سایت های ارایه دهنده DNS

معرفی 6 تا از بهترین سایت های ارایه دهنده DNS به صورت پویا

زمان مطالعه 7 دقیقه

جالب است بدانید یک سرویس DNS می تواند به شما کمک کند در حین حرکت به رایانه شخصی خود متصل شوید و کارهای شخصی مد نظر خود را انجام دهید. در این مقاله به معرفی بهترین سایت های ارایه دهنده DNS می پردازیم.

خرید هاست و دامین

ابتدا بیایید ببینیم Dynamic DNS چیست؟ DNS پویا (DDNS یا DynDNS) سیستمی است برای نگاشت نام دامنه به آدرس های IP. این مورد اجازه می دهد تا یک آدرس وب واحد به یک آدرس IP در حال تغییر اشاره کند، که برای کاربران خانگی عالی است زیرا آدرس های IP همیشه ثابت نمی مانند.

اگر می ‌خواهید از راه دور به رایانه شخصی خود متصل شوید یا یک وب سرور خانگی راه ‌اندازی کنید، DNS پویا یکی از ساده ‌ترین راه ‌ها برای تنظیم این موارد است.

خرید با پی پال

بنابراین، بهترین گزینه های DNS پویا و رایگان کدامند؟ آیا این سرویس ها ارزش استفاده را دارند؟ در این مقاله همه چیزهایی که لازم است در این زمینه بدانید برایتان آورده شده است.

بهترین سایت های ارایه دهنده DNS

DynDNS همیشه یکی از بهترین خدمات DNS پویا رایگان بود. اما اکنون که از بین رفته است، آیا جایگزین های مناسبی برای آن ها وجود دارد؟ بیایید در ادامه به شش ارائه دهنده DNS نگاه کنیم که می توانند رقبای شایسته ای برای راه اندازی شبکه خانگی شما باشند.

خرید با ویزا و مستر

سایت Dynu

سایت های ارایه دهنده DNS

سایت های ارایه دهنده DNS

سرویس DNS پویا Dynu به دامنه های سطح بالا (با استفاده از دامنه خود) و دامنه های سطح سوم (گرفتن یک زیر دامنه در dynu.com) اجازه می دهد. دامنه های سطح بالا بدون توجه به اینکه دامنه متعلق به کدام کشور است، کار خواهند کرد. Dynu همراه با ویژگی های خود، به راحتی یکی از بهترین سرویس DNS پویا و رایگان امروزی است.

نکته مهم این است که Dynu با ارائه یک Dynu Client که در پس‌زمینه روی رایانه شما اجرا می ‌شود، راه ‌اندازی را برایتان آسان می ‌کند. هر زمان که آدرس IP شما تغییر کند، مشتری به‌طور خودکار Dynu را به‌روزرسانی می ‌کند، بنابراین دیگر لازم نیست نگران عدم هماهنگی باشید.

برای امنیت بیشتر حساب، Dynu به شما اجازه می دهد تا احراز هویت دو مرحله ای را از طریق یک برنامه TOTP تنظیم کنید. اگر می‌ خواهید گزینه ‌های مختلف TOTP را امتحان کنید، می توانید مقالات ما در زمینه ی بهترین جایگزین ‌های Google Authenticator را نیز بررسی کنید.

حساب های رایگان این پلتفرم می توانند تا 4 زیر دامنه داشته باشند. به یک حساب پولی 9.99 دلار در سال ارتقا دهید تا امکان درج مجموع 500 زیر دامنه را برای خود فراهم کنید و ویژگی های پیشرفته Dynu مانند تغییر مسیر نامحدود وب، رکوردهای MX نامحدود، سوابق DNS سفارشی نامحدود، DNSSEC، پشتیبان گیری و بازیابی و موارد دیگر را نیز به خود دسترسی بدهید.

سایت afraid.org

سایت های ارایه دهنده DNS

سایت های ارایه دهنده DNS

اجازه ندهید نام عجیب و غریب afraid.org شما را بترساند. این سرویس رایگان پویا DNS – که انواع دیگر هاست رایگان را نیز ارائه می دهد – به راحتی یکی از بهترین سرویس های رایگان پویای DNS موجود است.

شما پنج زیر دامنه رایگان در گزینه های دامنه afraid.org دریافت می کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید از تعداد نامحدودی از دامنه های خود به اضافه 20 ساب دامنه برای هر یک استفاده کنید. راه ‌اندازی حساب در این پلتفرم کمتر از پنج دقیقه طول می ‌کشد، نشان ‌دادن DNS فوری است و بیش از 50000 دامنه برای انتخاب به لطف دامنه اشتراکی ابزار وجود دارد. تغییر مسیر URL رایگان نیز در این پلتفرم در دسترس است.

حساب ‌های پریمیوم، که از 5 دلار در ماه شروع می ‌شوند، 50 زیر دامنه، DNS نامحدود و سه پرچم مخفی دریافت می ‌کنند تا دامنه ‌های شما را از هر نوع مکانیسم اشتراک ‌گذاری از طریق سرویس مخفی کنند.

اگر برای گزینه های پریمیوم بالاتر (10، 25 دلار، 50 دلار) پرداخت می کنید، می توانید زیر دامنه و پرچم های مخفیانه خود را بیشتر افزایش دهید. رده های 25 دلاری و 50 دلاری در ماه نیز برندسازی حرفه ای را به شما ارائه می دهند.

پس از مدتی عدم فعالیت، اکانت های afraid.org به عنوان غیرفعال علامت گذاری می شوند. با این حال، پس از ورود مجدد، به کاربران این گزینه داده می شود که مجددا حساب خود را به حالت فعال بازگردانند.

سایت DuckDNS

سایت های ارایه دهنده DNS

سایت های ارایه دهنده DNS

DuckDNS یک سرویس DDNS رایگان است که با استفاده از زیرساخت AWS آمازون ساخته شده است. وب سایت آن بسیار ابتدایی است، اما خوب است، زیرا DNS پویا یک سرویس ساده است که واقعاً نیازی به اسراف ندارد. DuckDNS واقعاً یکی از بهترین ارائه دهندگان DNS پویا رایگان است.

همانطور که گفته شد، طراحی ضعیف این وب سایت نشان از ارائه آن دارد. DuckDNS فقط یک کار را انجام می دهد و تمام تلاش خود را روی آن متمرکز می کند. زمانی که متوجه می ‌شوید که DuckDNS فقط توسط دو مهندس نرم‌افزار (البته مهندسانی با تجربه‌ی زیاد در صنعت) اجرا می ‌شود، که این کاملا منطقی به نظر می‌ رسد.

نکته جالب این است که مجموعه ای از آموزش های مکتوب دارد که به شما کمک می کند DuckDNS را بر روی پلتفرم های مختلف راه اندازی کنید. این ابزار از Windows، OS X، Linux، DD-WRT، Amazon EC2 و حتی Raspberry Pi تک برد پشتیبانی می کند.

حساب ‌ها می‌ توانند تا پنج زیر دامنه در DuckDNS داشته باشند. بعلاوه، تا حد امکان کمتر از داده های شما را نگه می دارد و تمام جزئیات لازم را در یک پایگاه داده خصوصی ذخیره می کند که هرگز فروخته نمی شود.

سایت No-IP

سایت های ارایه دهنده DNS

سایت های ارایه دهنده DNS

No-IP همیشه یکی از بزرگترین رقبای DynDNS در بازار DNS پویا و رایگان بود، و زمانی که DynDNS سقوط کرد، در موقعیت خوبی برای تصاحب تاج و تخت قرار داشت. این پلتفرم دراقع در چند سال گذشته به آرامی به سمت تبدیل شدن به یک سرویس ممتاز حرکت کرده است.

کاربران رایگان با انتخاب محدودی از گزینه های نام دامنه، سه زیر دامنه دریافت می کنند.

اما تا زمانی که هر 30 روز یک بار فعالیت خود را تأیید کنید، این زیر دامنه ها هرگز منقضی نمی شوند. برای حفظ نام میزبان خود، بر روی لینک تایید نام میزبان که هفت روز قبل از انقضای آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد بایستی کلیک کنید. اگر به موقع متوجه این موضوع نشوید، در صورت عدم پاسخ به ایمیل اول، No-IP پس از سی روز یک ایمیل تأیید دوم برای شما ارسال می کند.

No-IP همچنین ارسال پورت و ارسال URL را ارائه می دهد که بسته به مورد استفاده شما می تواند مفید باشد. برای کمک به شما در شروع کار با Dynamic DNS، No-IP همچنین کاربر را از طریق دستیار پیکربندی دستگاه خود در پیکربندی راهنمایی می کند. برای به روز نگه داشتن نام میزبان شما به آخرین آدرس IP، No-IP همچنین یک سرویس گیرنده به روز رسانی پویا ارائه می دهد که هرگونه تغییر IP را بررسی می کند.

با پرداخت 5.99 دلار در ماه، می ‌توانید به 25 زیر دامنه در بیش از 80 گزینه نام دامنه ارتقا دهید و نیازی به تأیید فعالیت برای حفظ زیر دامنه ‌های خود را از بین ببرید. اگر می خواهید از دامنه خود استفاده کنید، باید به بسته 29.95 دلاری در سال ارتقا دهید، که همچنین تعداد زیر دامنه ها را تا تعداد 50 مورد افزایش می دهد.

سایت Securepoint DynDNS

سایت های ارایه دهنده DNS

سایت های ارایه دهنده DNS

در حالی که پیمایش وب سایت Securepoint DynDNS آسان نیست، سرویس DNS پویا رایگان آن ارزش تلاش را برای شما دارد. آنچه را که دقیقاً در صفحه اول ارائه می دهد، خواهید دید، یک DNS پویا ایمن به صورت کاملا رایگان.

با این حال، برای ایجاد یک حساب کاربری جدید باید یک فروشنده Securepoint باشید. اگر قبلاً یک حساب کاربری داشتید، عملکرد شما در این پلتفرم محدود نیست.

به عنوان یک کاربر رایگان، می توانید با استفاده از Securepoint DynDNS حداکثر 5 هاست (با گزینه درخواست بیشتر) ایجاد کنید. و شما گزینه 10 دامنه مختلف را به عنوان پایه آدرس های DNS پویا خود دارید.

Securepoint DynDNS از یک سیستم نشانه به روز رسانی برای امنیت استفاده می کند (فقط میزبانی که رمز به روز رسانی را می شناسد می تواند تنظیمات DNS پویا را به روز کند) و از آدرس های IPv6 پشتیبانی می کند.

در مجموع، این یک سرویس بسیار ساده و بدون هیچ گونه سر و صدا و تجملات است. توجه داشته باشید که Securepoint یک شرکت آلمانی است که از نظر اثر بخشی DNS پویا بر شما تأثیری نخواهد گذاشت، اما همچنان باید در برخی از سرویس های آلمانی اولیه حرکت کنید.

سایت Dynv6

سایت های ارایه دهنده DNS

سایت های ارایه دهنده DNS

از میان بسیاری از خدمات رایگان DDNS، Dynv6 یکی از مستقیم ترین ها در عملکرد است. پس از ثبت نام و تایید ایمیل خود، می توانید شروع به ایجاد مناطق خود کنید. Dynv6 به جای درخواست توضیحات یا گزینه های عضویت، دستورالعمل های برنامه و API را تنها پس از ایجاد یک منطقه به شما ارائه می دهد.

مانند سایر گزینه ها، Dynv6 از هر دو آدرس IPv4 و IPv6 پشتیبانی می کند. در حالی که می توانید بین شش دامنه از پیش در دسترس انتخاب کنید، گزینه ای نیز وجود دارد که نام دامنه اختصاصی خود را به سرور های نام آن اضافه کنید.

برای هرگونه سؤال احتمالی بعدی، در بخش پشتیبانی DynV6 می توانید سوالات خود را مطرح کنید، اما انتظار پاسخی به صورت ترکیبی از انگلیسی و آلمانی را داشته باشید. اگر می خواهید در زمینه ی DNS اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید دیگر مقالات ما را در زمینه ی معرفی این سرویس برررسی نمایید.

کدام سرویس DNS پویا و رایگان برای شما مناسب است؟

اگر بخواهید با استفاده از یک سیستم خانگی سروری را روی وب راه ‌اندازی کنید، این احتمال وجود دارد که مجبور شوید با یک آدرس IP پویا که هر لحظه ممکن است تغییر کند، سروکار داشته باشید. فقط به یاد داشته باشید که یک DNS پویا به شما این امکان را می دهد از یک آدرس واحد استفاده کنید که می تواند بدون توجه به اینکه آدرس IP شما واقعاً چیست، به شما اشاره کند.

برای کسانی که از بهترین DNS های پویا و رایگان استفاده می کنند، لیستی از گزینه های در حال رشد وجود دارد که DDNS و موارد دیگر را ارائه می دهند. اگر انعطاف‌پذیر باشید و از حساب ‌های رایگان مختلف استفاده کنید، می‌ توانید خدماتی را پیدا کنید که با محدودیت ‌های متناسب با نیاز های شما و سلیقه ی شما متناسب باشد.

امتیاز 5/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.