بهترین نرم افزار طراحی وب

معرفی بهترین نرم افزار طراحی وب 2022 برای ویندوز، مک و لینوکس

زمان مطالعه 11 دقیقه

با بهترین نرم افزار طراحی وب، وب سایت رویایی خود را بسازید.

بهترین نرم افزار طراحی وب، ساختن یک وب سایت را ساده و آسان می کند – چه یک توسعه دهنده وب ماهر باشید یا تجربه کمی در برنامه نویسی داشته باشید.

خرید با ویزا کارت

نقد درآمد ارزی

روزی روزگاری، سازندگان وب سایت برای ایجاد یک سایت به HTML، CSS و حتی جاوا اسکریپت نیاز داشتند – که مانع بزرگی برای ورود کسانی بود که دانش کدنویسی ندارند. امروزه ویرایشگر های کشیدن و رها کردن بسیار رایج هستند و ساخت سایت هایی با ظاهر حرفه ای یا سفارشی کردن سایت های موجود را بسیار ساده تر می کند.

همه ابزار های طراحی وب خوب همه عناصری را که برای ایجاد یک حضور آنلاین به طور جدی چشمگیر نیاز دارید ارائه می دهند – چه استعداد های خود را به نمایش بگذارید یا محصولاتی را در یک سایت تجارت الکترونیک بفروشید. اما بهترین نرم افزار طراحی وب به شما امکان می دهد با ابزار ها و پلتفرم های شخص ثالث مانند فرم ساز های آنلاین، میزبانی تصویر و CDN کار کنید.

برای کمک به شما در یافتن ابزار مناسب، ما بهترین نرم افزار طراحی وب را که می توانید دریافت کنید، آزمایش کرده ایم. ما هر سرویس را با طیف وسیعی از عوامل از جمله رابط کاربری و تجربه، زبان‌ های وب پشتیبانی‌ شده، بودجه و خروجی نهایی برای زمانی که شما پخش زنده می ‌کنید، مقایسه کرده ‌ایم.

بهترین نرم افزار های طراحی سایت

1.بهترین نرم افزار طراحی وب: Wix

بهترین نرم افزار طراحی وب برای مبتدیان

مشخصات فنی

نسخه رایگان: در دسترس کاربری: آسان

دلایل خرید

+ استفاده بسیار آسان

+ بدون نیاز به کدنویسی

+ طیف وسیعی از ویژگی های قدرتمند

+ با این حال هنوز بسیار کاربر پسند است

دلایلی برای اجتناب از خرید

-نسخه رایگان دارای محدودیت هایی است

Wix بیشتر یک سازنده وب سایت است تا یک پلت فرم کد نویسی، اما یکی از محبوب ترین سازندگان وب سایت آنلاین است که طیف وسیعی از طرح ها و محصولات را ارائه می دهد. نسخه رایگان دارای نام تجاری Wix، فضای ذخیره سازی محدود و پهنای باند است، اما به محبوب ترین طرح (نامحدود) بروید و تبلیغات Wix وجود ندارد.

مجموعه ای عالی از 500 الگوی پلاس روند طراحی را سریع شروع می کند. ویرایشگر کشیدن و رها کردن انواع ابزار ها و ویژگی‌ ها را برای کاوش در اختیار شما قرار می ‌دهد – ویرایشگر تصویر، پس ‌زمینه ویدیو، انیمیشن‌ ها، دکمه ‌های اجتماعی، وبلاگ یکپارچه سایت – و تقریباً همه چیز را می ‌توان بهینه ‌سازی، تنظیم و تغییر سبک داد. علاوه بر این، اخیراً Wix قابلیت Wix Turbo را معرفی کرد که سرعت و عملکرد وب سایت ها را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

همه توابع ویرایش اصلی واقعا هوشمندانه طراحی شده اند و بیشتر شبیه یک برنامه بومی هستند تا سازنده وب سایت معمولی شما. Wix دارای نقاط ضعفی است که پشتیبانی فنی از برخی جهات کمی کند و محدود به نظر می رسد. اما نمی توان انکار کرد که این بهترین نرم افزار طراحی وب است، با یک ویرایشگر عالی و طیف وسیعی از قالب های درجه یک، ایجاد چیزی چشمگیر را برای تازه کار ها آسان می کند.

 

2.بهترین نرم افزار طراحی وب: Adobe Dreamweaver

بهترین نرم افزار طراحی وب برای حرفه ای ها

مشخصات فنی

نسخه رایگان: Trial کاربری: پیشرفته

دلایل خرید

+ طراحی خود را سفارشی کنید

+ طراحی واکنشگرا بسازید

پشتیبانی +HTML5

دلایلی برای اجتناب از خرید

-مدل قیمت گذاری مبتنی بر اشتراک

Adobe Dreamweaver یک برنامه قدیمی است که به شما امکان می دهد طراحی وب سایت خود را مستقیماً کدنویسی کنید، بدون اینکه نیازی به دانستن زیاد در مورد برنامه نویسی داشته باشید. این نرم افزار از طریق ترکیبی از ویرایش بصری و ویرایش HTML کار می کند، به این معنی که برای اکثر کاربران نباید منحنی یادگیری خیلی سختی داشته باشد.

علاوه بر این، در حالی که برای کدنویسی طراحی وب سایت خود نیاز به تلاش بیشتری نسبت به استفاده از یک الگوی آماده موجود دارید، حداقل شما این شانس را دارید که به جای تلاش برای بررسی مشخصات طراحی دیگران، اطمینان حاصل کنید که ظاهری را که واقعاً می خواهید به دست می آورید.

یکی از ویژگی ‌های خوب Dreamweaver این است که به شما امکان می ‌دهد یک طراحی واکنش ‌گرا تولید کنید، به این معنی که وب ‌سایت شما می ‌تواند برای نمایش در رایانه ‌های رومیزی و همچنین دستگاه‌ های تلفن همراه، بدون محدود کردن تجربه کاربر، بهینه شود.

با این حال، اگر کاربر پیشرفته ‌تری هستید، ممکن است خوشحال باشید که Dreamweaver پشتیبانی چند مانیتور را برای ویندوز فراهم می‌کند. همچنین از Chromium Embedded Framework (CEF) برای کار با عناصر HTML5 و شبکه‌ های CSS پشتیبانی می‌ کند. علاوه بر این، از Git نیز پشتیبانی می ‌کند تا به شما امکان می ‌دهد کد منبع را مستقیماً از درون Dreamweaver ویرایش کنید.

Dreamweaver به عنوان بخشی از سرویس اشتراک برنامه بسته بندی شده میان رده Adobe، Creative Cloud، که شامل Photoshop نیز می شود، در دسترس است.

3.بهترین نرم افزار طراحی وب: وردپرس

بهترین گزینه سفارشی برای مبتدیان

مشخصات فنی

نسخه رایگان: در دسترس کاربری: آسان

دلایل خرید

+ نصب و استفاده آسان

+ بسیاری از ویژگی ها موجود

+ قالب های از پیش ساخته شده وب سایت

دلایلی برای اجتناب از خرید

-مراقب هرزنامه ها باشید

وردپرس یک راه جایگزین برای راه اندازی و طراحی وب سایت شما است، که نسبتاً با سایر پیشنهاداتی که در اینجا برجسته کرده ایم متفاوت است زیرا در واقع یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است (در برگه جدید باز می شود). قدرت در اینجا این است که راه اندازی یک وب سایت در چند دقیقه کار ساده ای است. در واقع، بسیاری از بسته‌ های میزبانی وب شامل نصب وردپرس با یک کلیک از کنترل پنل خود هستند، اما حتی بدون آن، نصب وردپرس نسبتاً آسان است.

پس از نصب، پشتیبان برای مدیریت بسیار کاربر پسند است. می ‌توانید از قالب ‌های طراحی وردپرس موجود برای وب‌ سایت خود استفاده کنید، اما به احتمال زیاد می ‌خواهید یک قالب رایگان یا ممتاز وردپرس موجود را دانلود و نصب کنید – که همه این کار ها تنها با چند کلیک قابل انجام است.

حتی اگر ترجیح می دهید با طراحی خود کار کنید، اغلب می توانید این کار را با استفاده از توابع کشیدن و رها کردن، معمولاً از یک طرح دانلود شده با چارچوب داخلی انجام دهید. این به شما امکان می دهد بدون نیاز به یادگیری برنامه نویسی یا کد نویسی، یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید.

بهتر از این، افزونه های رایگان زیادی برای دانلود و نصب در دسترس هستند که اغلب به چیزی بیش از چند کلیک نیاز ندارند. این امر کل فرآیند سفارشی سازی وب سایت شما را بسیار ساده می کند و به هیچ مهارت حرفه ای نیاز ندارد.

به طور کلی، وردپرس یک CMS بسیار آسان برای استفاده است، و می تواند یک راه بسیار سریع برای آنلاین کردن سریع هر شکلی از وب سایت ارائه دهد. تنوع بسیار زیاد طرح‌ های قالب و ویژگی ‌های اضافی پشتیبانی شده توسط جامعه به این معنی است که بدست آوردن چیزی که نزدیک به چیزی است که می ‌خواهید کار سختی نیست. فقط اطمینان حاصل کنید که در تنظیماتی که انتخاب می کنید نظرات را خاموش کنید تا از اسپم جلوگیری کنید.

4. Weebly

وب سایت تجارت الکترونیک DIY

مشخصات فنی

نسخه رایگان: در دسترس کاربری: آسان

دلایل خرید

+ ظاهر حرفه ای

+موبایل پسند

+ شخصی سازی آسان

دلایلی برای اجتناب از خرید

-تم های محدود

-تبلیغات در نسخه رایگان

Weebly یکی دیگر از CMS های آنلاین است و یکی از بهترین ابزار های نرم افزار طراحی وب برای کاربرانی است که تجربه کمی یا بدون کدنویسی دارند و ابزار های کشیدن و رها کردن آسان برای ایجاد یک وب سایت را ارائه می دهد.

Weebly همچنین این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا با استفاده از قالب های موجود فروشگاه های آنلاین ایجاد کنند تا با چارچوب ساخت وب سایت ساده خود کار کنند.

تعداد تم های موجود برای Weebly تا حدودی محدود است، اما طرح ها تمیز و حرفه ای هستند، به علاوه گزینه هایی برای شخصی سازی بر اساس آن وجود دارد. علاوه بر این، تم ها واکنش گرا هستند، به این معنی که برای کار با دستگاه های تلفن همراه بهینه شده اند، به علاوه دارای سئو داخلی، تجزیه و تحلیل و حتی ویژگی برای ارسال تبلیغات مستقیم در فیس بوک هستند.

یک ردیف رایگان برای استفاده اولیه وجود دارد و به شما امکان می ‌دهد به این سرویس عادت کنید. با این حال، برای استفاده از دامنه خود و خلاص شدن از شر تبلیغات، به طرح حرفه ای نیاز دارید.

5.بهترین نرم افزار طراحی وب: Webflow

ارائه مبتنی بر ابر که نیازی به دانش کدنویسی ندارد

مشخصات فنی

نسخه رایگان: در دسترس کاربری: آسان

دلایل خرید

+ GUI را بکشید و رها کنید

+ واقعاً کراس پلتفرم

دلایلی برای اجتناب از خرید

-رابط برای تسلط به زمان نیاز دارد

Webflow یک طراح وب آنلاین مبتنی بر ابر است که به طور خاص ایجاد شده است تا به افرادی که دانش کدنویسی ندارند اجازه دهد طراحی وب را شروع کنند.

جدا از اینکه واقعاً چند پلتفرمی است، زیرا Webflow مبتنی بر وب است، بر مفهوم «بی کد هوشمند» تأکید دارد. در وهله اول این به معنای یک رابط کشیدن و رها کردن واضح است که به شما امکان می دهد عناصری مانند متن و تصاویر را به صورت یکپارچه با استفاده از یکی از قالب های آزادانه در دسترس بر روی صفحه رها کنید.

برخلاف بسیاری از ویرایشگر های WYSIWYG، کد تولید شده بسیار تمیز و به خوبی نوشته شده است، حتی اگر در حین راه اندازی گزینه “I have no coding experience” را انتخاب کنید. ابزار اتوماسیون Webflow کد HTML/CSS لازم را برای شما ایجاد می کند. می ‌توانید با استفاده از پانل ‌های سمت راست، تغییرات دانه ‌بندی را در عناصر جداگانه ایجاد کنید.

Webflow یک نمایش رایگان از ویژگی های خود را از طریق وب سایت ارائه می دهد، و همچنین می توانید برای یک بسته Starter رایگان مشترک شوید که به شما امکان می دهد حداکثر دو پروژه ایجاد کنید.

6. Bluefish

پلتفرم کد نویسی وب منبع باز سبک و آسان برای استفاده

مشخصات فنی

نسخه رایگان: کاملا رایگان کاربری: متوسط

دلایل خرید

+سبک و سریع

+ از کدهای پیشرفته از طریق wizard ها استفاده کنید

دلایلی برای اجتناب از خرید

-بدون رابط بصری

Bluefish یکی از کوچکترین ابزار های طراحی وب است که امروزه در دسترس است. نصب کننده کوچک فقط چند لحظه طول می کشد تا راه اندازی شود. در حالی که رابط کاربری فقط متنی است، به وضوح با در نظر گرفتن افراد تازه کار طراحی شده است زیرا از نوار های ابزار واضح، منو های قابل تنظیم توسط کاربر و برجسته سازی نحو استفاده می کند.

در حالی که تمرکز اصلی بر روی HTML است، Bluefish از طیف وسیعی از زبان ‌های دیگر از جمله PHP، Java، JavaScript، SQL، XML و CSS پشتیبانی می ‌کند. برخلاف ابزار های طراحی وب بصری WYSIWYG، رابط متنی کد بسیار تمیزتری را ایجاد می کند.

Bluefish عملکرد جستجوی عالی دارد و به شما امکان می دهد متن را در چندین پروژه پیدا کنید. این ابزار همچنین برای دستکاری صدها سند به طور همزمان مشکلی ندارد. اگرچه Bluefish از کار با فایل های راه دور پشتیبانی می کند، گفتگو ها و wizard ها متنوع و مفید در حال حاضر از آپلود مستقیم صفحات وب از طریق FTP پشتیبانی نمی کنند.

با وجود بهترین تلاش های توسعه دهندگان، Bluefish ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کند. با این حال، این ابزار به صورت رایگان در دسترس است، بنابراین با امتحان کردن آن چیزی برای از دست دادن ندارید.

7.بهترین نرم افزار طراحی وب: Visual Studio Code

یک ویرایشگر متن از مایکروسافت

مشخصات فنی

نسخه رایگان: کاملا رایگان کاربری : پیشرفته

دلایل خرید

+ قابل تنظیم

+ بارهای ادغام

+ ابزار کنترل منبع

دلایلی برای اجتناب

-ممکن است برای مبتدیان بیش از حد پیچیده باشد

Visual Studio Code (یا VScode) به یک ابزار طراحی وب محبوب در بین توسعه دهندگان تبدیل شده است. بسته ‌ها و برنامه ‌های افزودنی رایگانی را ارائه می ‌کند که می ‌توان آن‌ ها را از بازار آن دانلود کرد تا ویژگی ‌های اضافی را اضافه کرد – و خود ویرایشگر کد را می ‌توان سفارشی کرد.

در حالی که بسیاری از افراد ممکن است در صورت نداشتن تجربه برنامه نویسی با ایده کد نویسی آشنا شوند، در مرحله ای از فرآیند طراحی وب می تواند مهم باشد که بتوانیم کد را به طور مستقیم ویرایش کنیم. این به ویژه در صورتی مفید است که بخواهید کد را برای افزونه های نرم افزار موجود سفارشی کنید تا ویژگی های مورد نظر خود را برای وب سایت خود به دست آورید. کد ویژوال استودیو با ارائه یک پلتفرم اختصاصی برای کدنویسی می ‌تواند به کاهش دردسر این فرآیند کمک کند.

Visual Studio Code دارای ترمینال و دیباگر مخصوص به خود است، از linting پشتیبانی می کند و با انواع ابزار های کنترل منبع ادغام می شود. این به ویژه پشتیبانی خوبی از جاوا اسکریپت و پایتون ارائه می دهد، و آن را نه تنها برای کدنویسی قسمت جلویی یک وب سایت بلکه به طور بالقوه برای برخی از توابع پشتیبان نیز مفید می کند.

چگونه بهترین نرم افزار طراحی سایت را برای خود انتخاب کنیم

وقتی تصمیم می گیرید کدام نرم افزار طراحی وب برای شما بهترین است، ابتدا نیاز های واقعی خود را بایستی در نظر بگیرید. گزینه‌ های نرم ‌افزار بودجه‌ ای ممکن است گاهی اوقات در مورد ابزار های متنوع موجود محدود شوند، در حالی که نرم ‌افزار های سطح بالاتر می ‌توانند واقعاً هر نیازی را برآورده کنند، بنابراین مطمئن شوید که ایده خوبی از ویژگی ‌هایی که فکر می ‌کنید ممکن است به آن ‌ها نیاز داشته باشید دارید.

علاوه بر این، شما همچنین باید در نظر بگیرید که آیا از راه اندازی یک پلتفرم شخص ثالث خوشحال هستید یا اینکه آیا یک وب سایت برای میزبانی فقط برای خود طراحی می کنید.

همچنین سطح مهارت را در نظر بگیرید. اگر دانش کد نویسی کم دارید یا اصلاً دانش ندارید، تا زمانی که تجربه بیشتری نداشته باشید، با یک ویرایشگر ساده کشیدن و رها کردن، بهتر خواهید بود.

چگونه بهترین نرم افزار طراحی وب را آزمایش می کنیم

هنگام آزمایش بهترین نرم افزار برای طراحی وب، ما به عوامل مختلفی از جمله سهولت استفاده، رابط کاربری و تجربه و ارزش پول نگاه می کنیم. ما همچنین بررسی می ‌کنیم که این ابزار چقدر انتظارات کاربر را برآورده می ‌کند – خواه یک پلتفرم کد نویسی برای طراحان وب با تجربه باشد یا یک پیشنهاد کم/بدون کد برای تازه واردان باشد.

برای تست بهترین نرم افزار طراحی وب، ابتدا یک حساب کاربری با پلتفرم نرم افزار مربوطه راه اندازی کردیم. سپس خدمات را ارزیابی می ‌کنیم تا ببینیم چگونه می‌ توان از نرم ‌افزار برای طرح ‌ها و پلتفرم ‌های مختلف سایت و موقعیت ‌ها و موارد استفاده مختلف استفاده کرد. هدف این است که هر ابزار طراحی وب را تحت فشار قرار دهیم تا ببینیم ویژگی های آن چقدر مفید است و همچنین دستیابی به ابزار های پیشرفته تر چقدر آسان است.

سایر ابزارهای طراحی وب که ممکن است برای شما مفید باشد

اگر درگیر طراحی وب هستید، به احتمال زیاد به مهارت ها و دارایی های طراحی گرافیک نیز نیاز خواهید داشت. در اینجا ما به چند منبع و دارایی دیگر که برای کمک به فرآیند طراحی وب سایت خود به آنها نیاز دارید نگاه خواهیم کرد:

1. برنامه گرافیکی

شما به هیچ چیز خیلی گران قیمت یا فانتزی نیاز ندارید، مگر اینکه به دنبال حرفه ای در طراحی گرافیک یا تصویر سازی باشید. اما، احتمالاً خواهید دید که می خواهید از نرم افزار طراحی گرافیک، بهترین منابع فونت و بهترین طراحان لوگو (یا حتی یک سازنده لوگو رایگان) استفاده کنید تا به سایت خود یک امتیاز بصری برای متمایز شدن از دیگر افراد بدهید.

بسته های مختلف زیادی وجود دارد. فتوشاپ استاندارد صنعتی است، اما ما جایگزین های زیادی برای Adobe Photoshop نیز آزمایش کرده ایم. اگر برای اشتراک Adobe Creative Cloud ثبت نام نکرده اید، GIMP را امتحان کنید – یکی از ویرایشگر های عکس رایگان مورد علاقه ما و یک ابزار عالی هنر دیجیتال و طراحی است.

2. عکس های استوک

علاوه بر ایجاد تصاویر گرافیکی خود، شانس خوبی نیز وجود دارد که بخواهید از عکس های استوک استفاده کنید تا واقعاً ظاهری حرفه ای به وب سایت خود بدهید.

عکس‌ های استوک تقریباً برای هر موضوعی در دسترس هستند، و علاوه بر آن تعداد فزاینده ‌ای از وب‌ سایت ‌های ویدیوی سهام نیز وجود دارد، در صورتی که می‌ خواهید رسانه ویدیویی اضافه کنید.

حتی بهتر از آن این است که تعدادی سایت عکس استوک رایگان و سایت های ویدیوی استوک رایگان وجود دارد. با این حال، توجه داشته باشید که این سایت ‌ها نسبت به سایت ‌های تصویری استوک با هزینه ‌ای بسیار محدود تر هستند.

شما می توانید با بهترین گزینه های Adobe Stock برای تصاویر، فیلم ها، گرافیک ها و موارد دیگر بدون حق امتیاز، به طرح های وب خود جان بخشید.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید بهترین برنامه را برای شروع ایجاد وب سایت انتخاب کنید.

شما می توانید با مطالعه ی دیگر مقالات ما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT