مزایای کیف پول های سخت افزاری

مزایای کیف پول های سخت افزاری چیست؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

زمانی که صحبت از سرمایه‌گذاری در یکی از انواع ارزهای دیجیتال، مانند بیت کوین، بیت کوین کش ، تتر، اتریوم و … می‌شود، یکی از مهمترین مسائلی که باید در نظر گرفته شود، محلی است که برای نگهداری ارز رمزنگار انتخاب می‌شود. انواع کیف پول ارز دیجیتال وجود دارد که در این بین برای نگه‌داری امن و زیاد ارزهای دیجیتال، مزایای کیف پول های سخت افزاری قابل توجه است.

با داشتن کیف پول‌های سخت افزاری، کمتر نگران از بین رفتن اطلاعات و دارایی خود خواهید بود. این جمله‌ای است که بارها در فضای مجازی دیده‌اید. استفاده از کیف پول‌های سخت افزاری با قدرتمند شدن ارزهای رمز پایه رشد چشمگیری داشته است.

مزایای کیف پول های سخت افزاری

مزایای کیف پول های سخت افزاری چیست

ویژگی‌هایی کیف پول ارز دیجیتال و بیت کوین باید شامل مواردی باشد که می‌توان در کیف ‌پول ‌های سخت افزاری معتبر آن را یافت.

۱) امنیت بالا: در حقیقت کیف پول های سخت افزاری، دستگاهی فیزیکی است که کلید‌های خصوصی را در ناحیه‌ای حفاظت شده درون خود ذخیره می‌کند. از طرفی پرداخت و دریافت با این روش از بالاترین امنیت برخوردار است. شاید جالب باشد بدانید که هیچ گزارش یا اتفاق بزرگی مبنی بر از بین رفتن اطلاعات و دارایی کاربران توسط هکرها گزارش نشده است.

۲) پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتال: بسیاری از کیف پول های سخت افزاری نه تنها برای بیت کوین مناسبند، بلکه برای استفاده از دیگر ارزهای رمزپایه هم قابل استفاده هستند که از مزایای این نوع کیف پول‌ها محسوب می‌شود.

۳) قابلیت اتصال به گوشی همراه: برای خرید و فروش یا انتقال ارزها می‌توانید به راحتی کیف پول سخت افزاری را به گوشی‌های همراه متصل کرد و کالای مدنظر خود را خریداری کنید. مانند این است که کیف پول سخت افزاری به عنوان بانک شما برای نگه‌داری ارز عمل می‌کند و موبایل شما هم مانند یک کارت بانکی برای پرداخت یا دریافت ارز عمل خواهد کرد.

کیف پول های سخت افزاری قابل خرید از مجموعه اول پرداخت

لِجِر (Ledger)

مزایای کیف پول های سخت افزاری لجر

لجر نانو اس (Ledger Nano S) یکی از قدرتمندترین کیف پول های فیزیکی حال حاضر می‌باشد. این محصول که توسط شرکت لجر بلو (Ledger Blue) ساخته شده است، بسیار قابل اطمینان می‌باشد و از همین رو با استقبال عظیم کاربران مواجه شده است. این محصول از بسیاری از ارزها نظیر بیت کوین، اتریوم، ریپل و بیت کوین کش پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه شامل یک مانیتور OLED جهت تایید و بررسی پین، بازگرداندن کلیدهای خصوصی، تایید ارسال و بازگرداندن کد مبنا می‌باشد. کاربر به هنگام استفاده از این دستگاه می‌بایست یک پلاگین کروم بر روی مرورگر کروم خود نصب کند.
علاوه بر این دو دکمه بر روی دستگاه تعبیه شده است که جهت تایید و هر عملیات دیگر کارایی دارد. این شرکت اعلام داشته است که کاربران می‌توانند این کیف الکترونیکی را مستقیما از شرکت تهیه نمایند، هر چند امکان خرید و فروش به برخی از سایت‌ها مانند شرکت آمازون داده است که به‌صورت خرده فروشی کاربر بتواند از آن استفاده کنند.

تریزور (Trezor)

مزایای کیف پول های سخت افزاری تریزور

یکی دیگر از محبوبترین کیف پول های فیزیکی ترزور (Trezor) می‌باشد. شرکت سازنده آن Satoshi Labs است که این کیف پول برای بیت کوین، انواع آلت کوین و همچنین توکن‌های ERC-20 کلید خصوصی عرضه می‌کند. یکی از خصوصیات منحصر به فرد این محصول، قرار دادن رمز ورود ۲ مرحله ای (2FA) می‌باشد که این امکان را برای کاربر فراهم می‌سازد تا رمز ورود را مدیریت کند. همچنین امکان امضا و رمزگذاری سند توسط GPG را هم فراهم می‌کند.

این دستگاه هم همانند لجر نانو اس، دارای یک نمایشگر و دکمه جهت تایید PIN، ارسال تاییدیه‌ها و به روز رسانی کردن FIREWARE استفاده می‌شود. هر ۲ نمونه محصول توسط یه میکرو USB به سیستم متصل می‌شود.

 

در صورتی که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت دارید، می‌توانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید. حال که با مزایای کیف پول های سخت افزاری آشنا شدید، برای انتخاب کیف پول سخت افزاری، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

امتیاز 5/5 - از 15 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT