کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی

آموزش کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا می‌دانستید که می‌توانید با گوش دادن به موسیقی و ارزیابی آن‌ها کسب درآمد کنید؟ روش‌های بسیاری برای کسب درآمد از به صورت آنلاین وجود دارد و گوش دادن به موسیقی یکی از آن هاست. فقط با ثبت نام در وب سایت‌ها و از طریق آموزشی که در ادامه می‌دهیم، می توانید در ازای گوش دادن به موسیقی به دلار دستمزد دریافت کنید.

چرا این وب سایت‌ها به شما پول پرداخت می‌کنند؟ چنین وب سایت‌هایی به کاربران پول می‌پردازند تا کاربران موزیک‌های خوانندگان و شعر نویسان جدید را ارزیابی کنند. این وب سایت‌ها نیاز به بازخورد طیف وسیعی از کاربران داند تا از این طریف به هنرمندان موسیقی کمک کنند تا جهتی که برای موسیقی‌هایشان نیاز است را پیدا کنند.

شیوه کار

شیوه کار ساده است. شما در وب سایت‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، ثبت نام و پروفایل خود را تکمیل می‌کنید. پس از تایید پروفایلتان می‌توانید کار خود را شروع کنید. قرار است دو کار انجام دهید، گوش دهید و ارزیابی کنید. به موسیقی‌های جدید و مورادی که بزودی توسط هنرمندان منتشر می‌شود گوش دهید و درباره آن‌ها نقد بنویسید. هر چه بیشتر گوش کنید، درآمد بیشتری بدست می‌آورید.

وبسایت های کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی

از طریق وب سایت‌هایی که در ادامه می بینید، می‌توانید با گوش دادن به موسیقی کسب درآمد کنید.

وب سایت Musicxray

4 کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی

Musicxray نام پلتفرمی برای خوانندگان و ترانه سرا هاست که می‌توانند موسیقی های خود را در آن ثبت کنند و از طرفی دیگر برای سایر کاربران امکان کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی فراهم شده است. این وبسایت مکانی است که هنرمندان و استعدادیابان را به یکدیگر متصل می‌کند. این هرمندان می توانند مبلغ مشخصی بپردازند تا موسیقی خود را به دیگران ارائه دهند و از این طریق برای خود طرفدار جذب کنند.

کاربران می‌توانند به عنوان طرفدار ثبت نام کنند و به دلخواه، به موسیقی‌هایی گوش کنند. سپس به این کاربران یا طرفداران از طرف وب سایت به ازای پوش دادن به موسیقی هنرمندان تازه کار مبلغی داده می‌شود. فایل‌های ضبط شده معمولا ۳۰ ثانیه‌ای هستند. این وب سایت تنها از طریق پی پال تسویه حساب می‌کند. به ازای هر موسیقی به شما ۱۰ سنت داده می‌شود و حداقل مقدار قابل برداشت ۲۰ دلار است.

وب سایت Slicethepie

Slicethepic وب سایت نقد و بررسی موسیقی و مد است. این وب سایت به یکی از بزرگ‌ترین موتور‌های نقد و بررسی آنلاین موسیقی تبدیل شده است که درباره آخرین و تازه ترین هنرمندان موسیقی در جهان بازخورد منتشر می‌کند.

کاربران می‌بایست به موسیقی‌ها گوش و آن‌ها را نقد کنند. هر ترک می‌بایست به مدت ۶۰ ثانیه گوش داده شود. پس از آن‌ها تنها کاری که کافی است انجام دهید این است که یک دیدگاه بی‌طرف و خوب درباره آن موسیقی‌ها بدهید. بازخورد‌های شما سپس به طور مستقیم به هنرمند ارسال می‌شود تا به ارزیابی موسیقی و محصولاشان کمک کند.

این وب سایت از طریق پی پال پرداخت را به شما انجام می‌دهد و به ازای هر ارزیابی ۲ تا ۲۰ سنت پرداخت می‌کند که حداقل برداشت ۱۰ دلار است.

وب سایت RadioLoyalty

5 کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی

RadioLoyalty یک رادیو اینترنتی است که در ازای گوش دادن به شما پاداش می‌دهد. این سرویس در چندین کشور در دسترس است. کاربران می‌توانند از بین چندین ایستگاه رادیویی برای گوش دادن انتخاب کنند. اما چرا این وب سایت به شما پول پرداخت می‌کند؟ RadioLoyalty از طریق تبلیغات کسب درآمد می‌کند و زمانی که شما به رادیو گوش می‌دهید، در واقع به تبلیغات هم گوش می‌دهید.

این پلتفرم در ازای گوش دادن به تبلیغات در حین گوش دادن به موسیقی پول پرداخت می‌کند. پاداش شما در ابتدا با point (امتیاز) محاسبه می‌شود. این امتیازات را می‌توانند با گیفت کارت تعویض کنید. کاربران در ازای ثبت نام و تکمیل پروفایل هم امتیاز دریافت می‌کنند. پس از به ازای هر ۱۰ دقیقه‌ای که به رادیو گوش می‌کنید، ۱۰ امتیاز داده می‌شود. این کمپانی از کاربران می‌خواهد که هر ۴ تا ۵ دقیقه CAPTCHA را تکمیل کنند تا سیستم مطمئن شود که کاربر همچنان فعال است.

همچنین می‌توانید از این پلتفرم در وب سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید و در ازای گوش دادن بازدیدکنندگان وب سایت تان نیز کسب درآمد کنید.

امتیازان هر ۱۵ دقیقه برای شما منظور می‌شود و در نهایت به دلار آمریکا تبدیل می‌شود. پرداخت‌ها از طریق پی پال صورت می‌گیرد.

البته طبق گفته یکی از کاربران این وب سایت، ظاهرا این کاربر نتوانسته درآمد خود را نقد کند و RadioLoyalty از پاسخگویی به این کاربر اجتناب کرده است.

وب سایت RadioEarn

Research.fm یک کمپانی محقق در زمینه موسیقی است و به ازای بازخوردی که درباره ایستگاه‌های رادیویی و روی هر نوع پخش موسیقی که می‌فرستید، پاداش می‌دهد. این کمپانی اساسا از کاربرانش درخواست می‌کند تا نظرسنجی‌هایی را از طریق ایمیل تکمیل کنند. کاربران می‌بایست به یک موسیقی نمونه گوش و سپس نظرسنجی را تکمیل کنند. به عنوان پاداش این وب سایت به شما گیفت کارت آمازون می‌دهد.

وبسایت Hitpredictor

Hitpredictor کمپانی دیگری در زمینه تحقیق بر روی موسیقی است و پیش از انتشار موسیقی‌ها، آن‌ها را آزمایش می‌کند. آن‌ها به کاربران به ازای گوش دادن به موسیقی و به اشتراک گذاری بازخوردشان، پرداخت می‌کنند. کاربر کافی است تا در این وب سایت ثبت نام و نوع موسیقی دلخواه خود را انتخاب کند و به موسیقی نمونه‌ای که ارائه می‌شود، امتیاز دهد.

این کمپانی بر اساس امتیاز به کاربران پاداش می‌دهد. به ازای هر موسیقی که به آن امتیاز می‌دهید، ۳ امتیاز دریافت می‌کنید که برابر با یک دلار است. به محز این که به اندازه کافی امتیاز جمع کردید، می‌توانید آن را با جوایز یا گیفت کارت آمازون تعویض کنید. کاربران همچنین با امتیاز دهی به هنرمندان نیز می‌توانند کسب درآمد کنند.

وب سایت Cash4minutes

6 کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی

Cash4minutes وب سایتی است که به کاربرانش به ازای تماس و گوش دادن به رادیو پرداخت می‌کند. کاربران حساب کاربری ایجاد می‌کنند و اطلاعات تماس خود را شامل شماره تلفن ثابت، ثبت می‌کنند. پس از تکمیل پروفایل خود، ایمیلی دریافت می‌کنید که شامل وظایفی برای انجام است. کاربران این انتخاب را دارند تا به هر ایستگاه رادیویی که در آن زمان مشخص در دسترس است، گوش کنند.

این وب سایت تقریبا به ازای هر دقیقه ۰/۰۸ دلار پرداخت می‌کند. پرداخت‌ها از طریق پی پال، بیت کوین، لایت کوین یا گیفت کارت آمازون صورت می‌گیرد.

وب سایت Earnably

Earnably یک وب سایت پاداش در ازای انجام کار است که به کاربرانش در ازای انجام وظایف مختلف، پرداخت می‌کند. کاربران می‌بایست وظایف را برای دریافت امتیاز تکمیل کنند. هر وظیفه امتیاز متفاوتی به شما می‌دهد. این وظایف شامل تکمیل نظر سنجی‌ها، تماشای تبلیغات، موزیک، ویدیو یا گوش دادن به رادیو می‌شود. این وب سایت از طریق پی پال، بیت کوین و گیفت کارت آمازون پرداخت‌ها را انجام می‌دهد. حداقل برداشت ۲ دلار و برابر ۲۲۵ امتیاز است.

وب سایت PlaylistPush

3 کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی

PlaylistPush پلتفرمی است که به کاربران اسپاتیفای، دیزر و اپل موزیک امکان کسب درآمد از طریق لیست پخششان می‌دهد.

هنرمندان در این وب سایت به کاربران در ازای گوش دادن و ارزیابی موسیقی‌هایشان، پداخت می‌کنند؛ اگر موسیقی را دوست داشته باشید، به لیست پخش خود اضافه می‌کنید. برای این که یک کاربر در این سیستم کیفیت سنجی شود، از شما خواسته می‌شود تا در لیست پخش خود ۴۰۰ دنبال کننده (فالوور) داشته باشید. میزان پرداخت به ازای هر موسیقی بستگی به محبوبیت شما دارد. این کمپانی بین ۱ تا ۱۲ دلار به ازای هر ارزیابی به کاربران از طریق پی پال پرداخت می‌کند.

حال که نحوه‌ی کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی را دریافتید می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی و ساخت حساب پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 4.2/5 - از 101 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

27 دیدگاه

  1. فاطمه کمالی گفت:

    ????????

    1. الهه جلیلی گفت:

      هنوز میشه این کارو انجام داد

      1. مهران گفت:

        آره آیدی تلگرام میدم پیام بدید راهنمایی میکنم

  2. سعید گفت:

    ❤️❤️❤️❤️❤️

  3. Matin گفت:

    ????❤️❤️❤️❤️

  4. مهتاب گفت:

    کسب درآمد

  5. هستی گفت:

    ♥️♥️♥️♥️

  6. amirhosein گفت:

    عالی

  7. amirhosein گفت:

    خوبه بد نیست عالیه

    1. محمدحسین گفت:

      خیلی خوب

  8. علی ایمانپور گفت:

    خوبه اگه بلد باشی

  9. علی ایمانپور گفت:

    خوبه عالیە اگه بلد باشی

  10. زینب اربابی گفت:

    عالی است

  11. Farid گفت:

    خیلی هم عالی

  12. محمدحسین گفت:

    خیلی سایت خوبی است تشکر

  13. مریم عیدیوندی گفت:

    چجوری باید درامد داشته باشم

  14. مریم عیدیوندی گفت:

    کار ب چه شکل است

  15. Saeed گفت:

    خوبه عالی

    1. جواد گفت:

      من که نمیتونم واردبشم

  16. mahmoodhematpoor گفت:

    چجوری باید شروع کنم و کسب درآمد داشته باشم

  17. جواد گفت:

    من خیلی تلاش میکنم موفق نمیشم

  18. aliokhravi گفت:

    کسب درآمد

  19. سوگل گفت:

    از کجا میتونم کار شروع کنم؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT