خرید عکس از سایت 123RF

خرید عکس از سایت 123RF | فروشگاه آنلاین عکس

زمان مطالعه 2 دقیقه

در دنیای اینترنت تعداد زیادی سایت فروش عکس وجود دارد که هر یک بازار و مخاطبان خود را دارند. برخی از این فروشگاه‌ها‌ مانند سایت‌های Shutterstock یا Adobe Stock و Twenty20 به طور تخصصی در زمینه فروش عکس فعالیت دارند و برخی دیگر از سایت‌ها مانند Envato یا Creative Market بخشی از فروشگاه‌ آنلاین را به فروش عکس اختصاص داده‌اند. در این مقاله به خرید عکس از سایت 123RF می‌پردازیم که یکی از معروفترین سایت‌های فروش تخصصی عکس در دنیا است.

کسب درآمد از فروش عکس

خرید عکس از سایت 123RF

راهنمای خرید عکس از سایت 123RF

سایت 123RF که در سال ۲۰۰۵ راه‌اندازی شد، توانست طی چند سال از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شود. هم اکنون این سایت ۴۰ دفتر در سرتاسر دنیا دارد و ۹۰ میلیون عکس برای فروش عرضه می‌کند. این سایت از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که در هنگام ورود به صفحه اول مشاهده خواهید کرد:

۱- Photos: در این بخش انواع عکس‌ها قابل خرید است و در صورت کلیک روی این بخش، عکس‌ها بر اساس موضوعات طبقه‌بندی شده‌اند که کار کاربر را آسان می‌کند. عکس‌ها را می‌توان به سه روش خرید تکی، خرید بسته‌ای و خرید بر اساس حق عضویت دریافت کرد.

۲- Audio: در این بخش انواع موسیقی زمینه برای ویدیو و فیلم به فروش می‌رسد که از تنوع زیادی هم برخوردار است.

۳- Vectors: در این بخش تصاویر وکتوری برای فروش قرار داده شده‌اند و بر خلاف تصاویر بخش Photos که پیکسلی است، در این بخش تصاویر وکتوری است و قابل دستکاری می‌باشد.

۴- Footage: در این بخش ویدیو‌های فوتیج (footage) حالت 4k یا HD به فروش می‌رسد. فوتتیج‌ها با حجم‌های مختلف به فروش می‌رسند.

کسب درآمد از فروش عکس در سایت 123RF

آموزش خرید عکس از سایت 123RF

اگر یک عکاس حرفه‌ای هستید، می‌توانید برای کسب درآمد ارزی از سایت 123RF اقدام کنید. البته شرایط خاصی در نظر گرفته است از شما می‌خواهند که تعدادی عکس بر اساس استاندارهای سایت آپلود کنید و قیمت‌گذاری بر عهده سایت می‌باشد. با فروش یک عکس، سایت 123RF میزان ۲۵ درصد مبلغ فروش را به عنوان کمیسیون بر می‌دارد و اگر عکس دوباره فروش رفت، در مراحل بعدی ۱۰ درصد کمیسیون به 123RF تعلق می‌گیرد. اگر درآمد شما بالای ۵۰ دلار باشد، ۲۰ام هر ماه میلادی حق درخواست تسویه حساب دارید که با کمک خدمات نقد کردن درآمد ارزی مجموعه اول پرداخت امکان‌پذیر است.

همچنین اگر قصد خرید عکس از سایت 123RF دارید، می‌توانید برای پرداخت هزینه ارزی، از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT