مقایسه Weebly با Squarespace

مقایسه Weebly با Squarespace را بخوانید

زمان مطالعه 10 دقیقه

Weebly و Squarespace سازنده‌های وب‌سایت بدون کد محبوبی هستند، بنابراین ارزش دارد که آنها را رودررو قرار دهید تا ببینید کدام بهتر است. Weebly بر سادگی و سهولت استفاده تمرکز دارد و آن را به گزینه ای جذاب برای مبتدیان تبدیل می کند. Weebly همچنین یکی از سازندگان وب سایت ارزان قیمت در بازار است.

مانند Weebly، Squarespace یک ویرایشگر وب سایت با کشیدن و رها کردن بصری با قالب های از پیش ساخته شده حرفه ای ارائه می دهد. با این حال، Squarespace بیشتر به سمت آزادی خلاقانه گرایش دارد و یک پلت فرم فوق‌العاده برای نمایش محصولات یا خدمات شما در بهترین نور است.

Weebly و Squarespace در مقایسه با بهترین ها

Weebly و Squarespace هر دو لیست ما را از بهترین سازندگان وب سایت قرار دادند. در حالی که اینها انتخاب های محکمی هستند، Shopify بهترین سایت ساز برای اکثر مردم است، به خصوص اگر قصد دارید محصولات و خدمات را در وب سایت خود بفروشید. تمام ویژگی های ساخت وب سایت Shopify را به مدت سه روز رایگان و بدون نیاز به کارت اعتباری امتحان کنید.

Shopify – بهترین برای فروش محصولات و خدمات

Wix – بهترین سازنده وب سایت برای اولین وب سایت شما

هاستینگر – بهترین برای پایین نگه داشتن هزینه های وب سایت

Bluehost – بهترین برای وب سایت های وردپرسی

Squarespace – بهترین سازنده وب سایت برای سازندگان تمام راه راه ها

Weebly – بهترین برای کارآفرینان انفرادی

GoDaddy – بهترین برای ساخت وب سایت خود از طریق تلفن شما

مقایسه سطح بالا Weebly در مقابل Squarespace

Weebly و Squarespace همان هدف اصلی را دنبال می کنند که به شما امکان می دهند یک وب سایت حرفه ای با تجربه طراحی کم یا بدون تجربه بسازید. با این حال، هر پلتفرم رویکرد متفاوتی برای ساخت وب سایت دارد، بنابراین گزینه بهتر به نیازهای طراحی خاص شما خلاصه می شود. جایی که Weebly تازه‌کارها و صاحبان وب‌سایت‌هایی که از بودجه‌شان آگاه هستند را هدف قرار می‌دهد، Squarespace ویژگی‌ها و عملکردهای پیشرفته را با قیمتی مشابه ارائه می‌دهد.

Squarespace ویژگی های داخلی بیشتری نسبت به Weebly ارائه می دهد. بنابراین، Squarespace گزینه خوبی است اگر ترجیح می دهید عناصر حیاتی خاصی را در دسترس داشته باشید. با این حال، Weebly یک بازار اپلیکیشن گسترده برای افزونه‌هایی دارد که قابلیت‌های بومی پلتفرم را گسترش می‌دهند، به این معنی که شما همچنان می‌توانید بر اساس نیاز به قابلیت‌های سطح Squarespace دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این، Squarespace الگوهای طراحی بیشتری نسبت به Weebly ارائه می دهد. این الگوها همچنین از نظر بصری جذاب‌تر از Weebly هستند، که اگر زیبایی‌شناسی نقش مهمی در موفقیت شما داشته باشد، بسیار حیاتی است. با این حال، Weebly برخی از در دسترس ترین قیمت ها را برای یک فروشگاه تجارت الکترونیک ارائه می دهد، که خوب است بدانید که آیا اولین فروشگاه خود را با بودجه محدود راه اندازی می کنید.

محصولات و خدمات ارائه شده توسط Weebly و Squarespace

ابزار طراحی وب Weebly به شما امکان می دهد هر وب سایتی را که می خواهید ایجاد کنید. شما می توانید یک وب سایت تجاری، سایت نمونه کارها، وبلاگ شخصی یا فروشگاه آنلاین کامل را ارزان و بدون زحمت ایجاد کنید. Weebly همچنین خدمات تکمیلی را برای کمک به رشد وب سایت خود ارائه می دهد.

به عنوان مثال، این پلتفرم خدمات عکاسی حرفه ای از محصول را ارائه می دهد. به سادگی محصولات خود را به Weebly ارسال کنید، به آنها اجازه دهید عکس ها را بگیرند، سپس تصاویر را در 14 روز یا کمتر از اکانت Weebly خود دانلود کنید. Weebly همچنین دارای یک پلتفرم ایمیل مارکتینگ به نام Weebly Promote است که با وب سایت Weebly شما یکپارچه می شود. Weebly همچنین بخشی از Block, Inc. (Square سابق) یک شرکت فناوری مالی است.

Squarespace علاوه بر سازنده وب سایت خود، محصولات و خدمات دیگری نیز ارائه می دهد. مانند Weebly، Squarespace می تواند دامین شما را ثبت و هاست کند. و Tock یک ابزار مدیریت رزرو و رویدادها است که با وب سایت شما یکپارچه می شود. Squarespace همچنین راه حل های مارکتینگ و سازنده لوگو را ارائه می دهد.

سلامت و ثبات شرکت Weebly و Squarespace

Weebly در سال 2007 منتشر شد و بیش از 50 میلیون وب سایت را در سراسر جهان تقویت کرده است. این پلتفرم ادعا می کند که وب سایت های آن هر ماه بیش از 325 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد دریافت می کنند، بنابراین دلایل زیادی برای استفاده از آن برای وب سایت شما وجود دارد. Block, Inc (در آن زمان Square) Weebly را در سال 2018 به قیمت 365 میلیون دلار خریداری کرد.

Block، Inc مدت‌هاست که خدمات فناوری مالی را به مشاغل آجر و ملات (brick-and-mortar) ارائه می‌دهد. این خرید منجر به یک راه حل منسجم برای شروع و رشد یک کسب و کار همه‌کانالی شد. Weebly همچنین یک پلتفرم امن با گواهی‌های SSL داخلی و حفاظت پیشرفته DDoS است.

Squarespace نزدیکترین رقیب Weebly است و به همان اندازه معتبر و قابل اعتماد است. Squarespace در سال 2003 تأسیس شد، تنها سه سال پس از تأسیس آن به درآمد 1 میلیون دلاری دست یافت و تا سال 2014 سرمایه خطرپذیر 78.5 میلیون دلاری را جذب کرد.

Squarespace یک شرکت سهامی عام است که بیش از 4.75 میلیون وب سایت را راه اندازی کرده است. این شرکت همچنین جوایز متعددی از جمله بهترین فرهنگ شرکت توسط Comparably، بهترین مکان های کاری ایرلند در فناوری توسط GPTW Ireland و بهترین شرکت های فناوری توسط Fairygodboss را دریافت کرده است.

مقایسه قیمت گذاری Weebly در مقابل Squarespace

سازندگان وب سایت Weebly و Squarespace محصولات مشابهی را ارائه می دهند. بنابراین مقایسه قیمت ها آسان است. هر پلتفرم یک سازنده وب‌سایت اصلی با قابلیت‌های داخلی طراحی، تجارت الکترونیک، مارکتینگ و پشتیبانی ارائه می‌کند.

با این حال، Weebly به طور کلی ارزان تر از رقیب خود است. طرح‌های پرداختی Weebly از فقط 10 دلار در ماه شروع می‌شود که سالانه صورت‌حساب می‌شود و گران‌ترین طرح در صورت‌حساب سالانه 38 دلار در ماه هزینه دارد. ارزان ترین طرح در Squarespace ماهانه 16 دلار هزینه دارد که سالانه صورتحساب می شود و گران ترین آن 49 دلار در ماه با صورتحساب سالانه هزینه دارد.

ساختار قیمت گذاری Weebly و Squarespace

Weebly و Squarespace ساختار قیمت گذاری مشابهی دارند. پلتفرم‌ها بسته‌هایی را با ویژگی‌های مختلف ارائه می‌دهند، با سطوح گران‌تر دارای ویژگی‌های بیشتری هستند. به سادگی طرح مورد نظر خود را بر اساس عملکرد وب سایت مورد نیاز خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید مدت صورت‌حساب، از جمله پرداخت‌های ماهانه یا سالانه را انتخاب کنید.

Weebly بسته به نوع سایتی که می خواهید بسازید خدمات خود را در دو دسته ارائه می دهد. یکی برای ساخت وب سایت و دیگری برای ایجاد فروشگاه های آنلاین وجود دارد. چهار طرح در دسته وب سایت قرار دارند، از رایگان تا 25 دلار در ماه که سالانه پرداخت می شود. متأسفانه، هیچ برنامه رایگان برای همیشه با بسته های فروشگاه آنلاین وجود ندارد، با قیمت های ماهانه از 12 دلار شروع می شود.

Squarespace دسته بندی های مختلفی برای وب سایت ها و فروشگاه های تجارت الکترونیک ندارد. در عوض، شما از بین چهار طرح از 16 دلار تا 49 دلار در ماه با صورتحساب سالانه انتخاب می کنید. طرح‌های ارزان‌تر برای وب‌سایت‌های شخصی ایده‌آل هستند، در حالی که طرح‌های گران‌تر برای فروشگاه‌های آنلاین مناسب هستند. مانند Weebly، می توانید با انتخاب قرارداد سالانه در هزینه خود صرفه جویی کنید.

مقایسه هزینه Weebly و Squarespace

Weebly گزینه بهتری برای ایجاد یک وب سایت سرگرمی رایگان یا پروژه عشق است. معامله اصلی این است که نمی توانید یک دامین سفارشی را متصل کنید یا تبلیغات را حذف کنید. ممکن است ارزش آن را برای یک وب‌سایت ساده که نیازی به برندسازی سفارشی یا حرفه‌ای ندارد، داشته باشد.

با این حال، Squarespace پیشنهاد بهتری را ارائه می دهد اگر برای شما مهم نیست که کمی اضافی برای ساخت یک وب سایت حرفه ای کوچک هزینه کنید. طرح سطح اولیه آن 16 دلار در ماه گران تر است، در حالی که Weebly 10 دلار است. با این حال، Squarespace تبلیغاتی را در وب سایت شما نمایش نمی دهد و پهنای باند نامحدود و 30 دقیقه ذخیره سازی ویدئو را ارائه می دهد.

در نهایت، شروع فروش آنلاین با Weebly ارزان تر است. طرح Pro 12 دلار در ماه هزینه دارد و یک سبد خرید و امکان پذیرش پرداخت از طریق ارائه دهندگان شخص ثالث را ارائه می دهد. این طرح همچنین قابلیت های اولیه مارکتینگ و SEO را ارائه می دهد. حداقل 27 دلار در ماه برای یک وب سایت Squarespace مشابه پرداخت خواهید کرد.

آزمایش‌ها و ضمانت‌های Weebly و Squarespace

Weebly و Squarespace هر دو آزمایش‌های رایگان را برای آزمایش پلتفرم‌ها قبل از تعهد به قرارداد ارائه می‌دهند. با این حال، آزمایش‌های رایگان در هر پلتفرم کمی متفاوت است. با این حال، این یک فرصت عالی برای آزمایش ویژگی‌های هر پلتفرم قبل از تصمیم‌گیری است.

Weebly 30 روز ضمانت بازگشت وجه برای همه اکانت های پولی به جز اشتراک های ماه به ماه دارد. Weebly یک برنامه رایگان برای همیشه دارد. این طرح 500 مگابایت فضای ذخیره‌سازی، امنیت SSL رایگان، بهینه‌سازی رایگان برای موتورهای جستجو، و جذب سرنخ و فرم‌های تماس را ارائه می‌دهد. بنابراین، می‌توانید با Weebly یک پایه ساده اما کاربردی بسازید.

Squarespace طرح رایگان ندارد. با این حال، این پلتفرم دارای یک آزمایش رایگان 14 روزه است. برای امتحان کردن آن نیازی به ارائه اطلاعات کارت اعتباری خود ندارید و در صورت نارضایتی می توانید پس از استفاده آزمایشی رایگان حساب خود را لغو کنید یا برای ادامه استفاده از سرویس به یک طرح پولی ارتقا دهید.

مقایسه معیارهای اصلی Weebly در مقابل Squarespace

در حالی که قیمت هنگام مقایسه نرم افزار ضروری است، تصویر کاملی را نشان نمی دهد. بهتر است به این فکر کنید که می خواهید سازنده وب سایت شما چه کاری انجام دهد. سپس، هر گزینه را بر اساس میزان برآورده شدن نیازهای شما مقایسه کنید.

ما هنگام تحقیق و آزمایش رقبای بهترین سازندگان وب سایت از همین رویکرد استفاده کردیم. برای مقایسه سطح بالایی از بهترین سازندگان وب سایت در بازار، حتما پست بررسی را بررسی کنید. ما بهترین سازندگان را بر اساس سهولت استفاده، عمق سفارشی‌سازی و توانایی کسب درآمد تجزیه و تحلیل کردیم و فهرست نهایی را انتخاب کردیم.

سهولت استفاده – Weebly برنده می شود

سازنده وب سایت ایده آل به راحتی به شما امکان می دهد یک وب سایت بدون تجربه طراحی ایجاد کنید. همچنین می توانید بدون نوشتن یک خط کد یک وب سایت زیبا و حرفه ای ایجاد کنید. این دلیلی برای استفاده از یک سازنده وب سایت DIY در وهله اول است.

استفاده از Weebly و Squarespace تا آنجا که به سازندگان وب سایت مربوط می شود، آسان است. با این حال، Weebly منحنی یادگیری بسیار نرم تری دارد و گزینه فوق العاده ای برای ایجاد اولین وب سایت شما است. شما فقط باید یک عنصر را از نوار ابزار بکشید و آن را در هر کجا که می خواهید رها کنید.

Squarespace کمتر بصری است اما به اندازه جایگزین هایی مانند وردپرس پیچیده نیست. کاربران کمتر پیشرفته ممکن است ویرایشگر را گیج کنند. به عنوان مثال، برای ویرایش ساده باید بارها بیشتر از Weebly کلیک کنید. علاوه بر این، درک برخی از اصطلاحات Squarespace برای افرادی که تجربه طراحی ندارند ممکن است دشوار باشد.

عمق سفارشی سازی – Squarespace برنده می شود

سفارشی سازی وب سایت برای ایجاد یک برند منحصر به فرد حیاتی است. متأسفانه، وب‌سایت‌های مبتنی بر قالب گاهی اوقات می‌توانند عمومی به نظر برسند. بنابراین، سفارشی‌سازی برای ایجاد یک وب‌سایت حرفه‌ای با ابزارها و ویژگی‌هایی که برای دستیابی به اهداف خود نیاز دارید، حیاتی است.

Squarespace منحنی یادگیری تندتری دارد اما به کاربران با سفارشی سازی قالب عمیق تر از Weebly پاداش می دهد. به عنوان مثال، Squarespace به شما امکان می‌دهد تقریباً هر جنبه‌ای از یک الگو را ویرایش کنید، از جمله چیدمان مجدد عناصر، تراز مجدد بخش‌ها، تغییر اندازه بلوک‌ها و تغییر رنگ‌ها و فونت‌ها برای مطابقت با ترجیحات زیبایی‌شناختی شما.

Squarespace همچنین قالب های بیشتری نسبت به Weebly ارائه می دهد. قالب‌های Squarespace نیز مدرن‌تر و از نظر بصری جذاب‌تر از Weebly هستند. در نتیجه، احتمال ایجاد یک سایت منحصر به فرد با Squarespace بیشتر از Weebly است.

توانایی کسب درآمد – Squarespace برنده می شود

اکثر صاحبان وب سایت می خواهند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند. بنابراین شما به وب سایتی نیاز دارید که به شما امکان رشد و توسعه کسب و کارتان را بدهد. اگر در حال ساخت یک فروشگاه آنلاین هستید، ویژگی های تجارت الکترونیک بسیار مهم تر است.

Weebly خود را به عنوان یک ارائه دهنده تجارت الکترونیک با ویژگی های چشمگیر برای پشتیبانی از ادعاهای خود معرفی می کند. تقریباً هر چیزی را می‌توانید در Weebly بفروشید، از جمله خدمات، محصولات فیزیکی و کالاهای دیجیتال. Weebly همچنین ویژگی‌های اصلی تجارت الکترونیک، از جمله سبد خرید، پرداخت‌ها، ماشین‌حساب مالیات خودکار، کدهای کوپن و ایمیل‌های سبد خرید را ارائه می‌کند.

Squarespace ویژگی های تجارت الکترونیک مشابهی را ارائه می دهد اما ابزارهای تجاری قوی تری دارد. برای مثال، می‌توانید مستقیماً از پست‌های فیس‌ بوک و اینستاگرام با ادغام چند کاناله Squarespace بفروشید. برای رسیدن به همان هدف با Weebly به یک برنامه شخص ثالث نیاز دارید.

ویژگی های مارکتینگ – Tie

ایجاد یک وب سایت زیبا، حرفه ای و واکنش گرا برای جذب بازدیدکنندگان کافی نیست. برای کسب ترافیک باید وب سایت خود را بازاریابی کنید. بنابراین ابزارهای مارکتینگ داخلی بسیار مهم هستند، به خصوص اگر می خواهید از وب سایت خود سود ببرید.

Weebly دارای یک پلتفرم ایمیل مارکتینگ با ویژگی‌های کامل، Promote، با سطوح رایگان و پولی است. سازنده ایمیل کشیدن و رها کردن به اکانت اصلی Weebly شما متصل می‌شود و به شما امکان می‌دهد لیست‌های ایمیل بسازید و ایمیل‌ها را آزمایش و زمان‌بندی کنید، در میان سایر عملکردهای مارکتینگ حیاتی. علاوه بر این، Weebly قابلیت های پیشرفته سئو داخلی را با تنظیمات سایت، صفحه و وبلاگ خود ارائه می دهد.

Squarespace یک ابزار ایمیل مارکتینگ به همان اندازه قوی به نام Unfold دارد. این ابزار به شما امکان می دهد کمپین مارکتینگ خود را در کانال های رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود به اشتراک بگذارید. Squarespace همچنین دارای قابلیت های سئو داخلی است که به شما امکان می دهد عناوین متا، توضیحات، اسلاگ URL و متن جایگزین تصویر را مدیریت کنید. اگرچه Squarespace دارای مدیریت سئو کمی قوی‌تر است، Weebly یک ابزار ایمیل مارکتینگ رایگان برای حداکثر دو کمپین دارد.

پشتیبانی مشتری – Squarespace

اگر مشکلی در وب سایت شما پیش آمد، به پشتیبانی فنی کارآمد نیاز دارید. هر ثانیه خرابی به معنای کاهش بهره وری، فرصت های فروش از دست رفته و از دست دادن شهرت است. Weebly و Squarespace پشتیبانی مشتری را در صورت نیاز به کمک متخصص ارائه می دهند.

Weebly یک انجمن انجمن، چت و ایمیل، و پشتیبانی تلفنی دارد. گفتگوی زنده از دوشنبه تا جمعه از ساعت 11 صبح تا 9 شب به وقت شرقی در دسترس است. متأسفانه، Weebly شماره تلفن پشتیبانی خود را تبلیغ نمی کند.

Squarespace در مورد ارائه نکردن پشتیبانی تلفنی ساده تر است. در عوض، می توانید از طریق ایمیل و چت زنده با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. پشتیبانی چت زنده از دوشنبه تا جمعه، از ساعت 4 صبح تا 8 بعد از ظهر به وقت شرقی در دسترس است، بنابراین ساعات پشتیبانی بیشتری نسبت به Weebly دریافت می کنید. Squarespace همچنین دارای یک انجمن بزرگتر و فعال تر برای پشتیبانی سلف سرویس است.

حکم نهایی – Squarespace برنده می شود

Squarespace در اکثر معیارها، از جمله عمق سفارشی‌سازی، ویژگی‌های تجاری و پشتیبانی مشتری، از Weebly برتری دارد.

با این حال، Weebly ارزان‌تر و راحت‌تر از Squarespace استفاده می‌شود، و آن را به انتخاب خوبی برای طراحان وب مبتدی تبدیل می‌کند که می‌خواهند به سرعت یک وب‌سایت رایگان یا ارزان ایجاد کنند.

مهمتر از آن، Squarespace ارزش بسیار خوبی برای پول فراهم می کند. البته، گران‌تر از Weebly است، اما ویژگی‌های اضافی و قوی‌تری را در طراحی قالب، بازاریابی و قابلیت‌های SEO برای ایجاد درآمد دریافت می‌کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT