ارز دیجیتال Revain

معرفی ارز دیجیتال Revain | خرید Revain

ارز دیجیتال Revain یک پلتفرم نظردهی مبتنی بر بلاکچین است که قصد دارد رسانه‌ای امن و منصفانه را برای مشتریان ایجاد کند تا در آن نظرات خود را در مورد کسب و کارها پست کنند. این پلتفرم از تکنولوژی بلاکچین برای اطمینان از غیرمتمرکز بودن و امن بودن نظرات استفاده می‌کند. همچنین از هوش مصنوعی و اینترنت اشیا نیز برای پیشگیری از نظرات قلابی و کمک به بهبود کسب و کارها بهره می‌گیرد. بلاکچین ارز دیجیتال ریوین اجازه نمی‌دهد نظرات تغییر داده یا حذف شوند و همواره یک تصویر از نظر اصلی را در شبکه حفظ می‌کند.

ارز دیجیتال Revain

ارز دیجیتال Revain

ارز دیجیتال Revain

این پلتفرم با دو توکن کار می‌کند: REV و RVN. به کاربران توکن RVN پرداخت می‌شود که ارز استیبل مورد استفاده در داخل این پلتفرم است. توکن REV هم توکن خارجی آن است که برای تبادل و معامله مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک مکانیسم تبدیل غیرخطی برای تبدیل RVN به REV و برعکس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نحوه خریداری ارز دیجیتال Revain 

این ارز دیجیتال را می‌توان از 10 صرافی ارز دیجیتال مختلف، از جمله کریپتوپیا (Cryptopia)، گیت.آی‌او (Gate.io)، هیت‌بی‌تی‌سی (HitBTC)، آیدکس (Idex)، کوکوین (KuCoin) و صرافی‌های دیگر خریداری کرد. این صرافی‌ها بیشتر از همه بیت‌کوین قبول می‌کنند، اما بعضی از آنها اتر، تتر، لایت ‌کوین و امثال این را هم برای خرید ارز دیجیتال Revain می‌پذیرند.

بعضی از صرافی‌های ارز دیجیتال حتی ارزهای فیات را نیز برای تبادل و خرید ریوین قبول می‌کنند. از آن جمله می‌توان به سیمکس (Simex) و یابیت (Yobit) اشاره کرد که دلار امریکا و روبل روسیه را قبول می‌کنند. در این پلتفرم‌ها می‌توانید توکن ریوین خرید و فروش کنید، اما قیمت‌ها اغلب بین صرافی‌ها متفاوت است. بعضی از صرافی‌ها، برای مثال کوین‌سوییچ (CoinSwitch) به کاربران اجازه می‌دهند که با دیدن قیمت صرافی‌های مختلف در یک محل، تصمیم بگیرند که از کدام صرافی خرید کنند.

نگهداری ارز دیجیتال Revain

از آنجا که توکن ریوین روی بلاکچین اتریوم تعریف شده است، این توکن می‌تواند در هر کیف پولی که اتریوم و توکن‌های ERC-20 دیگر را پشتیبانی کند نگهداری شود. همچنان که در جریان هستید، کیف‌ پول‌های سخت ‌افزاری از همه امن‌تر هستند. دو کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S) و همچنین ترزور (Trezor) به خوبی با توکن‌های ERC-20 کار می‌کنند. کیف پول‌های دسکتاپ اکسودوس (Exodus) و تراست والت نیز می‌توانند اتریوم و توکن‌های استاندارد آن را پشتیبانی کنند.

یکی دیگر از کیف پول‌های اتریوم یعنی جکس (Jaxx) که یک کیف پول چند پلتفرمی است که در ویندوز، لینوکس، سیستم‌های مک، اندروید و آیفون، و همچنین در وب از طریق کروم و فایرفاکس خدمات خود را به کاربران ارائه می‌دهد. این کیف پول یکی از کاراترین کیف پول‌های اتریوم است که می‌توانید پیدا کنید.

روند بازار

برای یک ارز دیجیتال کم سن و سال، ریوین شاهد نوسان زیادی در دوران زندگی خود بوده است. ارزش اولیه آن در حدود 78/0 دلار در شروع نوامبر 2017 بود که در روز بعد به حداقل 704/0 رسید. سپس قیمت آن افزایش یافت و به حدود 1 دلار در ژانویه 2018 رسید. این قبل از رسیدن به اوج خود در فوریه 2018 با رقم 07/4 دلار بود. قیمت هر واحد ارز دیجیتال Revain در ماه ژولای 2018 به 22/0 رسید، که با توجه به عرضۀ به نسبت بالا، به آن رتبه‌ای بالا را از نظر سرمایه بازار می‌داد. در ژولای 2018 این توکن در رتبه 171 در جدول جهانی ارزهای دیجیتال از نظر سرمایه بازار قرار گرفت.

توکن ریوین بدون شک به عنوان ارز دیجیتالی تازه‌وارد، رشد خوبی داشته است. دلیل این موضوع این است که این ارز دیجیتال ایده منحصر به فرد دارد که بر پایه یکی از نیازهای قابل شناسایی بازار استوار شده و آن را تبدیل به یکی از پلتفرم‌های جالب و محبوب می‌کند.

 چه چیزی ارز دیجیتال Revain را متفاوت می‌کند؟

ریوین اولین و تنها ارز دیجیتال است که یک پلتفرم برای نظرات و بازخوردهای مشتریان ایجاد می‌کند. این نکته‌ای است که آن را یگانه و ارزشمند می‌کند.

جنبه دیگری که باعث می‌شود ریوین از ارزهای دیجیتال مختلف دیگر فاصله بگیرد، این واقعیت است که از دو توکن استفاده می‌کند تا کارکرد داخلی را ثابت نگه دارد. ریوین از R به عنوان توکن خارجی و از RVN به عنوان توکن داخلی خود استفاده می‌کند.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT