نکات برای کسب درآمد از پادکست معرفی بهترین خدمات هاست برای پادکست

نکاتی برای کسب درآمد از پادکست و ساخت ایستگاه رادیویی آنلاین

زمان مطالعه 4 دقیقه

انتخاب یک پلتفرم میزبان پادکست قابل اعتماد باید برای شما مهم باشد زیرا تاثیر بسیار زیادی در رشد تعداد مخاطبان شما دارد. در ادامه شما را با نکات برای کسب درآمد از پادکست و معرفی بهترین خدمات هاست برای پادکست آشنا می‌کنیم.

برای کسب درآمد از پادکست چگونه پادکست را شروع کنیم؟

نکات برای کسب درآمد از پادکست معرفی بهترین برای پادکست

به غیر از سرویس میزبانی پادکست، به یک وبسایت نیز نیاز دارید. این وبسایت خانه شما است. پادکست‌ها را در آن بارگذاری می‌کنید و با تبلیغ آن را گسترش می‌دهید.

برای ایجاد وب سایت به یک نام دامنه و یک حساب در پلتفرم میزبانی نیاز دارید.

هزینه نام دامنه شما به طور معمول ۱۴/۹۹ دلار در سال است و هزینه پلتفرم های میزبانی از ۷/۹۹ دلار در ماه شروع می‌شود.

از آنجا که تازه کار خود را شروع کرده‌اید، می‌خواهید کم‌ترین خرج را داشته باشید. خوشبختانه Bluehost به کاربران WPBeginner یک دامنه رایگان و تخفیف ویژه در میزبانی ارائه می‌دهند. در مرحله بعدی باید پادکست خود را تنظیم کنید.

البته راهکار دیگر استفاده از پلتفرم‌هایی مانند سایت Radio.co است که خدمات بسیار گسترده‌ای به شما می‌دهد.

برای تهیه پادکست به چه تجهیزاتی نیاز دارید؟

نکات برای کسب درآمد از پادکست خدمات هاست برای پادکست

بسیاری از پادکستر‌های حرفه‌ای از تجهیزات مختلفی برای ضبط پادکست‌ها استفاده می‌کنند. این تجهیزات شامل میکروفون، رابط صوتی، میکسر، شیشه جلو windscreen، پایه شوک و موارد دیگر است.

هزینه تمام این تجهیزات بسیار زیاد است. با این حال، شما برای ضبط پادکست به همه آنها احتیاج ندارید. تنها چیزی که ما از ابتدا توصیه می‌کنیم خریداری کنید، یک میکروفون خوب است.

ما توصیه می‌کنیم از Rode Podcaster استفاده کنید، که می‌توانید با استفاده از پورت USB به کامپیوتر خود وصل کنید. اگر می‌توانید کمی بیشتر خرج کنید، می‌توانید کیت Rode Podcaster را که دارای بازو و پایه شوک است خریداری کنید.

Samson C01UCW هم میکروفون خوبی برای ضبط پادکست است. هنگامی که پادکست شما رشد کرد و از این طریق درآمد کسب کردید، می‌توانید برای خرید تجهیزات جدید خرج کنید. اما به یاد داشته باشید اگر چیزی را شروع نکنید و ادامه ندهید نمی‌توانید پیشرفت کنید.

چگونه پادکست خود را تبلیغ کنیم؟

بسیاری از پلتفرم میزبانی پادکست به شما امکان می‌دهد پادکست خود را به طور خودکار به دایرکتوری‌ها و موتور‌های جستجوی مختلف پادکست ارسال کنید. همچنین می‌توانید پادکست خود را به صورت دستی نیز ارسال کنید. پس از ارسال تمامی افراد می‌توانند پادکست شما را پیدا کنند.

پادکست شما به عنوان Feed RSS منتشر می‌شود. شما باید URL پادکست ارائه شده توسط سرویس میزبانی پادکست خود را کپی کنید.

چگونه پادکست خود را به iTunes یا Apple Podcasts ارسال کنیم؟

نکات برای کسب درآمد از پادکست معرفی خدمات هاست برای پادکست

یکی از راه‌های کسب درآمد از پادکست قرار دادن آن در iTunes است. iTunes بزرگ‌ترین دایرکتوری پادکست جهان است که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از تلفن‌های هوشمند iPhone و سایر دستگاه‌های Apple در پادکست عضو شوند.

ابتدا باید با استفاده از Apple ID خود وارد وب سایت iTunes Connect شوید. اگر حساب ندارید، رایگان ثبت نام کنید.

پس از ورود به سیستم، بر روی دکمه اتصال پادکست کلیک کنید. در صفحه بعدی URL پادکست خود را وارد کنید و بر روی دکمه اعتبار سنجی کلیک کنید. iTunes اکنون اطلاعات پادکست شما را بررسی می‌کند. برای ادامه بر روی دکمه ارسال کلیک کنید. iTunes ارسال پادکست شما را بررسی می‌کند و پس از تأیید، از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می‌شود.

چگونه پادکست خود را به Google Podcasts ارسال کنیم؟

کسب درآمد از پادکست معرفی خدمات هاست برای پادکست

Google Podcasts جایگزین Google برای Apple Podcasts و iTunes برای کسب درآمد از پادکست است.

برای ارسال پادکست خود باید از بخش موسیقی وبسایت Google Play دیدن کنید و روی دکمه انتشار کلیک کنید. با این کار می‌توانید به مدیریت Podcast بروید، جایی که باید URL Podcast خود را وارد کنید.

در مرحله بعد باید مالکیت را از طریق ایمیل تأیید کنید و پادکست خود را برای بررسی ارسال کنید. پس از تأیید پادکست شما در Google Podcasts فهرست می‌شود.

تبلیغ پادکست در وبسایت خودتان

نکات برای کسب درآمد از پادکست معرفی بهترین خدمات هاست برای پادکست 1

داشتن یک وبسایت وردپرس برای پادکست شما نکته‌ای مهم برای کسب درآمد از پادکست است.

اکنون با شروع بازدید افراد از وبسایت شما، متوجه خواهید شد که بیشتر آن‌ها بدون اشتراک از پادکست شما استفاده می‌کنند. اینجاست که بازاریابی ایمیل کارایی اصلی خود را نشان می‌دهد.

شما باید یک خبرنامه ایمیل ایجاد کنید که به کاربران امکان می‌دهد از طریق ایمیل در پادکست شما مشترک شوند.

بسیاری از پادکستر‌های مبتدی با اجرای یک مسابقه تعداد زیادی شنونده و مشترک جدید پیدا می‌کنند. ما توصیه می‌کنیم از RafflePress استفاده کنید که بهترین افزونه‌های وردپرس را ارائه می‌دهد. به شما امکان می‌دهد مسابقه ایجاد کنید و تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش بدهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بهترین سرویس میزبانی پادکست را برای شروع پادکست خود پیدا کنید. حال که با نکات برای کسب درآمد از پادکست آشنا شدید پیشنهاد می‌شود از خدمات خرید با پی پال و نقد درآمد ارزی سایت اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT