سایت ها برای سفر رایگان

معرفی بهترین سایت ها برای سفر رایگان

زمان مطالعه 6 دقیقه

بسیاری از ما آرزوی سفر به دور دنیا را داریم. با این حال یکی از بزرگترین موانع سفر بودجه است. بسیاری از افراد بر این باورند که تنها با درآمد بالا یا با پس انداز کردن میتوان سفر کرد. اما سفر به دور دنیا امروزه در دسترس‌تر و ارزان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. در این مقاله به معرفی سایت ها برای سفر رایگان می پردازیم.

بهترین سایت ها برای سفر رایگان

در سفرهای بین المللی اقامت می‌تواند هزینه زیادی داشته باشد. شاید بلیط هواپیما خریده‌اید، برای اقامت مقرون به صرفه در مقصد می‌توانید برای خدمات نگهداری و حفاظت از خانه ثبت نام کنید.

تعیین وقت سفارت

نگهداری و حفاظت از خانه یک راه عالی برای اقامت در مناطق جدید بدون دادن اجاره است. اگر یک نفر هستید فرصت‌های زیادی برای شما وجود دارد. اشخاصی زیادی وجود دارند که به دنبال افرادی هستند که از خانه و حیوانات خانگی آن‌ها در حین سفر مراقبت کنند.

سایت ها برای سفر رایگان

سایت ها برای سفر رایگان

برای پیدا کردن این فرصت‌ها باید در وب سایت‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم یک حساب کاربری و پروفایل شخصی ایجاد کنید، بررسی‌های امنیتی را انجام دهید تا به عنوان یک نگهبان خانه قابل اعتماد تأیید شوید. فراموش نکنید که اطلاعاتی در مورد خود و چندین عکس دوستانه در پروفایل قرار دهید.

حتما به سایت‌های معتبر مراجعه کنید تا تحت پوشش بیمه (حیوانات خانگی و خانه) قرار بگیرید. همچنین همه اعضای خانواده باید بررسی‌های امنیتی را انجام دهند.

سایت TrustedHousesitters

سایت ها برای سفر رایگان

سایت ها برای سفر رایگان

اگر عاشق حیوانات خانگی هستید وب سایت TrustedHousesitters را به شما توصیه می‌کنیم. این سایت در انگلستان، استرالیا، آمریکای جنوبی، آسیا و کشورهای دیگر در دسترس است و فرصت‌های شغلی در خانه‌ها، آپارتمان‌ها و مزارع را ارائه می‌دهد. با استفاده از این وب سایت می‌توانید فرصت‌های شغلی مراقبت از انواع حیوانات خانگی، گربه، سگ، پرنده، لاک پشت، مرغ و اسب را پیدا کنید.

برای عضویت در TrustedHousesitters باید یک پروفایل کامل بسازید و برخی از بررسی‌های امنیتی را انجام دهید. اگر با دوست یا شریک زندگی خود سفر می‌کنید، می‌توانید یک پروفایل به صورت مشترک ایجاد کنید. ثبت نام در این سایت هزینه دارد، اما هزینه ی محل اقامت، برق و وای فای بسیار کم است.

سایت House Sitters America

سایت ها برای سفر رایگان

سایت ها برای سفر رایگان

اگر مقصد مورد نظر شما ایالات متحده است وب سایت House Sitters America را حتما در نظر داشته باشید. این وب سایت منحصرا برای آمریکا است و افراد می‌توانند فرصت‌های شغلی مراقبت از خانه و حیوانات خانگی را به راحتی پیدا کنند.

House Sitters America هزینه عضویت دارد، اما برخلاف TrustedHousesitters برخی از صاحبان خانه برای خدمات نگهبانی و مراقبت از حیوانات خانگی پول پرداخت می‌کنند. بنابراین با این سایت حتی میتوانید درآمد کسب کنید. داشتن یک بررسی سوابق کیفری می‌تواند باعث شود تا قابل اعتمادتر به نظر برسید.

سایت MindMyHouse

سایت ها برای سفر رایگان

سایت ها برای سفر رایگان

MindMyHouse سرویس مراقبت و نگهداری از خانه را در کانادا، ایالات متحده، نیوزلند، استرالیا، بریتانیا، آفریقای جنوبی و کشورهای دیگر ارائه می‌دهد. MindMyHouse در سال 2005 تأسیس شد و به لطف جامعه آنلاین قوی، مکانی عالی برای افراد تازه کار است.

این سایت توصیه‌های مفید، همچنین وبلاگ‌ها و پرسش‌های متداول را برای پاسخ به سؤالات مالکان خانه ارائه می‌دهد. MindMyHouse ادعا می‌کند دارای “کمترین هزینه سالانه” در اینترنت (فقط 20 دلار در سال) است. با ثبت نام در این سایت می‌توانید در هزینه‌های سفر صرفه جویی کنید.

کار فصلی و زندگی در خارج از کشور 

در تعطیلات دانشگاهی و کاری می‌توانید از مهارت‌ها و تجربیات خود کسب درآمد کنید. همچنین این فرصت را دارید به صورت رایگان در مقصد مورد نظر اقامت کنید. بسیاری از کارفرمایان نیز هزینه پرواز، اقامت و گاهی اوقات وعده‌های غذایی شما را نیز پرداخت می‌کنند.

به عنوان مثال در فصل زمستان در یک پیست اسکی مزایایی که افراد دریافت می‌کند شامل تله کابین و اجاره اسکی است و در تابستان افراد می‌توانند از گشت‌وگذارهای رایگان مانند قایق‌سواری و گشت‌های زمینی لذت ببرند.

کار فصلی به فرصت‌های تابستانی و زمستانی تقسیم می‌شود، اگرچه موقعیت‌هایی وجود دارد که چندین فصل‌ طول می‌کشد و می‌توانید در یک کشور جدید به مدت پنج تا شش ماه مستقر بمانید. مدیر باشگاه بچه‌ها یا راهنمای تور می‌توانند از جمله فرصت‌های کاری فصلی باشد.

سایت Season Workers

سایت ها برای سفر رایگان

سایت ها برای سفر رایگان

در وب سایت Season Workers علاوه بر پیدا کردن کار فصلی می‌توانید دوره‌ها (به عنوان مثال مربیگری اسکی یا دوره‌های آشپزی)، کار در شرکت هواپیمایی و حتی مشاغل آموزش زبان را نیز پیدا کنید.

سایت Go Abroad

سایت ها برای سفر رایگان

سایت ها برای سفر رایگان

Go Abroad از سال 1997 به دانشجویان امکان سفر به سراسر جهان را داده است. در این وب سایت می‌توانید فرصت‌هایی برای تحصیل، تدریس، کارآموزی یا کارهای داوطلبی در خارج از کشور را پیدا کنید. 

سایت Anywork Anywhere

سایت ها برای سفر رایگان

سایت ها برای سفر رایگان

وب‌سایت بین‌المللی Anywork Anywhere در هلند مستقر است و لیست بزرگی از مشاغل در سراسر جهان مطابق با هر سلیقه و مهارتی را ارائه می‌دهد. در این وب سایت می‌توانید مشاغل Au Pair و Activity Instructor، میوه چینی، کار در مزرعه و نقش‌های خدمات مشتریان را پیدا کنید. با استفاده از این وب سایت علاوه بر پیدا کردن فرصت‌های شغلی می‌توانید با سایر افرادی که در سفر هستند نیز معاشرت کنید.

برای تجربه‌های شگفت انگیز زندگی در خارج از کشور داوطلب شوید

با شرکت در کارهای داوطلبانه در خارج از کشور مانند پروژه‌های بزرگ از جمله کمک به جوامع محلی و مقابله با فقر می‌توانید به سراسر دنیا سفر کنید و با افراد مختلف معاشرت کنید.

سایت Volunteer Forever

سایت ها برای سفر رایگان

سایت ها برای سفر رایگان

Volunteer Forever یک منبع جامع برای یافتن کارهای داوطلبانه، کارآموزی و تدریس در خارج از کشور است. این سایت شامل اطلاعات تخصصی، مشاوره بورسیه تحصیلی و تجربیات افراد مختلف است و یک مکان عالی برای شروع کارهای داوطلبانه است.

سایت International Volunteer HQ

با مرکز بین‌المللی (IVHQ) می‌توانید در یک کار داوطلبانه سهیم شوید و همزمان یک سفر عالی را تجربه کنید. شما میتوانید در پروژه هایی مانند مراقبت از کودکان، حفاظت از کودکان، توانمندسازی زنان یا توسعه جامعه در کشورهای مورد نظر خود شرکت کنید. 

مواردی مانند تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل توسط IVHQ انجام خواهد شد. بنابراین می‌توانید از تجربه سفر و کارهای داوطلبانه کاملاً لذت ببرید.

سایت International Citizen Service

سایت ها برای سفر رایگان

سایت ها برای سفر رایگان

خدمات بین‌المللی شهروندی (ICS) که توسط دپارتمان توسعه بین‌الملل تاسیس شده است، برای افرادی که به دنبال کارهای خیریه داوطلبانه هستند مناسب است.

کار داوطلبانه مناسب افراد 18 تا 25 ساله است و افراد 23 تا 35 سال می‌توانند به عنوان رهبر تیم در پروژه‌ها ثبت نام کند. افرادی که در این پروژه های داوطلبانه ثبت نام می‌کنند تشویق می‌شوند قبل از سفر پول جمع کنند، اما حمایت مالی توسط کارکنان ICS ارائه می‌شود.

با هزینه کمتر سفر شوید

فرصت ها و منابع زیادی به صورت آنلاین وجود دارد که به شما کمک می کند به صورت رایگان سفر کنید یا در سفر کار کنید. همچنین همیشه قبل از سفر وب سایت سازمان بهداشت جهانی را بررسی کنید تا از قوانین و توصیه های ایمنی کشور یا منطقه ای که قصد سفر به آن را دارید مطلع شوید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. جواددانش گفت:

    من کتابفروش هستم وازشعروداستان هم بسیارخوشم می آید ودست به قلمی هم درطنزدارم . آیاقلم من میتواندباعث شودتاسفری رایگان به سراسردنیاداشته باشم ؟

  2. جواددانش گفت:

    منکتابفروش هستم وازشعروداستان هم بسیارخوشم می آیدودررابطه باداستان کودک وطنزنیزدههاسال است دستی به قلم دارم. آیاقلم من میتواندباعث شودتاسفری رایگان به سراسردنیاراتجرره نمایم ؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT