کارت پی پال (PayPal Credit)

کارت پی پال (PayPal Credit) | خرید با کارت پی پال

کارت پی پال (PayPal Credit) دقیقا چیست؟ در این مقاله با نحوه عملکرد و ماهیت PayPal Credit آشنا میشویم. آیا این گزینه پرداخت برای شما مناسب است یا خیر را بررسی می‌کنیم.

کارت پی پال (PayPal Credit)

دنیایی را تصور کنید که در آن می‌توانید بدون نیاز به وارد کردن شماره کارت اعتباری یا نقدی، آنلاین خرید کنید. افزایش امنیت به تنهایی یک مزیت بزرگ خواهد بود. هیچ کس نمی تواند در یک مکان عمومی اطلاعات بانکی شما را مشاهده کند، شما در خطر کلاهبرداری کارت اعتباری یا سرقت فیزیکی قرار نخواهید داشت.

خوب، این دقیقاً همان چیزی است که غول پرداخت آنلاین پی پال در قالب PayPal Credit ارائه می دهد.

PayPal Credit چیست؟

PayPal Credit (که قبلا “PayPal Bill Me Later” نامیده می شد) یک کارت اعتباری مجازی است. این سرویس ابتدا در سال 2008 راه اندازی شد اما در سال 2015 به شکل فعلی خود تغییر نام داد. این سرویس بدون کاغذ و بدون کارت است. مستقیماً در کیف پول PayPal شما تعبیه شده است.

ادغام با کیف پول PayPal به این معنی است که می توانید پرداخت های خود را مدیریت کنید، موجودی خود را مشاهده کنید و صورت حساب های خود را از طریق ورود به سیستم موجود بررسی کنید.

دو سرویس دیگر PayPal Extras MasterCard و PayPal Smart Connect Card در چتر اعتباری PayPal قرار دارند. با این حال، آنها یک کارت فیزیکی ارائه می دهند، و متفاوت از PayPal Credit هستند. در این مقاله درباره مزایا و معایب کارت ‌های اعتباری PayPal بیشتر می‌گوییم.

در ظاهر، PayPal Credit مانند یک کارت اعتباری سنتی عمل می کند. شما با کارت خریدی انجام می دهید و یا فورا موجودی را پرداخت می کنید یا هزینه ها را در چند ماه تقسیم می کنید. اما شباهت های اصلی در اینجا به پایان می رسد.

PayPal Credit در مقابل کارت های اعتباری سنتی

بزرگ ترین تفاوت بین PayPal Credit و کارت اعتباری صادر شده توسط بانک این است که چگونه بر امتیاز اعتباری شما تأثیر می گذارد.

تنظیمات اولیه یکسان است. PayPal یک پرس و جوی سخت در مورد گزارش اعتباری شما انجام می دهد، که ممکن است به طور موقت امتیاز اعتباری شما را چند امتیاز کاهش دهد.

پس از آن، PayPal هرگز هیچ گونه فعالیتی را به دفاتر اعتباری گزارش نمی دهد. به این معنی است که اگر تاخیر در پرداخت یا عدم پرداخت داشته باشید، بر امتیاز اعتباری شما تأثیر منفی نخواهد گذاشت.

از طرف دیگر، اگر مشتری خوبی باشید و تمام پرداخت های خود را به موقع انجام دهید، هیچ سودی در امتیاز خود نخواهید دید.

این صحبت که امتیاز اعتباری شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد، به این معنی نیست که دیگر روی شما تأثیر نمی گذارد، شما باید همچنان مراقب پرداخت های خود باشید. PayPal برای اولین بار که تاخیر می کنید تا 27 دلار و پس از آن هر بار تا 37 دلار از شما هزینه می گیرد. بدهی می تواند به سرعت ایجاد شود اما از بین بردن آن آسان نیست.

کارت پی پال (PayPal Credit)

کارت پی پال (PayPal Credit)

همچنین شایان ذکر است که PayPal هیچ یک از جوایز معمولی را که معمولاً با استفاده از کارت اعتباری همراه است، به شما ارائه نمی‌کند. به امتیاز های پاداش یا معاملات برگشت نقدی فکر کنید. در عوض، هنگام خروج از یک فروشگاه آنلاین، پیشنهادات تبلیغاتی مانند کاهش نرخ بهره یا دوره‌ های بدون بهره برای خرید های خاص را به شما ارائه می‌کند.

در حال حاضر، PayPal برای تمام خرید های بالای 99 دلار سود صفر ارائه می دهد، البته تا زمانی که موجودی خرید را به طور کامل در عرض شش ماه پرداخت کنید.

متغیر خرید APR برای مشتریان جدید 25.74 درصد است که کمی بالاتر از اکثر کارت های خیابانی است. حد اعتبار شما حداقل 250 دلار خواهد بود و حتی ممکن است 10 دلار جایزه ثبت نام دریافت کنید. هیچ خبر رسمی از PayPal وجود ندارد، اما شواهد حاکی از آن است که سقف اعتبار حداکثر 10000 دلار است.

کجا می توانید از PayPal Credit استفاده کنید؟

اگر می‌پرسید چه فروشگاه ‌هایی PayPal Credit را می‌پذیرند، خبر خوب این است که تقریباً در هر کسب ‌و کاری که پرداخت ‌های استاندارد PayPal را می‌پذیرد، از جمله eBay می‌توانید از این سرویس استفاده کنید (البته نمی‌توانید از آن برای خرید کالا های دسته بزرگسالان، الکل یا وسایل نقلیه استفاده کنید). سایر فروشگاه های پشتیبانی کننده عبارتند از Walmart، Home Depot، Best Buy و Overstock.

برخی از شرکت ها گزینه PayPal Credit را در صفحه پرداخت خود دارند، برخی دیگر ندارند. اگر گزینه را نمی بینید به این معنی نیست که نمی توانید از این سرویس استفاده کنید، تا زمانی که PayPal پذیرفته شود، PayPal Credit نیز پذیرفته می شود.

کارت پی پال (PayPal Credit)

کارت پی پال (PayPal Credit)

اگر آن را در صفحه پرداخت اولیه نمی بینید، فقط پرداخت از طریق PayPal را انتخاب کنید، سپس Credit PayPal را به عنوان روش پرداخت خود در صفحه بعد انتخاب کنید.

اگر از قبل حساب کاربری ندارید، می توانید در زمان تسویه حساب برای آن درخواست دهید. از شما خواسته می شود تاریخ تولد و چهار رقم آخر شماره تامین اجتماعی خود را ارائه دهید و سپس شرایط خدمات را بپذیرید. PayPal تقریباً فورا در مورد درخواست شما تصمیم می گیرد.

پرداخت ‌های موجودی شما می‌تواند از موجودی PayPal یا مستقیماً از بانک شما انجام شود.

امنیت PayPal 

PayPal محافظت از «Zero fraud liability» را ارائه می دهد، که همان حفاظتی است که اکثر کارت های اعتباری اصلی ارائه می کنند.

در عمل، به این معنی است که در قبال هزینه‌ های غیرمجاز مسئول نیستید. اگر شخصی حساب شما را هک کرد و آن را خالی کرد، PayPal تضمین میکند که تمام پول خود را پس می‌گیرید.

آیا PayPal Credit برای شما مناسب است؟

حالا دیگر میدانید این سرویس چیست و نوبت به تصمیم گیری رسیده است. آیا از PayPal Credit استفاده کرده اید؟ آیا از PayPal Credit استفاده می کنید؟ به نظر شما مزایا و معایب PayPal Credit چیست؟ در پایان می توانید نظرات خود را در کامنت به خوانندگان دیگر اطلاع دهید.

اگر می‌خواهید تصمیم بگیرید که حساب اعتباری PayPal برای شما مناسب است، به یاد داشته باشید که این سرویس رایگان نیست. مانند هر خط اعتباری، شما باید از نظر مالی مسئولیت پذیر باشید و مطمئن شوید که بهترین خط اعتباری برای نیازهای شما است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. محمدرضا گفت:

    مقالات درباره پیپال رو بیشتر قرار بدید در سایت ممنون میشم

    1. سهیل دهقانی گفت:

      بله حتما بیشتر از این مقالات قرار میدیم در آینده

  2. ممد گفت:

    ثبت نام

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT