سایت کلیکی

معرفی سایت کلیکی خارجی : روش کسب درآمد دلاری از راه کلیک

زمان مطالعه 3 دقیقه

وب سایت های PTC (پرداخت در ازای کلیک) به طور کلی بهترین راه برای کسب درآمد نیستد اما این موضوع که بالاخره این گونه وب سایت ها می توانند منبع درآمدی برای شما باشند، قابل انکار نیست، به ویژه اگر از وب سایت کلیکی خارجی برای این کار استفاده و درآمد دلاری کسب کنید.

پیش از پیوستن به یک وب سایت کلیکی حتما درباره آن تحقیق کنید. بسیاری از وب سایت ها پرداخت نمی کنند و حتی ممکن است بدون اطلاع قبلی محو شوند! برخی دیگر از وب سایت ها نیز اسکم هستند و اگر چه در استفاده از این وب سایت ها نیازی به پرداخت هزینه از جانب شما نیست ولی وقتی که صرف این وب سایت ها می کنید تا درآمد کسب کنید می تواند هدر برود.

وب سایت نئوباکس

پس از این که ClickSense تصمیم به متوقف کردن تبلیغات کرد، نئوباکس تبدیل به شناخته شده ترین وب سایت کلیکی خارجی شد. پیش از آن، رقابت سختی بین نئوباکس و ClickSense وجود داشت ولی در حال حاضر فقط نئوباکس وجود دارد. ClickSense تصمیم گرفت بر روش های دیگری برای کسب درآمد، از جمله نظرسنجی، تمرکز کند.

پرداخت در این وب سایت به نوع اشتراک و مدت تبلیغی که نگاه می کنید، دارد. همچنین می توانید از طریق جذب عضو جدید به سیستم نیز کسب درآمد کنید.

وب سایت Scarlet Clicks

Scarlet Clicks تا حد زیادی شبیه به نئوباکس است و از سال 2009 فعالیت می کنند و اکثر افرادی که نظر خود را درباره این دو سرویس دهنده داده اند، اشاره کرده اند که این وب سایت ها پرداخت دارند. مبلغ پرداختی در ازای هر کلیک 0.0002 تا 0.001 دلار است که مبلغ بسیار کمی محسوب می شود. اگر چه این وب سایت ادعا کرده که به ازای هر کلیک 0.01 دلار دریافت می کنید ولی واقعیت ندارد.
شما می توانید درآمد خود را از طریق Payza و پرفکت مانی برداشت کنید. همچنین برای برداشت محدودیت وجود دارد.

وب سایت GPT Planet

صاحب GPT Planet و Scarlet Clicks هر دو یک شخص به نام دیمیتریوس (Kordim) اهل یونان است. GPT Planet از سال 2010 یعنی یک سال پس از Scarlet Clicks شروع به کار کرد.
شما در این وب سایت با تماشای تبلیغات نیز می توانید کسب درآمد که البته مبلغ کمی بدست می آید و همچنین شما می توانید با کلیک بر روی یک آیکون مربعی و تماشای تبلیغ آن 1 دلار برنده شوید اما شانس برنده شدن پایین است.
شما می توانید درآمد خود را از طریق Payza، پرفکت مانی، Payeer یا بیت کوین برداشت کنید. در این وب سایت برای برداشت پول محدودیتی وجود ندارد.

سایت کلیکی
سایت کلیکی

وب سایت YouGetProfit

YouGetProfit یکی از وب سایت های خوش نام تر در زمینه کسب درآمد کلیکی است. این وب سایت از سال 2013 شروع به کار کرده است. علاوه بر امکان کسب درآمد از طریق تبلیغات، می توانید از طریق پیشنهادات ویژه، نظرسنجی ها و وظایفی که به شما محول می شود، کسب درآمد کنید. برخی از پیشنهادات نیز هستند که در ازای انجام آن ها پرداختی به شما نمی شود، پس حواستان باشد!
پرداخت در این وب سایت از طریق Payza و پرفکت مانی است.

وب سایت Wad.Ojooo

Wad.Ojooo یک وب سایت مورد اعتماد در زمینه تبلیغات کلیکی است که از سال 2013 شروع به کار کرده و توسط یک کمپانی پشتیبانی می شود. وب سایت این برند حداقل از نظر ظاهری نسبت به سایر وب سایت ها، زیباتر است. این وب سایت همچنین پرداخت درآمد ها را از طریق پی پال انجام می دهد.

مشکل این وب سایت درست مانند وب سایت دیگر این است که میزان پرداختی کم است.

وب سایت AyuWage

AyuWage از سال 2009 فعالیت می کند و برای مانند سایر وب سایت ها در ازای کار هایی معمول به شما پرداخت می کند. این وب سایت نیز امکان پرداخت درآمد از طریق پی پال را داراست.
در این وب سایت کسب درآمد از طریق، تکمیل نظرسنجی ها، تماشای تبلیغات و انجام وظایف کوچک وجود دارد.
برخی کاربران اعلام کرده اند که پرداخت به آن ها با تاخیر انجام شده است. این وب سایت همچنین یک سیستم هشداری دارد که در صورتی که سه بار هشدار دریافت کنید، تمام درآمدتان به همراه اکانت تان از بین می رود.

خدمات اول پرداخت

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

 

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT