بازی گادز آنچیند (Gods Unchained)

بازی گادز آنچیند (Gods Unchained) | کسب درآمد از Gods Unchained

زمان مطالعه 4 دقیقه

فناوری بلاکچین موجب توسعه بازی‌های جذاب و سودآور در کنار سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، شده است. بازی گادز آنچیند (Gods Unchained) هم یکی از همان بازی‌هایی است که با تمرکز بر قابلیت‌های فناوری بلاک‌چین ساخته شده و به کاربران اجازه بازی و کسب درآمد ارزی و دلاری را می‌دهد. چه چیزی بهتر از این است که شما به عنوان یک گیمر هم بتوانید از یک بازی لذت ببرید و هم بتوانید کسب در آمد دلاری و ارزی داشته باشید؛ تازه، اگر طرفدار ترید ارزهای دیجیتال هم باشید که چه بهتر. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید.

بازی گادز آنچیند (Gods Unchained)

بازی گادز آنچیند یا بازی خدایان رها شده، از جمله بازی‌هایی محسوب می‌شود که هم‌اکنون به یکی از محبوبترین‌ها در دنیای گیمینگ تبدیل شده است. امکان درآمدزایی گسترده و متنوع از طریق کارت‌های بازی گادز آنچیند باعث شده‌اند تا گیمرهایی که به دنبال درآمدهای بیشتر هستند، روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کنند.

بازی Gods Unchained از جمله پیشگامان بازی‌های آنلاین امروزی به شمار می‌رود که فعالیت‌های خود را بر پایه بلاک چین‌ها مستقر کرده است. پیش از این، تنها چیزی که ما از بلاکچین می‌دانستیم، امکان سرمایه‌گذاری، خرید و فروش ارزهای دیجیتال روی آن‌ها بود؛ اما حالا اوضاع عوض شده است.

بازی گادز آنچیند (Gods Unchained)

بازی گادز آنچیند (Gods Unchained)

طبق یک نظرسنجی رسمی که در نوامبر سال 2021 صورت گرفت، حدود 64 درصد گیمرهای آمریکایی و بریتانیایی معتقد بودند که در دو سال آینده (یعنی تا سال 2023)، راه‌اندازی بازی‌های ویدیویی روی فناوری بلاکچین، مرسوم خواهد شد.

این نظرسنجی، خبر از آن می‌دهد که دنیای بازی‌های ویدیویی، هم‌اکنون در حال حرکت به سوی بلاکچین‌ها و اتصال به ابزاری است که پیش از این تنها در اختیار ارزهای دیجیتال قرار می‌گرفت.

معرفی بازی گادز آنچیند 

اخیرا، بازی‌های بسیاری با تکیه بر قابلیت‌های فناوری بلاک چین، ساخته و عرضه شده‌اند و بازی Gods Unchained یکی از همان‌هاست. این بازی یک بازی کارتی و رقابتی است که به منظور کسب درآمد توسعه داده شده روی بلاک چین پیاده‌سازی شده است؛ از دیگر بازی‌های شبیه به گادز آنچیند می‌توان به Hearthstone و یا Legends of Runeterra اشاره کرد.

بازی گادز آنچیند (Gods Unchained)

بازی گادز آنچیند (Gods Unchained)

از آن‌جایی که کارت‌های بازی Gods Unchained مبتنی بر بلاک چین است، گیمرها هم مالکیت واقعی و کامل بر کارت‌های خود دارند. جالب است بدانید که به جز کارت‌های بازی، NFT گادز آنچیند هم از استقبال بسیاری برخوردار شده است و می‌توان آن‌ها را خریداری کرد.

گیمرهایی که وارد بازی گادز آنچیند می‌شوند، باید بتوانند با اجرای پلن‌های حرفه‌ای و کارا و همچنین رعایت کردن استراتژی‌های بازی، بر حریفان غلبه کنند و در نهایت، کسب درآمد داشته باشند. این بازی، مالکین تمام کارت‌ها و آیتم‌ها را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند هرجوری که دوست دارند وارد معامله شوند و  کارت‌های بازی یا NFTهای خود را به دیگران بفروشند.

استقبال گیمرها از خدایان رها شده

طبق گزارش‌ها، گیمرها در سال 2019، بالغ بر 87 میلیارد دلار برای خرید و فروش دارایی‌ها و آیتم‌های داخل این بازی وارد معامله شده‌اند؛ این رقم، بسیار بزرگ و وحشتناک جلوه می‌کند، اما جالب‌تر این است که بدانیم هر گیمر در ازای خرید خود، چقدر درآمد داشته است؟ بازی‌های کارتی و رقابتی مثل بازی گادز آنچیند، امکان خرید و فروش تمام چیزهایی که گیمر با آن‌ها سروکار دارد را فراهم می‌کنند. این ویژگی یعنی ممکن است که یک گیمر از استراتژی‌های خوبی برای رقابت استفاده نکند و بخواهد با NFTهای این بازی، وارد معامله و کسب درآمد شود.

گیمرها در بازی خدایان رها شده می‌توانند تمامی آیتم‌ها مانند کارت‌های بازی را به عنوان توکن‌های غیر قابل تعویض یا NFT به فروش برسانند. و از آن‌جایی هم که NFTها غیر قابل تعویض و تغییر هستند، توسعه‌دهندگان و مدیران بازی گادز آنچیند نمی‌توانند ارزش کارت‌ها را بالا یا پایین ببرند و یا در آن، دخل و تصرفی داشته باشند. همین ویژگی‌های مهم و منحصربه‌فرد باعث شده‌اند تا گیمرها استقبال قابل توجهی از این بازی داشته باشند و از تمامی آیتم‌های آن نهایت لذت را ببرند.

بازی گادز آنچیند (Gods Unchained)

بازی گادز آنچیند (Gods Unchained)

این بازی که در سال 2018 راه‌اندازی و معرفی شد، بر بستر بلاکچین شبکه اتریوم ساخته شده و دارای توکن بومی ERC-20 با عنوان GODS است. در بازی گادز آنچیند، از توکن GODS به عنوان ارز معتبر برای انجام معاملات و پرداخت‌ها برای هر تراکنش استفاده می‌شود.

این توکن، دقیقا چیزی شبیه به کاربرد دلار در ایالات متحده است؛ همان‌قدر ملموس و کاربردی و مورد تایید. در ضمن، از جمله عوامل دیگری که باعث شده است، گیمرها از این بازی استقبال کنند، بهره‌مندی آن از سیستم قراردادهای هوشمند شبکه اتریوم برای NFTهاست که نشان‌دهنده اطمینان در خرید و فروش آیتم‌ها محسوب می‌شود.

دانلود و راه‌اندازی بازی Gods Unchained

برای دانلود بازی گادز آنچیند، در ابتدا لازم است برای ساختن و اقتتاح یک حساب مخصوص خودتان، وارد وبسایت Gods Unchained شوید. توجه داشته باشید که هنوز نسخه موبایلی این بازی عرضه نشده است و شما باید با تکیه بر قابلیت‌های سیستم‌ کامپیوتری خود، این بازی را انجام دهید.

در ادامه و پس از ثبت نام و ساختن حساب، باید برنامه یا اپلیکیشن بازی را در سیستم خودتان نصب کنید تا بتوانید از آیتم‌های این بازی نهایت استفاده را ببرید.

توجه کنید که پس از ثبت نام و افتتاح حساب شخصی، یک لینک ویژه به ایمیل شما فرستاده می‌شود تا با استفاده از آن بتوانید، بازی را نصب کنید. پس از کلیک کردن روی لینک مربوطه که از جانب این بازی فرستاده شده است، حساب خود را تایید و پس از آن، برنامه بازی را در بخش Immutable راه‌اندازی کنید. پس از انجام دادن همه این کارها شما می‌توانید برای بازی کردن آماده شوید و از آیتم‌های آن لذت ببرید. در صورتیکه برای اولین‌بار وارد سیستم گادز آنچیند می‌شوید، لازم است تا طبق مقررات بازی عمل کنید و برای شروع، یک آموزش ساده را پشت سر بگذارید. پس از تکمیل قسمت آموزشی بازی است که شما اجازه بازی کامل و حرفه‌ای را خواهید داشت و می‌توانید وارد سرزمین خدایان رها شده بشوید.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT