بهترین سایت خرید در بلک فرایدی ۱۴۰۲

بهترین سایت خرید در بلک فرایدی ۱۴۰۲

زمان مطالعه 3 دقیقه

بزرگترین رویدادهای خرید سال نزدیک است. بسیاری از افرادی که در داخل یا خارج از ایران زندگی می کنند، در تمام طول سال منتظر خرید در روز جمعه سیاه یا بلک فرایدی هستند. جمعه سیاه، یک روز پس از روز شکرگزاری اتفاق می‌افتد، نشان از شروع جنون خرید تعطیلات دارد. در بلک فرایدی فروش به صورت حضوری یا آنلاین انجام می شود. از این رو با توجه به تخفیف‌های هنگفت که مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کند، آماده‌ سازی کامل برای کسب‌ و کارهای تجارت الکترونیکی که هدفشان بهره‌ مندی از فروش بلک فرایدی (Black Friday) است، حیاتی می باشد. در این پست به معرفی بهترین سایت خرید در بلک فرایدی ۱۴۰۲ برای ایرانیان می پردازیم.

خرید با پی پال در بلک فرایدی

بهترین سایت خرید در بلک فرایدی ۱۴۰۲

جمعه سیاه، بلافاصله پس از روز شکرگزاری است که خرده فروشان فصل خرید تعطیلات را آغاز می کنند. بلک فرایدی 1402 در روز جمعه، 3 آذر 1402 آغاز می شود و تا 6 نوامبر 1402 ادامه دارد.

از آنجایی که امروزه فروشگاه‌ ها بهترین خرید و فروش‌ های خود را به صورت آنلاین و از طریق سایت‌ یا شبکه های اجتماعی خود انجام می‌ دهند، مردم نیز خرید راحت و اینترنتی از پشت لپ تاپ خود را به ایستادن در صف‌ های طولانی، خستگی و گذراندن وقت ترجیح می‌ دهند.

اما با توجه به شرایط کشور و تحریم های سختگیرانه، ایرانیان به راحتی نمی توانند دسترسی به اجناس اورجینال داشته باشند و یا مستقیم از سایت های خارجی خرید کنند. چرا که بهره بردن از حراج بلک فرایدی 2023 و خرید از این پلتفرم ها نیازمند حساب پی پال یا ویزا کارت است.

خرید از سایت علی بابا (alibaba) در بلک فرایدی

پلتفرم Alibaba.com یکی از مشهور ترین و محبوب ترین وب سایت های آنلاین به شمار می رود که انتخاب‌ اصلی برای تأمین‌کنندگان کالا می باشد و امکان خرید و فروش بین صادرکنندگان و واردکنندگان در بیش از 240 کشور و منطقه را فراهم می‌کند. برای خرید از سایت علی بابا ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس محصول مورد نظرتان را پیدا کنید و با فروشنده کالا مکاتبه کنید و برای تحویل کالا به مقصد مورد نظرتان هماهنگی های لازم را انجام دهید.

خرید با ویزا و مستر کارت در بلک فرایدی

خرید از سایت ای بی (eBay) در بلک فرایدی

eBay در دنیای تجارت الکترونیک تازه وارد نیست. در واقع، رویکرد نوآورانه‌ اش که به کسب‌ و کارها و مصرف‌ کنندگان اجازه می‌دهد به صورت آنلاین بفروشند و بخرند، شانس او را تغییر داد. این به دلیل رابط کاربری آسان خود محبوب شد و بهترین بستر برای فروش یا خرید انواع کالاها است. همچنین این وب سایت دارای یک پلتفرم حراج آنلاین عظیم و گزینه ای برای خریدهای فوری است.

چیزی که eBay را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند این است که قیمت های آن با توجه به شرایط کالا متفاوت است. شما می توانید انتخاب کنید که چیزی با نام تجاری جدید یا بازسازی شده بخرید. به خصوص برای گوشی های هوشمند عالی است.

حراج بلک فرایدی 2023 در سایت ای بی به مدت یک هفته ادامه دارد و معاملات روز شکرگزاری از 23 نوامبر ساعت 5 صبح آغاز می شود.

خرید از سایت والمارت (Walmart) در بلک فرایدی

سایت Walmart رقیب سرسختی برای آمازون است و در این چند سال اخیر، آنها حضور خود را در تجارت الکترونیک نیز ثابت کرده اند. قیمت های رقابتی این پلتفرم، اقلام در هر دسته از خواربار تا لوازم الکترونیکی را ارائه می دهد.

والمارت همیشه در طول سال دارای تخفیف های شگفت انگیز و تبلیغات هفتگی در وب سایت خود است. امسال، فروش زودتر اتفاق می افتد زیرا وب سایت آنها قبلاً تبلیغات را شروع کرده است و قرار است تخفیف بلک فرایدی در این پلتفرم از 23 نوامبر در ساعت 6 بعد از ظهر شروع شود.

خرید از سایت سایت تارگت (Target) در بلک فرایدی

Target دومین وب سایت آنلاینی است که تخفیف های خوبی در ایالات متحده دارد. تبلیغات بلک فرایدی سایت تارگت (Target) اکنون در وب سایت آنها در دسترس است و در تاریخ 23 نوامبر ساعت 6 بعد از ظهر فعال خواهد شد. همچنین، برای خریداران آنلاین، معاملات انحصاری، ارسال رایگان در اکثر سفارش‌ها و تحویل گرفتن از فروشگاه در همان روز وجود خواهد داشت.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT