درامد ارزی از فروش موسیقی زمینه

کسب درامد ارزی از فروش موسیقی زمینه | موسیقی ویدیو

زمان مطالعه 4 دقیقه

امروزه با توسعه فروشگاه‌ها و خدمات آنلاین، رقابتی شدن بازار‌های جهانی و نیاز به وجود تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند Youtube، فیسبوک و اینستاگرام و …، همچنین نیاز روز افزون به معرفی خود از طریق ساخت و توزیع کلیپ تبلیغاتی، کسب درامد ارزی از فروش موسیقی زمینه هم رونق گرفته است که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

موسیقی زمینه چیست؟

کسب درامد ارزی از فروش موسیقی زمینه

موسیقی زمینه که در زبان انگلیسی به Royalty Music for Video یا Background Music for Video شناخته می‌شود، به موسیقی گفته می‌شود قرار است روی یک فیلم کوتاه یا تبلیغاتی قرار گیرد. کسب وکارهای محتلف یا حتی مراکز غیر انتفاعی برای معرفی خود یا محصولاتشان نیاز به ساخت ویدیو دارند و از طرفی هر ویدیو نیاز به یک یا چند موسیقی زمینه دارد تا آن را ویدیو را جذابتر کند.

همچنین موسیقی‌ها باید با موضوع ویدیو متناسب باشند و یا اینکه موسیقی زمینه باعث شود که فضای ویدیو تغییر کند، مثلا اگر تبلیغ دوربین گوپرو است و ویدیو موضوعی مرتبط با ماجراجویی و آدرنالین دارد، پس موسیقی هم باید هیجانی باشد. یا اگر موضوع ویدیو معرفی یک شرکت استارتاپی است، موسیقی زمینه نیز باید حال و هوای خلاقیت و شور و هیجان را القا کند.

کسب درامد ارزی از فروش موسیقی زمینه از چه سایت‌هایی امکان پذیر است؟

اگر شما فقط Royalty Music for Video یا Royalty Music را در گوگل سرچ کنید لیست بلند بالایی از سایت‌های مختلفی را به شما معرفی می‌کند که امکان همکاری در آن برای فروش موسیقیتان را خواهید داشت. اما باید به این نکته توجه کنید که به طور معمول مشتریان سراغ سایت‌هایی می‌روند که به آن عادت داشته‌اند یا چندین بار خرید کرده‌اند. پس بهتر است که جاهایی موسیقی خود را در معرض فروش قرار دهید که شانس بیشتری برای دیده‌شدن و فروش باشد و به نوعی شانس درآمد پسیو را برای خود افزایش دهید.

سایت‌های زیر شانس فروش بیشتری را برای شما ایجاد می‌کنند:

سایت Bedtracks:

این سایت که به طور تخصصی موسیقی خام برای کسانی که می‌خواهند سراغ خوانندگی روند را به فروش می‌گذارد. اما برای موسیقی زمینه ویدیو، بخشی به نام Storytellers دارد که از محبوبیت زیادی میان مستند‌سازان برخوردار است.

درامد ارزی از فروش موسیقی

سایت PremiumBeat:

این سایت که هم اکنون متعلق به سایت Shutterstock است، از طراحی بسیار زیبا به همراه کاربری ساده برخوردار می‌باشد و مشتریان زیادی دارد. جالب است بدانید که خود سایت Shutterstock بخشی به نام  Shutterstockmusic دارد که آنجا نیز امکان فروش موسیقی وجود دارد.

درامد دلاری از فروش موسیقی زمینه

سایت Artlist:

این سایت نیز مانند بقیه سایت‌های معرفی شده از محبوبیت زیادی برای خرید موسیقی زمینه ویدیو دارد و کار با آن بسیار آسان است و به نوعی مشتریان وفادار دارند.

دلار از فروش موسیقی زمینه

سایت Audioblocks:

این سایت توسط Storyblocks مدیریت می‌شود، خود Storyblocks در زمینه فروش ویدیو فوتیج (footage clips) به طور تخصصی فعالیت دارد و در همین راستا برای ویدیو‌ها، موسیقی زمینه را پیشنهاد می‌دهد.

نقد ارزی از فروش موسیقی زمینه

 

سایت Getty Images Music:

این سایت که بخشی از سایت iStock است، مجموعه‌های متنوع و طبقه بندی شده دارد که یافتن موسیقی زمینه مورد نظر در آن ساده است.

درامد یورو از فروش موسیقی زمینه

سایت Audio Jungle:

این سایت که زیر مجموعه Envato است، به دلیل خدمات فروش قالب‌های وردپرسی و موشن گرافیکی، مشتریان زیادی دارد. مشتریان در نهایت پس از خرید قالب‌های موشن گرافیکی از سایت  Videohive نیاز به موسیقی زمینه دارند که ترجیح می‌دهند از Audio Jungle خرید کنند. سایت Audio Jungle نزدیک به ۱۰۰ هزار تراک موسیقی برای فروش دارد.

سایت Bensound:

این سایت که محیطی جذاب و دوست‌داشتنی دارد، انواع موسیقی‌ها را به خوبی دسته بندی کرده است و حتی سعی کرده از نظر بصری برای هر موسیقی زمینه، عکسی قرار داده تا افراد راحت‌تر به آنچه می‌خواهند دست پیدا کنند.

سایت YouTube Audio Library:

این بخش توسط خود سایت YouTube سفارش می‌شود و بسیاری از اینفلوئنسرهای یوتیوب از این بخش خرید می‌کنند.

سایت Soundotcom:

اگر چه ممکن است این سایت محیط جذابی نداشته باشد، اما به دلیل قدیمی بودن سایت، مشتریان وفاداری را دارد.

سایت Gerrymusic:

این سایت هم مانند سایت Bensound سعی کرده است که از جنبه‌های بصری و تقسیم بندی عالی برای فروش موسیقی زمینه ویدیو استفاده نماید.

همانطور که متوجه شدید برای کسب درامد ارزی از فروش موسیقی زمینه ، سایت‌های متنوعی وجود دارد. قوانین مربوط به قیمت گذاری فروش در سایت‌ها متفاوت است و همچنین هر سایت کارمزد متفاوتی برای خود تعیین کرده است، برخی ۳۰ درصد و برخی ۵۰ درصد کارمزد می‌گیرند. برای نقد کردن درآمد ارزی حاصل از فروش موسیقی، می‌توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT