از درس ها هم به دانش آموزان اعتباری می دهد تا بتواند یادگیری را ادامه دهد.

مربیان مجرب : مربیان یودمی در رشته ای که درس می دهند به شدت کار کرده اند. هر مربی دارای سوابق و مدارکی است که به دانش آموزان کمک می کند تا بهترین مربی ها را تشخیص دهند.

یودمی از نظر طرح ریزی وبسایت اش توسط دانش آموزان و افراد مجرب در امر آموز انلاین بسیار مورد تحسین قرار می گیرد. دسترسی به بخش های مختلف در این وبسایت بسیار ساده است و محیطی کاربر پسند دارد. با یک جستجو به سادگی می توانید موضوع درسی خود را جستجو و پیدا کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT