خرید با پرفکت مانی آنی

خرید با پرفکت مانی آنی | خرید دلار پرفکت مانی اتوماتیک

زمان مطالعه 4 دقیقه

تقاضا برای خرید پرفکت مانی در ایران از زمانی شروع شد که این سیستم شبیه بسیاری دیگر از سیستم های پرداخت بین المللی نظیر وبمانی و پی پل، در سیستم پرداخت آنلاین وب سایت های خارجی مورد استفاده قرار گرفت. در این جا به بررسی خرید با پرفکت مانی آنی توسط اول پرداخت می پردازیم.

با استفاده از خدمات اول پرداخت می توانید خرید و فروش پرفکت مانی را در ایران بدون نگرانی و در سریعترین زمان ممکن انجام دهید و حساب Perfect Money خود را در هر ساعت شبانه روز به صورت آنی شارژ کنید. همچنین می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن درآمد خود را به تومان تبدیل کنید.

خرید با پرفکت مانی

فرآیند شارژ و خرید پرفکت مانی کاملا خودکار بوده و به محض پرداخت صورت حساب به صورت آنلاین، معادل وجه مورد نظر به حساب شما واریز خواهد شد.

خرید با پرفکت مانی در کمتر از 1 دقیقه

دارندگان حساب پرفکت مانی می توانند به راحتی با خرید ووچر پرفکت مانی یا سایر روش های پرداختی دیگر اکانت خود را شارژ و برای آن اعتبار تهیه کنند. این شبکه پرداخت، سیستم مطمئنی است که برای پرداخت حواله های سنگین بسیار مناسب است و تا کنون مشکلی با کاربران ایرانی نداشته است. اما هنوز در میان کاربران شبکه اینترنت به اندازه سایر روش های پرداخت آنلاین بین المللی مانند، . پرداخت با ویزا کارت و یا مستر رواج نیافته است.

صدور ووچر پرفکت مانی آنی

این شبکه پرداخت مشکلی برای افتتاح حساب برای کاربران داخلی ندارد، اما به دلیل برخی محدودیت های حاضر در خصوص حواله دلاری، شارژ حساب پرفکت مانی و خرید پرفکت مانی با پرداخت ریالی برای کاربران، کار نسبتا دشواری است.

تبدیل و فروش پرفکت مانی

از دیگر مزیت های استفاده از این شبکه پرداخت بزرگ برای کاربران ایرانی، استفاده از آن برای کسب درآمد بین المللی است. پس از کسب درآمد در این سیستم می توانید فرآیند فروش پرفکت مانی خود را به اول پرداخت بسپارید. همچنین می توانید با سرویس نقد درآمد ارزی این کار را در کوتاه ترین زمان با کمترین کارمزد انجام دهید و معادل ریالی را در حساب بانکی خود دریافت نمایید.

فروش پرفکت مانی

برای این کار کافیست تا فرم آنلاین درخواست “فروش پرفکت مانی” را تکمیل کنید و پس از آن که مقدارموجودی مورد نظر را به حساب سایت اول پرداخت انتقال دهید. پس از انتقال، معادل تومان به حساب بانکی شما واریز خواهد شد. اگر عملیات تسویه در خارج از ساعات اداری انجام شود، فرآیند پرداخت به حساب در روز بعد انجام خواهد شد.

خرید با پرفکت مانی آنی

خرید با پرفکت مانی آنی

در مورد فروش ووچر پرفکت مانی نیز عملیات به همین شکل خواهد بود، شما کد ووچر مورد نظر خود را در فرم فروش ووچر پرفکت مانی ثبت می نمایید. پس از ثبت در سیستم مبلغ مورد توافق در فرم سفارش به حساب بانکی شما واریز خواهد شد. توجه داشته باشید برای تسریع واریز وجه حتما حساب بانکی خود را در سیستم ثبت کرده باشید و پس از آن سفارش فروش ووچر پرفکت مانی را ثبت نمایید. همچنین مراحل تسویه ریالی نیز از طریق حواله پایا انجام می شود.

خرید ووچر پرفکت مانی با بهترین قیمت

خرید ووچر پرفکت مانی با توجه به کاربرد های گسترده این کوپن الکترونیکی طرفداران بسیار زیادی دارد. با خرید ووچر پرفکت مانی می توانید حساب خود در این سیستم را شارژ نمایید، برای دوستان و آشنایان خود پول ارسال کنید و در سایت های بین المللی برای خرید کالا و یا استفاده از سرویس ها پرداخت انجام دهید.

خدمات خرید ووچر پرفکت مانی در سایت اول پرداخت به صورت آنی و در کوتاهترین زمان ممکن صورت میگیرد. نکته مهم این است که برای استفاده از این ووچر ها نیازی به افتتاح حساب در سیستم پرفکت مانی نیست. این یعنی شما میتوانید بدون افتتاح حساب در کسری از ثانیه ووچر پرفکت‌مانی را باید مبلغ مورد نظر خود بخرید و از آن در هر زمانی استفاده کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی

برای خرید ووچر پرفکت مانی کافی است وارد پنل کاربری خود در اول پرداخت شوید و با وارد کردن مبلغ مورد نظر معادل ریالی آن را پرداخت نمایید. کد ووچر به صورت تمام اتوماتیک برای شما صادر می شود. توجه داشته باشید که هرگز کد ووچر را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید و مستقیما آن را در حساب پرفکت مانی خود یا در سایت مورد نظر که از اعتبار آن اطمینان دارید وارد نمایید. این کد ها تاریخ انقضا ندارند و تا زمانی که از آنها در جایی امن و دور از دسترس دیگران نگهداری کنید قابل استفاده خواهند بود.

 شارژ حساب پرفکت مانی

اگر حساب Perfect Money ندارید و قصد ورود به دنیای کسب و کار در گستره بین المللی دارید می توانید با کمک اول پرداخت اقدام به افتتاح حساب پرفکت مانی وریفای شده داشته باشید. ما تمام اقدامات لازم برای ایجاد یک اکانت تائید شده با مشخصات و ایمیل شما را انجام می دهیم و اطلاعات کامل مربوط به حساب و پنل اینترنتی آن را در اختیار شما قرار می دهیم.

خرید با پرفکت مانی آنی

خرید با پرفکت مانی آنی

اگر قصد شارژ حساب پرفکت مانی و افزایش موجودی حساب خود در این سیستم را دارید می توانید سفارش خود را در پنل کاربری ثبت نمایید تا سفارش شارژ حساب پرفکت مانی شما به صورت لحظه ای و کاملا خودکار انجام شود.

خرید perfect money

اگر قصد پرداخت در وب سایتی را دارید که از متود پرداخت پرفکت مانی پشتیبانی میکند ولی در حال حاضر حساب پرفکت مانی ندارید و یا در پرداخت با ابهام یا مشکل مواجه هستید می توانید سفارش خرید با پرفکت مانی خود را ثبت نمایید. برای این کار کافی است به بخش “خرید با پرفکت مانی” در پنل کاربری خود در سایت اول پرداخت مراجعه نمایید و سفارش خود را با وارد کردن اطلاعات درخواستی ثبت کنید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT