ساخت پورتفولیو آنلاین

بهترین سایت خارجی برای ساخت پورتفولیو آنلاین

زمان مطالعه 7 دقیقه

کدام سازنده وب سایت رایگان برای پورتفولیو شما بهترین است؟ در این مقاله به معرفی بهترین سایت خارجی برای ساخت پورتفولیو آنلاین می پردازیم.

ساخت پورتفولیو آنلاین

با توجه به بسیاری از افرادی که کار به صورت فریلنسری انتخاب می کنند، نمونه کارهای آنلاین مهم تر از همیشه هستند. چه طراح، هنرمند، عکاس، نویسنده یا هر شخص دیگری که می‌خواهد کار خود را به نمایش بگذارد، یک پورتفولیو به صورت آنلاین بسازید و این خبر را منتشر کنید.

اما همه ما مهارت یا منابع لازم برای ایجاد یک وب سایت کامل را نداریم. و اینجاست که این وب سایت های پورتفولیو رایگان و مفید وارد می شوند. در اینجا چهار مورد از بهترین سازندگان نمونه کاره آنلاین را معرفی می کنیم که به شما کمک می کند کار خود را به نمایش بگذارید.

ساخت پورتفولیو در Wix

ساخت پورتفولیو آنلاین

ساخت پورتفولیو آنلاین

Wix یک سازنده وب سایت رایگان است که شامل امکان ویرایش جزئیات کوچک سایت شما می باشد. به این ترتیب، Wix برای سفارشی کردن طرح‌بندی‌ها بر اساس اولویت‌های دقیق شما، با قالب‌های بسیاری برای کسانی که می‌خواهند نمونه کار آنلاین داشته باشند، عالی است.
مزایا:
یکی از بهترین ویژگی های Wix این واقعیت است که این سرویس دارای یک برنامه جامع رایگان است. این بدان معناست که احساس نمی‌کنید از اکثر ویژگی‌ها محروم هستید یا برای ارتقا به یک برنامه پولی تحت فشار قرار نمی‌گیرید.

وقتی نوبت به ساختن یک نمونه کار آنلاین رایگان می رسد، ابزار ADI Wix می تواند یک وب سایت پیش نویس برای شما ایجاد کند، اگر برای زمان تحت فشار هستید.

شما به سادگی به چند سوال پاسخ می دهید، پس از آن Wix انواع قالب های تولید شده را برای انتخاب پیشنهاد می دهد. البته، شما همچنین می توانید به صورت دستی تم ها را مرور کنید تا تصمیم بگیرید کدام قالب برای شما مناسب تر است. از دیگر ویژگی های آن می توان به امکان اضافه کردن برنامه ها و افزونه ها به سایت خود به صورت رایگان اشاره کرد.

یکی دیگر از مزایای اصلی Wix ویرایشگر دیداری آن است. این سرویس به شما امکان می دهد عناصر خاصی از سایت یا نمونه کار خود را با قابلیت کشیدن و رها کردن و ابزارهای تغییر اندازه ویرایش کنید. این ویژگی ها برای تغییر اندازه عناصر صفحه بدون دردسر عالی هستند. این به شما انعطاف ‌پذیری می‌دهد که سایر ویرایشگرهای وب گاهی اوقات فاقد آن هستند.

وقتی صحبت از بهینه‌سازی موبایل می‌شود، Wix یک ویرایشگر اختصاصی تلفن همراه ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند تا سایت تلفن همراه خود را کاملاً تنظیم کنید. این بدان معناست که می‌توانید هر عنصری را که به خوبی به تغییر اندازه پاسخ نمی‌دهند ویرایش کنید، در حالی که ویژگی‌های کاربرپسند موبایل مانند دکمه‌های هدایتگر را اضافه کنید.

ویژگی های SEO Wix نیز برجسته است. Wix شما را از طریق چک لیستی از وظایف راهنمایی می کند تا یک برنامه سئو شخصی برای سایت خود ایجاد کنید. این به شما کمک می کند مطمئن شوید که موتورهای جستجو به درستی سایت شما را ایندکس می کنند.

معایب:

Wix مزایای بسیاری دارد، اما معایبی نیز دارد. یک اشکال بزرگ این است که وقتی یک قالب را انتخاب کردید و یک سایت Wix با آن ایجاد کردید، نمی توانید قالب دیگری را انتخاب کنید. اگر می خواهید همان اطلاعات را در یک موضوع متفاوت قرار دهید، باید سایت خود را حذف کنید و تازه شروع کنید. البته، شما فقط می توانید سایت فعلی خود را ویرایش کنید.

در حالی که ابزارهای ویرایش دقیق یک مزیت هستند، ویرایش عناصر یک به یک نیز می تواند زمان بر باشد. این بستر مناسبی نیست برای افرادی که می‌خواهند نمونه کارها را تنها در چند دقیقه تکمیل کنند.

در نهایت، URL های تولید شده به عنوان بخشی از طرح رایگان می توانند بیش از حد پیچیده باشند. URL شما شامل نام کاربری، دامنه Wix و نام وب سایت شما (username.wix.com/yourwebsitename) است.

ساخت رزومه در سایت Moonfruit

ساخت پورتفولیو آنلاین

ساخت پورتفولیو آنلاین

Moonfruit یک سازنده وب سایت است که می توانید از آن برای ایجاد وب سایت های نمونه کار شخصی استفاده کنید. مضامین موجود در صفحه اصلی Moonfruit برای استفاده و ساخت رایگان هستند، اما شما همچنین می توانید یک طرح پولی را انتخاب کنید. Moonfruit به ویژه مفید است اگر می خواهید یک صفحه دیداری  مناسب برای عکاسان، طراحان و سایر خلاقیت های بصری داشته باشید.

مزایا :

با Moonfruit، می‌توانید از قالب‌های قابل تنظیم استفاده کنید یا یک وب‌سایت را کاملاً از ابتدا راه‌اندازی کنید. بنابراین، اگر شما یک کمال گرا هستید، می توانید وب سایت خود را بخش به بخش بدون نیاز به دانش فنی بسازید.

وقتی نوبت به ویرایش سایت شما می رسد، می توانید عناصر خاصی را نیز برای افزودن یا جایگزینی انتخاب کنید. شما می توانید هر عنصر را به صورت جداگانه از رنگ های متن، فاصله، پس زمینه و موارد دیگر ویرایش کنید.

معایب :

Moonfruit بلافاصله نحوه انتخاب طرح رایگان سایت را روشن نمی کند. در واقع، بدون ایجاد یک پروفایل، ممکن است هرگز متوجه نشوید که یک طرح رایگان وجود دارد. اگر یک پروفایل و سایت ایجاد کنید، خواهید دید که پس از شروع آزمایشی رایگان خود می توانید انتخاب کنید که در طرح رایگان Moonfruit باقی بمانید.

با این حال، با هر دو نسخه پولی و رایگان این سرویس، تعداد محدودی قالب برای انتخاب وجود دارد. این عدم تنوع به این معنی است که پیدا کردن موردی که مناسب شما باشد دشوار است.

وقتی صحبت از سفارشی‌سازی به میان می‌آید، تشخیص ابزارهای ویرایش سایت در ابتدا می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد مخصوصاً برای مبتدیان.

در نهایت، برای به دست آوردن یک سایت امن با پروتکل HTTPS، باید به یک دامنه سفارشی ارتقا دهید. این بدان معناست که کاربرانی که در طرح رایگان هستند، سایت آنها توسط مرورگرهایی مانند Chrome  کروم به عنوان غیر ایمن علامت گذاری می شود.

ساخت WordPress برای پورتفولیو

ساخت پورتفولیو آنلاین

ساخت پورتفولیو آنلاین

WordPress.com یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای وبلاگ نویسی است. اما این فقط برای مشاغل و وبلاگ ها نیست. این وب سایت به شما اجازه می دهد تا نمونه کارها آنلاین رایگان نیز ایجاد کنید.

مزایا:

اگر می خواهید نمونه کار شما شامل مطالبی مانند پست های وبلاگ و به روز رسانی اخبار باشد، ابزارهای مدیریت محتوای وردپرس برای این کار عالی هستند. وردپرس دارای یک داشبورد مرکزی عالی است که از طریق آن می توانید سایت خود را کنترل کنید.

اما یک مزیت بزرگ این است که می توانید موضوع خود را به دلخواه تغییر دهید، بدون اینکه محتوای سایت خود را از دست بدهید. تمام محتوا و داده‌های شما در آنجا باقی می‌مانند، فقط باید کمی آنها را سازماندهی کنید تا با ویژگی‌های موضوع جدیدتان مطابقت داشته باشند.

همچنین می‌توانید widgetهایی را اضافه کنید که به فید توییتر، صفحات رسانه‌های اجتماعی و سایر سایت‌ها link دارند.

ایجاد نمونه کارها در یک سایت رایگان وردپرس نیز تجزیه و تحلیلی در مورد بازدید از سایت ارائه می دهد. این می تواند به شما کمک کند تا بفهمید خوانندگان شما به چه چیزهایی علاقه مند هستند و نمونه کارها چه نوع ترافیکی دریافت می کند.

معایب:

اشکال اصلی استفاده از وردپرس این است که تعداد زیادی از ویژگی ها در پشت برنامه های مختلف پولی قفل شده است. وردپرس کاربران را وادار می کند تا اغلب اوقات ارتقا دهند بنابراین حتی اگر در یک برنامه پولی هستید، وردپرس مدام از شما می خواهد که به سطح بعدی ارتقا دهید. این سرویس همچنین ابزارهای مفید خاصی را در پشت اشتراک های مختلف قفل می کند، مانند بهینه سازی SEO، Google Analytics و افزونه ها.

علاوه بر این، حتی اگر یک طرح پولی را انتخاب کنید و به تم‌های ممتاز دسترسی داشته باشید، سازنده تم همچنان تعیین می‌کند که چند عنصر از تم را می‌توانید تغییر دهید (مگر اینکه خودتان عناصر CSS را اضافه کنید). شما نمی توانید فقط عنصری را که می خواهید تغییر دهید یا جایگزین کنید، انتخاب کنید. شما باید بر اساس محدودیت های ویرایش های مجاز توسط سازنده تم کار کنید.

این سایت می تواند برای کسانی که قبلا از CMS استفاده نکرده اند، چالش برانگیز باشد. یافتن تم مناسب نیز می‌تواند یک امر مهم باشد، زیرا این سایت دارای فرمت‌های مختلف وب‌سایت است.

سایت IMCreator

ساخت پورتفولیو آنلاین

ساخت پورتفولیو آنلاین

IMCreator یک وب‌سایت ایجاد نمونه کارهای دیداری است که فرمت‌های متنوعی از جمله صفحات لندینگ کسب‌وکار، نمونه کارها هنرمندان و ویترین محصولات را ارائه می‌کند. این سایت شامل پلن های رایگان و پولی است. با این حال، باید برای مجوز رایگان درخواست دهید.

اگر توسعه دهندگان به شما مجوز ندهند، همچنان می توانید وب سایت خود را به صورت رایگان به اشتراک بگذارید، البته با URL تولید شده توسط IMCreator. لازم نیست قبل از ایجاد یک وب سایت منتظر مجوز باشید، بنابراین می توانید بلافاصله پس از ثبت نام شروع به ساخت آن کنید.

مزایا:

ویرایشگر وب سایت IMCreator فوق العاده دیداری است و به شما امکان می دهد عناصر را به راحتی ویرایش، تغییر اندازه و جایگزین کنید. حتی وقتی صحبت از ویژگی‌های پیچیده‌تر مانند انیمیشن‌های پیمایشی می‌شود، IMCreator این گزینه‌ها را در قالبی شیک و قابل درک ارائه می‌کند.

چندین عنصر مفید نیز وجود دارد که می توانید به صفحه خود اضافه کنید، از جمله نمایش اسلاید، پنجره های بازشو و و فیلم های تعبیه شده.

استفاده از IMCreator آنقدر آسان است که حتی افرادی که اطلاعات زیادی در مورد ساخت یک وب سایت ندارند، می توانند به سرعت یک نمونه کار را تکمیل کنند. هر تم مملو از محتوای نمونه است که می‌توانید جایگزین، ویرایش، تنظیم مجدد یا حذف کنید.

معایب:

نسخه رایگان IMCreator دارای قالب URL تا حدودی غیرجذاب است. بسیاری از سازندگان سایت دیگر به شما یک نام زیر دامنه می‌دهند (یعنی http://yourname.wordpress.com)، اما IMCreator برخی زمینه‌های اضافی را اضافه می‌کند که از حرفه‌ای بودن سایت شما می‌کاهد. در همین حال، اگرچه افزودن بخش ها آسان است. افزودن عناصر در بخش های موجود گاهی اوقات ممکن است گیج کننده باشد. به جای ارائه یک دکمه بازشو مانند هنگام افزودن یک بخش، باید منوی تنظیمات بخش را برای افزودن موارد جداگانه باز کنید. با این حال، زمانی که کمی وقت داشته باشید تا ویژگی های فردی را بفهمید، تجربه نسبتاًراحت و روانی است.

کار خود را با ساخت یک وب سایت پورتفولیو نشان دهید

اگر هیچ یک از این موارد آنچه شما نیاز دارید را ارائه نمی دهد، بهتر است نمونه کارهای آنلاین خود را میزبانی کنید. کار کمی بیشتر است، اما سطح انعطاف پذیری و شخصی سازی اضافه شده می تواند تفاوت را ایجاد کند.

ما به شدت WP Engine را توصیه می کنیم، که با تمام مشکلات اجرای یک سایت نمونه کار وردپرس مقابله می کند. با پشتیبان‌گیری روزانه، سرعت‌های فوق‌العاده و ده‌ها تم حرفه‌ای، ارزش این قیمت را دارد. با استفاده از این لینک برای 4 ماه اول رایگان ثبت نام کنید!

هنگامی که یک نمونه کار آنلاین چشمگیر دارید، گام بعدی یافتن شغل و فرصت است.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT