دوره آموزشی لینکدین

معرفی ۶ دوره آموزشی لینکدین (LinkedIn Learning) برای افراد جویای کار

زمان مطالعه 4 دقیقه

در بازار کار رقابتی امروز برای به دست آوردن بهترین فرصت‌های شغلی باید از سایر افراد متمایز باشید. یادگیری مهارت های مختلف از طریق دوره های آنلاین این مزیت را به شما میدهد که در هر زمان و در هر مکان بتوانید به این دوره ها دسترسی داشته باشید. در این مقاله به معرفی بهترین دوره آموزشی لینکدین می پردازیم.

دوره آموزشی لینکدین

LinkedIn Learning یکی از بهترین پلتفرم‌ها آموزش آنلاین است که دوره‌های ویدیویی باکیفیتی را توسط کارشناسان ارائه داده است. با پرداخت اشتراک ماهانه 19.99 دلار میتوانید به دوره های آموزشی دسترسی داشته باشید. همچنین یک ماه استفاده رایگان نیز ارائه داده می شود.

در این مقاله بهترین دوره های آموزشی لینکدین را برای افراد جویای کار که به دنبال پیشرفت در حرفه خود هستند، معرفی میکنیم. با ما همراه باشید.

دوره آموزشی How to Become a Thought Leader and Advance Your Career

دوره آموزشی لینکدین

دوره آموزشی لینکدین

در بازاریابی محتوا، رهبری فکری شامل استفاده از مطالب با کیفیت بالا به منظور قرار دادن شرکتی در  جایگاهی نوآورانه در آن زمینه است . رهبری فکری می تواند به شما در جستجوی شغل کمک کند. این دوره با معنای رهبری فکری شروع می شود و اینکه چگونه ساختن یک برند شخصی می تواند به شما در این فرآیند کمک کند.

در بخش های بعدی این دوره در مورد محتوایی که باید برای برند شخصی خود ایجاد کنید تا بیشترین بازده را داشته باشید یاد میگیرید. این دوره با بهترین شیوه ها برای ایجاد رهبری فکری و ایجاد بیشترین تأثیر در کوتاه مدت به پایان می رسد.

دوره آموزشی Writing a Resume

دوره آموزشی لینکدین

دوره آموزشی لینکدین

یک رزومه چیزهای زیادی در مورد شما به استخدام کننده می گوید. بنابراین باید رزومه ای بسازید که شما را از سایر متقاضیان متمایز کند. این دوره در ابتدا شما را با اجزای ضروری یک رزومه آشنا می کند و به شما یاد میدهد چگونه آن را مطابق با نوع شغل تنظیم کنید. در این دوره در مورد طرح‌بندی‌های مختلف، سبک‌های قالب‌بندی و بهترین روش‌ها برای به نمایش گذاشتن مهارت‌ها توضیح داده میشود.

این دوره همچنین به شما یک دید کلی از نحوه شناسایی شغل مناسب با تحقیق در مورد شرکت هایی که دوست دارید برای آنها کار کنید، ارائه می دهد.

دوره آموزشی Expert Tips for Answering Common Interview Questions

دوره آموزشی لینکدین

دوره آموزشی لینکدین

این دوره تمام سوالات رایج مصاحبه شغلی را که در طول فرآیند استخدام با آنها مواجه خواهید شد را پوشش می دهد. همچنین با نکات تخصصی مذاکره در مورد پیشنهاد حقوق، لباس پوشیدن برای مصاحبه، وضعیت بدنی، توضیح شکاف های شغلی و موارد دیگر آشنا خواهید شد.

دوره آموزشی Digital Networking Strategies

دوره آموزشی لینکدین

دوره آموزشی لینکدین

شبکه‌سازی می‌تواند به شما در ایجاد ارتباطات، فرآیند کاریابی و گرفتن فرصت‌های مصاحبه کمک کند. هدف این دوره درک بهتر اهمیت شبکه سازی و پلتفرم هایی است که به شما کمک می کند تا با مدیران استخدام، همتایان و تأثیرگذاران در صنعت خود ارتباط برقرار کنید. همچنین این دوره شامل اهداف برندسازی شخصی از طریق رسانه های اجتماعی و جذب افراد به شبکه ارتباطی نیز است.

دوره آموزشی Engage the Likability Effect in the Job Search

دوره آموزشی لینکدین

دوره آموزشی لینکدین

تبدیل شدن به یک نامزد شغلی جذاب نه تنها در طول فرآیند شغلی به شما کمک می کند، بلکه باعث ارتقای شغل و نقش جدید شما نیز می شود. این دوره با اصول اولیه و مبانی یک نامزد شغلی جذاب شروع می شود. این دوره همچنین شما را با رفتار مناسب در حین مصاحبه و کار و نکاتی که استخدام کنندگان از یک متقاضی انتظار دارند آشنا میکند.

دوره آموزشی Negotiating Your Job Offer

دوره آموزشی لینکدین

دوره آموزشی لینکدین

هنگامی که فرآیند مصاحبه را با موفقیت پشت سر گذاشتید، مذاکرات پیشنهاد شغلی از مراحل مهم بعدی است. این دوره به شما کمک می کند تا پیشنهاد شغلی خود را ارزیابی کنید و با استراتژی های مختلف آشنا شوید. همچنین این دوره برخی از موقعیت‌های غیرمنتظره را که ممکن است هنگام مذاکرات شغلی با آن مواجه شوید پوشش می‌دهد. این دوره با خلاصه ای بر انتقال به شغل جدید به پایان می رسد.

با دوره های آموزشی لینکدین آماده کار شوید

این دوره های آموزشی LinkedIn مطمئناً به شما کمک می کند تا مصاحبه شغلی بعدی خود را انجام دهید و در حرفه خود پیشرفت کنید. با شرکت در این دوره های با کیفیت که توسط کارشناسان ارائه داده میشود می توانید بهترین تجربه یادگیری را کسب کنید.

امتیاز 4.5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT