بهترین ایده کسب و کار کوچک

26 بهترین ایده کسب و کار کوچک برای شروع در سال 2023

زمان مطالعه 27 دقیقه

برخلاف تصور عمومی، در واقع راه‌های زیادی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار وجود دارد که به شما امکان می‌دهد کمتر بر روی تدارکات و هزینه‌های اولیه تمرکز کنید و بیشتر روی شروع ایده‌های خود تمرکز کنید. بیایید شما را از اولین مانع ذهنی بزرگ عبور دهیم: ” می خواهیم یک کسب و کار راه اندازی کنیم اما ایده ای نداریم”. بهترین ایده کسب و کار کوچک را در ادامه بررسی کرده ایم.

این 26 ایده کسب و کار کوچک، نقطه ورود بسیار خوبی برای مبتدیان، بوت استرپرها، یا هرکسی با برنامه کاری پرمشغله است و به شما اجازه می دهد بدون نیاز به کنار گذاشتن همه چیز، یک کسب و کار جانبی را انتخاب کنید.

بهترین ایده های کسب و کار کوچک برای شروع در سال 2023

  • یک کسب و کار dropshipping راه اندازی کنید
  • طراحی و فروش تیشرت های چاپی بر اساس تقاضا
  • کتاب خود را راه اندازی کنید
  • محصولات دیجیتال یا دوره های آنلاین ایجاد کنید
  • فروش پوستر، کارت تبریک و چاپ بر اساس تقاضا
  • یک کسب و کار خیریه راه اندازی کنید
  • فروش یک سرویس
  • یک بوتیک مد آنلاین ایجاد کنید
  • فروش اجناس دست ساز و خانگی
  • مخاطبی بسازید که بتوانید از آن درآمد کسب کنید
  • کسب و کار حیوانات خانگی را راه اندازی کنید
  • یک برنامه عضویت ایجاد کنید
  • به یک برنامه مارکتینگ وابسته بپیوندید
  • یک برنامه ریز رویداد مجازی شوید
  • کسب و کار محوطه سازی را راه اندازی کنید
  • تست توسعه اپلیکیشن
  • ارائه مراقبت از کودک
  • یک کافی شاپ آنلاین راه اندازی کنید
  • یک شخص فنی شوید
  • عکس خود را بفروشید
  • یک مشاور مدیریت شبکه های اجتماعی شوید
  • کسب و کار زیبایی راه اندازی کنید
  • خانه نشینی و نوازندگی
  • لوازم جانبی گوشی
  • فروش جعبه اشتراک
  • سرمایه گذاری روی ماشین های خودکار

1. یک کسب و کار dropshipping راه اندازی کنید

سهام بخرید، ذخیره کنید، انتخاب کنید، بسته بندی کنید، ارسال کنید. مدیریت موجودی یک تعهد بزرگ در هنگام اجرای یک کسب و کار است.

Dropshipping یک ایده تجاری آسان و کم هزینه برای شروع و اولین ایده تجاری خوب ما است. Dropshipping یک مدل تحقق است که در آن یک تامین کننده شخص ثالث موجودی را از طرف شما برای مشتریان ذخیره و ارسال می کند. این یکی از بهترین کسب و کارها برای شروع است، زیرا سربار(overhead) کم، دستی و مقیاس پذیر است.

نیازی نیست خودتان هیچ محصولی را مدیریت کنید – فقط باید فروش را انجام دهید و سفارشات را به تامین کننده خود منتقل کنید. در واقع، این یکی از سریع ترین و ارزان ترین کسب و کارها برای شروع است.

می‌توانید محصولات را از یک یا چند تامین‌کننده در فروشگاه آنلاین خود با موضوعی که بر یک جایگاه خاص تمرکز دارد، مانند وسایل مخصوص علاقه‌مندان به یوگا یا کاسه‌های آب برای صاحبان سگ، انتخاب کنید. هنگامی که مشتری محصولی را از شما خریداری می کند، سفارش برای تامین کننده شما ارسال می شود که از طرف شما آن را انجام می دهد. با این حال، شما همچنان مسئول مارکتینگ و خدمات مشتری خود هستید.

تامین کنندگان داخلی و خارجی وجود دارند که می توانید با آنها کار کنید، تا زمانی که بتوانید با آنها رابطه ای مبتنی بر اعتماد برقرار کنید – یک تامین کننده غیرقابل اعتماد به برند شما منعکس نمی شود.

Dropshipping یک راه عالی برای آزمایش تناسب محصول با بازار و راه اندازی یک تجارت قبل از سرمایه گذاری در محصولات اصلی خود است. فقط مطمئن شوید که همیشه یک نمونه برای خود سفارش دهید تا مطمئن شوید تامین کننده شما قابل اعتماد است و کیفیت محصولات برای فروش به مشتریان شما مناسب است.

2. طراحی و فروش تی شرت های چاپ بر اساس تقاضا

مدل دیگر dropshipping، چاپ بر حسب تقاضا، موجودی، حمل و نقل و تکمیل را در دست یک تامین کننده شخص ثالث قرار می دهد. اما بر خلاف ایده کسب و کار dropshipping در بالا، تمرکز در اینجا بر سفارشی کردن محصولات با طرح های خود برای ایجاد چیزی اصلی است.

تی شرت ها، کلاه ها، قاب های گوشی، هودی ها، دامن ها، کیف های دستی و موارد دیگر به بوم هایی برای خلاقیت شما تبدیل می شوند. می‌توانید شعارهای شوخ‌آمیزی برای توسعه‌دهندگان یا مراجعی در نظر بگیرید که با صاحبان گربه‌ها طنین‌انداز شود—اگر در یک جامعه شور و غرور وجود داشته باشد، یک تجارت بالقوه تی‌شرت وجود دارد که می‌توانید شروع کنید.

حتی اگر طراح نیستید، می‌توانید با استفاده از سایت‌های مستقل مانند Fiverr، Upwork، Dribbble یا 99Designs یکی را برای کار با آن پیدا کنید.

با بسیاری از خدمات چاپ بر اساس تقاضا، شما به ازای هر محصول پرداخت می‌کنید، بنابراین قیمت پایه هر واحد گران‌تر از زمانی است که بخواهید به صورت عمده سفارش دهید. اما مزیت این است که اگر طرح خاصی از تی شرت به فروش نرسد، شما هنوز برای آن مورد پولی پرداخت نکرده اید (فقط طرح، اگر آن را برون سپاری کرده باشید).

حتی می‌توانید از الگوهای مدل‌سازی تی‌شرت استفاده کنید تا نیازی به صرف هزینه اضافی برای عکس‌ برداری کامل برای هر طرح جدید نداشته باشید.

انواع مختلفی از پلتفرم‌های چاپ بر اساس تقاضا وجود دارد که می‌توانید با آنها کار کنید، که بسیاری از آنها می‌توانند با فروشگاه Shopify شما برای انجام یکپارچه سفارش ادغام شوند. با این حال، مطمئن شوید که همیشه نمونه ای از محصول خود را سفارش دهید (اغلب با تخفیف ارائه می شود) تا مطمئن شوید که محصولات سفارشی شما خوب به نظر می رسند.

3. کتاب خود را راه اندازی کنید

وقتی به آن فکر می کنید کتاب فقط نوع دیگری از محصول است. به این ترتیب، شما می توانید یکی را برای پاسخگویی به یک تقاضای خاص در بازار ایجاد کنید.

کتاب‌های آشپزی، کتاب‌های مصور، کتاب‌های شعر، کتاب‌های عکس، کتاب‌های میز قهوه‌خوری و رمان – اگر دانش یا خلاقیت دارید، کتاب‌های اصلی متنوعی وجود دارد که می‌توانید به بازار بیاورید. گزینه ها بی پایان هستند – به همین دلیل است که یکی از بهترین ایده های کسب و کار کوچک برای شروع است.

چاپ بر اساس تقاضا روشی نسبتاً ایمن برای آزمایش آب و شروع به انتشار خود است. همچنین به شما امکان کنترل کیفیت و ظاهر کتابتان را می دهد.

Lulu xPress و Blurb پلتفرم‌های محبوبی برای ایجاد، سفارش و توزیع کتاب‌های خود به عنوان محصولات فیزیکی و دیجیتالی هستند. همچنین می توانید آن را در بازارهای شخص ثالث مانند آمازون یا پاول بفروشید.

در حالی که می توانید هر بار یک کتاب سفارش دهید، هزینه ها به طور طبیعی با خرید عمده کاهش می یابد. برای اطمینان از وجود تقاضا و تضمین تعداد معینی از فروش، ایده کتاب خود را پیش فروش یا سرمایه گذاری جمعی در نظر بگیرید تا بتوانید از انجام سفارش انبوه مطمئن باشید.

راه اندازی کتاب خود می تواند راهی عالی برای کسب درآمد از یک وبلاگ باشد، اگر دارید یا به دنبال راه اندازی آن هستید.

4. محصولات دیجیتال یا دوره های آنلاین ایجاد کنید

محصولات دیجیتالی مانند موسیقی، دوره‌ها، پادکست‌ها و قالب‌ها در این فهرست از ایده‌های کم سرمایه‌گذاری برای کسب‌وکارهای کوچک منحصربه‌فرد هستند. بر خلاف بقیه، آنها ملموس نیستند. هزینه‌های تولید یا حمل و نقل مکرر برای نگرانی وجود ندارد، بنابراین حاشیه سود شما می‌تواند بالا بماند، و این امر باعث می‌شود یکی از بهترین کسب‌وکارها باشید.

ترفند این است که بفهمید چه چیزی برای یک محصول دیجیتال خوب است. چه چیزی به اندازه کافی مفید است که مردم مایل به پرداخت هزینه برای دانلود آن باشند؟

پاسخ‌ها از آهنگ‌های اصلی ابزاری گرفته تا عکس‌های موجودی که می‌توانند برای سازندگان دیگر مجوز بگیرند تا محصولات اطلاعاتی و قالب‌هایی که به افراد کمک می‌کنند تا مجموعه مهارت‌های خود را در یک زمینه خاص ارتقا دهند، متغیر است.

اگر استعدادی دارید که می‌توان آن را به یک محصول دیجیتال تبدیل کرد، در مورد بسته‌بندی آن به یک جریان درآمد جدید فکر کنید.

Shopify یک برنامه Digital Downloads رایگان دارد که به شما امکان می دهد محصولات دیجیتال را به راحتی محصولات فیزیکی در فروشگاه خود ارائه دهید.

5. پوسترهای چاپی، کارت تبریک و چاپ را بفروشید

اگر از نظر هنری تمایل دارید یا راه خود را با دوربین آشنا می‌کنید، می‌توانید با استفاده از یک مدل کسب‌وکار چاپ بر اساس تقاضا، به دیگران اجازه دهید به صورت فیزیکی قطعه‌ای از کار شما را داشته باشند. فقط مطمئن شوید که حقوق محتوایی را دارید که می‌خواهید چاپ کنید یا از دارایی‌های دامین عمومی استفاده می‌کنید که می‌توانید آزادانه کسب درآمد کنید.

اگر قبلاً یک دنبال کننده آنلاین درگیر داشته اید – مثلاً یک کاریکاتوریست یا یک عکاس شهری هستید – در موقعیت خوبی هستید که می توانید این ایده کسب و کار کوچک را امتحان کنید.

بسته به چاپگری که با آن کار می کنید، می توانید کار خود را به محصولاتی مانند پوستر یا نقاشی دیواری با قاب، حتی کارت تبریک تبدیل کنید. تعداد زیادی الگوهای دیجیتال ارزان قیمت و ژنراتورهای ماکت مانند Placeit وجود دارد که می‌توانید از آنها برای به نمایش گذاشتن محصولات خود بدون نیاز به پرینت گرفتن از هر مورد و انجام عکس ‌برداری استفاده کنید.

6. یک تجارت خیریه راه اندازی کنید

راه اندازی یک سازمان غیر انتفاعی تنها راهی نیست که می توانید برای کمک به تامین مالی دنیای بهتر طی کنید.

داشتن یک ماموریت برای همراهی با یک تجارت و کنار گذاشتن مقداری سود برای یک هدف، به کارآفرینان اجتماعی راه منحصر به فردی می دهد تا شرکت خود را در بازار قرار دهند و در عین حال به مسائلی که بیشتر به آنها اهمیت می دهند رسیدگی کنند.

در حالی که بسیاری از شرکت‌های اجتماعی محصولات اصلی خود را ارائه می‌کنند، شما همچنین می‌توانید از ایده‌های کم‌هزینه کسب‌وکار کوچک بالا استفاده کنید و با یک سازمان غیرانتفاعی شریک شوید یا آن کالای اجتماعی را با دستان خود اجرا کنید، البته تا زمانی که در مورد آن شفاف باشید. چگونه کار می کند.

به‌عنوان بخشی از مارکتینگ خود، می‌توانید تأثیری را که مشتریانتان می‌گذارند با حمایت از کسب‌وکارتان به اشتراک بگذارید، مانند یک پست وبلاگ که کار شما را در جامعه پوشش می‌دهد یا یک محاسبه‌گر تأثیر بلادرنگ در وب‌سایتتان.

برنامه Give & Grow Shopify همکاری با سازمان های خیریه و گنجاندن ماموریت خود را در تجارت شما آسان می کند. می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که مبلغ مشخصی یا درصدی از فروش را اهدا کند، یا از مشتریان خود بخواهید در هنگام تسویه‌حساب کمک مالی اضافه کنند.

7.بهترین ایده کسب و کار کوچک: یک سرویس بفروشید

ارائه خدمات غیرفعال نیست، اما مطمئناً می تواند راهی سودآور برای به دست آوردن خوداشتغالی باشد. با ایده های کسب و کار کوچک مبتنی بر خدمات، “زمان” موجودی شما و بزرگترین سرمایه گذاری شما است. شما فقط ساعات محدودی در روز دارید. با این حال، اگر مهارت‌هایی دارید که تقاضا دارید، این کار را آسان‌تر می‌کند.

نویسندگان، طراحان گرافیک، دستیاران مجازی، متخصصان سئو، ارائه‌دهندگان خدمات نظافت، سگ‌گردان، متخصصان املاک و غیره می‌توانند کسب‌وکاری را بر اساس مهارت‌های خود ایجاد کنند. می‌توانید این مهارت‌ها را به‌عنوان یک سرویس مستمر ارائه دهید یا یک کسب‌وکار مشاوره راه‌اندازی کنید که در مورد پروژه‌ها مشاوره می‌دهد.

این یکی از بهترین فرصت‌های تجاری است زیرا می‌توان آن را با هر یک از ایده‌های دیگر در بالا گسترش داد تا با «تولید» خدمات از طریق کالاهای فیزیکی یا دیجیتال، جریان‌های درآمد بیشتری ایجاد کند.

برای مثال، یک عکاس می‌تواند در حین فروش چاپ آنلاین از طریق اکانت اینستاگرام خود، به یک رویداد محلی خدمات دهد. یک نویسنده مستقل می‌تواند یک فایل کپی‌رایتینگ از کپی‌های فروش با تبدیل بالا بفروشد. پیوند کسب و کار مبتنی بر خدمات با محصولات فیزیکی می تواند منبع درآمد دیگری به شما بدهد که مستقیماً به زمان شما وابسته نیست.

می‌توانید از BookThatApp یا Acerill Appointment Booking برای Shopify استفاده کنید تا به مشتریان اجازه دهید به راحتی یک جلسه یا مشاوره را برنامه‌ریزی کنند یا از طریق فروشگاه شما بلیت کلاسی را با شما بخرند.

همچنین می توانید خدمات خود را از طریق یک بازار آزاد مانند Upwork ارائه دهید تا شانس خود را برای کشف شدن توسط افرادی که به مهارت های شما نیاز دارند افزایش دهید.

8. یک بوتیک مد آنلاین ایجاد کنید

اگر عاشق مد و به اشتراک گذاری حس سبک آنلاین خود هستید، می توانید بوتیک مد آنلاین خود را ایجاد کنید. شما نیازی به تبدیل شدن به یک طراح مد ندارید—شما می توانید به سادگی اقلامی را از سایر فروشندگان در فروشگاه آنلاین خود انتخاب کنید (با استفاده از مدل dropshipping که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم).

لباس‌ها، کفش‌ها، لباس‌های شنا، لوازم جانبی و موارد دیگر—شما می‌توانید با استفاده از یکی از چندین برنامه منبع‌یابی محصول، برند مد خود را بسازید، آنها را با عکس‌های محصول و پست‌های رسانه‌های اجتماعی مدل‌سازی کنید و به‌عنوان یک ترند، دنبال‌کننده‌ای آنلاین ایجاد کنید. برنامه هایی مانند MyOnlineFashionStore به شما امکان می دهند سبک های مختلف را به فروشگاه Shopify خود وارد کنید.

9. فروش اجناس دست ساز و خانگی

اگر سازنده هستید – چه صابون، شمع، سس، یا سفال – در موقعیت منحصر به فردی برای یافتن یک ایده کسب و کار کوچک هستید، زیرا توسعه و تهیه محصول به معنای واقعی کلمه در دستان شماست.

برخلاف بسیاری از ایده‌های دیگر در این لیست، باید حمل و نقل و مدیریت موجودی را در نظر بگیرید، اما می‌توانید به‌صورت ساده بر اساس هر سفارش یا با یک دسته کوچک شروع کنید تا زمانی که شروع به ایجاد فروش ثابت کنید.

در واقع، بسیاری از سازندگان در Shopify با یک ایده کسب و کار خانگی شروع به فروش کردند، فروش در Etsy یا eBay، یا به دوستان و خانواده از طریق دهان به دهان، و پس از ایجاد تقاضا برای محصولات خود، به صاحبان مشاغل کوچک تمام وقت تبدیل شدند.

فقط مراقب هر گونه مقررات در دسته محصول خود باشید، به خصوص برای هر چیزی که مشتریان می خورند، استنشاق می کنند یا روی پوست خود می گذارند.

Brooklyn Candle Studio یکی از بسیاری از مشاغل متعلق به سازنده در Shopify است که در Etsy شروع به کار کرد.

و آرونا خونوراج و جان بوث زوجی هستند که کتابفروشی آنلاین و فیزیکی فروش کالاهای دست ساز و کیف های کاربردی را راه اندازی کرده اند.

10. مخاطبی بسازید که بتوانید از آن درآمد کسب کنید

در دنیای متصل امروزی، توانایی جذب و حفظ توجه دیگران یک دارایی است. کسب‌وکارهایی که حتی حاضرند برای آن پول بپردازند و بسیاری از سازندگان می‌توانند آن را به کسب‌وکاری با جریان‌های درآمدی متعدد تبدیل کنند.

چه بخواهید دنبال‌کنندگان خود را در یوتیوب، اینستاگرام یا یک وبلاگ (به طور ایده‌آل ترکیبی از کانال‌های مختلف) افزایش دهید، راه‌های زیادی برای کسب درآمد از مخاطبان خود دارید:

. پست های حمایت شده از طرف برندها

. تبدیل شدن به یک تأثیرگذار

. فروش محصولات فیزیکی یا دیجیتال (از طریق هر یک از ایده های موجود در این لیست)

. پاترئون

. ترکیبی از موارد فوق (آنها متقابلاً منحصر به فرد نیستند)

اتخاذ رویکرد مخاطب اول به ایده کسب و کار کوچک خود به این معنی است که شما در حال انجام بازی طولانی هستید (ممکن است ماه ها طول بکشد تا آن را بفهمید). اما برای انجام آن نیازی به میلیون‌ها فالوور ندارید—برای مثال، کت گسکین، اینستاگرامر، یک محصول ۱۰۰۰۰ دلاری را با تنها ۳۰۰۰ فالوور برای برند خود، The Content Planner، عرضه کرد.

۱۱- کسب و کار حیوانات خانگی را راه اندازی کنید

صنعت حیوانات خانگی فرصت مناسبی برای انواع ایده های کسب و کار کوچک دارد. و این صنعت بیش از 100 میلیارد دلار ارزش دارد، بنابراین تقاضای زیادی وجود دارد. تجارت حیوان خانگی شما می تواند مبتنی بر محصول یا خدمات باشد – فروش لوازم جانبی، غذا یا اسباب بازی، یا ارائه تخصص نظافت، پیاده روی یا آموزش.

Perkie Prints محصولات شخصی‌سازی شده برای حیوانات خانگی را تولید می‌کند – از پوشاک گرفته تا چاپ‌های قاب‌دار، به‌علاوه پروژه‌های سرگرم‌کننده در این بین.

از جنبه خدماتی، Let the Dog Out راه رفتن سگ و “تعطیلات حمام” را به مشتریان خود ارائه می دهد.

12. یک برنامه عضویت ایجاد کنید

عضویت های آنلاین برای کارآفرینانی که جامعه فعال و فعالی دارند ایده آل است. آنها بسیار شبیه به یک تجارت مبتنی بر اشتراک کار می کنند – مشتریان در ازای یک محصول یا خدمات مجازی، پرداخت های مکرر انجام می دهند.

عضویت ها برای مدیریت دسترسی فقط اعضا به محتوای یک وب سایت، و حتی برای کسب و کارهای فیزیکی که جلسات راهنمایی آنلاین را ارائه می دهند عالی هستند. استودیوهای یوگا، سالن‌های ورزشی، باشگاه‌ها و آموزشگاه‌های هنری چند نمونه از کسب‌وکارهایی هستند که به راحتی می‌توانند از این مدل کسب‌وکار استفاده کنند.

از آنجایی که این محتوا پشت دروازه‌ای است که فقط مشترکین پولی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند، می‌توانید پخش‌های زنده انحصاری را علاوه بر (یا به جای) محتوای قابل دانلود، هاست کنید.

صرف نظر از مسیری که طی می کنید، حتماً در فضایی آرام ضبط کنید تا صدا واضح و بدون حواس پرتی باشد.

همچنین ایده خوبی است که از ایمیل مارکتینگ استفاده کنید تا اعضای خود را از محتوای جدید مطلع کنید. ایمیل‌ها، تیزرهای ویدیویی و توصیفات مشتریان راه‌های عالی برای ایجاد هیجان برای عرضه‌های جدید هستند.

و شروع تجارت مبتنی بر عضویت با Shopify آسان است. یک محصول جدید درست مانند یک محصول فیزیکی تنظیم کنید، اما نام و توضیحی ایجاد کنید که خدمات عضویت شما را به مردم بگوید.

برای حذف گزینه‌های حمل و نقل هنگام تسویه‌حساب، حتماً «این یک محصول فیزیکی است» را بردارید. (توجه: ممکن است برخی از تنظیمات مورد نیاز بسته به برنامه‌هایی که بعداً در این فرآیند استفاده کنید، تغییر کند.)

اگر می خواهید گزینه های مختلفی برای عضویت خود ارائه دهید، انواع مختلفی ایجاد کنید. می‌توانید برای هر گزینه قیمت‌های متفاوتی تعیین کنید و در صورت نیاز، تعداد دفعات موجود را با ویرایش هر گزینه محدود کنید.

13. به یک برنامه مارکتینگ وابسته بپیوندید

مارکتینگ وابسته به یک تاکتیک مارکتینگ مبتنی بر عملکرد اطلاق می شود که در آن یک کسب و کار به افراد، با نام مستعار وابسته، پول می پردازد تا محصولات را برای آنها تبلیغ کنند و بفروشند. هر بار که یک شرکت وابسته مشتری جدیدی را وارد می کند، از کسب و کار کمیسیون دریافت می کند.

شرکت‌های وابسته می‌توانند محصولات خود را در وبلاگ‌ها، اکانت ‌های رسانه‌های اجتماعی یا وب‌سایت‌ها یا در جوامع تبلیغ کنند. برای بسیاری، مارکتینگ وابسته یک چالش جانبی کم هزینه است که با گذشت زمان به یک تجارت سودآور تبدیل می شود.

برای پیوستن به یک برنامه وابسته، مراحل زیر را انجام دهید:

یک برنامه وابسته را در سایت هایی مانند ShareASale، CJ یا LinkShare پیدا کنید.

پیشنهادهایی را که می خواهید تبلیغ کنید انتخاب کنید.

یک لینک وابسته دریافت کنید.

آن لینک را در دارایی های خود تبلیغ کنید.

هر بار که شخصی ثبت نام می کند یا از طریق لینک شما خرید می کند، کمیسیون دریافت کنید.

نرخ کمیسیون بسته به شرکت و پیشنهاد متفاوت است. شما می توانید برای هر فروش حداقل 5٪ درآمد کسب کنید، در حالی که اگر در حال تبلیغ یک کلاس یا رویداد هستید، برخی از کمیسیون ها می توانند به 50٪ نیز برسد. برخی از برنامه های وابسته نیز نرخ ثابتی را در مقابل درصد ارائه می دهند.

14. یک برنامه ریز رویداد مجازی شوید

اگر از سازماندهی و ارتباط افراد لذت می برید، برنامه ریزی رویداد مجازی یک ایده تجاری سودآور است. با رشد 23 درصدی در سال، افزایش قابل توجه رویدادهای تجاری و استفاده از ابزارهای مجازی برای برگزاری جلسات، این رشد بازار را بالا نگه می دارد. به عنوان یک برنامه ریز رویداد مجازی، شما مسئول ایجاد کنفرانس های مجازی، فرصت های شبکه و جلسات آموزشی برای شرکت ها در سراسر جهان خواهید بود.

حرکت فیس بوک به دنیای متاورز فرصت های جدیدی را برای برنامه ریزان رویداد در آینده نزدیک باز خواهد کرد. برای مثال Party.Space سرمایه جذب کرده است تا تجارت رویدادهای مجازی با مضمون متاورز خود را افزایش دهد. اگر امنیت شغلی را برای آینده می خواهید، برنامه ریزی رویداد مجازی راه خوبی برای رفتن است.

15. کسب و کار محوطه سازی را راه اندازی کنید

آیا عاشق طبیعت و طراحی فضای باز هستید؟ کسب و کار محوطه سازی یک گزینه عالی برای شما است. محوطه سازی که به آن مراقبت از چمن نیز گفته می شود، به معنای اصلاح و حفظ ویژگی های قابل مشاهده یک منطقه از زمین است. شما مسئول خلق زیبایی از عناصر طبیعی و زنده مانند گل ها، چمن ها و درختان هستید.

انتظار می رود بازار محوطه سازی ایالات متحده تا سال 2025 با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) 4.5 درصد رشد کند. تقاضای رو به رشدی برای نگهداری از مناظر مسکونی در فضای باز در خانوارهای جوان در سراسر کشور وجود دارد. رقابت در بازار متوسط ​​است. شما با چند شرکت پیشرو در محوطه سازی مانند TruGreen و همچنین ارائه دهندگان خدمات محلی کوچکتر روبرو خواهید بود.

16.بهترین ایده کسب و کار کوچک: تست توسعه اپلیکیشن

ایجاد یک اپلیکیشن میلیون دلاری یا کسب و کار خودتان آسان نیست. در واقع، 99.5 درصد از برنامه های مصرف کننده با شکست مواجه می شوند. اکثر برنامه ها تناسب محصول با بازار را ندارند. آنها نیاز به مارکتینگ زیادی دارند و ایجاد آنها گران است.

بنابراین، چرا به زحمت این را در لیست ایده های کسب و کار کوچک خود قرار دهیم؟ زیرا توسعه اپلیکیشن مصرفی تنها مسیر کارآفرینان نیست. برنامه های جدید برای فروشگاه App Shopify هر روز ظاهر می شوند، با بازاری از مشاغل با انگیزه که مشتاق هستند ابزارهای مورد نیاز خود را پیدا کنند.

بنظر جالب می آید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر، نحوه ساخت یک برنامه Shopify: راهنمای کامل را در وبلاگ شرکای ما بررسی کنید.

17. پیشنهاد مراقبت از کودک

در حال حاضر یک بحران مراقبت از کودک در حال وقوع است. قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا، تعطیلی مهدکودک ها و افزایش هزینه ها، والدین را چاره ای جز مراقبت از فرزندان خود در خانه باقی نگذاشته است.

افزایش تقاضا برای خدمات مراقبت از کودک با کاهش عرضه ترکیبی عالی برای شروع یک کسب و کار جدید است. لایحه زیرساختی پرزیدنت جو بایدن متعهد شده است که هزینه های فدرال برای بهبود بازار مراقبت از کودکان نیز کمک کند. اگر از مراقبت از بچه ها لذت می برید و می توانید مجوزهای مناسب را دریافت کنید، یک کسب و کار جدید برای مراقبت از کودک می تواند یک ایده تجاری خوب برای شما باشد.

18. یک کافی شاپ آنلاین راه اندازی کنید

فروش قهوه با یک برند قوی و برنامه مارکتینگ مناسب می تواند سودآور باشد. مطمئناً قهوه رقابت زیادی دارد. اما این نباید شما را از این صنعت چند میلیارد دلاری بترساند. فروش یک محصول با کالای بالا مانند قهوه مزایای زیادی دارد:

حجم مشتری زیاد است.

2. مشتریان معمولاً برندهای کوچک را دارای کیفیت بالاتری نسبت به برندهای شرکتی می دانند.

3.فرصت‌های جابجایی زیادی وجود دارد.

از آنجایی که قهوه بسیار در دسترس است، فروش آن آسان تر است. مردم از قبل قهوه می خواهند، شما فقط باید کاری کنید که قهوه شما را بخواهند.

19.بهترین ایده کسب و کار کوچک: یک فرد فنی شوید

فرض کنید با پدری بزرگ شده اید که دستکش بوده است و همیشه چیزهای اطراف خانه را تعمیر می کرده: مشکل لوله کشی، نصب کاشی، تمیز کردن ناودان ها، نصب حصار. او همیشه مردی بوده که دوستان و خانواده برای کارهای عجیب و غریب در خانه به آنها مراجعه می کردند. اگر آن روزها اینترنت محبوب بود، او می توانست وب سایت تجاری خود را بسازد و خدمات خود را به صورت محلی ارائه دهد!

صنعت تعمیر و بهسازی خانه حدود 500 میلیارد دلار ارزش بازار دارد. خواه تعمیر دیگ بخار باشد یا ساختن عرشه پاسیو، اگر کاردانی هستید که دوست دارید چیزهایی را تعمیر کنید، این می تواند یک تجارت پرسود برای شما باشد.

20. عکس خود را بفروشید

اشتیاق عکس گرفتن دارید؟ سرگرمی خود را به یک تجارت عکاسی تمام وقت تبدیل کنید. امروزه، شما فقط مجبور نیستید خدمات را برای مراسم عروسی و کمپین های تبلیغاتی شرکت بفروشید. شما به راحتی می توانید یک فروشگاه راه اندازی کنید و چاپ، پوستر، NFT و موارد دیگر را بفروشید. یا می توانید عکس های خود را در سایت های عکاسی استوک بفروشید.

21. مشاور مدیریت شبکه های اجتماعی شوید

تا اکتبر 2022، بیش از 4.74 میلیارد کاربر فعال رسانه های اجتماعی در سراسر جهان وجود داشته است. این تقریباً 60 درصد از جمعیت جهان است. بین YouTube، Instagram، Facebook Messenger، TikTok و سایر شبکه‌های اجتماعی موجود—برندها برای مدیریت اکانت ‌های خود به کمک نیاز دارند.

یک مدیر رسانه اجتماعی مسئول ایجاد و تجزیه و تحلیل محتوا برای اکانت های اجتماعی برندها است. مشتریان برای ایجاد محتوای جذاب، نوشتن بایوس جذاب، پاسخ به نظرات، اجرای تبلیغات و موارد دیگر به شما پول خواهند داد. می توانید ساعتی یا بر اساس نرخ پروژه شارژ کنید.

۲۲- کسب و کار زیبایی راه اندازی کنید

صنعت زیبایی واقعاً از همه‌گیری عبور کرد و شتاب همچنان در حال رشد است. تحقیقات ما نشان می‌دهد که 55 درصد از بنیان‌گذاران کسب‌وکارهای سلامت و زیبایی گزارش داده‌اند که از عملکرد تجاری در طول همه‌گیری و فراتر از آن راضی بوده‌اند. کسب و کارهایی که به صورت آنلاین می فروشند و خدمات تحویل متفاوتی را ارائه می دهند همچنان برنده خواهند شد.

برخی از ایده های محصول با تقاضای بالا عبارتند از:

. محصولات مراقبت شخصی مانند صابون دست و ضدعفونی کننده

. مراسم آبگرم در خانه مانند ماسک صورت

. فناوری زیبایی مانند تفنگ ماساژ، آینه های هوشمند، و یخچال های آرایشی

23.بهترین ایده کسب و کار کوچک: خانه نشینی و حیوان نشینی

با افزایش سفر، نیاز به مراقبت از خانه و حیوانات خانگی در زمانی که مردم دور هستند افزایش می یابد. و با افزایش کار از راه دور، تعطیلات طولانی‌مدت رایج‌تر می‌شود – بنابراین در حالی که ممکن است بتوانید خانه خود را برای تعطیلات آخر هفته خالی بگذارید، سفر یک ماهه ممکن است نیاز به مراقبت بیشتری داشته باشد.

نشستن در خانه و نشستن با حیوانات خانگی ایده‌های تجاری خوبی هستند که می‌توانید در صورتی که از مراقبت و ماندن در خانه غریبه‌ها راحت هستید، احتمالاً با حیوانات خانگی‌شان شروع کنید.

شما می توانید وب سایت خود را در Shopify برای مارکتینگ و فروش خدمات خود ایجاد کنید، همچنین وب سایت ها و برنامه های اختصاصی مراقبت از خانه و حیوانات خانگی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

. HouseSitter.com: این وب سایت هم برای خانه نشینی و هم برای حیوانات خانگی است. می توانید یک پروفایل ایجاد کنید و برای پست ها اعمال کنید. افرادی که به نشستن در خانه/حیوان خانگی نیاز دارند نیز می‌توانند به جستجوی نظاره‌گران بپردازند و با آنها تماس بگیرند.

. Rover: Rover یک وب سایت و اپلیکیشن مخصوص نشستن حیوانات خانگی است. در آن، می توانید یک پروفایل ایجاد کنید و برای گیگ ها اعمال کنید. این ترتیبات شامل بازدیدهای ناگهانی است، اما نه دیدارهای شبانه یا نشستن در خانه.

. Care.com: Care.com یک مکان لیست است که در آن پرستاران حیوانات خانگی می توانند یک پروفایل ایجاد کنند و تجربیات خود را فهرست کنند. همچنین می توانید برای مشاغل ارسال شده توسط افرادی که به دنبال پرستار حیوانات خانگی هستند درخواست دهید. Care.com همچنین سایت خوبی برای استفاده در صورت ارائه خدمات مراقبت از سالمندان، تدریس خصوصی، خانه داری و مراقبت از کودکان است.

TrustedHousesitters: TrustedHousesitters. یک مکان عالی برای شروع در صورت نیاز به تجربه یا توصیفات است. این پلتفرم به‌طور خاص گیگ های پولی را ممنوع می‌کند، بنابراین این ترتیبات بیشتر به عنوان یک مبادله در نظر گرفته می‌شوند—شما یک مکان رایگان برای اقامت دریافت می‌کنید و آنها نشستن رایگان دارند.

توجه داشته باشید، برخی از پرستاران حیوانات خانگی خدماتی را در محل ارائه می دهند در حالی که برخی دیگر از حیوانات خانگی در خانه خود مراقبت می کنند. شما حتی می توانید یک عنصر تجاری برای راه رفتن سگ اضافه کنید تا برای طیف وسیع تری از افراد جذاب باشد. صرف نظر از انتخاب شما، مهم است که این موضوع را از قبل در میان بگذارید.

اگر می‌خواهید این ایده‌های تجاری موفق را امتحان کنید، همیشه مهم است که برای ایجاد یک پروفایل عالی زمان بگذارید. تصاویری را انتخاب کنید که شما را شاد و خندان نشان می‌دهد – ایده‌آل با حیوانات (حتماً ابتدا از صاحبان حیوان خانگی اجازه بگیرید). هر بخش از پروفایل خود را پر کنید تا کامل شود. در مورد تاریخچه مراقبت از خانه ها و حیوانات خانگی خود دقیق باشید و به یاد داشته باشید که هر مدرک یا گواهینامه خاصی را که ممکن است به شما در مقابل یک پرستار بالقوه دیگر کمک کند را درج کنید.

در نهایت، بهترین برنامه حمله برای این ایده های تجاری جدید، استفاده از ترکیبی از سایت Shopify خود و پلتفرم های شخص ثالث است.

24. لوازم جانبی گوشی

از آنجایی که در حال حاضر افراد زیادی صاحب تلفن همراه هستند، بازار بزرگی برای لوازم جانبی گوشی وجود دارد. و راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با این لوازم جانبی استفاده کنید – چاپ بر حسب تقاضا، دست ساز، طاقچه بر اساس نوع محصول، dropshipping و موارد دیگر.

برخی از ایده ها برای فروش لوازم جانبی تلفن عبارتند از:

. کیف های گوشی

. جا ماشین و میز

. سه پایه

. طلسم

. Earbuds/headph

. بلندگوهای بلوتوث

. شارژرهای قابل حمل

. شارژرهای بی سیم

هنگامی که لوازم جانبی تلفن خود را برای فروش فهرست می کنید، به یاد داشته باشید که با چه دستگاه هایی سازگار هستند. شما نمی خواهید برای مشتریانی که کالایی را دریافت می کنند که حتی نمی توانند از آن استفاده کنند، یک تجربه منفی و در عین حال قابل اجتناب ایجاد کنید.

25.بهترین ایده کسب و کار کوچک: فروش جعبه اشتراک

اگر علاقه ای به ایجاد محصولات خود برای فروش ندارید، می توانید آنها را مدیریت کنید. یکی از بهترین ایده‌های کسب‌وکار کوچک، فروش جعبه‌های اشتراک با محصولات انتخاب‌شده است که از یک موضوع خاص پیروی می‌کنند.

یکی از بخش‌های عالی در مورد جعبه‌های اشتراک این است که می‌توانید آن‌ها را تقریباً برای هر جایگاهی که وجود دارد ایجاد کنید. به عنوان مثال، نشان دادن تجار و سازندگان در جامعه شما یکی از بهترین ایده‌های تجاری محلی برای صندوق‌های اشتراک است. همچنین می توانید به سراغ موضوعاتی مانند یوگا یا حیوانات خانگی بروید – این امکانات تقریباً نامحدود است.

مانند عضویت، اشتراک ها ایده های تجاری خوبی برای شروع هستند زیرا جریان درآمدی مکرر ایجاد می کنند. اگر افراد نمی‌خواهند به پرداخت آن ادامه دهند، باید به طور فعال اشتراک خود را لغو کنند.

اشتراک ها نیز خود را به همکاری می رسانند. وقتی محصولاتی را از بازرگانان مختلف انتخاب می‌کنید، می‌توانید در مقابل مخاطبان آن‌ها قرار بگیرید – یک گروه کامل از مشترکین جدید بالقوه.

26. روی ماشین های خودکار سرمایه گذاری کنید

در اینجا یک ایده تجاری منحصر به فرد وجود دارد: ماشین های فروش. بله، پولی وجود دارد که می‌توان با ماشین‌های فروش خودکار به دست آورد. اگرچه این صنعت در طول همه‌گیری کووید-19 ضربه خورد، اما پیش ‌بینی‌ها نشان می‌دهد که ماشین‌های فروش خودکار باز خواهند گشت.

برخی از دلایل این کاهش عبارتند از کاهش تردد پا – تعداد افراد کمتری برای خرید، مسافرت و رفتن به محل کار – و تردیدهای مربوط به بهداشت در اطراف دست زدن به سطوح. بنابراین اگر می‌خواهید این مسیر را انتخاب کنید، ممکن است بخواهید یک رویکرد آینده‌نگر داشته باشید و به دنبال دستگاه‌های فروش خودکاری باشید که گزینه‌های بدون لمس را ارائه می‌دهند.

کلید تبدیل این یک ایده تجاری موفق، ارائه محصولات مناسب در مکان مناسب است. تحقیقات خود را برای یافتن مناطق پر تردد انجام دهید و دقیقاً متوجه شوید که چه کسی در حال عبور است و در آن لحظه ممکن است به چه چیزی نیاز داشته باشد. با یک رویکرد استراتژیک، ماشین های فروش خودکار می توانند یک ایده تجاری سودآور با سرمایه گذاری اندک و در کل یک ایده تجاری عالی باشند.

سه نکته برای انتخاب بهترین ایده کسب و کار

ایده‌های کسب‌وکار کوچکی که پوشش داده‌ایم ممکن است در مورد تدارکات راحت ‌تر اجرا شوند، اما این کار آنها را آسان نمی‌کند. حداقل سه چیز وجود دارد که باید هنگام بررسی گزینه های خود، بدون توجه به اینکه چه کسب و کاری را شروع می کنید، در نظر داشته باشید.

1. تمرکز بر یک جایگاه مارکتینگ را آسان تر می کند

مانند هر کسب و کاری، مارکتینگ چیزی است که قفل موفقیت شما را باز می کند. دانستن اینکه تقاضا برای محصولات شما وجود دارد کافی نیست – شما باید راه هایی را برای دستیابی به افرادی که احتمال خرید آنها را دارند پیدا کنید، یعنی بازار هدف خود را مشخص کنید. شما باید بازدیدکنندگان مناسب را برای کشف محصولات خود جذب کنید.

خوشبختانه، مارکتینگ زمانی بسیار آسان‌تر است که شما به یک مخاطب یا هویت هدف خاص (به عنوان مثال، وگان‌ها، عاشقان بازی‌های تخته‌ای، عکاسان شهرتان) غذا می‌دهید. می توانید محتوای رسانه های اجتماعی تولید کنید که با این افراد طنین انداز شود یا تبلیغاتی را اجرا کنید که علایق آنها را هدف قرار دهد. در نظر گرفتن این رویکرد همچنین به شما کمک می کند تا یک برند ثابت بسازید، زیرا ایده دقیق تری از اینکه دقیقاً با چه کسی صحبت می کنید خواهید داشت.

به این فکر کنید که چگونه می توانید مخاطب خاصی را برای محصولات خود به صفر برسانید و چگونه کسب و کاری که ایجاد می کنید می تواند به آنها خدمت کند. اگر در حال حاضر مخاطبان قابل توجهی دارید (یک وبلاگ، یک کانال یوتیوب یا یک حساب اینستاگرام)، شاید حتی بتوانید راهی پیدا کنید که کسب و کار خود را بر اساس آن مخاطبان موجود قرار دهید.

2. قیمت گذاری چیزی بیش از سود است

قیمت محصولات شما خیلی پایین است و خریداران ممکن است تصور کنند کیفیت پایینی دارند. قیمت آنها را خیلی گران کنید و خطر ترساندن برخی از مشتریان را دارید. در هر صورت، باید نقطه‌ای را پیدا کنید که به شما امکان می‌دهد هزینه جذب مشتریان و ارائه تخفیف‌ها را نیز در نظر بگیرید، به خصوص اگر قصد پرداخت برای تبلیغات را دارید. قیمت گذاری مناسب چیزی است که اکثر صاحبان مشاغل با آن دست و پنجه نرم می کنند.

با توجه به بسیاری از ایده های کسب و کار کوچک که در این پست بررسی شده است، ممکن است شما محصولات خود را ارسال نکنید، اما همچنان باید هزینه حمل و نقل را پوشش دهید. هزینه های حمل و نقل خود را در نظر بگیرید و اینکه چگونه آنها در کشورهای مختلفی که می خواهید خدمات ارائه دهید متفاوت است.

بسیاری از فروشندگان آنلاین سعی می کنند هزینه های حمل و نقل خود را در قیمت خرده فروشی خود قرار دهند تا بتوانند حمل و نقل رایگان یا حداقل یک نرخ ثابت معقول ارائه دهند. برخی دیگر بر تشویق خریداران برای افزودن اقلام بیشتری به سبد خرید خود با ارسال رایگان مشروط (مثلاً ارسال رایگان برای سفارش‌های بیش از 50 دلار) تمرکز می‌کنند تا سود خود را به حداکثر برسانند.

در پایان روز، قیمت‌های شما را می‌توان تغییر داد و می‌توانید با انواع استراتژی‌های قیمت‌گذاری آزمایش کنید تا زمانی که استراتژی مناسب خود را پیدا کنید.

3. تست کنید، بیاموزید و در حین حرکت رشد کنید

دستیابی به کمال می تواند یکی از بزرگترین موانع در راه اندازی و راه اندازی یک کسب و کار باشد. به خاطر داشته باشید که هیچ چیز در سنگ ساخته نشده است.

محصولات را می توان به راحتی در داخل و خارج تعویض کرد (مخصوصاً زمانی که در انبار موجود نیستید). فروشگاه شما می تواند دوباره طراحی شود. قیمت های شما قابل تنظیم است شما می توانید به یک تامین کننده بهتر تغییر دهید. و شما می توانید همه این تصمیمات را بر اساس ده ها سیگنالی که در اختیار دارید (ترافیک، مدت زمانی که مردم در سایت شما صرف می کنند، بررسی ها، چرخ دستی های رها شده و غیره) تأیید کنید.

اگر ایده شما آنطور که برنامه ریزی کرده اید عمل نمی کند، قبل از ترک به این فکر کنید که چگونه می توانید حرکت کنید.

جنبه هایی از کسب و کار شما وجود دارد که اگر محصول یا رویکرد دیگری را امتحان کنید، همیشه می توانید آنها را نجات دهید. برندی که برای ایجاد آن وقت صرف می‌کنید و دنبال‌کنندگانی که در رسانه‌های اجتماعی یا فهرست ایمیل‌تان جمع‌آوری می‌کنید، می‌توانند دارایی‌هایی باشند که برای ایده کسب‌وکار بعدی خود استفاده می‌کنید.

چگونه یک کسب و کار کوچک راه اندازی کنیم

برای شروع یک کسب و کار به چیزی بیش از یک رویا نیاز دارید. برای به حرکت در آوردن چرخ ها، باید:

. از زمانی که در دسترس دارید استفاده کنید: خوب است که تعادلی بین جاه طلبی و واقع گرایی با آرزوهای تجاری خود داشته باشید.

. یک ایده کسب و کار جدید را شناسایی کنید: این می تواند ناشی از علایق شخصی شما، یک فرصت بازار، یک تجربه – در هر جایی، واقعاً باشد.

. ایده کسب و کار خود را تأیید کنید: اینجا جایی است که تشخیص می دهید ایده شما قابل اجرا است یا خیر. آیا مردم حاضرند برای این کار پول خرج کنند؟

. یک نام تجاری بیابید: یک نام قوی باید کوتاه و ساده، به یاد ماندنی و اصلی باشد. اگر به کمک نیاز دارید، نکات ما را برای ایجاد ایده های نام تجاری بررسی کنید.

. برنامه ریزی کنید: طرح کسب و کار شما برای حفظ کسب و کارتان در مسیر درست و همچنین تامین امنیت شرکا، سرمایه گذاران، وام دهندگان و غیره حیاتی است.

. درک امور مالی کسب و کار: اکانت های بانکی کسب و کار خود را باز کنید، تامین مالی را تضمین کنید و فرآیندهای حسابداری و حسابداری قوی را راه اندازی کنید.

. محصول یا خدمات خود را توسعه دهید: بخش سرگرم کننده! اینجا جایی است که ایده محصول یا خدمات خود را زنده می کنید.

. ساختار کسب و کار را انتخاب کنید: ساختار کسب و کار شما بر مالیات ها، عملیات، مسئولیت شخصی و موارد دیگر تأثیر می گذارد. انتخاب ساختار کسب و کار مناسب در مورد ایجاد تعادل بین حمایت های قانونی و مالی مورد نیاز با انعطاف پذیری ارائه شده توسط گزینه های مختلف است.

. مجوزها و مقررات تحقیقاتی: کسب و کار شما تابع قوانین حاکم بر مشاغل در منطقه شما و همچنین قوانین و مقررات خاص صنعت شما است. درک این موضوع برای جلوگیری از مشکلات بزرگتر در این مسیر بسیار مهم است.

. سیستم های نرم افزاری خود را انتخاب کنید: حسابداری، ایمیل، تبلیغات، مدیریت پروژه—شما برای راه اندازی کسب و کار خود به یک مجموعه فناوری کامل نیاز دارید.

. مکان کسب‌وکار را پیدا کنید: مکان‌هایی را که می‌توانید براساس فضا، نیازهای خرده‌فروشی و نیازهای برآورده‌سازی، باز کنید، مشخص کنید.

. حجم کار و اندازه تیم را برنامه ریزی کنید: اگر قصد دارید همه کارها را خودتان انجام دهید، زمانی که برای سرمایه گذاری در اختیار دارید محدود شده اید. اگر قصد استخدام کمک دارید، باید این هزینه‌ها و همچنین زمان لازم برای یافتن و استخدام فریلنسرها یا کارمندان را در نظر بگیرید.

. کسب و کار خود را راه اندازی کنید: از شبکه خود استفاده کنید، با تبلیغات تبلیغاتی سر و صدا ایجاد کنید و تبلیغات پولی را آزمایش کنید تا از کسب و کار تازه راه اندازی شده خود مطلع شوید.

ایده های تجاری عالی ارائه می شود

راه های زیادی برای ارائه ایده های تجاری خوب برای خودتان وجود دارد. شما یا شخصی که می شناسید ممکن است تجربه شخصی ضعیفی با یک شرکت داشته باشید – و می دانید که می توانید بهتر انجام دهید. یا شاید یک شکاف کامل در بازار وجود داشته باشد: به عنوان مثال، تقاضا برای یک محصول خاص اما کسی آن را برآورده نمی کند. ایده های دیگر از لحظات روزمره، زیر دوش گرفتن یا درست قبل از اینکه بخوابید، می آیند.

ایده های کسب و کار درگیری فکری

اگر احساس می‌کنید در ایده‌های تجاری خوب گیر افتاده‌اید یا می‌خواهید ایده‌های بیشتری داشته باشید، چند راه برای ایده‌پردازی بیشتر وجود دارد. تمام ایده های خود را بنویسید. یک تخته درگیری فکری، چه لمسی و چه دیجیتال، نگه دارید و ایده های خود را هر زمان که به ذهنتان رسید در آنجا بچسبانید. سپس با چشمانی تازه به آن نگاه کنید.

قدرت در اعداد نیز وجود دارد. از همکاران یا دوستان و خانواده کمک بگیرید تا ایده های جدید را ایده بگیرید. پایگاه مشتری یا مخاطبان فعلی خود را بررسی کنید و ایده های آنها را دریافت کنید. به آنچه مردم در رسانه های اجتماعی یا جستجوی آنلاین می گویند نگاه کنید. با بسیاری از ایده ها شروع کنید و سپس لیست خود را به ایده های برتر برای بررسی بیشتر اصلاح کنید.

حفاظت از ایده های خوب کسب و کار کوچک

کارآفرینان در مورد حمایت قانونی از ایده های کسب و کار کوچک خود، چه در حال حاضر و چه در آینده، چند گزینه دارند. نوع مناسب تا حد زیادی به انواع مشاغلی که در مورد آن صحبت می کنید بستگی دارد.

. حق چاپ: حق نسخه برداری از مالکیت معنوی شما محافظت می کند، به این معنی که دیگران نمی توانند بدون اجازه شما از آن استفاده کنند. این امر در مورد متن، هنر، عکاسی، موسیقی، طراحی گرافیک و رسانه های مشابه صدق می کند.

. علامت تجاری: علامت تجاری یکی دیگر از حمایت های مالکیت معنوی است. اساساً، شما «مالک» یک کلمه، عبارت، لوگو، نماد یا طرح هستید و از استفاده دیگران از آن جلوگیری می کنید.

. ثبت اختراع: اختراعات برای اختراعات قابل اعمال هستند – یک حق اختراع هر شخص دیگری را از ساخت، فروش یا استفاده از اختراع شما در تجارت خود برای مدتی منع می کند.

. قراردادهای محرمانه و عدم افشا (NDA): این اسناد قانونی افراد را از به اشتراک گذاری اطلاعات منع می کند، همانطور که در NDA ذکر شده است.

. قرارداد عدم رقابت: اگر کارمندان یا پیمانکارانی را استخدام می‌کنید، می‌توانید از آنها بخواهید این سند را امضا کنند، که مانع از همکاری آنها با رقبای مستقیم می‌شود.

. قرارداد کار در ازای استخدام: سند دیگری – این فقط برای کارمندان – به این معنی که هر کاری که در طول مدت کار انجام می دهند متعلق به کارفرما است نه شخص.

دریافت بودجه برای یک ایده تجاری

یکی از سخت‌ ترین اما مهم‌ترین بخش‌های راه‌اندازی یک کسب‌وکار، پیدا کردن پول برای اجرای ایده‌تان است. چند راه برای دریافت بودجه برای ایده کسب و کار شما وجود دارد:

. وام های کسب و کار کوچک: Shopify Capital بودجه ای را برای بازرگانان واجد شرایط ارائه می دهد که می توانند برای رشد تجارت خود بین 200 تا 2 میلیون دلار سرمایه دریافت کنند.

. سرمایه گذاران: بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال چیز بزرگ بعدی هستند – انواع مشاغلی که ویروسی می شوند. برای ارائه ایده کسب و کار خود به سرمایه گذاران، طرحی را ایجاد کنید.

. تامین مالی جمعی: تامین مالی جمعی شبیه به جذب سرمایه گذار است، با این تفاوت که شما به سرمایه گذاران زیادی نیاز دارید که هر کدام مایل به انجام تعهدات مالی کوچک باشند.

. خودتان هزینه کنید: این برای همه واقع بینانه نیست، اما ایده های تجاری کم هزینه تر، دستیابی به پول نقد را آسان تر می کند. فقط از خطرات موجود آگاه باشید.

حالا برو یک کسب و کار راه اندازی کن

به لطف ترکیبی از فناوری، تامین‌کنندگان شخص ثالث و توانایی آزمایش سریع ایده‌ها به صورت آنلاین، ایجاد یک کسب‌وکار موفق و شروع فروش بدون گرفتار شدن در منابع محصولات، اجاره فضا و مدیریت موجودی آسان‌تر از همیشه است.

با این رویکرد، می‌توانید ایده‌ها را قبل از سرمایه‌گذاری روی آن‌ها آزمایش کنید، یا شروع کنید به کسب درآمد خوب پاره‌وقت بدون تمام تعهدات مرتبط با موجودی که ممکن است در راه شما وجود داشته باشد.

ایده‌های کسب‌وکار کوچک که در بالا توضیح داده شد، حتی می‌توانند به روش‌های مختلفی ترکیب شوند تا کسب‌وکاری را شروع کنید که منحصراً متعلق به شماست. اگر ایده تامین، ذخیره و ارسال موجودی، شما را از راه اندازی یک کسب و کار باز داشت، با یک مدل کسب و کار بدون موجودی و کم هزینه شروع کنید و از آنجا رشد کنید. از این لیست از ایده های کسب و کار آنلاین استفاده کنید تا خلاقیت ها را به جریان بیاندازید.

دنیای خوداشتغالی می تواند چالش برانگیز باشد، اما با کمی سخت کوشی و دانش، می توانید برای ایجاد کسب و کار خود تلاش کنید.

سوالات متداول ایده های تجاری

موفق ترین ایده های کسب و کار کوچک کدامند؟

  • صاحب فروشگاه تجارت الکترونیک
  • کامیون های مواد غذایی
  • مربی شخصی
  • مشاغل حیوانات خانگی
  • دوره های آنلاین
  • تدریس خصوصی آنلاین
  • سلامتی شخصی
  • دفترداری و حسابداری

10 کسب و کار برتر برای شروع کدامند؟

  • کسب و کار Dropshipping
  • فروش پیراهن های سفارشی
  • فروش محصولات دیجیتال
  • وبلاگ نویس شوید
  • فروش خدمات فریلنسری
  • محصولات خانگی را برای فروش آنلاین ایجاد کنید
  • رسانه (پادکست، کانال های یوتیوب و غیره)
  • مارکتینگ وابسته
  • نشستن حیوانات خانگی و محصولات
  • فروشگاه آنلاین مد

ساده ترین کسب و کار برای شروع چیست؟

ساده‌ترین کسب‌وکار برای شروع هر کاری آنلاین خواهد بود: فروشگاه‌های dropshipping، دوره‌های آنلاین، تدریس خصوصی، فروشگاه‌های مد، یا فروش خدمات. کسب و کارهای آنلاین به حداقل هزینه های راه اندازی نیاز دارند و به راحتی می توانند مقیاس شوند، بنابراین می توانید سود بیشتری کسب کنید و در طول زمان کار کمتری انجام دهید.

چه خدمات تجاری تقاضای زیادی دارند؟

  • نویسندگی آزاد(فریلنس)
  • در حال ترجمه
  • مشاوره حسابداری و مالیاتی
  • مشاوره (مارکتینگ محتوا، مارکتینگ موتورهای جستجو و …)
  • توسعه وب
  • تمیز کردن خانه
  • نظافت حیوانات خانگی
  • درایور اوبر
امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT