بهترین هاست برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک

بهترین هاست برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک

زمان مطالعه 4 دقیقه

اگر می‌خواهید برای شروع کسب و کار خود در اینترنت همه چیز بدون نقص باشد، به یکی از مهمترین مواردی که باید دقت کنید، انتخاب هاست یا میزبانی وب مناسب است. هاست همانند خانه ای برای سایت شما در اینترنت است. پس مهم است که این خانه دارای قابلیت‌های لازم باشد تا سایت بتواند بدون هیچ مشکلی در آن کار کند! پیدا کردن یک میزبانی وب مناسب برای تمامی کسب و کارها در هر گستره‌ای، از اهمیت زیادی برخوردار است. پس در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین هاست برای کسب و کارهای کوچک آشنا شوید. در ادامه به بهترین هاست برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک می‌پردازیم.

انتخاب هاست می‌تواند در زمان و هزینه‌ای که برای نگهداری آن می‌کنید، تاثیر زیادی داشته باشد. زمانی که این هاست مجهز به گواهینامه امنیتی باشد، احتمال آنکه دچار مشکلات امنیتی در سایت خود شوید کاهش پیدا می‌کند و علاوه بر این جلب اعتماد کاربران نیز ساده‌تر می‌شود.

معرفی بهترین هاست برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک

در ادامه ما ۳ مورد از بهترین هاست‌ها برای کسب و کارهای کوچک را به شما معرفی می‌کنیم، که می‌توانید متناسب با نیاز و بودجه‌ای که برای این قسمت در نظر گرفته‌اید، یکی را انتخاب نمایید.

HostGator

1 بهترین هاست برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک

HostGator امتیاز بالایی را در ۹۶٪ از نظرسنجی های انجام شده بر اساس فاکتورهایی مانند قیمت، سهولت استفاده، طیف وسیعی از گزینه‌های میزبانی و پشتیبانی، به خود اختصاص داده است. بنابراین جای تعجب ندارد که چیزی حدود ۸ میلیون دامنه در سطح اینترنت از این هاست استفاده می‌کنند.

هاست‌های این کمپانی در حالت‌های زیر قابل خریداری هستند :

هاست اختصاصی یا Dedicated

به این معنا که شما هاست خود را با کسی شریک نمی‌شوید و تنها خودتان از آن استفاده می‌کنید. این حالت برای افرادی مناسب است که سایت آن‌ها ترافیک بالایی دارد.

هاست VPS یا سرور اختصاصی مجازی

در این حالت شما به صورت اشتراکی تنها بخشی از هاست را در اختیار دارید. این نوع هاست بین حالت اشتراکی و اختصاصی مشترک است. در این حالت می‌توانید فضا و پهنای بیشتری داشته باشید بدون این که نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی داشته باشید.

تمامی سرویس‌های این کمپانی مجهز به سرویس ایمیل نامحدود هستند که با یک کلیک در پلتفرم‌های وردپرس و دروپال نصب می‌شود. با توجه به این که شما در مراحل اولیه شروع کار خود هستید، بهتر است که گام‌های خود را مناسب برداشته و در انتخاب عجله نکنید.

بهترین هاست برای استارتاپ | Bluehost

2 بهترین هاست برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک

این کمپانی به عنوان یکی از موارد بهترین هاست برای کسب و کارهای کوچک شناخته می‌شود؛ چرا که به نوعی همه جانبه است. پشتیبانی از این کمپانی توسط گروه Endurance International مشابه با HostGator انجام می‌شود؛ که باعث شده است چیزی حدود ۲ میلیون سایت در جهان از این هاست استفاده کنند. اگر شما دارای حداقل اطلاعات در زمینه هاست، سایت، وردپرس و… هستید، بهترین انتخاب برای شما Bluehost است چرا که به راحتی با وردپرس ادغام شده و کاربری ساده‌ای دارد.

Bluehost از cPanel به عنوان سیستم مدیریت سایت خود استفاده می‌کند. در مقایسه با HostGator می‌توان گفت حجمی که از این هاست دریافت می‌کند محدودیت‌های بیش‌تری دارد و همین مسئله باعث می‌شود که اگر سایت شما با ترافیک بالایی رو به رو شد، دچار نقص فنی شود.

قیمت سرویس Bluehost:

  • هاست اشتراکی‌: ۲/۹۵ الی ۱۴/۹۹ دلار
  • هاست ابری: ۶/۹۵ الی ۱۵/۹۵ دلار
  • هاست VPS: ۱۹/۹۹ الی ۵۹/۹۹ دلار
  • هاست اختصاصی: ۷۹/۹۹ الی ۲۰۹/۹۹ دلار

iPage

3 بهترین هاست برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک

 

HostGator می‌تواند به عنوان گزینه اول بهترین هاست برای کسب و کارهای کوچک باشد. اما iPage را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌های میزبانی وب دانست که از سال ۱۹۹۸ تا کنون در حال فعالیت است.

کسب و کارهای کوچک اگر به دنبال کاهش هزینه‌ها و همچنین خدمات سطح بالا هستند، می‌توانند از خدمات ارائه شده توسط این کمپانی استفاده کنند. در صورتی که شما قرارداد ۳ ساله با این کمپانی ببندید، می‌توانید هزینه‌ خرید هاست را از ۱/۹۹ دلار آغاز کنید. ویژگی‌های هاست iPage عبارت است از:

  • دامنه رایگان برای یک سال
  • نصب وردپرس تنها با یک کلیک
  • فضای دیسک نامحدود
  • ویژگی های فروش آنلاین، از جمله فروشگاه آنلاین رایگان و ادغام پی پال

بهترین هاست برای استارتاپ | EasyWP

4 بهترین هاست برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک

کمپانی Namecheap (نیم چیپ) یکی از بهترین ارایه دهندگان خدمات دامین در دنیا است و از شهرت و اعتبار بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و طی سالیان گذشته بارها به عنوان سایت برتر خدمات دامین جوایز متعددی را برده است. این شرکت اخیرا سایت EasyWP را در زمینه هاست خارجی ارزان وردپرس ارایه کرده است. که نه تنها قیمت‌ها‌ی بسیار مناسبی دارد، بلکه از مزایایی برخوردار است که در ادامه مقاله بررسی خواهیم کرد.

قیمت سرویس سایت EasyWP یک ماهه:

  • ۳/۸۸$ برای ۱۰ گیگ حافظه SSD + یک ماه مجانی
  • ۷/۸۸$ برای ۵۰ گیگ حافظه SSD، همراه با CDN و SSL مجانی + یک ماه مجانی
  • ۱۱/۸۸$ برای ۱۰۰ گیگ حافظه SSD، همراه با CDN و SSL مجانی + یک ماه مجانی

قیمت سرویس سایت EasyWP یک ساله:

  • ۲۲/۸۸$ برای اولین سال و $۲۹/۸۸ برای سال‌های بعد برای ۱۰ گیگ حافظه SSD
  • ۳۴/۴۴$ برای اولین سال و $۶۸/۸۸ برای ۵۰ گیگ حافظه SSD، همراه با CDN و SSL مجانی
  • ۴۹/۸۸$ برای اولین سال و $۹۸/۸۸ برای ۱۰۰ گیگ حافظه SSD، همراه با CDN و SSL مجانی

حال که با بهترین هاست ها برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک آشنا شدید اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال و خرید با ویزا کارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT