نیک پرداخت پی پال

آشنایی با شارژ حساب الکترو نیک پرداخت پی پال (ویدیو)

زمان مطالعه 2 دقیقه

وقتی برند محبوب‌تان حراجی زده و بلک فرایدی و روزهای این چنینی نزدیک است، چه اتفاقی بدتر از خالی بودن حساب پی‌ پال؟ لپ‌تاپ و لباس و هر محصولی که با قیمت مناسب می‌توانید بخرید، از دست‌تان در می‌رود. چرا؟ چون تا آن لحظه موجودی حساب‌تان را چک نکرده بودید. شرایط زمانی بدتر می‌شود که تحریم‌های بین‌المللی روند شارژ حساب را کندتر کند. برای آشنایی با شارژ حساب الکترو نیک پرداخت پی پال با ما همراه باشید.

شارژ پی پال

شارژ حساب الکترو نیک پرداخت پی پال

کاربران پی‌ پال بعد از شارژ حساب به راحتی می‌توانند از سایت‌های خارجی خرید کنند. داشتن حساب پی پال در ایران باتوجه به شرایط تحریم امکان‌پذیر نیست. اما راه‌حل جایگزینی برای این کار وجود دارد تا به نوعی مانع تجریم برداشته شود.

بعد از افتتاح حساب پی‌ پال، امکان شارژ آن با انواع ارزهای مورد نیازتان وجود دارد. پی پال تقریباً تمام ارزهای بین‌المللی مثل دلار، یورو، ین، رینگت، روبل و… پشتیبانی می‌کند.

شارژ حساب پی پال

پس از هربار خرید و انتقال پول، با صفر شدن موجودی حساب پی‌پال‌ تان، شاید از خودتان بپرسید «خب‌، حالا چطور باید حسابم رو شارژ کنم؟». سخت نیست. ولی مسأله تحریم و قوانین سخت‌گیرانه‌ی پی پال دست‌وپای شما را برای انجام بدون دردسر بسته است. با مشورت و همراهی یک شرکت واسط مطمئن، موجودی حساب داخلی را به ۲۴ ارز مختلف تبدیل کنید تا حساب پی پال‌تان شارژ شود.

چه مواردی به واسطه ی پی پال می توان انجام داد؟

امتیاز 4.9/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT