بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ

بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ در سال 2023

زمان مطالعه 11 دقیقه

مارکتینگ مجوز خود را با بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ گسترش دهید. بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ را در ادامه بررسی کرده ایم.

بهترین نرم‌افزار ایمیل مارکتینگ، مارکتینگ مجوز شما را به مخاطبان هدف گسترش می‌دهد. ایمیل مارکتینگ بخش مهمی از مارکتینگ مجوز است که با هدف‌گیری مناسب کاربرانی که قبلاً دریافت چنین ایمیل‌هایی را انتخاب کرده‌اند، سروکار دارد.

زمان برداشت ایمیل ها از وب سایت ها گذشته است، و در واقع هرکسی که این کار گذشته را انجام می دهد نه تنها با عواقب قانونی، بلکه با واکنش مصرف کننده و آسیب برند مواجه می شود.

دلایل خوب زیادی وجود دارد که چرا هنگام اجرای یک کمپین مارکتینگ آنلاین به درستی مدیریت می شود و به طور واقع بینانه شانس جذب مشتری و در نهایت افزایش تبدیل های فروش را افزایش می دهد.

با این حال، داشتن نرم افزار ایمیل مارکتینگ مناسب می تواند تفاوت بین پاسخ تک رقمی و دو رقمی باشد، بنابراین مهم است که آن را به درستی دریافت کنید. فرقی نمی کند که از چه نوع سرویس گیرنده ایمیل یا ارائه دهنده ایمیل استفاده می کنید، زیرا به طور کلی از طریق خود نرم افزار ایمیل مارکتینگ ایمیل تولید و ارسال می کنید.

علاوه بر این، ایمیل مارکتینگ تنها بخشی از فرآیند کلی مارکتینگ است. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که سایر قطعات نیز در جای خود هستند: صفحات فرود خوب، ابزارهای تولید سرنخ و هر ابزار فروش مرتبط. این امر در صورتی اعمال می‌شود که محصولات/خدمات خود را می‌فروشید یا یک کمپین مارکتینگ وابسته را اجرا می‌کنید.

ما این نرم‌افزارهای ایمیل مارکتینگ را از جنبه‌های مختلف، از ویژگی‌ها و رابط تا پشتیبانی مشتری و کیفیت اسناد، مقایسه کرده‌ایم. ما همچنین به پیشنهادات تجزیه و تحلیل، شخصی‌سازی و طرح‌های قیمت‌گذاری، از جمله جنبه‌های دیگر نگاه کردیم.

در اینجا بهترین ارائه دهندگان خدمات ایمیل مارکتینگ در بازار فعلی هستند. در حالی که برخی از خدمات ممکن است هزینه بیشتری نسبت به سایرین داشته باشند، توجه داشته باشید که ویژگی های اضافی مانند تست تقسیم A/B می تواند به افزایش پاسخ ها به اندازه کافی کمک کند تا کمپین به راحتی هزینه خود را بپردازد.

همچنین بهترین ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی و بهترین نرم افزار نقشه ذهنی را بررسی کرده ایم.

بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ سال 2023 به طور کامل:

1.بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ: Constant Contact

بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ با سازنده وب سایت

دلایل خرید

+60 روز آزمایشی رایگان

+پیش پرداخت تخفیف

+ پلتفرم تاسیس شده و قابل اعتماد

+ یک چارچوب امنیتی قوی داده

دلایلی برای اجتناب

-نقل قول سفارشی برای بیش از 50 هزار مخاطب مورد نیاز است

Constant Contact مجموعه ای قدرتمند از ابزارها را برای اهداف ایمیل مارکتینگ ارائه می دهد. با استفاده از ابزارهای کشیدن و رها کردن برای ایجاد ایمیل های بصری غنی، جمع کردن یک ایمیل بدون دردسر است. لیست مخاطبین فرستنده را می توان از منابع مختلفی از جمله Outlook، Salesforce یا با آپلود صفحه گسترده وارد کرد.

ویژگی‌های اضافی نیز در دسترس است، مانند اتوماسیون ایمیل و زمان‌بندی، با نظرسنجی، نظرسنجی، و فرم‌های ثبت نام پویا برای ارائه فیدبک. رویدادها را می توان به همراه رسانه های اجتماعی مستقیماً از اکانت شما مدیریت کرد.

جدا از قالب های قابل تنظیم و هاستینگ تصویر، تجزیه و تحلیل ها بر خدمات Constant Contact تأکید می کنند. این امر با هدف بهبود نرخ تبدیل از طریق رویکردهای مختلف، اندازه گیری بازگشت سرمایه موثر از کمپین ها را آسان تر می کند.

دو طرح اصلی موجود است، Core و Plus، که در لایه پایین‌تر، اساسی‌ترین ویژگی‌های ذکر شده در اینجا با قیمت اسمی ماهانه ارائه می‌شود. یک اکانت پلاس ویژگی هایی مانند تست تقسیم، محتوای پویا و امکان ارائه کوپن های پاسخگو برای موبایل را اضافه می کند.

2.بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ: Omnisend

یک ابزار تمام عیار ایمیل مارکتینگ و پیامک

دلایل خرید

+ مجموعه ویژگی های گسترده

+ ادغام با یک کلیک

+ پشتیبانی مشتری 7/24

دلایلی برای اجتناب

-UI نیاز به بهبود دارد

-اشکالات گاه به گاه

-ابزار ویرایش پیچیده

Omnisend یک پلتفرم برای صاحبان مشاغل تجارت الکترونیکی است تا برای مشتریان خود مارکتینگ کنند. می توانید از آن برای ارسال پیام های انبوه از طریق ایمیل یا پیامک استفاده کنید تا مشترکین را برای خرید محصول خود ترغیب کنید. این پلتفرم به بیش از 80000 مشتری در سراسر جهان خدمت می کند و بیش از 180 نفر را در سه دفتر استخدام می کند.

Omnisend یک طرح رایگان اما با ویژگی های محدود دارد. حداکثر از 250 مخاطب و 500 ایمیل یا 60 پیام کوتاه در ماه پشتیبانی می کند. برای بهترین استفاده از این پلتفرم باید برای یک طرح پریمیوم هزینه کنید.

Omnisend دو طرح برتر ارائه می دهد. استاندارد و حرفه ای طرح استاندارد از 16 دلار / 16 پوند / 24 دلار استرالیا در ماه برای 500 مخاطب شروع می شود و طرح Pro از 59 دلار / 59 پوند / 89 دلار استرالیا در ماه برای 500 مخاطب شروع می شود. بسته به تعداد مخاطبین قیمت افزایش می یابد. به عنوان مثال، 5000 مخاطب 65 دلار در ماه در طرح استاندارد و 90 دلار در ماه در طرح Pro هزینه خواهند داشت. همچنین می توانید فقط پیامک ارسال کنید و قیمت ثابتی برای هر پیام بپردازید که برای کشورهای مختلف متفاوت است.

اگر صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید و می‌خواهید محصولات را تا حد امکان برای مشتریان فعلی یا مشتریان بالقوه مارکتینگ کنید، Omnisend یک ابزار ایده‌آل است. شما می توانید انواع مختلفی از کمپین ها را ایجاد کنید و آنها را با استفاده از ایمیل، پیامک یا نوتیفیکیشن های فشار ارسال کنید. پس از آن، می توانید گزارش های دقیقی برای نظارت بر عملکرد کمپین های خود دریافت کنید و در صورت نیاز تنظیمات را انجام دهید.

Omnisend یک رابط کاربری ساده دارد، اما ما فکر می کنیم که می تواند از تعامل بیشتری استفاده کند. به همین ترتیب، کار با ابزار ایجاد و ویرایش کمپین برای کاربران جدید دشوار است.

3. کمپین های Zoho

بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ برای کاربران Zoho

دلایل خرید

+ مدل اشتراک منحصر به فرد

+ چارچوب امنیتی قوی داده ها

+ ردیف اکانت رایگان برای همیشه

+ پشتیبانی از چت با زمان پاسخ سریع

دلایلی برای اجتناب

-بدون پشتیبانی تلفنی مستقیم

Zoho Campaigns پلتفرم ایمیل مارکتینگ از Zoho است، شرکتی که طیف گسترده ای از نرم افزارها را ارائه می دهد، از جمله مجموعه اداری، CRM و میز کمک فناوری اطلاعات.

Zoho Campaigns بخشی از مجموعه خدمات فروش و مارکتینگ با تخصص (همانطور که از نام آن حدس می زنید) در کمپین های ایمیل است. همانطور که انتظار می رود، این یک ابزار مارکتینگ مجوز بالغ است که ارتباطات و تبدیل های بهتری را هدف قرار می دهد.

یک مؤلفه کلیدی طیف گسترده ای از قالب های خبرنامه از قبل آماده شده است که گستره ای از رویدادهای فصلی تا فروش بلک فرایدی را پوشش می دهد. همه آنها از نظر بصری هم برای مشتریان و هم برای مشتریان به طور یکسان جذاب هستند.

یکی دیگر از ویژگی های اصلی گردش کار ایمیل برای اتوماسیون شخصی است. این بدان معناست که استفاده از یک رابط ساده کشیدن و رها کردن برای تنظیم اقدامات و رویدادهای خودکار، مدیریت کمپین های بزرگ را بسیار آسان تر می کند.

علاوه بر همه اینها، طیف وسیعی از گزینه های یکپارچه سازی عالی قرار دارد. در حالی که Zoho Campaigns به طور یکپارچه با محصولات موجود Zoho ادغام می شود، که مهم ترین آنها Zoho CRM است. همچنین ادغام های شخص ثالث متعددی از جمله G Suite، SurveyMonkey، فیس بوک، یوتیوب و وردپرس در دسترس هستند.

قیمت گذاری به طور کلی نسبتا ارزان است و حتی یک طرح رایگان برای همیشه وجود دارد که به شما امکان می دهد تا 6000 ایمیل در ماه برای حداکثر 2000 مشترک ارسال کنید.

4.بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ: MailChimp

بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای در حال رشد

دلایل خرید

+ چندین گزینه قیمت گذاری

+ تست چند متغیره

+ تجزیه و تحلیل و گزارش گیری پیشرفته

+ طرح رایگان در دسترس است

دلایلی برای اجتناب

-پلتفرم کمی انعطاف ناپذیر

حتی اگر قبلاً از نرم‌افزار ایمیل مارکتینگ استفاده نکرده‌اید، احتمالاً نام MailChimp را شنیده‌اید (شاید از گوش دادن به یک پادکست حمایت‌شده). این شرکت که در سال 2001 راه اندازی شد، به عنوان یک رهبر در این عرصه ظاهر شد و به کاربران اجازه داد تا ایمیل های مارکتینگ حرفه ای را برای پایگاه داده مشتریان خود ایجاد و ارسال کنند.

مشابه سایر محصولات، دارای یک طراح داخلی است که مجموعه ای از الگوها را برای ویرایش برای سبک و نیازهای شما ارائه می دهد. عناصری مانند متن قابل کلیک، گرافیک و لوگو را می توان اضافه کرد، و همچنین گزینه ای برای طراحی ایمیل خود از ابتدا برای کسانی که مهارت های کدنویسی لازم را دارند وجود دارد.

MailChimp در بخش یکپارچه سازی نیز برتری دارد، به ویژه برای خرده فروشان آنلاین. می‌توانید سیستم را به سایر خدمات مرتبط کنید، به‌عنوان مثال Shopify، WooCommerce و Magento برای ارسال کمپین‌های محصول هدفمند. پس از راه اندازی کمپین خود، عملکرد آن را می توان از طریق ویژگی گزارش تجزیه و تحلیل کرد.

این نرم افزار یک سطح رایگان را ارائه می دهد که برای 10000 ایمیل در ماه تا حداکثر 1500 مخاطب خوب است، اما لوگوی MailChimp را در پاورقی گنجانده است. گزینه‌های دیگر شامل بسته‌های تجاری ممتاز است که با بسته Essential شروع می‌شود، که اجازه می‌دهد نیم میلیون ایمیل به حداکثر 50000 مخاطب ارسال شود. علاوه بر این، برنامه های اضافی دارای محدودیت های بالاتر همراه با ویژگی های بیشتر هستند.

5. Vertical Response

بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ برای کاربران قدرتمند

دلایل خرید

+ امکانات زیاد

+ بسیار کاربر پسند

+ آزمایش 60 روزه رایگان

+ ارسال ایمیل نامحدود

دلایلی برای اجتناب

-اقدامات امنیتی مبهم

هدف Vertical Response ارائه تمام ابزارهایی است که برای اطمینان از موفقیت کمپین های ایمیل مارکتینگ شما نیاز دارید. برای رسیدن به این هدف، تعدادی ویژگی ارائه می‌کند که شامل طراح قالب سفارشی، اتوماسیون، تجزیه و تحلیل و گزینه‌های نظرسنجی می‌شود.

طراح دارای یک ویرایشگر قالب با کاربری آسان با قابلیت کشیدن و رها کردن و اشاره و کلیک است. این به این معنی است که برای بی‌تجربه‌ترین افراد آسان است که از همان ابتدا با کمترین تلاش، یک قالب ایمیل زیبا با ظاهری زیبا تنظیم کند.

در بالای این موارد ضروری، ویژگی‌های اتوماسیون وجود دارد که اجازه می‌دهد از پاسخ‌دهندگان خودکار و ایمیل‌های خودکار برای پاسخ‌گویی فوری (از طریق ایمیل) به مشتریان در هر مرحله از سفرشان یا بر اساس تعاملات مختلف، استفاده کنند. این منجر به توانایی صرفه جویی در زمان و هزینه با ایجاد ارتباطات بیشتر با حداقل تلاش می شود.

جای تعجب نیست، تجزیه و تحلیل نیز وجود دارد که مجموعه داده های پیش فرض مورد انتظار از جمله نرخ کلیک، موقعیت جغرافیایی، دستگاه و نوع مرورگر را ارائه می دهد. با این حال، فراتر از این، عملکرد مقایسه عملکرد کمپین است که به شما امکان می دهد ایده بهتری از ویژگی هایی داشته باشید که بهترین کار را با مشتریان خود دارند.

علاوه بر این، همراه با تجزیه و تحلیل، صفحات فرود مشتری و نقشه های حرارتی وجود دارد که به شما امکان می دهد داده های مفیدی در مورد نحوه مشاهده و تعامل مشتریان با ایمیل های شما جمع آوری کنید.

به طور کلی، وقتی طیف وسیعی از ویژگی‌ها و گزینه‌های موجود را در نظر بگیریم، این سرویس بسیار ارزان است. ارزش افزوده دیگر گزینه های نظرسنجی موجود است که به شما امکان می دهد

6.بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ: GetResponse

بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ با راه حل کنفرانس

دلایل خرید

+ یک پلتفرم ایمیل مارکتینگ مناسب برای مبتدیان

+خدمات مشتری عالی

+تخفیف سالیانه موجود است

+ ردیف رایگان برای همیشه در دسترس است

+چت 7/24 در دسترس است

دلایلی برای اجتناب

-بدون پشتیبانی تلفنی

GetResponse یک پلتفرم مارکتینگ است که شامل یک پلتفرم چت به صورت استاندارد است. این به این معنی است که GetResponse می تواند یک راه حل ایده آل برای بازاریابان و کاربران تجاری به طور کلی باشد و همه چیز را از مدیریت ارتباط با مشتری گرفته تا صفحات فرود و وبینارها را پوشش دهد.

با این حال، زیربنای همه اینها، پلتفرم مارکتینگ است که صفحات فرود و ایمیل مارکتینگ را به همراه مقدار قابل توجهی از اتوماسیون ارائه می‌کند تا اطمینان حاصل شود که ارتباطات و مارکتینگ شما به خوبی کار می‌کنند. بنابراین پس از گپ زدن با مشتریان یا همکاران از طریق پیوند در یک ایمیل یا حتی دکمه چت در صفحه فرود، می‌توانید به صورت خودکار ایمیل‌ها را برای پاسخ‌ها پیگیری کنید و حتی در صورت لزوم فروش بیشتری داشته باشید.

همانطور که گویی این کافی نبود، همچنین تعداد زیادی ادغام عالی با دیگر پلتفرم های محبوب شخص ثالث، از جمله SalesForce، Slack، WordPress و Facebook، همراه با تعدادی از پلتفرم های تجارت الکترونیک و گزینه های دروازه های پرداخت مانند Magento، Shopify وجود دارد. ، Etsy ، Stripe و Paypal.

در حالی که سطح رایگان تنها 500 مخاطب دارد، ارزان ترین ردیف پولی GetResponse حداکثر 1000 مشترک را در اختیار دارد. برای مشترکین بیشتر، قیمت با توجه به تعداد افرادی که باید به آنها دسترسی داشته باشید افزایش می یابد. در هر سطحی، حتی رایگان، تعداد نامحدودی از ارسال ایمیل ماهانه پشتیبانی می شود.

برای دریافت قابلیت چت، همراه با پشتیبانی از طریق ایمیل و چت، یک ردیف اشتراک پولی الزامی است.

در حالی که ممکن است هزینه ها در مقایسه با سایر ارائه دهندگان تا حدودی زیاد به نظر برسد، توجه داشته باشید که این یک کاربر اصلی را فرض می کند و فقط از آن هزینه می شود، به جای اینکه همه کاربران به صورت ماهانه مانند برخی دیگر از ارائه دهندگان هزینه دریافت کنند، که باعث می شود قیمت بالقوه رقابتی تر شود. . علاوه بر این، گنجاندن سایر ابزارهای مارکتینگ این را به یک پلتفرم بالقوه قدرتمند برای کاربرانی تبدیل می کند که می توانند از این عملکردها استفاده کنند.

این ارائه دهندگان نرم افزار ایمیل مارکتینگ را نیز در نظر بگیرید

ConvertKit یک پلتفرم جذاب دیگر است که بیشتر یک راه حل یکپارچه برای تبلیغ ایده ها و محتوا است. به همان اندازه که برای بخش مارکتینگ خبرنامه ها و لیست های ایمیل، بر ارائه صفحات فرود سفارشی به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از وب سایت شما تاکید دارد. هنوز بهتر این است که یک لایه رایگان کاملاً کاربردی برای استفاده وجود دارد که حداکثر 300 مشترک را پشتیبانی می کند.

Sendinblue یک پلتفرم دیجیتال مارکتینگ واقعاً گسترده را ارائه می دهد که نه تنها ایمیل مارکتینگ و صفحات فرود را ارائه می دهد، بلکه پیامک و چت را نیز ارائه می دهد – همه در یک CRM گسترده تر ساخته شده اند که امکان تقسیم بندی و ادغام تبلیغات مستقیم را برای رسانه های اجتماعی فراهم می کند. اگر فکر می کنید خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد، یک ردیف رایگان با حداکثر 300 ایمیل در روز وجود دارد که برای یک چرخش آزمایشی در دسترس است.

ActiveCampaign گزینه دیگری است که هدف آن ارائه یک پلتفرم مارکتینگ و ارتباطات یکپارچه با CRM است. اتوماسیون با این نرم افزار جلو و در مرکز قرار دارد، زیرا ردیابی سایت، فرم های یکپارچه و گزارش گیری پیشرفته را انجام می دهد.

iContact بیشتر از سایر پلتفرم های ایمیل مارکتینگ اختصاصی استفاده می کند. این برنامه بر روی ویژگی‌های طراحی ایمیل، همراه با طیف وسیعی از گزینه‌های تست A/B برای موضوع، محتوا و مشوق‌ها تمرکز می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که کمپین خود را در حین انجام آن بهینه کنید. قیمت گذاری نسبت به سایر گزینه های موجود در این بخش گران تر است، اما گزینه تست تقسیم یک برنامه قاتل است که گاهی اوقات می تواند ارزشمند باشد.

نرم افزار ایمیل مارکتینگ چیست؟

نرم افزار ایمیل مارکتینگ به شما در طراحی، ارسال و ردیابی ایمیل ها و مدیریت مشترکین کمک می کند. این برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند گردش‌های ایمیل خودکار را تنظیم کنید و معیارهای مهم، از جمله باز شدن ایمیل و نرخ کلیک را دنبال کنید.

چگونه بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ را برای خود انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ برای خود، با ارزیابی نیازهای کسب و کار خود شروع کنید. اگر قصد دارید فقط به گروه های کوچکی از مشترکین ایمیل های اولیه بفرستید، یک طرح رایگان خوب است. اما اگر به ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند دنباله‌های ایمیل پیچیده‌تر و اتوماسیون نیاز دارید، بهتر است برنامه پولی قدرتمندتری را انتخاب کنید.

باید رابط کاربری نرم افزار و اینکه آیا استفاده از آن برای شما ساده است را بررسی کنید. اگر تجربه کافی با نرم افزار ایمیل مارکتینگ ندارید، می خواهید برنامه هایی را انتخاب کنید که با پشتیبانی قوی و آموزش های مفید و مستندات ارائه می شوند. همه برنامه‌های نرم‌افزاری پشتیبانی تلفنی یا 7/24 را ارائه نمی‌دهند، بنابراین باید قبل از انجام یک مورد آن را بررسی کنید.

در نهایت، به ادغام‌های شخص ثالث و رسانه‌های اجتماعی، گزینه‌های شخصی‌سازی، محدودیت‌های ایمیل و قیمت‌گذاری نرم‌افزار توجه کنید.

بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ: چگونه تست می کنیم

ما بهترین نرم‌افزار ایمیل مارکتینگ را در نقاط متعددی آزمایش کرده‌ایم، از ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند و اینکه برای چه نوع کاربری مناسب‌تر هستند، شروع می‌کنیم. ما سادگی رابط کاربری آنها، کیفیت پشتیبانی مشتری و اسناد، و تنوع ادغام های شخص ثالث را ارزیابی کردیم.

ما به گزینه‌های شخصی‌سازی، تجزیه و تحلیل و گزارش‌های پیشرفته، و تعداد مشترکین و ایمیل‌هایی که نرم‌افزار ارسال می‌کند، نگاه کردیم.

ما همچنین به قیمت گذاری و اینکه آیا نرم افزار آزمایشی رایگان دارد، از جمله موارد دیگر، نگاه کردیم.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT