نزول بیت کوین به ۵۵ هزار

پیش بینی احتمال نزول بیت کوین به ۵۵ هزار توسط تریدرها

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت کوین پشتیبانی را مجددا تست می کند و تریدرها پیش بینی می کنند قیمت بیت کوین به 55 هزار دلار کاهش می یابد. آنالیزها هشدار می دهند که احتمال کاهش قیمت بیت کوین جدید وجود دارد و اتر نیز ممکن است به آن بپیوندد. در این مقاله به بررسی نزول بیت کوین به ۵۵ هزار می پردازیم.

احتمال نزول بیت کوین به ۵۵ هزار

بیت کوین (BTC) شکست بزرگ گاوهای خود را (به دسته‌ای از افراد و سرمایه‌گذاران گفته می‌شود که اعتقاد دارند بازار، قیمت یک اوراق بهادار خاص یا ارز آماده صعود است.) را در 4 نوامبر تکذیب کرد، زیرا اقدامات جانبی بازار را بیش از پیش به سمت 60000 دلار پیش برد.

نزول بیت کوین به ۵۵ هزار

نزول بیت کوین به ۵۵ هزار

هودلرهای (افرادی که قصد سرمایه گذاری بلند مدت دارند و خرید و فروش لحظه ای انجام نمی دهند.) بیت کوین در حالت “خرید در کف” هستند. داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD در ساعت 8 صبح UTC به زیر 62000 دلار بازگشته است.

این جفت، 24 ساعت پس از رسیدن به بالاترین سطح محلی بالای 64000 دلار، در نهایت به 60000 دلار در یک افت کوتاه اما قابل توجه رسید.عموم مردم به جمع کردن ادامه می دهند.

— Dylan LeClair (@DylanLeClair_)  4 نوامبر 2021

در حالی که برخی معتقد بودند که این عملکرد قیمت (یعنی تریدر تمام تصمیمات خود در مورد ترید را فقط بر اساس نمودار قیمت (بدون هیچ اندیکاتور، اکسپرت و ) اخذ می‌کند.)، هدیه ای به سرمایه گذارانی است که می خواهند قبل از صعود بیشتر به ذخیره بیت کوین خود اضافه کنند، تحلیل گران بیشتر بر روی بازه های زمانی طولانی تر متمرکز بودند.

Rekt Capital در مورد قدرت هدف 60000 دلاری خاطر نشان کرد: “تست مجدد BTC تا کنون برای سه هفته متوالی موفقیت آمیز بوده است.”

در همین حال، Ed که یکی از تحلیلگران کریپتو است، در مورد حرکات فعلی قیمت گفت: “دقیقا همانطور که من انتظار داشتم در حال اتفاق افتادن است: BTC جهش خود را تا 64k تکمیل کرد و گردش ETH به +4600 رسید.”

“همین الان پولبک کنید (به حرکت بازگشتی ناگهانی قیمت به سطوح حمایتی و مقاومتی ( استاتیک یا دینامیک ) شکسته شده گفته می شود.)، و ببینید که آیا واقعاً تا آنجا پیش می روید یا نه. وقتی درست است که BTC تقریبا 55k و ETH 37-3800 باشد.”

در حالی که به عنوان یک نتیجه ناخوشایند، یک سفر به محدوده 50000 دلاری مدت‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته است در نتیجه بیت کوین همچنان می‌تواند مسیر بولیش و صعودی کلی خود را حفظ کند.

رکوردهای بی سابقه آلتکوین همچنان ادامه دارد.

در همین حال، آلت‌کوین‌ها به تگ تیم خود ادامه دادند تا با تغییر روند عملکرد کوتاه‌مدت یکنواخت و مایوس کننده بیت‌کوین، به بی سابقه ترین و بالاترین رکوردها دست پیدا کنند.

روز پنجشنبه، نوبت اتر (ETH) بود که از پیک جدید خود پایین بیاید، و در همین حال Solana (SOL) به سرعت بالا رفت تا از نظر ارزش بازار از بقیه 10 کریپتوکارنسی برتر پیشی بگیرد.

Polkadot  (DOT) نیز پس از ادغام روز چهارشنبه برگردانده شد و به 54.55 دلار رسید تا رکورد دیگری را ثبت کند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT