بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه

6 تا از بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه ابری

زمان مطالعه 10 دقیقه

صنعت شما هرچه که باشد، مدیریت پروژه‌ها به صورت آنلاین می‌تواند کاری پیچیده باشد و همه نرم‌افزارهای مدیریت پروژه ابری این وظیفه را ندارند. بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه را در ادامه معرفی کرده ایم.

بسیاری از آنها ابزارهای همکاری لازم برای هماهنگ کردن یک تیم راه دور، ادغام هایی که برای استفاده از منابع مختلف به آن نیاز دارید، یا سطح بالایی از امنیت که برای ایمن نگه داشتن داده های پروژه خود نیاز دارید، ندارند.

با نرم افزار مدیریت پروژه ابری مناسب، تیم شما می تواند بدون به خطر انداختن امنیت یا صرف ساعت های بی شماری برای یادگیری یک رابط کاربری پیچیده، به طور موثر به اهداف خود دست یابد. بهترین ابزارها طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها، از قالب‌های از پیش ساخته‌شده تا گزینه‌های قابل تنظیم را ارائه می‌دهند، و تضمین می‌کنند که راه‌حل ایده‌آل برای پروژه‌های مبتنی بر ابر خود را بدون نیاز به صرف زمان و منابع قابل توجه پیدا کنید.

پس از آزمایش ده‌ها نرم‌افزار مدیریت پروژه ابری، من این لیست از انتخاب‌های برتر خود را برای همه صنایع گرد هم آورده‌ام. monday.com به عنوان بهترین توصیه من ظاهر شد زیرا استفاده از آن فوق العاده آسان است و در عین حال به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا تقریباً برای هر تیم و صنعت کار کند. به علاوه، به طور یکپارچه با بسیاری از برنامه های کاربردی ادغام می شود و یک پلت فرم یکپارچه برای مدیریت پروژه ها در فضای ابری فراهم می کند.

می توانید از monday.com به صورت رایگان استفاده کنید یا به خواندن ادامه دهید تا سایر ابزارهای مدیریت پروژه ابری را که مرا تحت تأثیر قرار داده اند، کشف کنید.

monday.com: بهترین ابزار مدیریت پروژه همه جانبه ابری

monday.com به عنوان بهترین راه حل ابری یکپارچه برای مدیریت پروژه ها، وظایف و همکاری تیمی عالی است. تجسم‌های پویا آن امکان ردیابی همه پروژه‌های شما را در یک مکان واحد فراهم می‌کند و نمایش‌های واضح و قابل درک را ارائه می‌کند که وضعیت پروژه و اقدامات آتی را نشان می‌دهد.

شروع به کار با نسخه نمایشی آنلاین است که شما را از طریق عملکرد نرم افزار راهنمایی می کند. به علاوه، به لطف رابط کاربر پسند آن، می توانید فوراً یک حساب کاربری ایجاد کنید و شروع به استفاده از پلتفرم کنید.

صرف نظر از ماهیت پروژه شما – خواه توسعه نرم افزار، بازاریابی، طراحی یا هر چیز دیگری – monday.com آنچه شما نیاز دارید را دارد. این پلتفرم دارای مجموعه ای از الگوها است که به طور خاص برای صنایع مختلف طراحی شده اند و مدیریت هر پروژه را در فضای ابری ساده می کنند. علاوه بر این، می توانید فضای کاری خود را شخصی کنید و ویجت های متعددی را ادغام کنید.

با monday.com، سازماندهی ماندن بدون دردسر می شود، زیرا به شما امکان می دهد تمام فایل ها، منابع ابری و اسناد تیم خود را در یک مکان متمرکز ذخیره کنید.

ویژگی تایمر داخلی در monday.com یک نمای کلی شفاف از تخصیص زمان برای هر کار ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد گردش کار خود را ساده کرده و پروژه ها را طبق برنامه نگه دارند. می‌توانید وظایف و پروژه‌های جدیدی ایجاد کنید، آنها را به اعضای تیم محول کنید و پیشرفت را با استفاده از نمای تقویم که نقاط عطف و ضرب‌الاجل‌های پروژه را نشان می‌دهد، پیگیری کنید.

در محیط ابری، همکاری بسیار مهم است، و تابلوهای قابل اشتراک‌گذاری monday.com ارتباط دائمی بین اعضای تیم و مشتریان را در مورد به‌روزرسانی‌های پروژه تضمین می‌کنند. می‌توانید اعلان‌های بلادرنگ را طوری تنظیم کنید که به‌طور خودکار ارسال شوند و همه را در مورد پیشرفت و تغییرات ابری به‌روز نگه دارید.

ClickUp: بهترین مدیریت پروژه ابری برای تیم های تعاملی

ClickUp به دلایل مختلف خود را به عنوان یک راه حل برتر مدیریت پروژه ابری متمایز می کند. اول از همه، کاربران را قادر می‌سازد تا درخواست‌ها و اولویت‌های ابری را در یک پلتفرم ادغام و سازماندهی کنند و دیدی جامع از جدول‌های زمانی، پیشرفت و مسئولیت‌های تیم ارائه دهند تا اطمینان حاصل شود که هیچ چیز از دست نمی‌رود.

با کلیک‌آپ، می‌توانید حجم کاری تیم خود را ارزیابی کنید، اعضای کاملاً درگیر و افرادی را که توانایی انجام وظایف اضافی را دارند شناسایی کنید. می توانید با ردیابی زمان و ویژگی مشاهده بار کاری، بهره وری تیم خود را افزایش دهید.

این پلتفرم همچنین از طریق ابزارهای بومی مانند Whiteboards، Docs و Chat، همکاری یکپارچه را تقویت می کند. اشتراک‌گذاری ایده‌ها و بازخوردها، پیوست کردن خلاصه‌های پروژه، و خودکارسازی به‌روزرسانی‌ها برای حفظ ارتباط شفاف با ذینفعان، بدون دردسر می‌شود، که منجر به درک بهتر و شگفتی‌های کمتر می‌شود.

علاوه بر این، ماهیت مبتنی بر ابر این پلتفرم امکان به‌روزرسانی سریع‌تر و آسان‌تر را در مقایسه با جلسات تخته سفید سنتی فراهم می‌کند. نیازی به نگرانی در مورد ذخیره داده های مهم نیست، زیرا نرم افزار همه چیز را حفظ می کند، از جمله تصاویر خارجی و فایل هایی که ممکن است در آن بگنجانید.

کلیک‌آپ، همکاری، از جمله فرآیندهای تأیید، را با امکان تصحیح و حاشیه نویسی کار در حال انجام، ادغام فایل‌های خارجی، تعامل با مشارکت‌کنندگان خارجی و اختصاص نظرات برای ارزیابی، ساده‌تر می‌کند.

گردش کار سفارشی را طراحی کنید تا هر مرحله از پروژه را از آغاز تا تکمیل، با استفاده از وضعیت های شخصی سازی شده به تصویر بکشید. با استفاده از الگوها برای پروژه ها یا مشتریان مشابه، در زمان و انرژی صرفه جویی کنید و کار اضافی را حذف کنید.

در نهایت، می‌توانید عملکرد تیم خود را با اتصال و خودکارسازی وظایف در طول چرخه حیات ابری افزایش دهید. ClickUp بیش از 200 ادغام از جمله GitHub و GDrive را برای بالا بردن کارایی کلی ارائه می دهد.

برای جزئیات بیشتر، بررسی تخصصی ClickUp ما را بخوانید.

Smartsheet: بهترین راه حل ابری برای تیم های بین المللی

Smartsheet یک پلتفرم مدیریت پروژه است که در مدیریت پروژه های در مقیاس بزرگ برتری دارد و مجموعه گسترده ای از ویژگی های متناسب با نیازهای شما را ارائه می دهد. اتصال تیم و به اشتراک گذاری اطلاعات را تسهیل می کند و با ساده کردن کل فرآیند از برنامه ریزی تا اجرا، در زمان گرانبها صرفه جویی می کند.

کاربران به راحتی می توانند هر مرحله از پروژه های خود را با Smartsheet نظارت کنند. این پلت فرم اجازه می دهد تا اطلاعات پروژه با اعضای تیم به اشتراک گذاشته شود، چه در سطح محلی و چه در سطح جهانی، و از همسویی با استراتژی و اهداف کلی اطمینان حاصل می شود. این ارتباط نادرست را به حداقل می رساند و ارتباطات کارآمد را در تیم های گسترده تقویت می کند.

به لطف لیست وظایف قابل تنظیم و قابلیت های مرتب سازی، Smartsheet راه حل عالی برای مدیریت چندین پروژه به طور همزمان یا طبقه بندی وظایف بر اساس وضعیت تکمیل آنها است. برای مثال، می‌توانید ستون‌هایی را برای مراحل یا تکرارهای مختلف پروژه ایجاد کنید و به تیم خود درک مستقیمی از پیشرفت هر کار ارائه دهید.

Smartsheet به شما امکان می دهد تا با ارائه گزارش های جامع در مورد جنبه های متعدد پروژه، مانند بازگشت سرمایه، به سرعت به نتایج برسید. شفافیت این پلتفرم به شما کمک می‌کند مناطقی را برای نوآوری و بهبود مشخص کنید و در نهایت بهره‌وری و سودآوری را افزایش دهید.

Smartsheet نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه به طور یکپارچه با زیرساخت فعلی فناوری اطلاعات شما ادغام می شود و هزینه های پنهان را حذف می کند. علاوه بر این، با ابزارهایی که قبلاً استفاده می‌کنید، مانند Google Drive، سازگار است و اطمینان می‌دهد که تیم شما همگام می‌ماند و به طور مؤثر همکاری می‌کند.

برای جزئیات بیشتر بررسی Smartsheet متخصص ما را بخوانید.

Jira: نرم افزار مدیریت پروژه ابری برای پروژه های پیچیده

Jira به عنوان یک نرم افزار مدیریت پروژه ابری عالی متمایز است که یک محیط جامع و بسیار مشارکتی را فراهم می کند. بدون نیاز به مجوز اداری از اعضای تیم و پیمانکاران خارجی دعوت کنید. فقط مطمئن شوید که مجوزهای مناسب را در تنظیمات برای محافظت از داده های حساس پیکربندی کرده اید.

با Jira، تیم ها می توانند انواع مختلفی از مسائل را برای پروژه های خود ایجاد کنند. تجزیه و تحلیل معیارهای مهمی را برای تجزیه و تحلیل الگوهای استفاده و اهداف بهینه سازی مستند می کند. مسائل تحقیقاتی ردیابی تست کاربر، تحقیق و مطالعات قابلیت استفاده را تسهیل می کند. مسائل مربوط به مشخصات به کاربران این امکان را می دهد که در درجه اول کار کنند و در مورد اولویت های هفتگی خود بینش کسب کنند. مسائل داستانی جریان کلی یک تجربه را به تصویر می‌کشند، در حالی که سایر مسائل درخواست‌های غیر بحرانی را نظارت می‌کنند.

همچنین به اتوماسیون بدون کد دسترسی خواهید داشت که در تمام محصولات Jira برای تیم شما کار می کند. این امر مبادا به طور خودکار وظایفی را اختصاص دهید، پیام‌های Slack و موارد دیگر ارسال کنید. علاوه بر این، صدها الگو برای اجرای سریع در دسترس هستند.

Jira به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بهره وری تیم خود را با Rules افزایش دهید، قابلیتی که وظایف ساده را در پروژه های نسل بعدی خودکار می کند. به عنوان مثال، از آن برای هشدار خودکار به کاربران محتوا هنگام انتقال کارت به ستون «کپی بررسی» استفاده کنید.

اگر دائماً در حال حرکت هستید، الگوی نسل بعدی Jira در دستگاه‌های تلفن همراه قابل دسترسی است و به شما امکان می‌دهد در حین حرکت متصل بمانید و وظایف را به‌روزرسانی کنید.

teamwork: نرم افزار مدیریت پروژه ابری با کاربری آسان

کار تیمی یک راه حل مدیریت پروژه بصری، سازگار و دارای ویژگی است که برای کمک به تیم ها در نظارت بر پیشرفت، ساده کردن گردش کار، و حذف کار دستی از طریق اتوماسیون و قالب های شخصی طراحی شده است. این پلتفرم هم به عنوان یک برنامه وب و هم به عنوان برنامه تلفن همراه برای دستگاه های اندروید و iOS قابل دسترسی است و استفاده یکپارچه را در پلتفرم های مختلف تضمین می کند.

با به حداقل رساندن وظایف اداری مانند ارتباطات ایمیل در مورد پیش نویس ها یا جستجوهای فایل، تیم کار به تیم ها اجازه می دهد تا بر ارائه کار با ارزش افزوده برای مشتریان تمرکز کنند. این همکاری بهبود یافته منجر به افزایش بهره وری و تسریع در تکمیل پروژه می شود.

با کار تیمی، تعیین وظایف، تعیین تاریخ سررسید، و اولویت بندی آنها بر اساس اهمیت بسیار آسان است، چه از طریق ایمیل یا برنامه وب. این امر نیاز به جلسات طولانی وضعیت را از بین می برد و همه را در مورد پیشرفت پروژه به روز نگه می دارد.

بخش Tasks & Subtasks یک پوشه مجزا برای هر جزء از یک پروژه اختصاص می دهد و هرگونه عدم اطمینان در مورد سازماندهی مورد را از بین می برد. جزئیات مهم پروژه و یادداشت های روشنگر برای بررسی گذشته نگر را می توان در دفترچه یادداشت ذخیره کرد. علاوه بر این، برای حفظ انسجام تیم، می‌توانید فایل‌ها را به وظایف، پیام‌ها یا نظرات مربوط به موارد پیوست کنید.

برای ساده‌تر کردن مدیریت پروژه، Teamwork مجموعه‌ای از قالب‌های از پیش ساخته شده از جمله برنامه‌ریزی SEO، ایجاد وب‌سایت و سازماندهی رویداد را ارائه می‌کند. همچنین می‌توان قالب‌های سفارشی را برای برآورده کردن نیازهای پروژه منحصربه‌فرد توسعه داد و از یک رویکرد مناسب و مؤثر برای مدیریت پروژه‌های ابری اطمینان داد.

Zoho Projects: راه حل عالی ابری برای پروژه های تکراری

(عکس)
Zoho Projects یک پلت فرم مدیریت پروژه ابری است که تیم ها را قادر می سازد تا از طریق برنامه ریزی و اجرای کارآمد، جدول زمانی مشخصی را برای پروژه های خود ایجاد کنند و نتایج را به طور قابل توجهی افزایش دهند. این نرم افزار به راحتی با Zoho Docs ادغام می شود و ایجاد، بررسی، اصلاح و نهایی کردن اسناد مربوط به پروژه را آسان می کند.

نمای تقویم نمایشی بصری از حجم کاری خود را در هر زمان به تیم ها ارائه می دهد و برنامه ریزی رویدادهای پیشرفته و برنامه ریزی برای جلسات مشتری یا بحث های تیمی را ترویج می کند. این ویژگی تضمین می کند که هر عضو تیم از ضرب الاجل های آینده آگاه است و می تواند کار خود را بر اساس آن برنامه ریزی کند.

Zoho Projects با نظارت بر استفاده از منابع، به بهینه سازی بهره وری و حفظ کنترل بودجه کمک می کند و کار واقعی انجام شده توسط اعضای تیم را در برابر حجم کاری مورد انتظارشان اندازه گیری می کند.

برای دیدگاهی همه جانبه در مورد پیشرفت در چندین پروژه یا وظایف فردی در یک پروژه، می توانید به گزارش های داشبورد مانند گزارش های پیشرفت برنامه ریزی شده در مقابل واقعی دسترسی داشته باشید. این گزارش‌ها بینش‌های ارزشمندی را در مورد عملکرد کلی تیم ارائه می‌دهند و به مشخص کردن مناطق برای بهبود کمک می‌کنند.

برای صرفه‌جویی در زمان و افزایش کارایی، Zoho Projects به تیم‌ها اجازه می‌دهد تا طرح‌هایی را برای کارهای تکرارشونده ایجاد کنند، بنابراین نیازی نیست برای هر پروژه جدید از ابتدا شروع کنید. زمینه ها و وضعیت های قابل تنظیم به ویژه برای پروژه های ابری مفید هستند و فرآیند مدیریت پروژه را ساده تر می کنند.

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ابری را بررسی کنید

بازار با نرم افزار مدیریت پروژه ابری اشباع شده است و یافتن نرم افزار مناسب برای نیازهای شما می تواند دلهره آور باشد. هدف این مقاله این است که به شما در محدود کردن گزینه های خود و شناسایی ابزار ایده آل برای نیازهای تیم خود کمک کند.

اگر به دنبال ابزاری انعطاف‌پذیر مناسب برای پروژه‌های مختلف هستید، monday.com بهترین توصیه من است. برای پروژه هایی که نیاز به همکاری در بخش های مختلف دارند عالی است.

برای کسانی که به دنبال ادغام گسترده یا اولویت دادن به ارتباطات یکپارچه هستند، ClickUp را در نظر بگیرید. این یک گزینه فوق العاده برای تقویت همکاری تیمی است.

از سوی دیگر، اگر تیم شما بزرگ است و در سراسر جهان پراکنده است، Smartsheet ارزش بررسی دارد. این نرم‌افزار می‌تواند حجم عظیمی از داده‌ها را مدیریت کند و آن را به انتخابی ایده‌آل برای شرکت‌های بزرگ با تیم‌های مختلف تبدیل می‌کند.

سوالات متداول

کدام نرم افزار مدیریت پروژه ابری بهترین است؟

بر اساس آزمایشات من، monday.com به عنوان بهترین انتخاب برای نرم افزار مدیریت پروژه ابری رتبه بندی می شود. مجموعه ای از قالب های از پیش ساخته شده برای هر نوع پروژه ای را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد سریع شروع کنید. همچنین با برنامه‌های ارزشمندی مانند Slack، Microsoft Teams و مجموعه محصولات Google یکپارچه می‌شود. سازگاری آن امکان همکاری یکپارچه را در بخش های مختلف ابری فراهم می کند.

آیا ClickUp نرم افزار مدیریت پروژه ابری خوبی است؟

ClickUp یک انتخاب فوق العاده برای تیم هایی است که به دنبال بهینه سازی فرآیندهای خود با نرم افزار مدیریت پروژه هستند. به ویژه در بهبود ارتباطات تیمی و متمرکز کردن بازخوردها و پرس و جوها در یک مکان موثر است. همچنین دارای ادغام های متعدد است.

کاربرپسندترین نرم افزار مدیریت پروژه ابری چیست؟

برای تجربه بهینه سوار شدن، کار تیمی به عنوان پیشنهاد برتر من ظاهر می شود. ماهیت کاربر پسند آن تضمین می‌کند که تیم شما می‌تواند با حداقل آموزش شروع به استفاده از آن کند، و رابط کاربری شیک و بصری آن، ناوبری را لذت بخش می‌کند.

آیا می توانید از نرم افزار مدیریت پروژه ابری به صورت رایگان استفاده کنید؟

بله، بسیاری از ابزارهای مدیریت پروژه ابری دارای نسخه آزمایشی رایگان هستند، از جمله monday.com، که من آن را به شدت توصیه می کنم. می توانید آن را به مدت 14 روز بدون نیاز به کارت اعتباری امتحان کنید، یا طرح اولیه دو کاربره رایگان را برای مدت نامحدود انتخاب کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT