SafePay

مستر کارت مسافرتی دلاری SafePay

زمان مطالعه 3 دقیقه

مسترکارت های تراول قابل شارژ دلاری SafePay ارزانترین مسترکارت مسافرتی دلاری هستند.

مسترکارت های مسافرتی قابلیت شارژ مجدد دارند و می توانند کارت مناسبی برای سفرهای خارجی باشند، چراکه علاوه بر استفاده از پوز فروشگاهی قابلیت دریافت وجه از ATM را نیز دارند.مسترکارت های دلاری Safepay با اعتبار  3 سال صادر می شوند و قابلیت حک نام بصورت برجسته را دارند. مجموعه اول پرداخت با ارایه کارت مستر مسافرتی SafePay، آماده ارایه خدمات به شما عزیزان می باشد.

SafePay
SafePay

قابلیت های اصلی کارت SafePay

مستر کارت های فیزیکی قابل شارژ Safepay ، سه ساله هستند صاحب کارت می تواند به دفعات با مضرب 100 کارت را شارژ کند. از این کارت ها می توانید در موارد زیر استفاده نمایید: خرید آنلاین ارزی، خرید از دستگاه POS و گرفتن وجه نقد از دستگاه ATM در خارج از کشور.
همچنین این کارت ها تا سقف 5000 دلار می توانند شارژ بشوند و سقف سالانه شان 50000 دلار است.

CVV2 مسترکارت های قابل شارژ SafePay

در قسمت پشت کارت یک عدد سه رقمی و یک عدد چهار رقمی مشاهده می شود، عدد سه رقمی همان CVV یا CVV2 است. عدد چهار رقمی نیز 4 رقم آخر شماره 16 رقمی روی کارت است.

مدارک لازم برای دریافت مستر کارت قابل شارژ

در حالت کلی جهت احراز هویت مشتریان اول پرداخت ، تصویر کارت ملی یا پاسپورت و همچنین تصویر کارت بانکی(فقط 16رقم کارت و اسم دارنده کارت دیده شود ) که با آن پرداخت انجام شده است، لازم است.
برای ثبت نام مسترکارت قابل شارژ مسافرتی Safepay ، تصویر پاسپورت، امضا شده و اعتبار بالای شش ماه و کارت بانکی( با شرایط بالا) الزامی است.

SafePay
SafePay

تصویر پاسپورت جهت صدور مستر کارت قابل شارژ

لطفا پاسپورت های ارسالی شامل 7 آیتم زیر باشند :
1. وضوح تصویر
2. MRZ کامل و خوانا باشد.
3. در تصویر انگشت یا حاشیه ی خاصی نباشد و پاسپورت زاویه نداشته باشد (اسکن شده باشد).
4. بارکد بالای صفحه خوانا باشد.
5. دارنده پاسپورت بالای 18 سال سن داشته باشد.
6. اعتبار پاسپورت بیشتر از 6 ماه باشد.
7. در قسمت امضای دارنده، حتما امضا شده باشد.

مدت زمان تحویل مستر کارت قابل شارژ

بعد از ثبت سفارش، فیزیک مستر کارت مسافرتی Safepay بی نام دربازه ی 10روز تا 2 هفته  قابل تحویل است. مسترکارت قابل شارژ مسافرتی Safepay با نام نیز حداکثر 4 الی 6 هفته زمان می برد تا تحویل داده شود

فعال شدن کارت به چه صورت است

با فعالسازی کارت در پنل بانکی emoney مسترکارت شما قابل استفاده می باشد.

امکان هک شدن نام بر روی مستر کارت قابل شارژ

دو مدل مسترکارت قابل شارژ وجود دارد. روی کارت بی نام اسم دارنده ی کارت حک نمی‌شود ولی در پنل بانکی کارت با نام شما شما صادر شده است. روی کارت بانام اسم دارنده ی کارت حک می شود همچنین در پنل بانکی نیز کارت با نام شما صادر می شود و اسم شما در پنل قید شده است.

امکان جابجایی و یا کارت به کارت در مسترکارت قابل شارژ

بطور کلی تنها کارت هایی امکان واریز پول و جابجایی دارند که به حساب بانکی متصل باشند و متعاقبا دارای SWIFT Code باشند. اما بین مسترکارت هایprepaid صادر شده توسط اول پرداخت نیز این امکان فراهم شده است. البته کارت مقصد حتما باید قابل شارژ باشد و کارمزد انتقال نیز 5 و 10 دلار می باشد.

شماره توکن کارت safepay

شماره توکن (Token) کارت همان عدد نه رقمی است که روی کارت قید شده و همچنین بر روی بسته کارت زیر بارکد آورده شده است.

تفاوت SafePay با مسترکارت های ezTravel

تنها تفاوت این مسترکارت های مسافرتی دلاری با هم، در کمپانی صادر کننده ی آنها است که به همین دلیل مبلغ صدور ، اعتبار و هزینه های نگهداریشان با یکدیگر تفاوت خواهد داشت.

درخواست صدور مستر کارت SAFE PAY

SafePay
SafePay


خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

امتیاز 5/5 - از 19 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT