سایت adsterra

سایت adsterra | کسب درآمد از adsterra | سایت کلیکی adsterra

زمان مطالعه 3 دقیقه

Adsterra یک شرکت بزرگ است که از سال 2013 در بازار خدمات تبلیغاتی فعالیت می کند. این شرکت قبلا خود را در بازار برای چنین خدماتی تاسیس کرده است و در میان تعداد زیادی از کاربران تقاضا می شود. در این مقاله به بررسی سایت adsterra و کسب درآمد از سایت کلیکی adsterra می پردازیم.

سایت adsterra

سایت adsterra

سایت adsterra

مزیت اصلی این شرکت در کمال ثابت خود است، در این واقعیت که این شرکت تعداد زیادی از شرکا و افراد را با استفاده از خدمات خود دارد. Adsterra ترافیک را از سراسر جهان ارائه می دهد، بنابراین بیش از 9 هزار تبلیغ کننده و بیش از 13 هزار ناشران در شبکه شرکت وجود دارد.

اطلاعیه های فشار در وب سایت Adsterra چه هستند و برای آنها چه هستند؟

اطلاعیه های فشار وب اطلاعیه هایی هستند که اعلان ها را از برنامه های کاربردی تقلید می کنند و بر روی صفحه نمایش کامپیوتر یا تلفن همراه نمایش داده می شوند.

30 کاراکتر در عنوان چنین اعلان قرار می گیرند. بنابراین، عنوان اعلان باید بسیار محکم باشد و به طور دقیق ماهیت تبلیغات را انتقال دهد. یک آیکون روشن در کنار اعلان وجود خواهد داشت که نمیتواند یک مشتری بالقوه را جذب کند. یک تبلیغ کوتاه و یک تصویر رنگارنگ نیز برای جلب توجه قرار می گیرد. کل آگهی خود به نظر بسیار هماهنگ است.

کاربر بلافاصله اعلان دریافت می کند، بنابراین به زودی به عنوان یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی می شود، به معنای واقعی کلمه هزاران نفر از کاربران آن را دریافت می کنند، که در نهایت به مشتریان تبدیل می شوند یا درآمد تبلیغاتی را تولید می کنند.

به منظور دریافت اطلاعیه های فشار وب، کاربر خود باید اجازه دریافت آنها را بدهد. بنابراین، چنین تبلیغاتی در نظر گرفته نمی شود نه مزاحم، و با استانداردهای گوگل مخالف نیست، و بنابراین به مسدود کردن نیست.

سایت adsterra

سایت adsterra

اعلان های فشار وب به عنوان تبلیغات بومی محسوب می شوند، زیرا آنها مانند اطلاعیه ها از برنامه ها به نظر می رسد و به صورت ارگانیک توسط کاربر درک می شوند. علاوه بر این، کاربر یک اعلان تبلیغاتی دریافت خواهد کرد، حتی اگر مرورگر او بسته شود و او در مورد کسب و کار خود می رود. تنها شرط این است که کاربر باید اینترنت را فعال کند.

این شرکت بدون استفاده از ربات ها ترافیک را ارائه می دهد، که رقبا نمی توانند از آن برخوردار باشند. کاربران به طور داوطلبانه موافقت می کنند که چنین تبلیغاتی را دریافت کنند و تنها به منابع ناشرانی که خودشان اعتماد دارند، مشترک شوند. این به شما این امکان را می دهد که از هجوم رباتها در ترافیک جلوگیری کنید.

کسب درآمد از تبلیغات adsterra

سایت adsterra

سایت adsterra

در حال حاضر سایت Adsterra در زمینه نقد درامد از طریق وبمانی؛ ارزهای دیجیتال و پی پال در حال فعالیت می باشد که بهترین روش در حال حاضر برای ایرانیان با توجه به شرایط فعلی وبمانی می باشد.

نقد درامد ارزی

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT