بهترین برنامه مک برای بلاگرها

معرفی 10 تا از بهترین برنامه مک برای بلاگرها

زمان مطالعه 7 دقیقه

سفر وبلاگ نویسی خود را شروع کرده اید؟ در این مقاله به معرفی 10 تا از بهترین برنامه مک برای بلاگرها می پردازیم. به عنوان یک وبلاگ نویس، داشتن موجودی خوبی از ابزارها برای کمک به انجام کارها سودمند است. وقتی Mac دارید آسان‌تر است زیرا می‌توانید به مجموعه‌ای باورنکردنی از برنامه‌های بهینه‌شده دسترسی داشته باشید.

خرید با پی پال

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

با این حال، تنوع برنامه های مک می تواند شما را گیج کند. بنابراین، وقتی شروع می‌کنید، می‌توانید بهترین برنامه‌ها را از دسته‌های مختلف مانند بهره‌وری، ابزارهای کاربردی و مدیریت محتوا دریافت کنید.

بنابراین، در اینجا لیست ما از بهترین برنامه های مک است که می توانید در سفر وبلاگ نویسی خود با آنها شروع کنید.

برنامه Notion

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

مفهوم یکی از بهترین برنامه های بهره وری است که یک وبلاگ نویس می تواند در مک خود داشته باشد. افراد از Notion برای کارهای مختلف از جمله یادداشت برداری و مدیریت پروژه استفاده می کنند. و با مجموعه ای چشمگیر از قالب ها و برخی از ویژگی های عالی Notion امکان پذیر شده است.

به عنوان مثال، می توانید از یک الگوی Content Planner برای برنامه ریزی و پیگیری کمپین های محتوای خود استفاده کنید. یا می توانید یک پایگاه داده واحد برای دسترسی به تمام پست های رسانه های اجتماعی خود داشته باشید. همچنین به عنوان فضایی کار می کند که می توانید پست بعدی وبلاگ خود را بنویسید و ذخیره کنید.

DownloadNotion (Free, subscription available)

برنامه CleanShot X

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

وقتی می‌خواهید در مک خود اسکرین‌شات‌هایی با کیفیت بالا بگیرید، می‌توانید روی CleanShot X حساب کنید. این برنامه همچنین به دلیل مجموعه ای زیبا از ابزارهای حاشیه نویسی و ویرایش محبوب است. بنابراین، دفعه بعد که به یک اسکرین شات گویا برای پست وبلاگ خود نیاز داشتید، می توانید از CleanShot X استفاده کنید.

از بسیاری جهات، CleanShot X بهترین راه برای گرفتن اسکرین شات در مک است. علاوه بر این، این برنامه ابزارهای ضبط صفحه را بسته بندی می کند و یکپارچگی عالی با macOS دارد. همچنین می توانید از گزینه های قدرتمندی مانند ضبط کننده OCR و GIF استفاده کنید.

DownloadCleanShot X (from $29)

برنامه Gifox 2

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

می‌توانید با جایگزین کردن اسکرین‌شات‌ها با GIF، راهنماها و آموزش‌های آموزشی را بهتر کنید. و، Gifox، یک برنامه ضبط کننده GIF اختصاصی برای مک، به شما کمک می کند تا GIF های شگفت انگیزی را ثبت کنید. این برنامه سبک وزن در نوار منوی macOS شما زندگی می کند و ویژگی های فوق العاده ای را ارائه می دهد.

هنگامی که قسمت مناسب را گرفتید، گیفاکس نیز می تواند به شما کمک کند آن را به خوبی فشرده کنید. بنابراین، اگر می خواهید از یک GIF در یک پست وبلاگ بدون تأثیر بر زمان بارگذاری استفاده کنید، یک گزینه دارید. در نهایت، Gifox به شما امکان می‌دهد فایل‌های GIF را با Google Drive، Dropbox و Imgur به اشتراک بگذارید.

DownloadGifox 2 (14.99, free trial available)

خرید گیفت کارت آیتونز

برنامه Typeface 3

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

حتی اگر به طراحی وب علاقه خاصی ندارید، فونت های خوب دوستان شما در دنیای دیجیتال هستند. اما چگونه آنها را پیگیری می کنید؟ Typeface 3، یکی از برنامه های مدیریت فونت محبوب برای macOS، سازماندهی فونت های مختلف را در مک شما آسان می کند.

 بنابراین، دفعه بعد که به یک فونت مناسب برای خبرنامه ایمیل خود نیاز داشتید، می توانید کتابخانه فونت را از طریق Typeface 3 جستجو کنید. همچنین با مجموعه های حرفه ای مانند Adobe Creative Cloud و MS Office کار می کند. اگر مجموعه سفارشی ندارید، Typeface 3 می‌تواند فونت‌های Google Fonts یا Adobe Fonts را همگام‌سازی کند!

DownloadTypeface 3 ($39.99, free trial available)

برنامه Ulysses

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

مایکروسافت ورد، سندنگار گوگل و ویرایشگر وردپرس زمانی عالی هستند که می‌خواهید پیش‌ نویس پست‌های وبلاگ خود را تهیه کنید. اما گاهی اوقات، شما به چیزی متمرکزتر نیاز دارید. Ulysses این است که وبلاگ نویسان برنامه نوشتن مک باید حداقل یک بار در نظر بگیرند.

Ulysses علاوه بر ارائه یک محیط نوشتن مینیمالیستی، ویژگی‌های بسیاری مانند همگام‌سازی iCloud، مدیریت هدف، تصحیح‌کننده داخلی و گزینه‌های صادراتی پیشرفته را دارد. علاوه بر این، اگر می خواهید پست ها را مستقیماً منتشر کنید، می توانید Ulysses را به Medium یا WordPress متصل کنید.

DownloadUlysses (from $5.99/month, free trial available)

برنامه PhotoBulk

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

به عنوان یک وبلاگ نویس، باید بهترین مراقبت از تصاویر را داشته باشید. به عنوان مثال، ممکن است مجبور شوید اندازه آنها را بهینه کنید، یک واترمارک اضافه کنید یا ابرداده را ویرایش کنید. با این حال، انجام دستی این وظایف می تواند خسته کننده باشد. خوشبختانه، شما می توانید از PhotoBulk برای انجام این کارهای اضافی تنها با یک کلیک استفاده کنید.

PhotoBulk با دیگر ویرایشگرهای عکس برای مک متفاوت است زیرا انعطاف پذیر است. شما می توانید پروفایل های مختلفی را بر اساس تغییراتی که می خواهید ایجاد کنید ایجاد کنید. به عنوان مثال، می توانید چندین کار پس از پردازش را ترکیب کرده و آنها را در تمام تصاویر موجود در یک پوشه اعمال کنید. و با macOS عالی کار می کند.

DownloadPhotoBulk ($9.99)

برنامه Mockuuups Studio

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

اگر شما یک وبلاگ فنی را مدیریت می کنید، ماکت ها مفید هستند، اما ایجاد آنها می تواند دشوار باشد. Mockuuups Studio این مشکل را با آسان‌تر ساختن ماکت‌های دستگاه برطرف می‌کند. این برنامه می تواند بر اساس بیش از 1900 دستگاه، از جمله گوشی های هوشمند و لپ تاپ، ماکت ایجاد کند.

Mockuuups Studio همچنین به شما امکان دسترسی به مجموعه ای زیبا از تصاویر بک گراند بدون حق امتیاز را می دهد. و به شما امکان می‌دهد بین گزینه‌های مختلف بر اساس معیارهایی مانند جهت‌گیری، شفافیت، و غیره انتخاب کنید. هنگامی که بهترین بک گراند را برای اسکرین شات پیدا کردید، می‌توانید مدل را به فرمت مناسب صادر کنید.

DownloadMockuuups Studio (from $12/month, free version available)

برنامه Luminar AI 

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

در حالی که Adobe Photoshop حداکثر کنترل را بر روی ویرایش عکس به شما می دهد، سریع ترین گزینه نیست. بنابراین، می‌توانید هوش مصنوعی Luminar، یک جایگزین فوتوشاپ مبتنی بر هوش مصنوعی برای مک را بررسی کنید. بهترین بخش در مورد هوش مصنوعی Luminar این است که نیازی به صرف زمان زیادی برای ویرایش دستی عکس ها ندارید.

در همان زمان، این برنامه بیشتر از ارائه چند پیش تنظیم و قالب انجام می دهد. بنابراین، اگر نیاز به روتوش عکس دارید، چند گزینه خواهید داشت. مجموعه هوش مصنوعی Luminar دارای تنظیمات از پیش تنظیم شده مانند Body AI، Iris AI، Sky AI و Composition AI است.

DownloadLuminar AI ($89, subscription available)

برنامه Session

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

مدیریت زمان بخش مهمی از هر شغل است و وبلاگ نویسی نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین، ما دوست داریم این برنامه تایمر فوکوس عالی Pomodoro را برای مک توصیه کنیم. از آنجایی که Session هم برای macOS و هم برای iOS در دسترس است، می‌توانید تجربه مشابهی با تایمر داشته باشید.

اما بهتر می شود زیرا به تجزیه و تحلیل های عمیق دسترسی دارید. بنابراین، متوجه خواهید شد که در پایان روز یا هفته چقدر سازنده بوده اید. علاوه بر این، برنامه Session برای Mac دارای یک مسدود کننده وب سایت است که روی Safari، Chrome، Brave و Microsoft Edge کار می کند.

DownloadSession (Free, subscription available)

برنامه Canva

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

بهترین برنامه مک برای بلاگرها

آخرین لیست ما Canva است که یک ابزار طراحی مبتنی بر وب است. با این حال، اخیراً یک برنامه اختصاصی macOS راه اندازی کرده است که کار را آسان تر می کند. به هر حال، Canva طراحی تقریباً هر آنچه را که می خواهید برای وبلاگ، پلتفرم های رسانه های اجتماعی یا رویداد آفلاین خود آسان می کند.

خرید با ویزا و مستر

علاوه بر یک رابط کاربری فوق‌العاده بصری، مجموعه‌ای از الگوها در حال رشد، Canva را به فضایی عالی برای تمام نیازهای طراحی شما تبدیل می‌کند. بنابراین، حتی اگر تجربه ای در زمینه طراحی نداشته باشید، می توانید با کمک Canva محتوای باکیفیت ایجاد کنید.

DownloadCanva (Free, subscription available)

با این برنامه ها وبلاگ نویسی را آسان تر کنید

علیرغم تمام آزادی هایی که به شما می دهد، وبلاگ نویسی به عنوان یک شغل می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین، صرفه جویی در هر روز حتی چند دقیقه به شما در دراز مدت کمک خواهد کرد. و ما معتقدیم که این برنامه ها به شما کمک می کنند تا وبلاگ نویسی را کمی آسان تر کنید. اما، در نهایت، به چند عامل نیز بستگی دارد، مانند پلتفرم وبلاگ نویسی که استفاده می کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.