پرداخت پول در بازی

6 روش هوشمند برای صرفه جویی در پرداخت پول در بازی

زمان مطالعه 7 دقیقه

بازی می تواند یک سرگرمی گران قیمت باشد. با کنسول‌هایی که صدها دلار قیمت دارند، PC رایانه‌های شخصی بازی که می‌توانند هزاران دلار باشند، و بازی‌های جدید با قیمت 60 دلار یا بیشتر، اگر زیاد بازی کنید، خیلی سخت نیست که پول زیادی از دست بدهید. در این مقاله به بررسی 6 روش هوشمند برای صرفه جویی در پرداخت پول در بازی می پردازیم.

خرید با پی پال

خرید با ویزا و مستر

خرید انواع گیفت کارت

پرداخت پول در بازی

یک خبر خوب وجود دارد: بازی نیازی به خرج کردن زیاد ندارد. استفاده از چند استراتژی مفید به شما کمک می کند تا مقدار زیادی در بازی های ویدیویی ممتاز صرفه جویی کنید.

این روش‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه‌های بازی به شما کمک می‌کنند در مجموع پول کمتری خرج کنید و در عین حال از بازی‌های عالی لذت ببرید.

Buy Used Games خرید بازی های دست دوم

تا زمانی که کنسولی دارید که دیسک های فیزیکی را پخش می کند، واضح است، اما می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. اگر در حال خرید یک بازی به تازگی منتشر شده هستید، می توانید 10 یا 20 دلار در یک عنوان جدیدتر صرفه جویی کنید. برای بازی هایی که برای مدتی منتشر شده اند، می توانید حتی بیشتر ذخیره کنید.

فروشگاه‌هایی مانند GameStop بازی‌های دست دوم را می‌فروشند، اما بیشتر اوقات فقط چند دلار کمتر از بازی‌های جدید هستند، مخصوصاً برای عناوین اخیر. مکان هایی مانند eBay، Amazon و Craigslist همگی مکان های بهتری برای بررسی بازی های استفاده شده هستند. همچنین می‌توانید راه‌های محلی دیگری مانند بازار فیسبوک را امتحان کنید.

پرداخت پول در بازی

پرداخت پول در بازی

پیمودن این مسیر به صبر و شکیبایی شما نیاز دارد. بازی‌های اخیراً منتشر شده تمایلی به ورود سریع به بازار کارکرده ندارند و حتی بیشتر طول می‌کشد تا قیمت آنها به سطح معقولی کاهش یابد. اما این صبر را می توان با صرفه جویی قابل توجه پاداش داد.

همچنین می‌توانید خریدهای قبلی را به خرید کنسول‌های بازی مورد استفاده توسعه دهید. خرده فروشان بازی های دست دوم اغلب معاملات خوبی بر روی کنسول های همراه با بازی ها دارند و همچنین می توانید معاملات عالی را در سایت های مالک به مالک مانند Craigslist پیدا کنید.

اگر از مالک دیگری خرید می‌کنید، حتماً کنسول را قبل از گرفتن آن تست کنید. چیزی نخرید مگر اینکه مطمئن باشید کار می کند و آن را به تنظیمات کارخانه برگردانده باشند.

و بازی های دست دوم را نیز بفروشید

پس از خرید و بازی کردن یک بازی کارکرده، اگر دیگر قصد بازی کردن آن را ندارید، بهتر است آن را به شخص دیگری بفروشید. این نه تنها به بازگرداندن پول به جیب شما کمک می کند، بلکه به افراد دیگر نیز در صرفه جویی در هزینه بازی کمک می کند.

همان مکان‌هایی که بازی‌های دست دوم را می‌خرید، مکان‌های خوبی برای فروش بازی هستند. احتمالاً تمام پول را به دست نخواهید آورد، اما حتی اگر در مجموع 20 دلار بپردازید، در یک بازی جدیدتر بسیار عالی است.

Take Advantage of Bundles از باندل ها استفاده کنید

پرداخت پول در بازی

پرداخت پول در بازی

در حالی که عمدتاً برای بازیکنان PC رایانه شخصی است، بسته‌های بازی گاهی برای کنسول‌ها نیز در دسترس هستند. Humble Bundle یک مثال عالی است: مدل «پرداخت هر چه می خواهید» را ارائه می دهد و می توانید با بخشی از خرید خود از خیریه حمایت کنید.

برای دریافت راهنمایی در مورد بهترین معاملات بسته، زیر ردیت /r/GameBundles را بررسی کنید. Indie Kings لیست بسته های بازی خود را نیز به طور منظم به روز می کند.

اگر به دنبال خرید یک کنسول جدید هستید که مدتی است عرضه شده است، معمولاً می‌توانید بسته‌هایی را از خرده‌فروشان بیابید که شامل یک بازی یا controller اضافی هستند. با این حال، معمولاً برای حداکثر صرفه جویی بهتر است یک کنسول دست دوم را از مالک دیگری خریداری کنید.

Watch for Game Deals and Price Drops مراقب معاملات بازی و افت قیمت باشید

اگر می‌دانید کجا باید جستجو کنید، می‌توانید چند پیشنهاد عالی برای بازی‌ها پیدا کنید. چند سایت وجود دارند که فروش بازی های ویدیویی را دنبال می کنند، مانند CheapAssGamer، DailyGameDeals، و /r/GameDeals.

برای کاربران Steam، این سرویس معاملات عمده ای را در سراسر فروشگاه در زمان هایی مانند کریسمس و زمانی که فصل ها تغییر می کند ارائه می دهد.

GOG همچنین فروش در وب سایت خود دارد. و فراموش نکنید که IsThereAnyDeal.com را بررسی کنید، جایی که می توانید معاملات هر بازی را که به دنبال آن هستید جستجو کنید.

پرداخت پول در بازی

پرداخت پول در بازی

اگر به شدت می خواهید یک بازی جدید داشته باشید، اما نمی توانید قیمت کامل را بپردازید، استفاده از وب سایت ردیاب قیمت ایده خوبی است. PSPrices مکانی عالی برای معاملات PlayStation، Xbox، Nintendo و Epic Game Store است. می‌توانید بازی‌هایی را که به دنبال آن هستید به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید و زمانی که قیمت کاهش یافت، سایت برای شما ایمیل ارسال می‌کند.

مخصوصاً برای بازی های سوییچ، Deku Deals یک سرویس خوب دیگر است. و بازیکنان Steam باید برای این کار از SteamDB استفاده کنند.

Get Free Games From Memberships بازی های رایگان را از عضویت دریافت کنید

پرداخت پول در بازی

پرداخت پول در بازی

پلی استیشن پلاس و ایکس باکس لایو گلد هر ماه بازی های رایگان را با این سرویس اشتراک ارائه می دهند. اگر به هر حال به دلیل اینکه می‌خواهید بازی‌های چند نفره بازی کنید مشترک این‌ها شده‌اید، این یک امتیاز اضافی است که نباید آن را از دست بدهید.

در حالی که این ها به ندرت بازی های مهمی هستند، گاهی اوقات آنها جواهرات مستقل یا جدیدترین بازی چند نفره هستند که ویروسی می شوند (مانند Rocket League یا Fall Guys).

ارزش آن را دارد که هر ماه آنها را به کتابخانه خود اضافه کنید تا همیشه چیز جدیدی برای بازی داشته باشید.

این اشتراک‌ها پتانسیل بیشتری را برای بازی‌های ارزان قیمت نیز اضافه می‌کنند. PS Plus و Xbox Live فروش انحصاری و افزایش تخفیف در فروشگاه های دیجیتال خود را برای مشترکین ارائه می دهند. اینها ممکن است ارزانتر از یک نسخه فیزیکی نباشند، اما اگر بازی های دیجیتال را ترجیح می دهید، راهی عالی برای صرفه جویی هستند.

در همین حال، اگر یک بازیکن  PCرایانه شخصی هستید، مطمئن شوید که هر هفته فروشگاه Epic Games را بررسی می‌کنید، زیرا این فروشگاه بازی‌هایی را ارائه می‌کند که نگه‌داشتن آنها رایگان است.

Trade Your Old Games for New Ones بازی های قدیمی خود را با بازی های جدید مبادله کنید

همانطور که در بالا به آن پرداختیم، وقتی کارتان را با یک بازی تمام کردید، می‌توانید آن را بفروشید و امیدوار باشید که به قیمت خوبی فروخته اید. با این حال، به عنوان یک گزینه دیگر، می توانید آن را با یک بازی دیگر بدون پول نقد معامله کنید.

پرداخت پول در بازی

پرداخت پول در بازی

سایت هایی مانند Play ‘N’ Swap و /r/Gameswap برای این کار هستند. به انجمن ها نگاهی بیندازید تا کسی را پیدا کنید که به دنبال آنچه شما میخواهیداست، و راه اندازی یک تجارت.

مردم گاهی اوقات معاملات را در Craigslist ارائه می دهند، بنابراین این مکان خوب دیگری برای جستجو است. و اگر به صورت آنلاین شانس ندارید، سعی کنید یک سیستم معاملاتی را با دوستان خود راه اندازی کنید. اگر هر دوی شما یک بازی بخرید و بعد از اتمام کار معامله کنید، هر کدام دو بازی را به قیمت یکی انجام خواهید داد. درگیر کردن تعداد زیادی از افراد، این معامله را حتی بهتر خواهد کرد.

توصیه می کنیم بازی های خود را با فروشگاه هایی مانند GameStop معامله نکنید. در حالی که باعث صرفه جویی در هزینه می شود، قیمت هایی که دریافت می کنید به ندرت به چیزی نزدیک است که می توانید با فروش آنلاین بازی خود یا استفاده از وب سایت مبادله بازی به دست آورید.

اگر نمی‌توانید برای دریافت یک بازی جدید صبر کنید، می‌توانید با برخی از بازی‌های قدیمی معامله کنید تا هزینه را کاهش دهید. اما احتمالاً بهتر است آنها را بفروشید و پول نقد را برای بازی جدید بگذارید.

Try Game Streaming Subscription Services خدمات اشتراک جریان بازی را امتحان کنید

می‌توانید با صبر کردن برای خرید بازی‌ها تا زمانی که ماه‌ها بعد قیمتشان کاهش پیدا کند، پول زیادی ذخیره کنید. . اما اگر می‌خواهید جدیدترین عناوین را فوراً بازی کنید، یک راه مقرون‌به‌صرفه برای انجام این کار استفاده از خدمات اشتراک stream بازی است.

در کنسول، انتخاب‌های اصلی شما Xbox Game Pass و PlayStation Now هستند. Game Pass از بسیاری جهات برتر است، زیرا عناوین منتشر شده توسط Xbox را در روز انتشار دریافت می‌کند و در کنسول‌های Xbox و PC در دسترس است. با پرداخت 10 دلار در ماه، می‌توانید از ده‌ها عنوان برتر لذت ببرید، تنها به قیمت دو بازی AAA که در طول یک سال عرضه می‌شوند.

اگر اشتراکتان تمام شود، دسترسی به بازی‌ها را از دست خواهید داد، اما اگر فردی هستید که می‌خواهید تعداد زیادی بازی جدید را فوراً بازی کنید و معمولاً پس از تکمیل آنها بازی‌ها را انجام نمی‌دهید، این یک روش مقرون‌به‌صرفه است.

در هر خرید بازی صرفه جویی کنید

با این استراتژی‌ها، می‌توانید در حین انجام بازی‌های premium در پول خود نیز صرفه‌جویی کنید. با کمی صبر و استفاده از خدمات مناسب، می‌توانید بازی‌های مورد نظر خود را در حالی که تقریباً هرگز بهای تمام شده را پرداخت نمی‌کنید، دریافت کنید.

در همین حال، فراموش نکنید که بازی‌ها همچنان می‌خواهند حتی پس از دریافت آن‌ها پول خرج کنید. شما باید بدانید که چگونه می توانید راه هایی را که بازی ها شما را فریب می دهند تا پول بیشتری خرج کنید، پیدا کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT