خرید و فروش گیفت کارت با سایت Card Delivery

خرید و فروش گیفت کارت با سایت Card Delivery

زمان مطالعه 2 دقیقه

گیفت کارت (Gift Card) یکی از مواردی است که کمک شایانی به ایرانی‌ها می‌کند که با قیمتی مناسب، نرم افزارها و برنامه‌های مورد نظر خود را حتی در شرایط تحریم خریداری کنند. در این بین، یکی از سایت‌های عالی برای خرید انواع گیفت کارت، سایت Card Delivery می‌باشد. در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چطور با افتتاح حساب ارزی پی پال به راحتی بتوانید برای خرید و فروش گیفت کارت اقدام کنید.

معرفی سایت Card Delivery

همانطور که گفته شد سایت Card Delivery یک سایت عالی برای خرید انواع مختلف گیفت‌کارت‌ها می‌باشد. این سایت که در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد، با فروش گیفت کارت آی تیونز (iTunes) شروع به کار کرد و هم اکنون هم پرفروش‌ترین گیفت‌کارت‌های این مجموعه می‌باشد. با این تفاوت که انواع مختلف و متنوعی از گیفت کارت های iTunes مربوط به کشورهای مختلف را عرضه می‌کند.

خرید و فروش گیفت کارت با سایت Card Delivery

آموزش خرید و فروش گیفت کارت

زمانی که وارد سایت Card Delivery می‌شوید در منو بار سه بخش را مشاهده می‌کنید:

  • Shop: در این بخش انواع مختلف گیفت کارهای معتبر دنیا مانند گیفت کارت آمازون(Amazon Gift)، گیفت کارت گوگل پلی (Google play Gift)، گیفت کارت والمارت (Walmart Gift)، گیفت کارت ماکروسافت (Microsoft Gift)، گیفت کارت نتفلیکس (Netflix Gift) و … قابل مشاهده و خریداری است.
  • iTunes: در این بخش انواع گیفت کارت های آیتونز و همچنین لیست گیفت کارت‌های هر کشوری را هم می‌توانید برای خرید انتخاب کنید.
  • Game Cards: در این بخش انواع کارت یا گیفت کار مرتبط با سیستم‌های بازی مانند گیفت کارت پلی استیشن (PlayStation)، گیفت کارت ایکس باکس (Xbox) و گیفت کارت نینتندو (Nintendo) یا انواع کارت‌های بازی‌های مختلف از جمله بازی Roblox،  بازی Minecraft، بازی League of Legends و چندین بازی دیگر قابل خریداری است.

اگر می‌خواهید وارد بحث خرید و فروش گیفت کارت از طریق سایت Card Delivery شوید، پیشنهاد می‌شوید که برای افتتاح حساب پی پال (PayPal Account) از طریق مجموعه اول پرداخت اقدام نمایید همچنین در زمان اهراز هویت، از شما می‌خواهد که شماره تلفنی برای تایید ثبت وارد نمایید، که می‌توانید از خدمات تلفن مجازی 5SIM برای ایجاد شماره تلفن آمریکا یا کانادا استفاده کنید. سپس می‌توانید به راحتی گیفت‌ کارتها را برای موارد شخصی یا حتی فروش آن به دیگر افراد استفاده نمایید.

امتیاز 1.7/5 - از 49 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. حسن رضوی گفت:

    برای خرید از این سایت صرف نظر از نحوۀ پرداخت (کارت بانکی یا حساب PayPal) علاوه بر داشتن شماره موبایل غیر ایرانی (خارجی) برای تأیید به وسیلۀ ارسال کد به آن موبایل و نیز ارسال عکس سلفی بهمراه سلفی با پاسپورت (برای شهروندان غیر آمریکایی – که قطعاً پاسپورت ایرانی قابل قبول نخواهد بود!) برای احراز هویت مورد نیاز است.
    عملاً استفاده از این سایت برای ایرانی ها حتی در صورت داشتن حساب PayPal غیرممکن می باشد!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT