راهنمای هواداران جام جهانی قطر 2022

دانلود راهنمای هواداران جام جهانی قطر 2022

زمان مطالعه 2 دقیقه

 فهرست محلی به بازدیدکنندگان کمک می کند تا در اطراف قطر بگردند و رویداد و مکان های دیدنی را معرفی کنند آماده شده است. در این پست به راهنمای هواداران جام جهانی قطر 2022  می پردازیم.

تعیین وقت سفارت

راهنمای هواداران جام جهانی قطر 2022

بلیط؟ بررسی. هایا کارت و محل اقامت؟ بررسی. قبل از شروع تجربه یک عمر چه چیزی باقی می ماند؟ راهنمای رسمی هواداران جام جهانی 2022 قطر که به تازگی منتشر شده است، اکنون برای دانلود و جمع آوری در دسترس است

راهنمای هواداران 128 صفحه‌ای منبع ضروری یک مرحله‌ای برای همه چیزهایی است که به بهترین جام جهانی فوتبال تا کنون مرتبط است، از جمله اطلاعات کلیدی در مورد تیم‌ها، استادیوم‌ها، برنامه مسابقات و رفت و آمد در روز مسابقه.

راهنمای هواداران مصور که در نقاط اطلاعاتی استادیوم و مکان‌های کلیدی اطراف دوحه موجود است، یک تورنمنت جمع‌آوری فوری است که نسخه امسال آن به یاد اولین جام جهانی فوتبال در خاورمیانه و جهان عرب است. بخش مفید «کشف قطر» طرفداران را با کشور میزبان و مکان‌های دیدنی آن آشنا می‌کند، با عبارات مفیدی به زبان عربی که برای کمک به بازدیدکنندگانی که برای اولین بار به اطراف سفر می‌کنند و طعم جاذبه‌های بی‌نظیر ارائه شده را می‌چشند.

و این تمام نیست.

سرگرمی فوتبال در هر جایی که هواداران جمع می شوند، نه تنها در استادیوم ها، دنبال می شود. شما نمی‌خواهید فضای فوق‌العاده جشنواره رایگان FIFA Fan Festival™ در پارک البیدا در قلب دوحه را از دست بدهید – شامل اجرای روزانه صحنه اصلی، تماشای مسابقه در صفحه بزرگ، گزینه‌های غذا و نوشیدنی از سراسر جهان و تعداد زیادی سرگرمی ها و فعالیت های سرگرم کننده خانوادگی. بنابراین، چه قدم زدن در امتداد خط ساحلی درخشان دوحه در 6 کیلومتری Corniche Activation یا هیاهوی اطراف استادیوم‌ها، راهنمای هواداران کلید شما برای بهترین استفاده از تجربه جام جهانی FIFA است.

راهنمای رسمی طرفداران جام جهانی 2022 FIFA بر روی کاغذ قابل بازیافت از منابع سازگار با محیط زیست چاپ شده است که توسط شورای نظارت بر جنگل (FSC) تایید شده است و به طور مشترک توسط فیفا، کمیته عالی تحویل و میراث و جام جهانی 2022 قطر منتشر شده است. LLC. همچنین شامل فهرستی با شماره های کلیدی و لینک های کد QR برای خدمات مهم پزشکی و دولتی است.

نسخه دیجیتال موجود برای دانلود را در:

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT