پرداخت هزینه Wes

پرداخت هزینه WES با استفاده از خدمات مجموعه اول پرداخت

زمان مطالعه 3 دقیقه

مدرک WES یا موسسه WES یکی از معتبرترین مؤسسات ارزیابی مدارک تحصیلی در جهان است. بسیاری از دانشجویانی که قصد اپلای کردن برای ادامه تحصیل در کشورهای کانادا و آمریکا را دارند از مدرک WES برای تأیید مدارک تحصیلی خود استفاده می‌کنند. برای پرداخت هزینه WES با ما همراه باشید.

این موسسه در واقع یک موسسه واسطه بین دانشجویان و بسیاری از دانشگاه‌های معتبر در سراسر جهان محسوب می‌شود. برای استفاده از خدمات WES شما نیازمند پرداخت ارزی با استفاده از کارت‌های اعتباری مانند مستر کارت و ویزا کارت هستید. همچنین شما می‌توانید با ثبت درخواست در سایت اول پرداخت تمام مراحل ثبت نام و پرداخت هزینه مدرک WES را به ما بسپارید. در ادامه بیشتر با نحوه استفاده از خدمات این موسسه آشنا خواهیم شد. 

مدرک WES چیست؟

پرداخت هزینه Wes چیست

همانطور که می دانید سیستم نمره دهی و ارزش گذاری مدارک در کشورهای مختلف با هم متفاوت است. به این ترتیب برای ادامه تحصیل در کشورهای دیگر مانند کانادا، مدارک تحصیلی شما باید ارزش گذاری شوند و ریز نمرات شما به فرمت کشور مبدأ تغییر کنند. برای مثال فرمت نمرات در ایران ۰-۲۰ است در حالی که در بسیاری از کشورها نمره‌ها ۰-۴ یا f-a هستند.

مدرک WES در واقع نشان دهنده ارزشیابی مدارک تحصیلی شما و تبدیل فرمت ریز نمرات به فرمت‌های بین المللی است. از آن جایی که اکثر دانشگاه‌های معتبر ارزش یابی و تغییر فرمت نمرات موسسه WES را به رسمیت می‌شناسند، شما می‌توانید با یک بار دریافت مدرک WES برای بسیاری از دانشگاه‌های مطرح جهان اپلای کنید.

مراحل دریافت مدرک WES

در ابتدا باید در سایت WES یا World Education Services ثبت نام کنید. سپس از بین پلن های مختلف، پلن مربوط به خود را انتخاب کنید. این پلن ها شامل آموزشی، لیسانس حرفه‌ای، کاری و مهاجرتی هستند. بر اساس نوع پلن از شما مدارکی خواسته می‌شود که باید آن‌ها را آماده کنید. در نهایت در یک جدول می‌توانید خدمات و ویژگی‌های مدرک WES را مشاهده کنید. هزینه مدرک WES مورد نظر شما مشخص خواهد شد. برای اینکه بتوانید مدارک خود را ارسال کنید ابتدا باید هزینه WES را پرداخت نمایید.

هزینه مدرک WES چقدر است؟

پرداخت هزینه Wes شرایط

هزینه WES کاملاً بستگی به نوع خدماتی که شما نیاز دارید بستگی خواهد داشت. شما می‌توانید در برای موارد آموزشی، ارزشیابی مدارک و تبدیل فرمت نمرات حداقل ۱۰۰ دلار آمریکا نیاز خواهید داشت. در موارد پیشرفته‌تر این مبلغ تا ۳۰۰ دلار نیز افزایش پیدا خواهد کرد. شما می‌توانید در صفحه هزینه های WES نوع پلن و هزینه هر پلن را مشاهده کنید.

برای پرداخت مبلغ WES و دریافت مدرک WES شما به پرداخت ارزی و کارت‌های اعتباری معتبر احتیاج خواهید داشت. اگر مستر کارت یا ویزا کارت ندارید می‌توانید از طریق اول پرداخت برای پرداخت با مستر کارت اقدام کنید. 

نحوه ارسال مدارک تحصیلی و ثبت نام مدرک WES

بعد از پرداخت هزینه مدرک WES می‌توانید برای اپلای کردن، ارسال مدارک تحصیلی و ثبت نام مدرک WES اقدام کنید. مدارک مورد نظر برای هر کشور و نوع مدرک آموزشی مد نظر متفاومت است. در صفحه مدارک مورد نیاز WES می‌توانید با انتخاب ایران و نوع مدرک مد نظر خود مدارک مورد نیاز را مشاهده کنید. این مدارک عموماً شامل مدرک لیسانس و دیپلم، ریز نمرات آخرین مدرک به همراه ترجمه مدارک می‌شود که باید از طریق پست برای WES ارسال شود.

حالا که با شرایط پرداخت هزینه WES آشنا شدید، پیشنهاد می‌شود از خدمات پرداخت ارزی آزمون‌های بین‌المللی یا  پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT